Ja, je voorspelde finale lijkt nogal moeilijk te gaan wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:37 schreef sampoo het volgende:
Cuthbert met 2 stemmen aan de leiding tegen Belluci.Opmerkelijk.
Tja, ik dacht die tv-ster Miep zal het niet doen. (Al zie ik dat ze toch in een leuk aantal filmpjes meespeelt)quote:Op maandag 31 juli 2006 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, je voorspelde finale lijkt nogal moeilijk te gaan worden.
Zolang er nog geen uitslag van de ronde staat, stem ik nog gewoon vrolijk mee hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dacht dat je niet meer kon stemmen na 24.00?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:40 schreef Sasandra het volgende:
Kwartfinale
Monica Bellucci - Elisha Cuthbert
Natalie Portman - Kirsten Dunst
Virginie Ledoyen - Jennifer Connelly
Scarlett Johansson - Salma Hayek
Jessica Alba?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor mij maakt het niet echt meer uit wie er wint, ik heb er vooral die ik niet wil zien winnen en die zijn er allemaal uit.
Je schrijft wel een beetje als een Breezah.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef sampoo het volgende:
Een Johansson tegen Cuthbert-finale? Jeetje wat een Breezah-keuze. Ik wordt denk ik oud.
Ik zei toch ik wordt oud.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Je schrijft wel een beetje als een Breezah.
ja monica is er al uit hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef thaleia het volgende:
Scarlett Johansson - Jennifer Connelly
Elisha Cuthbert - Natalie Portman
Met Johansson kan ik ook prima leven, maar zo'n Cuthbert....dat is toch geen vrouw, da's een huppelgrietje. ALS ik op vrouwen zou vallen dan ook wel op een VROUW he!
Tis dat je geen vent bent anders was je wel ff homo hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef thaleia het volgende:
Met Johansson kan ik ook prima leven, maar zo'n Cuthbert....dat is toch geen vrouw, da's een huppelgrietje. ALS ik op vrouwen zou vallen dan ook wel op een VROUW he!
De hamvraag zou ik dan maar stellen. Waarom nu dan wel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:03 schreef California het volgende:
Halve finale
Een uur geleden had ik nog geen voorkeur.
Mensen met smaak? Portman is zeker de betere actrice maar kan echt niet op tegen de lekker en geilheid van Elisha.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Weakling het volgende:
Halve finale
Omg Monica er uit. Wie stemt er nou op zo'n kleibintje als Elsje Kutbert??? Foei!...
Als ik zou moeten kiezen tussen een beschuitje eten met Portman of Cuthbert, dan kies ik toch voor Portman.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mensen met smaak? Portman is zeker de betere actrice maar kan echt niet op tegen de lekker en geilheid van Elisha.![]()
Tsja ik zou ze gewoon allebei nemenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen een beschuitje eten met Portman of Cuthbert, dan kies ik toch voor Portman.
Het beschuitje 's-ochtends wil ik wel met Portman eten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen een beschuitje eten met Portman of Cuthbert, dan kies ik toch voor Portman.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Weakling het volgende:
kleibintje[/sub]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:27 schreef sampoo het volgende:
Voorspelling:
Belucci tegen Connelly
Hayek tegen Portman
Finale: Belucci tegen Hayek
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bellucci verloren.... Hayek verloren
Zal ik ook even meedoen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verhip, misschien kom ik net aan 6 klonen, dan kan ik er nog een gelijkspel van maken.
Ja. KillerOfSaints is waarschijnlijk te opvallend.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Halve finale
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh nee. Het gaat een Scarlett Johansson - Elisha Cuthbert finale worden.
Elisha moet winnen en wint ook hopelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Timo20 het volgende:
Halve finale
Zou me verbazen als Natalie toch wint
zoals hier boven door anderen al gezegd: Elisha is wel leuk, maar ik kruip toch liever met Natalie tussen de lakensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Elisha moet winnen en wint ook hopelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |