abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 22:37:28 #101
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40367679
Zow, squatten ging goed vandaag

En fullsquatten vind ik fijner dan gewoon squatten. Dus fullsquat houden we er gewoon in

Ass to the grass en weer omhoog
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40367762
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:37 schreef Frautie het volgende:
Zow, squatten ging goed vandaag

En fullsquatten vind ik fijner dan gewoon squatten. Dus fullsquat houden we er gewoon in

Ass to the grass en weer omhoog
Mooi, loopt er de volgende zomer weer iemand extra rond met een squatass
  maandag 31 juli 2006 @ 22:46:49 #103
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40368085
ik ging squatten vandaag, maar de tweede keer met gewicht schoot het keihard in me beenspieren. Kan wel merken dat ik een maandje niets heb gedaan
pi_40368734
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:35 schreef LedZep het volgende:

[..]

Biologie12 is 1 vak .

Mwah, dit jaar had ik er 3 extra.. heb het zelf maar ingeroosterd en aan die gasten gegeven. Kon 1 uurtje niet volgen. Latijn, Grieks, biologie en geschiedenis extra overigens. Kost me bijna geen extra tijd, iig bergen tijd over om te trainen en eten
Hmm, ik heb ook latijn extra dan, maar dat is verplicht op een gymnasium (1 van de 2 dan).
Grieks is echt een zinloos vak trouwens

Wat ik me nou afvraag he. Heb jij dat nou ook, dat je te weinig tijd hebt om alles te lezen wat je wil.
Zoals nu, wil ik lezen over bodybuilding/voedings theorieën, nietzsche (een filosoof), en nu ook flirtatietechnieken en psychologie (dat laatste geïnspireerd door dat boek dat jij in een topic aanraadde "how to become an alpha male").. Damn, ik heb gewoon niet genoeg tijd

Echt wel heeeel erg offtopic trouwens
pi_40372368
hey mensen

beginnersvraagje; ik heb besloten om mezelf de komende maanden te richten op het trainen van mijn bovenlichaam. nu heb ik na het lezen van dit topic en de site www.bodybuilding.com dit in mijn online cart:
Delete Qty SKU Product Price Total
Delete BSN039 BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Blue Raspberry (New Formula) $38.95 $38.95
Delete 751 Higher Power Chromium Picolinate, 200mcg/100 Capsules $4.95 $4.95
Delete OPT029 Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Strawberry $28.89 $28.89

Ik ben 1,80 en weeg ongeveer 65 kilo ik ben niet dik, een beetje gespierd maar ik heb wel zodanig veel vet dat mijn (obliques, weet niet wat het in het nederlands is.. je zij-en?) niet te zien zijn. maar al in al ben ik vrij dun en eet ik per dag niet meer dan 4 boterhammen, avondmaaltijd wat meestal italiaans of een variatie van fastfood is.

is het slim voor mij om dit als beginner te kopen? heb ik er veel baat bij of kan ik net zo goed iets anders proberen. zo ja wat?

danku danku danku
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_40373979
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef denimfanatism het volgende:
hey mensen

beginnersvraagje; ik heb besloten om mezelf de komende maanden te richten op het trainen van mijn bovenlichaam. nu heb ik na het lezen van dit topic en de site www.bodybuilding.com dit in mijn online cart:
Delete BSN039 BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Blue Raspberry (New Formula) $38.95 $38.95
Delete OPT029 Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Strawberry $28.89 $28.89

Ik ben 1,80 en weeg ongeveer 65 kilo ik ben niet dik, een beetje gespierd maar ik heb wel zodanig veel vet dat mijn (obliques, weet niet wat het in het nederlands is.. je zij-en?) niet te zien zijn. maar al in al ben ik vrij dun en eet ik per dag niet meer dan 4 boterhammen, avondmaaltijd wat meestal italiaans of een variatie van fastfood is.

is het slim voor mij om dit als beginner te kopen? heb ik er veel baat bij of kan ik net zo goed iets anders proberen. zo ja wat?

danku danku danku
Als je beginner bent zeker NIET aanschaffen!! De shake kan je nog over discussieren maar als ik jou was zou ik vooral letten op je voeding en hoe je traint, aan supplementen hoef je het komende jaar nog niet te denken!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:13:39 #107
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40376151
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:50 schreef McGilles het volgende:
Als je beginner bent zeker NIET aanschaffen!! De shake kan je nog over discussieren maar als ik jou was zou ik vooral letten op je voeding en hoe je traint, aan supplementen hoef je het komende jaar nog niet te denken!

Leer eerst maar eens goed schoon eten en train eerst maar een jaar. Daarna kan je altijd nog kijken of je extra dingen nodig hebt....
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_40376196
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:01 schreef synthesix het volgende:

[..]

Hmm, ik heb ook latijn extra dan, maar dat is verplicht op een gymnasium (1 van de 2 dan).
Grieks is echt een zinloos vak trouwens

Wat ik me nou afvraag he. Heb jij dat nou ook, dat je te weinig tijd hebt om alles te lezen wat je wil.
Zoals nu, wil ik lezen over bodybuilding/voedings theorieën, nietzsche (een filosoof), en nu ook flirtatietechnieken en psychologie (dat laatste geïnspireerd door dat boek dat jij in een topic aanraadde "how to become an alpha male").. Damn, ik heb gewoon niet genoeg tijd

Echt wel heeeel erg offtopic trouwens
Mja, het kost wel aardig wat tijd ja.. maar aan de andere kant besteed ik momenteel ook een groot deel van mijn tijd aan nutteloze dingen, dus daar valt nog wel wat aan te doen. Stel dat je elke dag 2 uur zou trainen, en 6 uur naar school zou gaan, en 2 uur zou besteden aan eten, en 7 uur zou slapen, 2 uur huiswerk (bij mij meer in de richting van 0 uur, maar we houden het ruim ), hou je dus nog 5 uur per dag over.. waarin je kan doen wat je wil
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:47:05 #109
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40376439
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:13 schreef Frautie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Leer eerst maar eens goed schoon eten en train eerst maar een jaar. Daarna kan je altijd nog kijken of je extra dingen nodig hebt....
Eens.. hoewel ik zelf ook aan de shakes zit.....(koolhydraten shakes en eiwitshakes)
Maar goed.. daar staat dan weer tegenover dat ik Vroagah toen alles beter was enzo.. heel veel getraind heb... Spiergeheugen werkt nog aardig.. ik zie al lichte verbetering....

Gister ook weer even naar karatetraining geweest.. kon het ff niet laten.. spagaat gaat nog net...
verder is alles stijf en tergend langzaam..... kon niet eens een groen bandertje neerhalen met snelheid beetje jammer.. uiteindelijk heb ik um maar op techniek gepakt.....
Ride like the devil is chasing you..........
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:26:27 #110
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40377007
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:47 schreef RSV1000R het volgende:
Eens.. hoewel ik zelf ook aan de shakes zit.....(koolhydraten shakes en eiwitshakes)
Maar goed.. daar staat dan weer tegenover dat ik Vroagah toen alles beter was enzo.. heel veel getraind heb... Spiergeheugen werkt nog aardig.. ik zie al lichte verbetering....

Gister ook weer even naar karatetraining geweest.. kon het ff niet laten.. spagaat gaat nog net...
verder is alles stijf en tergend langzaam..... kon niet eens een groen bandertje neerhalen met snelheid beetje jammer.. uiteindelijk heb ik um maar op techniek gepakt.....
Mjaah, je zegt 't zelf al...spiergeheugen

En volgens mij weet je ongeveer wel wat je wel en niet moet eten.

Trouwens, je kan de spagaat Ben jij ff lenig! Dat hoef ik dus niet te proberen
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:43:30 #111
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40377340
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:26 schreef Frautie het volgende:

[..]

Mjaah, je zegt 't zelf al...spiergeheugen

En volgens mij weet je ongeveer wel wat je wel en niet moet eten.

Trouwens, je kan de spagaat Ben jij ff lenig! Dat hoef ik dus niet te proberen
Spagaat. split en meer van dat soort ongein.... Lenigheid zit gelukkig wel goed nog.. dat scheelt
Ride like the devil is chasing you..........
pi_40377377
Net terug van vakantie en heb echt weer zin om te trainen morgen.

In het hotel had je ook gewichten, met water erin
pi_40377449
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Net terug van vakantie en heb echt weer zin om te trainen morgen.

In het hotel had je ook gewichten, met water erin
pi_40377479
ik heb een vraagje na ongeveer 1 jaar niet getraind te hebben heb ik 3 weken 4x10 push ups gedaan. de dagen daarna had ik redelijk last van spierpijn. Toen ben ik vorige week weer echt gaan trainen (bankdrukken enz enz) maar de dagen daarna had ik geen enkel last van spierpijn.
Gisteren weer keihard getraind maar vandaag weer geen spierpijn

dus mijn vraag is hoe kan het dat ik geen spierpijn heb? train ik niet goed? of is het normaal?
hay hay
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:57:25 #115
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40377633
Misschien beter aanspannen, totdat je bijna verkrampt en dan de volgende rep maken.
ada fare stop stalking me
pi_40377669
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:50 schreef meelborp het volgende:
ik heb een vraagje na ongeveer 1 jaar niet getraind te hebben heb ik 3 weken 4x10 push ups gedaan. de dagen daarna had ik redelijk last van spierpijn. Toen ben ik vorige week weer echt gaan trainen (bankdrukken enz enz) maar de dagen daarna had ik geen enkel last van spierpijn.
Gisteren weer keihard getraind maar vandaag weer geen spierpijn

dus mijn vraag is hoe kan het dat ik geen spierpijn heb? train ik niet goed? of is het normaal?
Voor zover ik weet moeten in het begin je spieraanhechtingen altijd weer even wennen, en dat kan pijn doen ja. Bovendien zijn pushups zware oefeningen en het zou ook kunnen dat die 'echte' oefeningen niet zo belastend voor je spieren waren.

Just my 2 cents though..
pi_40378045
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:58 schreef synthesix het volgende:

[..]

Voor zover ik weet moeten in het begin je spieraanhechtingen altijd weer even wennen, en dat kan pijn doen ja. Bovendien zijn pushups zware oefeningen en het zou ook kunnen dat die 'echte' oefeningen niet zo belastend voor je spieren waren.

Just my 2 cents though..
maar ik trainde maximaal, ik kon bij sommige oefeningen gewoon niet meer zeg maar dus dat is toch vrij intesief
hay hay
pi_40378843
Ik train altijd intensief en heb sporadisch spierpijn.
pi_40378999
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef LedZep het volgende:
Ik train altijd intensief en heb sporadisch spierpijn.
maar had jij ook toen je begon met trainen nooit spierpijn?
hay hay
pi_40379283
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:57 schreef meelborp het volgende:

[..]

maar had jij ook toen je begon met trainen nooit spierpijn?
Mwah de eerste keren wat.. maar het is persoonsgebonden. "Pomp" noch spierpijn zeggen iets over het succes van een training.
pi_40382685
Wat ging de training van vandaag weer lekker, vakantie doet wonderen

Beetje van alles gedaan om te kijken hoe het ging; fullsquat lukt me nu met 85 kg. Bench gaat sinds lange tijd nu weer beter.
Ik had alleen nog een vraagje mbt. creatine: Ik maak vaak gebruik van de sauna, maar is dit niet erg als je met een creatinekuur bezig bent?
Heb nog maar 1 keer creatine gebruikt in al die jaren dus ben niet echt up to date
pi_40382760
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Wat ging de training van vandaag weer lekker, vakantie doet wonderen

Beetje van alles gedaan om te kijken hoe het ging; fullsquat lukt me nu met 85 kg. Bench gaat sinds lange tijd nu weer beter.
Ik had alleen nog een vraagje mbt. creatine: Ik maak vaak gebruik van de sauna, maar is dit niet erg als je met een creatinekuur bezig bent?
Heb nog maar 1 keer creatine gebruikt in al die jaren dus ben niet echt up to date
Volgens mij maakt dat niks uit. Geloof ook dat MrJ sauna-freak is, en die neemt ook het hele jaar door creatine.
pi_40382929
Niet dat ik er verstand van heb ofzo hoor. Maar waarom zou het in godsnaam erg zijn? Creatine is gewoon een soort van voedingsstof he. Het zit altijd in je lichaam, maar nu alleen een beetje meer.

Ik heb trouwens een beetje het gevoel dat ik meer spierpijn krijg bij meer reps. Ik had in ieder geval elke keer spierpijn toen ik nog consequent met 15reps trainde. En nu ik er 8 doe, heb ik bijna geen spierpijn meer. Alleen een beetje lamme spieren.
pi_40382930
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef denimfanatism het volgende:
hey mensen

danku danku danku
Uhm nee dit is weg gegooid geld, aangezien je gewoon veelte weinig eet. 4 boterhammen man, dat is nog niet eens genoeg voor mijn ontbijt. Leer eerst eens goed vreten voordat je gaat denken aan supplementen. Het is een aanvulling op een goede basis, als je de basis niet hebt (juiste training en goede voeding) heb je weinig aan supplementen.
pi_40382977
Je kan trouwens beter kwark, kip en tonijn kopen voor al dat geld, en eventueel een klein potje whey voor noodgevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')