Welkom n00b! Geeft niets, tis alleen misschien beetje verwarrend vandaar!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef Vodkat het volgende:dat had ik niet gezien!!! sorry!
(is niet voor niets n00b ....)
Moet ik dan een Mod mailen?
Oke! Prima!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Marsepein het volgende:
Wow. Wat een mega project, en het lijkt erg op ons huis. Wat je eerder in mijn topic al schreef.
Als topictitel stel ik voor:
Vodkats grote en eerste verbouwing!
Het is namelijk erg handig als je username in je topictitel verwerkt is.
Toch 9.000 eraf gekregenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Vodkat het volgende:
Zo, terug van vakantie!![]()
Het huis stond te koop voor 187.000 euro en we hebben het gekocht voor 178.000![]()
Die dingen naast het raam zijn ventilatieroosters en hebben ook te maken met de vliegbasis, ivm "geluids-proof" ventileren ......
Morgen het voorlopige koopcontract tekenen!![]()
Ik hoop snel de sleutel te kunnen krijgen zodat we kunnen gaan beginnen![]()
Meestal staat de datum al in het voorlopige koopcontract.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef Vodkat het volgende:
Zodra de hypotheek rond is krijgen we de sleutel, maar wanneer dat is ...![]()
Ben net terug van vakantie dus moet vandaag of morgen even de hypo adviseur bellen hoe het ermee staat![]()
Je hebt daar wel mooie oplossingen voor. Ervaring heb ik echter niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef Vodkat het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met flatscreenTV's en het wegwerken van de kabels in de muur ? Is het aan te raden of niet ?
Let wel op met die verzekeringen! Een opstalverzekering is in de meeste gevallen wel verplicht voor de hypotheek!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:22 schreef remcoharmsen het volgende:
Spannend! Zulke dingen zijn altijd vervelend en duren altijd te lang! Gelukkig hebben wij al wel de goede offerte, alleen moeten wij nog achter de verzekeringen aan. Dit is niet verplicht voor onze hypotheek, dus de koop + hypotheek gaan zeker door. Alleen even hopen dat we de verzekering ook rond krijgen!
Succes met wachten
Gefeliciteerd !quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:45 schreef Vodkat het volgende:
Nou eindelijk ... dinsdag kunnen we eindelijk gaan tekenen voor de hypotheek ....
EINDELIJK!!!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Vodkat het volgende:
Nou alles is getekend ....
en misschien de eerste week van september de sleutel!!!![]()
Jep, vertrek 9 september en kom 24 september weer terug.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Vodkat het volgende:
ga je op vakantie dan ?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:10 schreef Vodkat het volgende:
Een ZZP-er is een Zelfstandige Zonder Personeel.![]()
Shuifpui vreselijk ???? ech nie!quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Marsepein het volgende:
Oooo dat lijkt echt heel veel op hoe ons huis eruit zag voor de verbouwing. Typisch zestiger jaren bouw! Met veel inzet is er iets heel moderns van te maken. De schuifpui is alleen vreselijk, wat ga je daar mee doen?
Als je er zelf maar blij mee bent, met die schuifpuiquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Shuifpui vreselijk ???? ech nie!![]()
Die is juist![]()
Hij gaat wel verhuizen, 3.5 meter naar achteren, de woonkamer wordt vergroot![]()
en die buis hebben we zelf een stuk vanaf gehaald![]()
Vanavond ff shoppen bij Formido, tegels ophalen voor de badkamer, en de inbouw WC stond ook al op ons te wachten dus die moeten we even ophalen. En nog meer dingen zoals tegellijm etc etc
In de huidige staat past hij niet nee, maar als wij straks klaar zijn dan staat hij geweldig mooi bij het huisquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als je er zelf maar blij mee bent, met die schuifpuiNu, in de huidige staat van de woning, past hij absoluut niet, vind ik. (Het is toch een kunststof pui?
En ik ben geen schuifpui fan, dat speelt ook mee.
Maar heb je al meerverbouwingsfoto's?
[afbeelding]
Jullie hebben ook 'tufsteen', veel succes met leidingen darin wegwerken. Wij hebben er voor gekozen om al dat soort muren af te breken en opnieuw op te bouwen.
Dat was voor ons een betere keuze.
Jij snapt emquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef Gurb het volgende:
Volgens mij komt er nog een uitbouw, en zal die daar in verwerkt worden???
zeker weten, wat staat er hierna op de planning, de uitbouw?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:21 schreef sanger het volgende:
Ziet er goed uit Vodkat!
Dankjewelquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:23 schreef Vodkat het volgende:
De zijkant is gewoon grijsachtige kleur, geen terra
Ik heb ze bij de Formido gekocht![]()
De melodie is me even onbekendquote:Scheerstopcontact
Ik heb een scheerstopcontact
Want ik heb geen aaaaaaaaaardlek
’t is elke morgen geen probleem ik scheer me naamlijk nat
ik stap uit bed onder de douche, daarna ga ik in bad
nog amper droog pak ik het mes en maak het bekkie glad
maar onderhand heb ik genoeg, ik ben het meer dan zat.
Ik heb een scheerstopcontact 4x
Ik heb een scheeeeeeeerstopcontaaaaaact
Want ik heb geen aaaaaaaaaaaaaaardlek
Geschoren en gewassen grijp ik naar de bor stel
Het wordt nochtans vervelend ik ga telkens door een hel
Ik heb een vriend, electricien, ik denk dat ik hem bel
Ik weet al lang en o zo goed wat ik hem dan vertel
Ik heb een scheeeeeeeerstopcontaaaaaact
En als je een keer fohnen wil dan kan dat niet…….. KUT!
En als je een keer fohnen wil dan kan dat niet…….. KUT!
Ik heb een scheeeeeeeerstopcontaaaaaact 4x
Toch wel een centraal aardpunt geplaatst waar alle geleidende delen centraal geaard zijn en daardoor hetzelfde potentiaal hebben ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef Vodkat het volgende:
dat vroeg ik me dus ook af maar volgens m'n vader maakt het niet uit, het is toch allemaal geaard ...?
en de wasbak gebruiken we toch alleen om tanden te poetsen, ik ga d'r geen watergevechten houden ofzo
Ja er zit een centraal aardpuntquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch wel een centraal aardpunt geplaatst waar alle geleidende delen centraal geaard zijn en daardoor hetzelfde potentiaal hebben ?
En toch wel een aardmat gelegd![]()
Nou Vonkenboer das ook toevallig. Plaats ik net in de central topic een bericht over dit punt. Ik kwam daar gisteren nergens iets over tegen. Was vandaag bij Hagemeyer heb ik toch eens nagevraagd. Ik dacht dat zal toch niet veranderd zijn. Nieuw was voor mij te horen van die aardmat. Die moet dus overal onder de tegels liggen waar je loopt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch wel een centraal aardpunt geplaatst waar alle geleidende delen centraal geaard zijn en daardoor hetzelfde potentiaal hebben ?
En toch wel een aardmat gelegd![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:50 schreef Vodkat het volgende:
Zo, de badkamer is geheel betegeld![]()
Zal morgen even pica's maken, de batterijen waren leeg![]()
Het is echt heeeeeeeel mooi geworden![]()
Internetkabel???Of draadloos? Ramen openzetten voor te luchten dat het vocht er goed uit kan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:24 schreef Vodkat het volgende:
Zo, het plafond in de logeerkamer is gestructuurd, het "boogje" in de doorgang van slaapkamer naar kledingkamer is gemaakt, elektra verder afgemaakt.
Telefoonkabel en TV antenne in logeerkamer en slaapkamer gedaan.
Badkamer helemaal schoongemaakt.
Morgen weer foto's!
Daar wordt echt gewerkt. Volgens mij heeft pa die nacht streepjes gezien(behang)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:52 schreef Marsepein het volgende:
Leuke foto update! Lekker opgeschoten en veel sloopwerk gedaan. Slopen is altijd goed
Succes weer verder. En oh ja, dat gestreepte behang is echt mooi!
Schilderwerk gaat aardig, moet alleen de deur op de logeerkamer nog een keer doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Daar wordt echt gewerkt. Volgens mij heeft pa die nacht streepjes gezien(behang)![]()
Hoe is het gelukt met het schilderwerk???
de uitbouw wordt doorgetrokken naar de berging.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef Cybersijp het volgende:
Daar wordt lekker doorgewerkt zeg!! Je mag je wel in je handen knijpen dat je zo veel expertise bij je in de famlie hebt zitten .
Ben overigens wwl beniuwd naar de aanbouw, heb je iets van een tekening ofzo?
Waar heb je deze douchekop vandaan en van welk merk is iequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:31 schreef Vodkat het volgende:
En ik zou onze douche nog compleet laten zien, nou hij is eindelijk compleet en opgehangen...
[afbeelding]
![]()
Ja dat zijn Bitumen platen, blijven gewoon zitten, we doen er toch niks mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef Solingjan het volgende:
Ga is naar de foto's van 20 oktober de laatste waar de electricien bezig is.
Dakplaten Eternit . Blijft dat dak zitten? Of komt er een nieuw dak.
Als het zitten blijft dan moet je een paar bussen acrylaatkit halen.
Waar de platen elkaar overlappen goed inspuiten met kit.
Moet je eens kijken wat dat minder tocht.
Sorry was ik vergeten.. Perfect die douchekop en slaapkamer doorgang.
Het is de "Ohio" en ik heb hem bij Praxis vandaan, merk weet ik niet ... ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Waar heb je deze douchekop vandaan en van welk merk is ie![]()
Leuke tegeltjes?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:48 schreef truttebosje het volgende:
oooooooh zijn die leuke tegeltjes uit de keuken nu weg?
het ziet er allemaal erg gaaf uit zeg, en het gaat lekker vlot. succes ermee.
Pff zo goed heb ik ze niet bekeken hoor, ben 1 keer op de zolder geweestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef Solingjan het volgende:
Zijn die platen hard 4-5 mm dik en ribbelig aan de binnenkant en glad aan de buitenkant?
Ja haha, dat is dus buitenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:53 schreef Solingjan het volgende:
Mooi werk! Zie ik daar die foto's van de kelder. Effe later die van de bekisting.
Ik maar denken. Hoezo fundering waar hebben ze dan die joekel van een kamer nog verstopt. Het leek net binnen![]()
Zie ik eindelijk dat het buiten is. De aanbouw dus. Dat wordt een mooie grote ruimte.![]()
Idee misschien verwarmingsleidingen in de vloer leggen??? Heb je geen leidingen langs de muur(opstakel)
Het zit ook nog niet helemaal vast, dat linkerstuk gaat nog weg, dat is van de oude wc maar moet nog even blijven tot de nieuwe is aangesloten anders hebben we helemaal geen WC meer.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:29 schreef Marsepein het volgende:
Leuk weer nieuwe foto's te zien, je gaat erg voortvarend te werk![]()
[afbeelding]
Je mag dat stukje wat horizontaal loopt best iets vlakker leggen, dit is vragen om verstoppingen. En even goed beugelen, anders is het een kwestie van tijd tot de kleine selectie van bruine truien in je kelder/kruipruimte het vrije leven kiezen.
Wat een lieve opa!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef Vodkat het volgende:
Pfffff ... eigenlijk al best veel gedaan tot nu toe
En ik ben heel blij met mijn familie![]()
Opa komt speciaal overvliegen uit Engeland om onze kast te maken![]()
Heerlijk geen kruipruimte. Geen vocht geen ongedierte geen tocht geen kou.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:14 schreef Vodkat het volgende:
Nee er zit idd geen kruipruimte onder.
Alles in 1 keer gestort, zijn we daar meteen vanaf!
Dat zal wel januari worden, ik ga er niet in voordat het af isquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Schiet lekker op !
Al loop ik wel wat op de zaken vooruit met mijn vraag; maar wanneer zijn jullie van plan er definitief te gaan wonen / jullie intrek te nemen ?![]()
vocht en kou en tocht worden meestal niet veroorzaakt door de kruipruimte hoor, maar door de slechte isolatie van de vloer/gevel of hoge grondwaterstand. Als hier een slecht geisoleerde vloer ligt rechtstreeks op zand met een hoge grondwaterstand heb je nog steeds kans op vocht, tocht en kou.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:35 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heerlijk geen kruipruimte. Geen vocht geen ongedierte geen tocht geen kou.
Geweldig die vloer moet je dadelijk maar is kijken wat een ruimte als die muren er staan.
Hoop voor jullie dat het nog voor de vorst lees koude periode dicht is. Met een beetje geluk lukt dat vast en zeker.
we hadden net gedweildquote:Op maandag 20 november 2006 17:35 schreef Burbujas het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd
Gaan jullie hem zelf inbouwen ?
Wat heb jij trouwens met je laminaat gedaan dat het zo glimt![]()
of komt dat omdat het net gedweild was
?
Ja hequote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Gurb het volgende:
ziet er goed uit! vooral de constructie voor de regenpijp
Ja dat is wel echt minder ... kost ook veel tijd... maar ach, tijd hebben we genoeg gelukkig ...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:58 schreef Solingjan het volgende:
He vodkat het zit jullie echt niet mee he. Wat een .... weer.
Als het maar dicht is.....dan kunnen jullie eindelijk binnen doorwerken.
Dat wil ik zien op fotoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Vodkat het volgende:
Als de uitbouw klaar is doe ik een dansje![]()
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Als de uitbouw klaar is doe ik een dansje![]()
Stuk muur bij de buren ?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Mooi project, lekker veel foto'sIk kan me alleen voorstellen dat je buren misschien niet zo blij zijn met dat stuk muur in hun tuin
aha... op die fiets .quote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Er was al een muurtje dus? Ik dacht dat er helemaal niets was en dat ze nu dus tegen een muur van 3 meter aan zaten te kijken, vandaar.
Een kapwat?????? Die moet je snoeien. Boven beginnen EN DAN LA A N N G G Z Z Z A A A AM naar onderen. Elke keer een beetje. Tot je bij de grond bent.quote:
Nou dat waren we eigenlijk wel van plan maar de buren hebben al zoveel over deze boom geklaagd bij de gemeente dat het dus een "bekende boom" is ....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Een kapwat?????? Die moet je snoeien. Boven beginnen EN DAN LA A N N G G Z Z Z A A A AM naar onderen. Elke keer een beetje. Tot je bij de grond bent.![]()
Ik neem aan dat alle UTP bedrading uitkomt in de meterkast?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef Vodkat het volgende:
Kan dit? En hoe?
Ik ben helemaal verstrooid geraakt van al die UTP, CAI, Coax verhalen ...![]()
Kan iemand het duidelijk uitleggen zodat ik snap wat ik moet doen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:52 schreef naaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle UTP bedrading uitkomt in de meterkast?
Dan zou ik daar het ADSL modem plaatsen, waar alles uitkomt op de switch/hub.
Alles natuurlijk netjes afwerken met buizen, evt. patch-lasdoos (of paneel).
Zo installeer ik het meestal bij de mensen; modem in de meterkast waar (in de meeste gevallen) ook de lijn binnenkomt en dus splitter is geplaatst en daar een kabel naar de computer(s) toe.
LIggen de pijpen er al of moet je die nog leggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef Vodkat het volgende:
Ok nog ff iets tussendoor, ik kom er echt niet meer uit ....
We willen dus beneden een ADSL aanlsuiting voor de computer, 1 aansluiting in de aanbouw en 1 in de "oude woonkamer" ... dit omdat ik nog niet weet waar ik de computer en de eettafel wil hebben![]()
Ik wil géén draadloos!
Dus in de meterkast komt de Is/Ra binnen, splitter erop, telefoon en ADSL.
Dan modem in de meterkast laten? of modem bij de computer neerzetten? Wat is beter?
Kan dit? En hoe?
Ik ben helemaal verstrooid geraakt van al die UTP, CAI, Coax verhalen ...![]()
Kan iemand het duidelijk uitleggen zodat ik snap wat ik moet doen?
Zo, frustratie komt er even uit hier![]()
![]()
En dat verschil met het niveau van de tuin, juist lekker scheelt je de zooi afgraven, nu kun je direct het witte zand erin gooien voor je bestrating oidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:19 schreef Vodkat het volgende:
Zo, eindelijk weer een foto update.
De beloofde foto´s van de tuin die schots en scheef is...
[afbeelding]
Let op de hoogte van de vloer en het verschil met de tuin ....
[afbeelding]
Hieronder met behulp van mijn schoen is het nog beter te zien .... maat 38....
[afbeelding]
En hier richting de inrit loopt het ook behoorlijk af, let maar op de rijen bakstenen onderaan.
[afbeelding]
En hoe de tuin er momenteel verder uitziet
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze Mega Puzzel dat eens een tuinhuis was ... en hopelijk ook weer wordt ...
[afbeelding]
De voorbereiding voor de elektra in de berging is gedaan, er komen 4 spotjes, 1 in elke hoek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de CVman is geweest!
Verwarming in de WC ruimte ... alsik ergens een hekel aan heb dan ist een koude WC ...daar heb je een punt, een koude reet is niks waard. Dat was ook de reden dat wij in de wc beneden een radiator hebben gezet. Weet me nog levendig te herinneren dat het vroeger net was of er iets van je liuchaam af vroor in de winter .....
![]()
![]()
[afbeelding]
en verwarimg in het washok
[afbeelding]
Zo dat was het voor vandaag, morgen de elektradraadjes door de buisjes trekken![]()
mooi om te horenquote:Op zondag 15 april 2007 16:19 schreef Vodkat het volgende:
Eindelijk zit er weer wat schot in de zaak ....![]()
Wordt dat het hok voor de 'fietsen'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef Vodkat het volgende:
Yay! Al het binnenmetselwerk is klaar!
Hier is nu ook duidelijk te zien waar de deur komt.
(extra breed, 1.22 meter):
[afbeelding]
Als dit deel vol isquote:
1 september , hopen wequote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als dit deel vol is![]()
Ben benieuwd of je dat gaat redden met de planning !
Heb je al een datum in je hoofd zitten dat je denkt van dan wil ik er in wonen of ?![]()
Die in de woonkamer komt toch een bank tegenaan (alleen maar gunstig, dan kan de bank niet tegen de muur an bonken... slecht voor de muur én de bank) en als ie onder vesterbank gaat, daar past niet eens een 30 cm onder , zo laag is de vensterbank.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef Solingjan het volgende:
Het schiet nu echt op. De kleur van de muur is heel mooi.
Maar als ik jou was haalde ik die radiator(op de onderste foto) weg. Boven de buizen doorzagen, eindstoppen erop.
Die heb je volgens mij totaal niet nodig. Neemt ook nog plaats in beslag die je ergens anders voor kunt gebruiken.
En deze geeft dan ook geen tot weinig rendement.
Een radiator moet bij een koel gedeelte zitten. Onder een raam bijv.
Mar het meest belangrijke cq foute is dat de thermostaat boven de radiator hangt. Zodra deze radiator 1 minuut aanstaat slaat de thermostaat af.
De radiator in de voorkamer tegen de muur zou ik zeker weghalen en een lage van 30 cm onder het grote raam plaatsen.
a. meer rendement.
b. je hebt weer een vrije muur.
Nu kan het nog. Dadelijk als je er inzit moet je wer rommelmaken om dat je er achter komt dat die radiator tegen de muur beter onder het raam had kunnen zitten.
Reken maar dat je dan koude voeten krijgt. Koude lucht gaat onder de bank naar de radiator.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:06 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Die in de woonkamer komt toch een bank tegenaan
Ben je nou sarcastisch of serieus ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:40 schreef Solingjan het volgende:
Maar. Ja maar. Als ik nu die BAR zie op die onderste foto. En ik denk daar een barkruk bij. !!!!
Lekker tegen die radiator. Heerlijk.
Nah, ik vertrouw het systeem laminaatvloer/vloerverwarming niet en ik wilde absoluut geen plavuizen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef JK1982 het volgende:
Jeugdtrauma?
Grapje! Ben het ergens wel met je eens. Had vloerverwarming in de keuken gedaan!![]()
Hoho.. ik ben reuzeblij voor jullie hoor! Kan van zo'n huisje voorlopig alleen maar dromen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Nah, ik vertrouw het systeem laminaatvloer/vloerverwarming niet en ik wilde absoluut geen plavuizen.
Geen vloerverwarming dus.
Hallo mensen er is heus wel overnagedacht hoor, kunnen jullie niet gewoon blij zijn voor mij/ons ?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoho.. ik ben reuzeblij voor jullie hoor! Kan van zo'n huisje voorlopig alleen maar dromen..![]()
Geef alleen aan dat ik het zelf waarschijnlijk wel anders had gedaan. Maargoed, dat mag ieder toch voor zich weten? Had bijvoorbeeld zelf ook een ander behangetje gekozen voor boven..
De badkamer is wel weer vet! En de bestrating ziet er ook erg strak uit![]()
Heb je nog hulp nodig de komende tijd?
Ik ook van jou!![]()
Behangen en schilderen is klaar, alleen nog een paar deuren aflakken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef phluphy het volgende:
Ik las ergens dat je er 1 september in wil trekken? Dan heb je dus nog een week of .... 6... ? voor de vloer en de keuken, behangen / schilderen beneden/boven.
Of zijn er nog meer dingen die nog moeten?
Ik vind het trouwens wel een superproject. Echt leuk om het hele topic in één keer door te lezen.![]()
Grapjas! Doe het dan meteen op de gehele begane grondquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef JK1982 het volgende:
Jeugdtrauma?
Grapje! Ben het ergens wel met je eens. Had vloerverwarming in de keuken gedaan!![]()
Het zou niet mijn keuze qua kleur geweest zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef Vodkat het volgende:
ik vraag me af of er uberhapt nog iemand in dit topic kijkt?
of vinden jullie mijn keuken lelijk ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |