Jean wie?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:59 schreef Hare het volgende:
Ben nog steeds totaal apathisch omdat Jean Arthur er niet bij staat....Of komt er nog een deel 3???
Jean die al 15 jaar dood is en anders nu 106 zou zijnquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef Sokolsky het volgende:
Jean Arthur is wel een sterke actrice, maar lekker? Mwah.
Heb ze allebei bekeken en vind Michelle toch echt knapper, zeker qua gezicht,quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik protesteer even tegen de kansloosheid van de met een onchristelijk lekker lichaam gezegende Ludivine Sagnier tegen dertien in een dozijn (maar wel bekender) Michelle Monaghan. Niet dat ik zonodig een overwinning had verwacht, maar een walkover is ietwat lachwekkend.
Ik vind zoiezo dat er toch vaak gekozen wordt voor de bekende naam ipv even te kijken wie nou echt het leukste is..quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik protesteer even tegen de kansloosheid van de met een onchristelijk lekker lichaam gezegende Ludivine Sagnier tegen dertien in een dozijn (maar wel bekender) Michelle Monaghan. Niet dat ik zonodig een overwinning had verwacht, maar een walkover is ietwat lachwekkend.
12 - 4 stond het toch?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteraard, zet Ludivine in MI:3 en de stand is omgekeerd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind zoiezo dat er toch vaak gekozen wordt voor de bekende naam ipv even te kijken wie nou echt het leukste is..
Dit is misschien een geschikte avatar voor jou:quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteraard, zet Ludivine in MI:3 en de stand is omgekeerd.
alba die kan er niet eens aan tippenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Monica Bellucci is zeer mooi maar Jessica Alba heeft toch net iets meer
Je geeft de voorkeur aan pagina's die niet willen laden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geef de voorkeur aan deze of deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |