Bij het horen van het woord "leg extension" krijg ik braakneigingen, sorryquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:03 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
man herlees m'n post, het gaat om problemen met de lies![]()
Een andere mening erop nahouden kan best, maar om alles wat niet aansluit bij jouw visie meteen te bestempelen als tijd verkloten is erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:07 schreef LedZep het volgende:
Ik vraag me overigens af wat de motivatie van de mensen hier is om hun tijd te verkloten aan leg extensions.
Kijk, ik wil "mijn visie" best toelichten hoor, misschien dat het dan duidelijker wordt. In ieder geval, "tijd verkloten" klinkt misschien wel wat te dramatisch.. ik had het misschien iets anders moeten brengen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Een andere mening erop nahouden kan best, maar om alles wat niet aansluit bij jouw visie meteen te bestempelen als tijd verkloten is erg kort door de bocht.
Let daar svp een beetje op, want niemand hier heeft de wijsheid in pacht.
Ieder zijn eigen dingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:34 schreef Mr.J het volgende:
Ik ben voor afwisseling. Met leg extension spreek je toch de spier op een andere manier aan dan met een squat.
Je kan niet lekker met een squat een snelle explosieve beweging maken en dan bovenin je quads 1 seconde vast houden. Ik vind het dus een heerlijke oefenining die voor mij zeker meerwaarde biedt dan een paar extra setjes squaten.
pas maar op met die zooiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:28 schreef LedZep het volgende:
* LedZep heeft vitamine B50 complex en vitamine D zooi via internet (www.vitaminestore.nl) aangeschaft.
Eens kijken wat dat voor me doet. Vitamine B is zo'n beetje goed voor alles en vitamine D is volgens ons aller Big Cat op cholesterol na het meest veelzijdige anabole hormoon. Heb ook wel gehoord dat het diverse vormen van kanker tegengaat (maar da's bijzaak natuurlijk, alles voor het testosteron)
Omdat ik ook (relatief natuurlijk) krap zit met vitamine A en E zou ik dat ook wel willen supplementeren, maar die zijn (samen) eigenlijk alleen in multi te vinden en daar heb ik geen geld voor(lees: voor een goede multi heb ik geen geld)
Edit: hmm kut ben nu een multi tegengekomen die maar iets duurder is dan B50+D, met daarnaast alle andere meuk erin. Wel een iets onbekender merk. Nah ja, proberen we die over 3 maanden wel.
doe geen moeite om de site door te zoeken, er staat overal dat vitamines, mineralen en aminozuren veel positieve effecten hebben en ze bijna allemaal te vinden zijn in vleesquote:Voorzichtig en giftigheid
Vitamine D is het meest giftig van alle vitaminen en leidt tot misselijkheid, braken, hoofdpijn, depressiviteit en nog andere symptomen. Neem niet meer dan maximaal 10 microgram per dag.
Belangrijke bronnen van vitamine D zijn onder andere: vis(olie), levertraan, gist, bladgroenten, vlees en zuivelproducten.
bron
Verschilt. Nu 's morgens, straks na de vakantie 's middags / 's avonds. Dextrose na training, geen whey of andere eiwitshizzle.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:58 schreef Tommy__ het volgende:
5 kg calcium?![]()
en op welk tijdstip van de dag train je?
Ik zie het nut niet zo van 24 stukken brood per dag. Misschien dat ik nog 2 extra 's morgens neem, maar meer heeft (voor mij) niet zoveel zin. Ik zit nu al tegen de 5500kcals (onderhoud: 2500)quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef frenkck het volgende:
Kom op LedZep, gewoon iedere dag voordat het avondeten begint een brood erin geramt hebben. Moet makkelijk kunnen, ik kan het zonder moeite.
Al moet ik op het moment toegeven dat dit me niet vaak lukt, door het nogal onregelmatige leven wat ik nu even heb. Maar vanaf september er keihard tegenaan en dan gewoon 7 broden per week!
Hij doet het weerquote:Op maandag 31 juli 2006 08:52 schreef Mr.J het volgende:
HD failure v/d server.
Ga je dit schema wel langer dan 3 dagen volhouden?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet zo van 24 stukken brood per dag. Misschien dat ik nog 2 extra 's morgens neem, maar meer heeft (voor mij) niet zoveel zin. Ik zit nu al tegen de 5500kcals (onderhoud: 2500)
Surequote:Op maandag 31 juli 2006 12:15 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ga je dit schema wel langer dan 3 dagen volhouden?![]()
Ik ga morgen naar de lidl, kan wel wat extra magnesium gebruiken.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef synthesix het volgende:
Bij de lidl zijn nu voedingssupplementen in de aanbieding. Van 1,29 voor 0,69 voor 20 bruistabletten magnesium, calcium, vitamine c en multi. Misschien wat voor jou zep?
@ledzep Hmm, dat trainingsschema klinkt interessant. Hoe lang ga je nu bezig zijn per oefening? En doe je dan ook aan die dual factor shit, dat je na een paar weken een lowvolume week neemt? En denk je dat het voor mij ook zou werken als endo in een cut-mode (dat veel oefeningen doen, om meer spiermassa aan te laten zetten)?
pittig hoor. Ik doe, als ik kan, 2 x per week squatten, 1 x deadlift, 1x rdl, 2x bench, en 1 x military. Dit alles overgoten met een sausje van dips, chinnen, kuiten, wat biceps/triceps werk en traps.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:24 schreef LedZep het volgende:
Vergeet niet dat fitness fatigue een theorie is, een manier van trainen. Het schema maakt an sich niet zoveel uit, zolang je maar meerdere workouts per week doet waarin je dezelfde spieren belast, zodat je fatigue opbouwt gedurende de loading cycle. In mijn geval is dat dus 3x per week squat, 3x per week presses, 3x per week posterior chain pulls en 3x per week rug. Als het moet kan je zo tot 15+ keer per week trainen. Massa krijg je er zeker van, getuigende het gemiddelde fysiek van een olympic weightlifter.
HARRRRRRDCOREquote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
pittig hoor. Ik doe, als ik kan, 2 x per week squatten, 1 x deadlift, 1x rdl, 2x bench, en 1 x military. Dit alles overgoten met een sausje van dips, chinnen, kuiten, wat biceps/triceps werk en traps.
Werkt goed voor mij.
Trouwens, vandaag tijdens squatten, in de wide stance, ik ben stukje lager dan benen horizontaal, en ik hoor me toch ineens een gescheur... En ja hoor, boxershort helemaal kapot gescheurtEcht helemaal, alleen het elastiekje bovenin was nog heel... Net nieuw, dag 15 eu
![]()
Jaquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef synthesix het volgende:
Maar hoe doe je dat gayoefeningen circuit dan, pak je een dumbell voor 1 setje frenchpresses ofzo, en dan naar de barbell lopen en dan 1 setje barbell curls, en dan weer terug naar je dumbell french pressen enz.?
Neem je dan niet op een gegeven moment die hele sportschool in, in je eentje ?
Nee, had het niet over jouw post, meer algemeen.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:12 schreef synthesix het volgende:
Opzich zijn french presses niet voor de zelfde spiergroep als barbell curls(of had je t niet over mijn post)
Maarum, hoeveel reps doe je dan bij de gayoefeningen?( Omg, ik blijf aan het vragen )
Jaquote:Op maandag 31 juli 2006 20:14 schreef Fugie het volgende:
hey ben ik weer
led nog steeds alles aanhet volspammen![]()
Ik ben een fucking podda_vwo_warriorquote:Op maandag 31 juli 2006 21:58 schreef synthesix het volgende:
Hmm, ik heb een beetje het gevoel dat ik in plaats van mijn onderlichaam omhoog te liften het bankje omhoog lift, vandaar dat contragewicht.
Wat voor opleiding doe je trouwens ledzep?
//edit:
Ja dat situps makes sense inderdaad. Vond weighted crunches al zo zinloos![]()
Hip taalgebruik op www.team-forza.comquote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef synthesix het volgende:
[..]
Same here.
Wat is dat gelul met podda trouwensIk heb wat gemist volgens mij
Biologie12 is 1 vakquote:Op maandag 31 juli 2006 22:25 schreef synthesix het volgende:
N&T + Filosofie, Biologie1, Biologie2
Heb je 4 ingeroosterde vrije vakken dan, want je kan bij ons maar 1 vak roostergarantie krijgen, in mijn geval dus filosofie.
En trouwens, en zijn voor de rest helemaal geen vakken die het waard zijn om tijd aan te verspillen, dan maar liever in de gym he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |