quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:50 schreef Vodkat het volgende:
Zo, de badkamer is geheel betegeld![]()
Zal morgen even pica's maken, de batterijen waren leeg![]()
Het is echt heeeeeeeel mooi geworden![]()
Internetkabel???Of draadloos? Ramen openzetten voor te luchten dat het vocht er goed uit kan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:24 schreef Vodkat het volgende:
Zo, het plafond in de logeerkamer is gestructuurd, het "boogje" in de doorgang van slaapkamer naar kledingkamer is gemaakt, elektra verder afgemaakt.
Telefoonkabel en TV antenne in logeerkamer en slaapkamer gedaan.
Badkamer helemaal schoongemaakt.
Morgen weer foto's!
Daar wordt echt gewerkt. Volgens mij heeft pa die nacht streepjes gezien(behang)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:52 schreef Marsepein het volgende:
Leuke foto update! Lekker opgeschoten en veel sloopwerk gedaan. Slopen is altijd goed
Succes weer verder. En oh ja, dat gestreepte behang is echt mooi!
Schilderwerk gaat aardig, moet alleen de deur op de logeerkamer nog een keer doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:46 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Daar wordt echt gewerkt. Volgens mij heeft pa die nacht streepjes gezien(behang)![]()
Hoe is het gelukt met het schilderwerk???
de uitbouw wordt doorgetrokken naar de berging.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef Cybersijp het volgende:
Daar wordt lekker doorgewerkt zeg!! Je mag je wel in je handen knijpen dat je zo veel expertise bij je in de famlie hebt zitten .
Ben overigens wwl beniuwd naar de aanbouw, heb je iets van een tekening ofzo?
Waar heb je deze douchekop vandaan en van welk merk is iequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:31 schreef Vodkat het volgende:
En ik zou onze douche nog compleet laten zien, nou hij is eindelijk compleet en opgehangen...
[afbeelding]
![]()
Ja dat zijn Bitumen platen, blijven gewoon zitten, we doen er toch niks mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:28 schreef Solingjan het volgende:
Ga is naar de foto's van 20 oktober de laatste waar de electricien bezig is.
Dakplaten Eternit . Blijft dat dak zitten? Of komt er een nieuw dak.
Als het zitten blijft dan moet je een paar bussen acrylaatkit halen.
Waar de platen elkaar overlappen goed inspuiten met kit.
Moet je eens kijken wat dat minder tocht.
Sorry was ik vergeten.. Perfect die douchekop en slaapkamer doorgang.
Het is de "Ohio" en ik heb hem bij Praxis vandaan, merk weet ik niet ... ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Waar heb je deze douchekop vandaan en van welk merk is ie![]()
Leuke tegeltjes?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:48 schreef truttebosje het volgende:
oooooooh zijn die leuke tegeltjes uit de keuken nu weg?
het ziet er allemaal erg gaaf uit zeg, en het gaat lekker vlot. succes ermee.
Pff zo goed heb ik ze niet bekeken hoor, ben 1 keer op de zolder geweestquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef Solingjan het volgende:
Zijn die platen hard 4-5 mm dik en ribbelig aan de binnenkant en glad aan de buitenkant?
Ja haha, dat is dus buitenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:53 schreef Solingjan het volgende:
Mooi werk! Zie ik daar die foto's van de kelder. Effe later die van de bekisting.
Ik maar denken. Hoezo fundering waar hebben ze dan die joekel van een kamer nog verstopt. Het leek net binnen![]()
Zie ik eindelijk dat het buiten is. De aanbouw dus. Dat wordt een mooie grote ruimte.![]()
Idee misschien verwarmingsleidingen in de vloer leggen??? Heb je geen leidingen langs de muur(opstakel)
Het zit ook nog niet helemaal vast, dat linkerstuk gaat nog weg, dat is van de oude wc maar moet nog even blijven tot de nieuwe is aangesloten anders hebben we helemaal geen WC meer.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:29 schreef Marsepein het volgende:
Leuk weer nieuwe foto's te zien, je gaat erg voortvarend te werk![]()
[afbeelding]
Je mag dat stukje wat horizontaal loopt best iets vlakker leggen, dit is vragen om verstoppingen. En even goed beugelen, anders is het een kwestie van tijd tot de kleine selectie van bruine truien in je kelder/kruipruimte het vrije leven kiezen.
Wat een lieve opa!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef Vodkat het volgende:
Pfffff ... eigenlijk al best veel gedaan tot nu toe
En ik ben heel blij met mijn familie![]()
Opa komt speciaal overvliegen uit Engeland om onze kast te maken![]()
Heerlijk geen kruipruimte. Geen vocht geen ongedierte geen tocht geen kou.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:14 schreef Vodkat het volgende:
Nee er zit idd geen kruipruimte onder.
Alles in 1 keer gestort, zijn we daar meteen vanaf!
Dat zal wel januari worden, ik ga er niet in voordat het af isquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Schiet lekker op !
Al loop ik wel wat op de zaken vooruit met mijn vraag; maar wanneer zijn jullie van plan er definitief te gaan wonen / jullie intrek te nemen ?![]()
vocht en kou en tocht worden meestal niet veroorzaakt door de kruipruimte hoor, maar door de slechte isolatie van de vloer/gevel of hoge grondwaterstand. Als hier een slecht geisoleerde vloer ligt rechtstreeks op zand met een hoge grondwaterstand heb je nog steeds kans op vocht, tocht en kou.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:35 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heerlijk geen kruipruimte. Geen vocht geen ongedierte geen tocht geen kou.
Geweldig die vloer moet je dadelijk maar is kijken wat een ruimte als die muren er staan.
Hoop voor jullie dat het nog voor de vorst lees koude periode dicht is. Met een beetje geluk lukt dat vast en zeker.
we hadden net gedweildquote:Op maandag 20 november 2006 17:35 schreef Burbujas het volgende:
Spannend, ik ben benieuwd
Gaan jullie hem zelf inbouwen ?
Wat heb jij trouwens met je laminaat gedaan dat het zo glimt![]()
of komt dat omdat het net gedweild was
?
Ja hequote:Op maandag 8 januari 2007 15:14 schreef Gurb het volgende:
ziet er goed uit! vooral de constructie voor de regenpijp
Ja dat is wel echt minder ... kost ook veel tijd... maar ach, tijd hebben we genoeg gelukkig ...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:58 schreef Solingjan het volgende:
He vodkat het zit jullie echt niet mee he. Wat een .... weer.
Als het maar dicht is.....dan kunnen jullie eindelijk binnen doorwerken.
Dat wil ik zien op fotoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Vodkat het volgende:
Als de uitbouw klaar is doe ik een dansje![]()
Dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef Vodkat het volgende:
[..]
Als de uitbouw klaar is doe ik een dansje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |