Gedaan, maar ik heb ook Match Point gezien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
14 - 8 achterSchaam jullie
Klasse? Pffffffffff kijk eens The Girl Next Door, das pas klasse!
3 stemmen verschil op het moment.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:41 schreef Neoktheone het volgende:
Staat zo goed als gelijk geloof ik... spannend![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Finale
Scarlett Johansson - Elisha Cuthbert
tegenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:42 schreef pascalheister het volgende:
wat is dat nou geen scarlett timo?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef Timo20 het volgende:
Maar damn, jullie gasten hebben echt geen smaak. Natalie niet in de finale![]()
![]()
![]()
Waarom in hemelsnaam? Ik vind haar een heel mooi meisje, maar lekker? Nou, nee. Die meid straalt geen sex uit en heeft 't lichaam van een 14-jarige.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:52 schreef Doff het volgende:
Snap er ook helemaal niks van. Portman hoort gewoon te winnen![]()
Dat zal nog wel een tijd duren. De Johansson-fans krijgen ook nog een kans om wat in B&H topics te gaan smeken om op haar te stemmen. Dan kloppen de verhoudingen terug.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer stopt het stemmen eigenlijk?
Dat is al lang gebeurd: Scarlett Johansson # 2quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een tijd duren. De Johansson-fans krijgen ook nog een kans om wat in B&H topics te gaan smeken om op haar te stemmen. Dan kloppen de verhoudingen terug.
Knap dan dat jouw melding uren voor de melding komt die je quote. En ook boeiend dat je stond te roepen dat je niet meer stemde vanwege vreemde uitslagen, dat het allemaal maar niets was, maar dat je wel even de finale wil manipuleren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is al lang gebeurd: Scarlett Johansson # 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |