Ik vind Scarlett juist niet erg fotogeniek, in films en interviews is ze veel leuker. Vooral als ze weinig make-up op heeft, als schminkdoos op fotoshoots vind ik haar minder geslaagd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind ik dus totaal niet. Als je bijvoorbeeld naar niet geposeerde foto's kijkt bij google, zoals red carpet foto's, dan vind ik Scarlett er heel charmant, knap en lekker uit zien. Terwijl Cuthbert maar een schimp is van hoe ze op geposeerde foto's staat.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:05 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Die Cuthbert is toch gewoon een 13 in een dozijn blondje![]()
Ook dat is bij mij exact omgekeerd.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow ja, voor de annalen -> Scarlett won van Marion Cotillard, Claire Danes, Rachel McAdams, Naomi Watts, Salma Hayek en Jennifer Connelly. Elisha van Ingrid Bergman, Catherine Zeta-Jones, Nikki Reed, Elizabeth Hurley, Monica Bellucci en Natalie Portman.
Bij Scarlett allemaal dames die ik leuk vind, met uitzondering van Danes. Bij Elisha allemaal dames die me weinig doen, met uitzondering van Portman.
Dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Scarlett allemaal bijna dames die ik leuk vind, met uitzondering van Danes. Bij Elisha allemaal dames die me weinig doen, met uitzondering van Portman evt Hurley.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef JelleS het volgende:
Maar omdat de mensen hier geen smaak hebben:
[afbeelding]
als jij het maar wel hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef JelleS het volgende:
Maar omdat de mensen hier geen smaak hebben:
Dat zeg ik. Volgens scanman was Scarlett alleen leuk op foto's. En daar was ik het dus niet mee eens. Al vind ook wel weer dat ze op fotoshoots er ook goed uit ziet. Maar ik vind haar ook in films en interviews er leuker uitzien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind Scarlett juist niet erg fotogeniek, in films en interviews is ze veel leuker. Vooral als ze weinig make-up op heeft, als schminkdoos op fotoshoots vind ik haar minder geslaagd.
Bij beiden zitten dames die ik leuker vind, minder vind of me niets doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ow ja, voor de annalen -> Scarlett won van Marion Cotillard, Claire Danes, Rachel McAdams, Naomi Watts, Salma Hayek en Jennifer Connelly. Elisha van Ingrid Bergman, Catherine Zeta-Jones, Nikki Reed, Elizabeth Hurley, Monica Bellucci en Natalie Portman.
Bij Scarlett allemaal dames die ik leuk vind, met uitzondering van Danes. Bij Elisha allemaal dames die me weinig doen, met uitzondering van Portman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |