Wordt dat het hok voor de 'fietsen'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef Vodkat het volgende:
Yay! Al het binnenmetselwerk is klaar!
Hier is nu ook duidelijk te zien waar de deur komt.
(extra breed, 1.22 meter):
[afbeelding]
Als dit deel vol isquote:
1 september , hopen wequote:Op zondag 15 juli 2007 13:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Als dit deel vol is![]()
Ben benieuwd of je dat gaat redden met de planning !
Heb je al een datum in je hoofd zitten dat je denkt van dan wil ik er in wonen of ?![]()
Die in de woonkamer komt toch een bank tegenaan (alleen maar gunstig, dan kan de bank niet tegen de muur an bonken... slecht voor de muur én de bank) en als ie onder vesterbank gaat, daar past niet eens een 30 cm onder , zo laag is de vensterbank.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:39 schreef Solingjan het volgende:
Het schiet nu echt op. De kleur van de muur is heel mooi.
Maar als ik jou was haalde ik die radiator(op de onderste foto) weg. Boven de buizen doorzagen, eindstoppen erop.
Die heb je volgens mij totaal niet nodig. Neemt ook nog plaats in beslag die je ergens anders voor kunt gebruiken.
En deze geeft dan ook geen tot weinig rendement.
Een radiator moet bij een koel gedeelte zitten. Onder een raam bijv.
Mar het meest belangrijke cq foute is dat de thermostaat boven de radiator hangt. Zodra deze radiator 1 minuut aanstaat slaat de thermostaat af.
De radiator in de voorkamer tegen de muur zou ik zeker weghalen en een lage van 30 cm onder het grote raam plaatsen.
a. meer rendement.
b. je hebt weer een vrije muur.
Nu kan het nog. Dadelijk als je er inzit moet je wer rommelmaken om dat je er achter komt dat die radiator tegen de muur beter onder het raam had kunnen zitten.
Reken maar dat je dan koude voeten krijgt. Koude lucht gaat onder de bank naar de radiator.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:06 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Die in de woonkamer komt toch een bank tegenaan
Ben je nou sarcastisch of serieus ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:40 schreef Solingjan het volgende:
Maar. Ja maar. Als ik nu die BAR zie op die onderste foto. En ik denk daar een barkruk bij. !!!!
Lekker tegen die radiator. Heerlijk.
Nah, ik vertrouw het systeem laminaatvloer/vloerverwarming niet en ik wilde absoluut geen plavuizen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef JK1982 het volgende:
Jeugdtrauma?
Grapje! Ben het ergens wel met je eens. Had vloerverwarming in de keuken gedaan!![]()
Hoho.. ik ben reuzeblij voor jullie hoor! Kan van zo'n huisje voorlopig alleen maar dromen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:53 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Nah, ik vertrouw het systeem laminaatvloer/vloerverwarming niet en ik wilde absoluut geen plavuizen.
Geen vloerverwarming dus.
Hallo mensen er is heus wel overnagedacht hoor, kunnen jullie niet gewoon blij zijn voor mij/ons ?![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoho.. ik ben reuzeblij voor jullie hoor! Kan van zo'n huisje voorlopig alleen maar dromen..![]()
Geef alleen aan dat ik het zelf waarschijnlijk wel anders had gedaan. Maargoed, dat mag ieder toch voor zich weten? Had bijvoorbeeld zelf ook een ander behangetje gekozen voor boven..
De badkamer is wel weer vet! En de bestrating ziet er ook erg strak uit![]()
Heb je nog hulp nodig de komende tijd?
Ik ook van jou!![]()
Behangen en schilderen is klaar, alleen nog een paar deuren aflakken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:23 schreef phluphy het volgende:
Ik las ergens dat je er 1 september in wil trekken? Dan heb je dus nog een week of .... 6... ? voor de vloer en de keuken, behangen / schilderen beneden/boven.
Of zijn er nog meer dingen die nog moeten?
Ik vind het trouwens wel een superproject. Echt leuk om het hele topic in één keer door te lezen.![]()
Grapjas! Doe het dan meteen op de gehele begane grondquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef JK1982 het volgende:
Jeugdtrauma?
Grapje! Ben het ergens wel met je eens. Had vloerverwarming in de keuken gedaan!![]()
Het zou niet mijn keuze qua kleur geweest zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:04 schreef Vodkat het volgende:
ik vraag me af of er uberhapt nog iemand in dit topic kijkt?
of vinden jullie mijn keuken lelijk ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |