Welkom n00b! Geeft niets, tis alleen misschien beetje verwarrend vandaar!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef Vodkat het volgende:dat had ik niet gezien!!! sorry!
(is niet voor niets n00b ....)
Moet ik dan een Mod mailen?
Oke! Prima!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Marsepein het volgende:
Wow. Wat een mega project, en het lijkt erg op ons huis. Wat je eerder in mijn topic al schreef.
Als topictitel stel ik voor:
Vodkats grote en eerste verbouwing!
Het is namelijk erg handig als je username in je topictitel verwerkt is.
Toch 9.000 eraf gekregenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:15 schreef Vodkat het volgende:
Zo, terug van vakantie!![]()
Het huis stond te koop voor 187.000 euro en we hebben het gekocht voor 178.000![]()
Die dingen naast het raam zijn ventilatieroosters en hebben ook te maken met de vliegbasis, ivm "geluids-proof" ventileren ......
Morgen het voorlopige koopcontract tekenen!![]()
Ik hoop snel de sleutel te kunnen krijgen zodat we kunnen gaan beginnen![]()
Meestal staat de datum al in het voorlopige koopcontract.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:18 schreef Vodkat het volgende:
Zodra de hypotheek rond is krijgen we de sleutel, maar wanneer dat is ...![]()
Ben net terug van vakantie dus moet vandaag of morgen even de hypo adviseur bellen hoe het ermee staat![]()
Je hebt daar wel mooie oplossingen voor. Ervaring heb ik echter niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef Vodkat het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met flatscreenTV's en het wegwerken van de kabels in de muur ? Is het aan te raden of niet ?
Let wel op met die verzekeringen! Een opstalverzekering is in de meeste gevallen wel verplicht voor de hypotheek!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:22 schreef remcoharmsen het volgende:
Spannend! Zulke dingen zijn altijd vervelend en duren altijd te lang! Gelukkig hebben wij al wel de goede offerte, alleen moeten wij nog achter de verzekeringen aan. Dit is niet verplicht voor onze hypotheek, dus de koop + hypotheek gaan zeker door. Alleen even hopen dat we de verzekering ook rond krijgen!
Succes met wachten
Gefeliciteerd !quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:45 schreef Vodkat het volgende:
Nou eindelijk ... dinsdag kunnen we eindelijk gaan tekenen voor de hypotheek ....
EINDELIJK!!!![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:30 schreef Vodkat het volgende:
Nou alles is getekend ....
en misschien de eerste week van september de sleutel!!!![]()
Jep, vertrek 9 september en kom 24 september weer terug.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:14 schreef Vodkat het volgende:
ga je op vakantie dan ?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:10 schreef Vodkat het volgende:
Een ZZP-er is een Zelfstandige Zonder Personeel.![]()
Shuifpui vreselijk ???? ech nie!quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Marsepein het volgende:
Oooo dat lijkt echt heel veel op hoe ons huis eruit zag voor de verbouwing. Typisch zestiger jaren bouw! Met veel inzet is er iets heel moderns van te maken. De schuifpui is alleen vreselijk, wat ga je daar mee doen?
Als je er zelf maar blij mee bent, met die schuifpuiquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:34 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Shuifpui vreselijk ???? ech nie!![]()
Die is juist![]()
Hij gaat wel verhuizen, 3.5 meter naar achteren, de woonkamer wordt vergroot![]()
en die buis hebben we zelf een stuk vanaf gehaald![]()
Vanavond ff shoppen bij Formido, tegels ophalen voor de badkamer, en de inbouw WC stond ook al op ons te wachten dus die moeten we even ophalen. En nog meer dingen zoals tegellijm etc etc
In de huidige staat past hij niet nee, maar als wij straks klaar zijn dan staat hij geweldig mooi bij het huisquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als je er zelf maar blij mee bent, met die schuifpuiNu, in de huidige staat van de woning, past hij absoluut niet, vind ik. (Het is toch een kunststof pui?
En ik ben geen schuifpui fan, dat speelt ook mee.
Maar heb je al meerverbouwingsfoto's?
[afbeelding]
Jullie hebben ook 'tufsteen', veel succes met leidingen darin wegwerken. Wij hebben er voor gekozen om al dat soort muren af te breken en opnieuw op te bouwen.
Dat was voor ons een betere keuze.
Jij snapt emquote:Op dinsdag 26 september 2006 09:57 schreef Gurb het volgende:
Volgens mij komt er nog een uitbouw, en zal die daar in verwerkt worden???
zeker weten, wat staat er hierna op de planning, de uitbouw?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:21 schreef sanger het volgende:
Ziet er goed uit Vodkat!
Dankjewelquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:23 schreef Vodkat het volgende:
De zijkant is gewoon grijsachtige kleur, geen terra
Ik heb ze bij de Formido gekocht![]()
De melodie is me even onbekendquote:Scheerstopcontact
Ik heb een scheerstopcontact
Want ik heb geen aaaaaaaaaardlek
’t is elke morgen geen probleem ik scheer me naamlijk nat
ik stap uit bed onder de douche, daarna ga ik in bad
nog amper droog pak ik het mes en maak het bekkie glad
maar onderhand heb ik genoeg, ik ben het meer dan zat.
Ik heb een scheerstopcontact 4x
Ik heb een scheeeeeeeerstopcontaaaaaact
Want ik heb geen aaaaaaaaaaaaaaardlek
Geschoren en gewassen grijp ik naar de bor stel
Het wordt nochtans vervelend ik ga telkens door een hel
Ik heb een vriend, electricien, ik denk dat ik hem bel
Ik weet al lang en o zo goed wat ik hem dan vertel
Ik heb een scheeeeeeeerstopcontaaaaaact
En als je een keer fohnen wil dan kan dat niet…….. KUT!
En als je een keer fohnen wil dan kan dat niet…….. KUT!
Ik heb een scheeeeeeeerstopcontaaaaaact 4x
Toch wel een centraal aardpunt geplaatst waar alle geleidende delen centraal geaard zijn en daardoor hetzelfde potentiaal hebben ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef Vodkat het volgende:
dat vroeg ik me dus ook af maar volgens m'n vader maakt het niet uit, het is toch allemaal geaard ...?
en de wasbak gebruiken we toch alleen om tanden te poetsen, ik ga d'r geen watergevechten houden ofzo
Ja er zit een centraal aardpuntquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch wel een centraal aardpunt geplaatst waar alle geleidende delen centraal geaard zijn en daardoor hetzelfde potentiaal hebben ?
En toch wel een aardmat gelegd![]()
Nou Vonkenboer das ook toevallig. Plaats ik net in de central topic een bericht over dit punt. Ik kwam daar gisteren nergens iets over tegen. Was vandaag bij Hagemeyer heb ik toch eens nagevraagd. Ik dacht dat zal toch niet veranderd zijn. Nieuw was voor mij te horen van die aardmat. Die moet dus overal onder de tegels liggen waar je loopt!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch wel een centraal aardpunt geplaatst waar alle geleidende delen centraal geaard zijn en daardoor hetzelfde potentiaal hebben ?
En toch wel een aardmat gelegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |