quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:40 schreef Sasandra het volgende:
Kwartfinale
Monica Bellucci - Elisha Cuthbert
Natalie Portman - Kirsten Dunst
Virginie Ledoyen - Jennifer Connelly
Scarlett Johansson - Salma Hayek
Jessica Alba?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voor mij maakt het niet echt meer uit wie er wint, ik heb er vooral die ik niet wil zien winnen en die zijn er allemaal uit.
Je schrijft wel een beetje als een Breezah.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:30 schreef sampoo het volgende:
Een Johansson tegen Cuthbert-finale? Jeetje wat een Breezah-keuze. Ik wordt denk ik oud.
Ik zei toch ik wordt oud.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Je schrijft wel een beetje als een Breezah.
ja monica is er al uit hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef thaleia het volgende:
Scarlett Johansson - Jennifer Connelly
Elisha Cuthbert - Natalie Portman
Met Johansson kan ik ook prima leven, maar zo'n Cuthbert....dat is toch geen vrouw, da's een huppelgrietje. ALS ik op vrouwen zou vallen dan ook wel op een VROUW he!
Tis dat je geen vent bent anders was je wel ff homo hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:19 schreef thaleia het volgende:
Scarlett Johansson - Jennifer Connelly
Elisha Cuthbert - Natalie Portman
Met Johansson kan ik ook prima leven, maar zo'n Cuthbert....dat is toch geen vrouw, da's een huppelgrietje. ALS ik op vrouwen zou vallen dan ook wel op een VROUW he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |