abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40281887
hmmz misschien toch eens proberen dan die capsules.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40284316
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:03 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

man herlees m'n post, het gaat om problemen met de lies
Bij het horen van het woord "leg extension" krijg ik braakneigingen, sorry .
pi_40285849
Legextension vroegah:

Hardloper.
IG @webkim
pi_40285952
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 22:57 schreef Webkim het volgende:
Legextension vroegah:

[afbeelding]
Kijk dat is nou een Podda_approved oefening
pi_40286121
Ik vraag me overigens af wat de motivatie van de mensen hier is om hun tijd te verkloten aan leg extensions.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 03:34:45 #56
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_40291188
tvp
  zaterdag 29 juli 2006 @ 09:47:45 #57
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40292867
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef LedZep het volgende:
Ik vraag me overigens af wat de motivatie van de mensen hier is om hun tijd te verkloten aan leg extensions.
Een andere mening erop nahouden kan best, maar om alles wat niet aansluit bij jouw visie meteen te bestempelen als tijd verkloten is erg kort door de bocht.

Let daar svp een beetje op, want niemand hier heeft de wijsheid in pacht.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_40293001
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 09:47 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Een andere mening erop nahouden kan best, maar om alles wat niet aansluit bij jouw visie meteen te bestempelen als tijd verkloten is erg kort door de bocht.

Let daar svp een beetje op, want niemand hier heeft de wijsheid in pacht.
Kijk, ik wil "mijn visie" best toelichten hoor, misschien dat het dan duidelijker wordt. In ieder geval, "tijd verkloten" klinkt misschien wel wat te dramatisch.. ik had het misschien iets anders moeten brengen.

Goed, wanneer je naar de quadriceps kijkt heeft deze 2 functies, heupflexie en knie extensie. Heupflexie is hier even geen sprake van (dingen als hanging leg raises). Blijft over knie extensie. Zowel een squat als een leg extension spreekt de quadriceps op die manier aan (kijk naar de concentrische beweging in de squat, is voor de quadriceps gelijk aan extensions).
Mijn logische conclusie is dan; waarom 5 sets squats doen, en dan 3 sets leg extension, als je ook 8 sets squats kunt doen? Die extensions hebben totaal geen toegevoegde waarde.

Het is niet zo dat ik per definitie tegen isolatie ben, zeker niet. Leg curls bijvoorbeeld hebben voor de hamstring zeker toegevoegde waarde aangezien deze de hamstring aanspreken door knieflexie, en niet door heupextensie (zie ook dat de functies van quads en hams elkaars tegenpolen zijn).

Afijn, dit is mijn mening. Ik snap best dat mensen voor "de pomp" wat extensions willen doen, maar begrijp dan ook dat "pomp" geen garantie is voor een goede training en vraag jezelf af waarom je die leg extension dan gebruikt.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 10:34:57 #59
19479 Mr.J
pi_40293362
Ik ben voor afwisseling. Met leg extension spreek je toch de spier op een andere manier aan dan met een squat.

Je kan niet lekker met een squat een snelle explosieve beweging maken en dan bovenin je quads 1 seconde vast houden. Ik vind het dus een heerlijke oefenining die voor mij zeker meerwaarde biedt dan een paar extra setjes squaten.
pi_40293671
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:34 schreef Mr.J het volgende:
Ik ben voor afwisseling. Met leg extension spreek je toch de spier op een andere manier aan dan met een squat.

Je kan niet lekker met een squat een snelle explosieve beweging maken en dan bovenin je quads 1 seconde vast houden. Ik vind het dus een heerlijke oefenining die voor mij zeker meerwaarde biedt dan een paar extra setjes squaten.
Ieder zijn eigen ding . Na mijn anti_podda post van gisteravond zit ik overigens weer helemaal in mijn zen nu.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:04:58 #61
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40304949
Vanavond hier cardiofeest http://partyflock.nl/party/65606.html volgende week hier http://partyflock.nl/party/65388.html . Nog meer lui die heen gaan ?
ada fare stop stalking me
pi_40307128
* LedZep heeft vitamine B50 complex en vitamine D zooi via internet (www.vitaminestore.nl) aangeschaft.

Eens kijken wat dat voor me doet. Vitamine B is zo'n beetje goed voor alles en vitamine D is volgens ons aller Big Cat op cholesterol na het meest veelzijdige anabole hormoon. Heb ook wel gehoord dat het diverse vormen van kanker tegengaat (maar da's bijzaak natuurlijk, alles voor het testosteron )

Omdat ik ook (relatief natuurlijk) krap zit met vitamine A en E zou ik dat ook wel willen supplementeren, maar die zijn (samen) eigenlijk alleen in multi te vinden en daar heb ik geen geld voor (lees: voor een goede multi heb ik geen geld)

Edit: hmm kut ben nu een multi tegengekomen die maar iets duurder is dan B50+D, met daarnaast alle andere meuk erin. Wel een iets onbekender merk. Nah ja, proberen we die over 3 maanden wel .

[ Bericht 2% gewijzigd door LedZep op 29-07-2006 22:31:05 ]
pi_40310463
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:28 schreef LedZep het volgende:
* LedZep heeft vitamine B50 complex en vitamine D zooi via internet (www.vitaminestore.nl) aangeschaft.

Eens kijken wat dat voor me doet. Vitamine B is zo'n beetje goed voor alles en vitamine D is volgens ons aller Big Cat op cholesterol na het meest veelzijdige anabole hormoon. Heb ook wel gehoord dat het diverse vormen van kanker tegengaat (maar da's bijzaak natuurlijk, alles voor het testosteron )

Omdat ik ook (relatief natuurlijk) krap zit met vitamine A en E zou ik dat ook wel willen supplementeren, maar die zijn (samen) eigenlijk alleen in multi te vinden en daar heb ik geen geld voor (lees: voor een goede multi heb ik geen geld)

Edit: hmm kut ben nu een multi tegengekomen die maar iets duurder is dan B50+D, met daarnaast alle andere meuk erin. Wel een iets onbekender merk. Nah ja, proberen we die over 3 maanden wel .
pas maar op met die zooi
quote:
Voorzichtig en giftigheid
Vitamine D is het meest giftig van alle vitaminen en leidt tot misselijkheid, braken, hoofdpijn, depressiviteit en nog andere symptomen. Neem niet meer dan maximaal 10 microgram per dag.

Belangrijke bronnen van vitamine D zijn onder andere: vis(olie), levertraan, gist, bladgroenten, vlees en zuivelproducten.

bron
doe geen moeite om de site door te zoeken, er staat overal dat vitamines, mineralen en aminozuren veel positieve effecten hebben en ze bijna allemaal te vinden zijn in vlees heb net een bbq achter de rug . voor de rest een zeer sterke aanrader die site

[ Bericht 7% gewijzigd door Tommy__ op 30-07-2006 00:07:26 ]
balsporten :r
pi_40311046
10 microgram is gelijk aan 400 IE, wat 200% vd ADH is.

Welnu, Big Cat:

"Toxical effects: 5000 IU is the established toxicity line, but usually it is recommended to not exceed 600 IU. This will lead to excess calcium in the blood (though I don't know of a bodybuilder that has too much calcium ions in his blood), lower appetite (that would worry me), increased thirst, nausea, vomiting, abdominal pains and calcium depositing in soft tissues like blood vessels, which is especially harmful to older people because calcifying of veins can cause severe health issues.
Dosage: 400 IU is the needed dose, 600 is usually the maximum, but I advocate the use of an 800 IU's. I'll get into it in a bit. Megadosing is only used in medical treatment and only under medical supervision."

En op DBB (die er weer eens uitligt bij mij) staat een artikel geschreven over vit D, waarin verwezen wordt naar onderzoeken waar men zelfs met extreem hoge dosissen enkel positieve effecten ondervond.

Je bron gebruik ik weleens voor molecuul/ structuurformules, maar ik prefereer voor dit soort dingen liever andere sites.

EDIT: Het voedingscentrum heeft de max waarde al op 50mcg zitten . Kan je dus gerust met een factor 2 vermenigvuldigen

[ Bericht 8% gewijzigd door LedZep op 30-07-2006 00:24:43 ]
pi_40311077
btw, op die site staat alles over verschillende voedingsstoffen, maar onder welke groep behoort caffeine en ephrblabla-wat-was-het-ookalweer?
pi_40311187
http://en.wikipedia.org/wiki/Caffeine
een "xanthine alkaloid" dus. Geen idee wat het is, maar er staan wel verwijzingen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ephedra
"The alkaloids ephedrine and pseudoephedrine are the active constituents of the plant.."
pi_40329226
't Is weer eens verdomde stil hier, daarom zal ik mijn voedingsschema maar eens posten, waar ik vanaf nu naar toe ga werken (@ approx begin sept zit ik op het volledige dieet)

7:00
4 eieren
2 boterhammen
100 gram cornflakes
1L melk

10:30
4 boterhammen
0,5L melk

13:00
6 boterhammen
90 gram pindakaas

15:30
4 boterhammen
0,5L melk

18:00
avondeten, als voorbeeld genomen gehaktbal, 200gr groenten, 5 kleine aardappelen
1L melk

21:00
500 gram magere kwark

Exclusief fruit en broodbeleg (pindakaas wel inbegrepen, komt er vast in, overig broodbeleg is variabel) kom ik dan op:

5036kcal
571gr KH
302gr eiwit
170gr vet (waarvan 61gr verzadigd)
5049mg calcium (norm: 1200mg )

Heb nog even een vraag aan waterexpert MrJ; volgens eetmeter haal ik bijna 4000gr (4L) water uit mijn voeding..in hoeverre moet ik dan nog extra water drinken (heb wel hoge natrium/kaliumgehaltes, is mss van toepassing)

Extra vit c + multi (incl 85mg b-complex) als enige supps.
pi_40329281
5 kg calcium?

en op welk tijdstip van de dag train je?
pi_40329313
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Tommy__ het volgende:
5 kg calcium?
Aangepast
pi_40329503
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Tommy__ het volgende:
5 kg calcium?

en op welk tijdstip van de dag train je?
Verschilt. Nu 's morgens, straks na de vakantie 's middags / 's avonds. Dextrose na training, geen whey of andere eiwitshizzle.
pi_40337952
Kom op LedZep, gewoon iedere dag voordat het avondeten begint een brood erin geramt hebben. Moet makkelijk kunnen, ik kan het zonder moeite.

Al moet ik op het moment toegeven dat dit me niet vaak lukt, door het nogal onregelmatige leven wat ik nu even heb. Maar vanaf september er keihard tegenaan en dan gewoon 7 broden per week!
  maandag 31 juli 2006 @ 05:07:59 #72
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_40342810
whats up met dbb?
Quickpar fo shizzle
  maandag 31 juli 2006 @ 08:52:23 #73
19479 Mr.J
pi_40343522
HD failure v/d server.
pi_40347912
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef frenkck het volgende:
Kom op LedZep, gewoon iedere dag voordat het avondeten begint een brood erin geramt hebben. Moet makkelijk kunnen, ik kan het zonder moeite.

Al moet ik op het moment toegeven dat dit me niet vaak lukt, door het nogal onregelmatige leven wat ik nu even heb. Maar vanaf september er keihard tegenaan en dan gewoon 7 broden per week!
Ik zie het nut niet zo van 24 stukken brood per dag. Misschien dat ik nog 2 extra 's morgens neem, maar meer heeft (voor mij) niet zoveel zin. Ik zit nu al tegen de 5500kcals (onderhoud: 2500)
pi_40348057
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:52 schreef Mr.J het volgende:
HD failure v/d server.
Hij doet het weer
pi_40348315
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik zie het nut niet zo van 24 stukken brood per dag. Misschien dat ik nog 2 extra 's morgens neem, maar meer heeft (voor mij) niet zoveel zin. Ik zit nu al tegen de 5500kcals (onderhoud: 2500)
Ga je dit schema wel langer dan 3 dagen volhouden?
pi_40348465
Ben weer terug van vakantie!!

Was top! Heerlijk uitgerust en voorledig weer zin om te trainen, komt precies mooi uit aangezien het qua temperatuur weer een beetje dragelijk is!

Vanavond eens kijken hoe het gaat!
pi_40349624
quote:
Op maandag 31 juli 2006 12:15 schreef Sloper het volgende:

[..]

Ga je dit schema wel langer dan 3 dagen volhouden?
Sure

Die 2500kcal moet je overigens wel zien als "zittende levensstijl-onderhoud"..inclusief training kom ik wel iets boven de 3000, maar dan nog heb ik 2000+ kcal om massa op te bouwen..en door standaard 4 compounds per training te doen + gay oefeningen in trisets / giantsets / circuits moet ik voorkomen dat ik te vet word (lees: voldoende CZS stimulatie om kcals in spiermassa om te zetten)
pi_40352830
hmm zometeen lekker trainieren. Eerst squats, winde stance, daarna romanian deadlifts, dan military pressen en daarna moet ik nog maar 's kijken Iets van kuiten, side raises en nog een nader te bepalen oefening. Kheb er zin an
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40356200
Bij de lidl zijn nu voedingssupplementen in de aanbieding. Van 1,29 voor 0,69 voor 20 bruistabletten magnesium, calcium, vitamine c en multi. Misschien wat voor jou zep?

@ledzep Hmm, dat trainingsschema klinkt interessant. Hoe lang ga je nu bezig zijn per oefening? En doe je dan ook aan die dual factor shit, dat je na een paar weken een lowvolume week neemt? En denk je dat het voor mij ook zou werken als endo in een cut-mode (dat veel oefeningen doen, om meer spiermassa aan te laten zetten)?
pi_40356562
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef synthesix het volgende:
Bij de lidl zijn nu voedingssupplementen in de aanbieding. Van 1,29 voor 0,69 voor 20 bruistabletten magnesium, calcium, vitamine c en multi. Misschien wat voor jou zep?

@ledzep Hmm, dat trainingsschema klinkt interessant. Hoe lang ga je nu bezig zijn per oefening? En doe je dan ook aan die dual factor shit, dat je na een paar weken een lowvolume week neemt? En denk je dat het voor mij ook zou werken als endo in een cut-mode (dat veel oefeningen doen, om meer spiermassa aan te laten zetten)?
Ik ga morgen naar de lidl, kan wel wat extra magnesium gebruiken.

Het principe van dual factor is dat je fatigue opbouwt; je zult dus vaker en intensiver trainen zodat de spieren niet herstellen voor een nieuwe training. Veel compounds, en inderdaad load-deload cycles doen (ik doe 6-8 weken load, daarna 1 week deload, waarin volume minder is).

Dual factor werkt ook iedereen (net als single factor). In ieder geval, het is een beetje lastig en langdurig uitleggen, dus als je geinteresseerd bent in harde trainingen, hoge frequenties per week en zowel kracht- als massatoename (hoewel je in de cut weinig tot geen spiermassa zal aanmaken) raad ik je aan om de volgende links te lezen:

http://forum.dutchbodybui(...)del-revisited-46249/

http://forum.mesomorphosi(...)hy-training-682.html

http://forum.bodynet.nl/s(...)factor-training.html

en uit de laatste link het voornaamste statement:

"Bodybuilders often get stuck in the "one time per week per bodypart" rut, and that determines how many sets they do and the intensity they use. Since they are not going to change frequency, they end up not changing much over time. So what happens (when you view training through the lens of Supercompensation) is that you beat the crap out of a muscle group and then don’t target it again for another week. This is because you think that the muscle needs time to completely recover before beating it into submission again. Well, the fact is, that when you see training through the lens of Dual Factor Theory, then you’ll note that it is ok to train a muscle group again even if fatigue is still present.
Now the really cool part is this…science has shown that the body responds better in physique and performance enhancements when you have a period of peaking fatigue (2-6 weeks), followed by a period of "unloading" (1-4 weeks). (Unloading just refers to a time where you allow fatigue to fade. This usually means active unloading, where you continue to train, but with reduced intensity, volume, or frequency. Occasionally it could mean total rest.) You view entire weeks and maybe months, as you would’ve viewed just one workout with Supercompensation. For example, with Supercompensation, one workout represents a period of fatigue. But, in the Dual Factor Theory, up to 6 weeks would represent a period of fatigue. With Supercompensation, a day or two (up to a week) represents a period of rest. But in the Dual Factor Theory, up to four weeks may represent a period rest."
pi_40358431
Wat ik nou zag tijdens de training, ik had bijna mn klomp gebroken. :p
Zat gewoon zoeen vadsige 40+ minlf te fietsen, met in der klauwen een of ander tijdschrift.
Wtf!!!!! Ze las gewoon een tijdschrift, in der handen nog wel, tijdens de cardio ! ! !

Ik snap het niet hoor. Als ik cardio doe, wordt is het tijdschrift uit elkaar geweekt door de stortvloed aan zweet. Om vervolgens uit elkaar getrokken te worden door stuiptrekkingen van uitputting. En om het helemaal onleesbaar te maken nog even bedolven te worden onder een dikke laag zwarte sneeuw. En dan heb ik het nog niet over het feit, dat ik mezelf van mn fiets af lanceer, als ik mn klauwen niet aan ´t stuur houd. :p

Maarja, die gay-oefeningen om czs op zn flikker te geven, hoort dat ook bij je df training?

En zou je iets gedetailleerder je trainingsschema kunnen posten anders?
pi_40358635
Mijn eigen trainingsschema heb ik samen met Unregistered opgestelt / verbetert en bestaat uit de volgende onderdelen:

1 squat
2 upperbody press (bench, overhead)
3 posterior chain (snatch pull, high pull, romanian dead)
4 rugoefening (rows, chins)
5 gay oefeningen in trisets / giant sets / circuit (achter elkaar dus)

Tot de gay oefeningen behoren tricep extensions, barbell curl, calf raises, ab work, traps, leg curls, binnenkort nekoefeningen.

Vergeet niet dat fitness fatigue een theorie is, een manier van trainen. Het schema maakt an sich niet zoveel uit, zolang je maar meerdere workouts per week doet waarin je dezelfde spieren belast, zodat je fatigue opbouwt gedurende de loading cycle. In mijn geval is dat dus 3x per week squat, 3x per week presses, 3x per week posterior chain pulls en 3x per week rug. Als het moet kan je zo tot 15+ keer per week trainen. Massa krijg je er zeker van, getuigende het gemiddelde fysiek van een olympic weightlifter.

Vanuit BB-perspectief kan je de "gay oefeningen" natuurlijk aanpassen. Denk bijvoorbeeld aan 2 templates, die je per training afwisselt, waarin je bv 1 schouders (raises) en kuiten en 2 biceps en triceps doet. Biceps/triceps zou ik niet meer dan 5 setjes per week doen, anders ga je de spieren overbelasten (overtraining... niet "overreaching" zoals de bedoeling is ).

Edit: die gay oefeningen in circuit zijn vooral conditie eigenlijk.. denk je eens in wat het met je conditie doet als je ipv 20 sec je hart 1,5+ minuut laat werken. Cardio sucks, KT als cardio rules
En als je die assistance allemaal een voor een zou trainen zou je a. (te) lang bezig zijn en b. worden ze nog meer gay, omdat je het op je dooie gemak doet.
pi_40359697
quote:
Op maandag 31 juli 2006 18:24 schreef LedZep het volgende:
Vergeet niet dat fitness fatigue een theorie is, een manier van trainen. Het schema maakt an sich niet zoveel uit, zolang je maar meerdere workouts per week doet waarin je dezelfde spieren belast, zodat je fatigue opbouwt gedurende de loading cycle. In mijn geval is dat dus 3x per week squat, 3x per week presses, 3x per week posterior chain pulls en 3x per week rug. Als het moet kan je zo tot 15+ keer per week trainen. Massa krijg je er zeker van, getuigende het gemiddelde fysiek van een olympic weightlifter.
pittig hoor. Ik doe, als ik kan, 2 x per week squatten, 1 x deadlift, 1x rdl, 2x bench, en 1 x military. Dit alles overgoten met een sausje van dips, chinnen, kuiten, wat biceps/triceps werk en traps.
Werkt goed voor mij.

Trouwens, vandaag tijdens squatten, in de wide stance, ik ben stukje lager dan benen horizontaal, en ik hoor me toch ineens een gescheur... En ja hoor, boxershort helemaal kapot gescheurt Echt helemaal, alleen het elastiekje bovenin was nog heel... Net nieuw, dag 15 eu
pi_40360268
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

pittig hoor. Ik doe, als ik kan, 2 x per week squatten, 1 x deadlift, 1x rdl, 2x bench, en 1 x military. Dit alles overgoten met een sausje van dips, chinnen, kuiten, wat biceps/triceps werk en traps.
Werkt goed voor mij.

Trouwens, vandaag tijdens squatten, in de wide stance, ik ben stukje lager dan benen horizontaal, en ik hoor me toch ineens een gescheur... En ja hoor, boxershort helemaal kapot gescheurt Echt helemaal, alleen het elastiekje bovenin was nog heel... Net nieuw, dag 15 eu
HARRRRRRDCORE

Mja, ik moet wel erg op mijn knieën letten..dus geen 3x heavy squats, al werk ik daar wel naar toe. Overigens is 2x squat, 1x DL al gruwelijk als je ze zwaar pakt (overtraining voor de meeste mensen). Maar je krijgt er poten van, niet normaal.
pi_40361018
Maar hoe doe je dat gayoefeningen circuit dan, pak je een dumbell voor 1 setje frenchpresses ofzo, en dan naar de barbell lopen en dan 1 setje barbell curls, en dan weer terug naar je dumbell french pressen enz.?

Neem je dan niet op een gegeven moment die hele sportschool in, in je eentje ?

edit:
Iemand trouwens nog goede ideeën voor de buikspieren, crunches beginnen een beetje licht te worden, en zo'n 20kg unit op je buik is niet heel erg handig, en bovendien helpt t bijna niks. Dragonflags kan niet helaas (zou niet weten waarop eigenlijk, enige mogelijkheid is miss benchpress bankje, met een barbell erop als contragewicht ofzo)

[ Bericht 17% gewijzigd door synthesix op 31-07-2006 20:06:45 ]
pi_40361179
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef synthesix het volgende:
Maar hoe doe je dat gayoefeningen circuit dan, pak je een dumbell voor 1 setje frenchpresses ofzo, en dan naar de barbell lopen en dan 1 setje barbell curls, en dan weer terug naar je dumbell french pressen enz.?

Neem je dan niet op een gegeven moment die hele sportschool in, in je eentje ?
Ja

Overigens:
triset = 3 oefeningen achter elkaar
giant set = 4 oefeningen achter elkaar
circuit = >4 oefeningen achter elkaar

Ik kan over supersets/trisets van 1 spiergroep maar 1 ding zeggen: bullshit. Intensiteit wordt alleen maar verlaagd en als je 10 reps barbell curl en dan 5 reps dumbbell curl doet, kan je net zo goed 15 reps barbell curl doen.
pi_40362101
Opzich zijn french presses niet voor de zelfde spiergroep als barbell curls (of had je t niet over mijn post)

Maarum, hoeveel reps doe je dan bij de gayoefeningen? ( Omg, ik blijf aan het vragen )
pi_40362149
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef synthesix het volgende:
Opzich zijn french presses niet voor de zelfde spiergroep als barbell curls (of had je t niet over mijn post)

Maarum, hoeveel reps doe je dan bij de gayoefeningen? ( Omg, ik blijf aan het vragen )
Nee, had het niet over jouw post, meer algemeen.

6-20 reps (1-2 reps van failure)
  maandag 31 juli 2006 @ 20:14:32 #90
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40362203
hey ben ik weer

led nog steeds alles aanhet volspammen
pi_40364155
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef Fugie het volgende:
hey ben ik weer

led nog steeds alles aanhet volspammen
Ja

synthesix: dragonflags kan je gewoon op een normaal bankje doen. Contragewicht? WTF moet je met een contragewicht?

Verder side bends, weighted situps, hanging leg raises..
pi_40365866
idd,

synthesix, doe situps ipv crunches

ik doe ze op een decline bankje op de laagste stand, 3x20, als je dat kan ben je goed bezig, en leg je schijfen op je borst bij leg raises voel ik overigens niets tot weinig, ook niet met gestrekte benen
pi_40366143
Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat ik in plaats van mijn onderlichaam omhoog te liften het bankje omhoog lift , vandaar dat contragewicht.

Wat voor opleiding doe je trouwens ledzep?

//edit:
Ja dat situps makes sense inderdaad. Vond weighted crunches al zo zinloos
//edit2:
Fuck die dragonflags trouwens ook maar, ze zijn veel te zwaar nog Maar wel een über oefening voor je bovenlichaam volgens mij

[ Bericht 25% gewijzigd door synthesix op 31-07-2006 22:06:18 ]
pi_40366406
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:58 schreef synthesix het volgende:
Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat ik in plaats van mijn onderlichaam omhoog te liften het bankje omhoog lift , vandaar dat contragewicht.

Wat voor opleiding doe je trouwens ledzep?

//edit:
Ja dat situps makes sense inderdaad. Vond weighted crunches al zo zinloos
Ik ben een fucking podda_vwo_warrior
pi_40366652
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik ben een fucking podda_vwo_warrior
Same here.

Wat is dat gelul met podda trouwens Ik heb wat gemist volgens mij
pi_40366855
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef synthesix het volgende:

[..]

Same here.

Wat is dat gelul met podda trouwens Ik heb wat gemist volgens mij
Hip taalgebruik op www.team-forza.com

http://ssbasketball.rivals.com/content.asp?CID=454071

Ga jij ook naar vwo-5 nu? Wat voor kutprofiel heb je gekozen?
pi_40367030
Uhuh.
N&T.. Dûh...
pi_40367071
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:21 schreef synthesix het volgende:
Uhuh.
N&T.. Dûh...
Beat me met mijn N&T + 4 vrije vakken
pi_40367225
N&T + Filosofie, Biologie1, Biologie2
Heb je 4 ingeroosterde vrije vakken dan, want je kan bij ons maar 1 vak roostergarantie krijgen, in mijn geval dus filosofie.
En trouwens, en zijn voor de rest helemaal geen vakken die het waard zijn om tijd aan te verspillen

//edit
Wh00t, bedacht ik me net een leuk woordspeling

Liever in de gym, dan op het gym
Denk daar maar eens over na

[ Bericht 28% gewijzigd door synthesix op 31-07-2006 22:36:13 ]
pi_40367608
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:25 schreef synthesix het volgende:
N&T + Filosofie, Biologie1, Biologie2
Heb je 4 ingeroosterde vrije vakken dan, want je kan bij ons maar 1 vak roostergarantie krijgen, in mijn geval dus filosofie.
En trouwens, en zijn voor de rest helemaal geen vakken die het waard zijn om tijd aan te verspillen, dan maar liever in de gym he
Biologie12 is 1 vak .

Mwah, dit jaar had ik er 3 extra.. heb het zelf maar ingeroosterd en aan die gasten gegeven. Kon 1 uurtje niet volgen. Latijn, Grieks, biologie en geschiedenis extra overigens. Kost me bijna geen extra tijd, iig bergen tijd over om te trainen en eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')