Stuk muur bij de buren ?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:57 schreef Rewimo het volgende:
Mooi project, lekker veel foto'sIk kan me alleen voorstellen dat je buren misschien niet zo blij zijn met dat stuk muur in hun tuin
aha... op die fiets .quote:Op zondag 11 februari 2007 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Er was al een muurtje dus? Ik dacht dat er helemaal niets was en dat ze nu dus tegen een muur van 3 meter aan zaten te kijken, vandaar.
Een kapwat?????? Die moet je snoeien. Boven beginnen EN DAN LA A N N G G Z Z Z A A A AM naar onderen. Elke keer een beetje. Tot je bij de grond bent.quote:
Nou dat waren we eigenlijk wel van plan maar de buren hebben al zoveel over deze boom geklaagd bij de gemeente dat het dus een "bekende boom" is ....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:13 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Een kapwat?????? Die moet je snoeien. Boven beginnen EN DAN LA A N N G G Z Z Z A A A AM naar onderen. Elke keer een beetje. Tot je bij de grond bent.![]()
Ik neem aan dat alle UTP bedrading uitkomt in de meterkast?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef Vodkat het volgende:
Kan dit? En hoe?
Ik ben helemaal verstrooid geraakt van al die UTP, CAI, Coax verhalen ...![]()
Kan iemand het duidelijk uitleggen zodat ik snap wat ik moet doen?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:52 schreef naaa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle UTP bedrading uitkomt in de meterkast?
Dan zou ik daar het ADSL modem plaatsen, waar alles uitkomt op de switch/hub.
Alles natuurlijk netjes afwerken met buizen, evt. patch-lasdoos (of paneel).
Zo installeer ik het meestal bij de mensen; modem in de meterkast waar (in de meeste gevallen) ook de lijn binnenkomt en dus splitter is geplaatst en daar een kabel naar de computer(s) toe.
LIggen de pijpen er al of moet je die nog leggen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:22 schreef Vodkat het volgende:
Ok nog ff iets tussendoor, ik kom er echt niet meer uit ....
We willen dus beneden een ADSL aanlsuiting voor de computer, 1 aansluiting in de aanbouw en 1 in de "oude woonkamer" ... dit omdat ik nog niet weet waar ik de computer en de eettafel wil hebben![]()
Ik wil géén draadloos!
Dus in de meterkast komt de Is/Ra binnen, splitter erop, telefoon en ADSL.
Dan modem in de meterkast laten? of modem bij de computer neerzetten? Wat is beter?
Kan dit? En hoe?
Ik ben helemaal verstrooid geraakt van al die UTP, CAI, Coax verhalen ...![]()
Kan iemand het duidelijk uitleggen zodat ik snap wat ik moet doen?
Zo, frustratie komt er even uit hier![]()
![]()
En dat verschil met het niveau van de tuin, juist lekker scheelt je de zooi afgraven, nu kun je direct het witte zand erin gooien voor je bestrating oidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:19 schreef Vodkat het volgende:
Zo, eindelijk weer een foto update.
De beloofde foto´s van de tuin die schots en scheef is...
[afbeelding]
Let op de hoogte van de vloer en het verschil met de tuin ....
[afbeelding]
Hieronder met behulp van mijn schoen is het nog beter te zien .... maat 38....
[afbeelding]
En hier richting de inrit loopt het ook behoorlijk af, let maar op de rijen bakstenen onderaan.
[afbeelding]
En hoe de tuin er momenteel verder uitziet
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze Mega Puzzel dat eens een tuinhuis was ... en hopelijk ook weer wordt ...
[afbeelding]
De voorbereiding voor de elektra in de berging is gedaan, er komen 4 spotjes, 1 in elke hoek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de CVman is geweest!
Verwarming in de WC ruimte ... alsik ergens een hekel aan heb dan ist een koude WC ...daar heb je een punt, een koude reet is niks waard. Dat was ook de reden dat wij in de wc beneden een radiator hebben gezet. Weet me nog levendig te herinneren dat het vroeger net was of er iets van je liuchaam af vroor in de winter .....
![]()
![]()
[afbeelding]
en verwarimg in het washok
[afbeelding]
Zo dat was het voor vandaag, morgen de elektradraadjes door de buisjes trekken![]()
mooi om te horenquote:Op zondag 15 april 2007 16:19 schreef Vodkat het volgende:
Eindelijk zit er weer wat schot in de zaak ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |