arme PNGquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet echt hoorOp msn zegt hij wat anders.
s ook toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
b16a ja
ik krijg wel results echter nog geen direct voorbeeld gezien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
Tommy, je hebt gelijk.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mooie tijd om naar huis te gaan
Graafmachine manquote:
puik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Graafmachine manIk ga van het weekend even fototje schieten hier in de buurt van een graafmachine
laat eens zien danquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik maak echt achterlijk veel foto's de laatste tijdinspiratie is OK
Ze zijn hier alle weilanden leeg aan het halen van korren/hooi.... maar ik ben ook te luiquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
puik.
staat nu ook één een paar honderd meter achter huis, maar geen zin om de wielanden in te gaan
Maar ik ga nu voor het eerst van mn leven OP vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
de dagen dat jij al vakantie heb gehad in je leven zijn ontelbaar
oke.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wissel alles af, ook de standjes.
Hoe durf je Tommy-motorcode-Kuklinski in twijfel te trekkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
Tommy, je hebt gelijk.
Ik doe vaak de whitibalance beetje nabewerken als ie me neit bevalt jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oke.
maar met reden of om te proberen?
Verander je je whitebalance ook veel, want die vind ik nogal verschillen per foto..
Mja, stond een kingsize bulldozer naast, kwam niet eens boven de rupsen uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
deze unit is wel indrukwekkend moet ik zeggen
[afbeelding]
Daar is ook een serie van geweest op discovery, echt supergaaf ding.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, stond een kingsize bulldozer naast, kwam niet eens boven de rupsen uit
groter dan het gemiddelde flatgebouw dat ding
echt prachtig, ik zou die zelfs wel eens "live" willen zienquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, stond een kingsize bulldozer naast, kwam niet eens boven de rupsen uit
groter dan het gemiddelde flatgebouw dat ding
Ja, en dat kan dus nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
echt prachtig, ik zou die zelfs wel eens "live" willen zien![]()
whehe, valt het op?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe durf je Tommy-motorcode-Kuklinski in twijfel te trekken
Voor Alexxxxx de graafmachinefappert helemaal natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en dat kan dus nietWas een uitje van het bouwmachineforum, en de schoonvader van een van de modjes daar is toevallig de materieelbeheerder van die mijn. Jij kunt als simpele ziel een paar keer per jaar met een bus een ritje van een half uur door die mijn maken....zonder uit te stappen... Wij zijn echt 4 uren in die mijn geweest, en overal uitstappen en zo
Echt unieke kans.
Nah het is gewoon zoquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
whehe, valt het op?
Ik heb trouwens bij "mijn juwelier" () die bentley even bekeken met de donkere band en de lunette met cijfertjes, en die is ook wel
!!
mja, graafmachines boeiden me nog het minstquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Voor Alexxxxx de graafmachinefappert helemaal natuurlijk![]()
Goed, je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, graafmachines boeiden me nog het minstMaar die knikdumpertjes
en die Unimogs
wielladers
rupstractoren
onze terreinbus
terreinwagentjes daar
heerlijk
ik zie geen onbeantwoorde fotovragen, dus ja of nee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
heb je mijn foto vraag ook nog gelezen?
niet gezienquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik doe vaak de whitibalance beetje nabewerken als ie me neit bevalt ja![]()
En ik probeer voor elke foto het beste standje te hebben he?
Automaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet gezien
welke "standjes" gebruik je het meest?
RAW-dataquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AutomaatLandschap, detail, sport, en soms P, om Alfisti een plezier te doen
Maar ik ik wat meer ruimte heb kan en wil ik nog meer experimenteren, om een beter resultaat te krijgen.
Automaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
AutomaatLandschap, detail, sport, en soms P, om Alfisti een plezier te doen
Maar ik ik wat meer ruimte heb kan en wil ik nog meer experimenteren, om een beter resultaat te krijgen.
'avondquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Automaat
Ik gebruik eigenlijk alleen M, A en S (soms P als het snel moet)
Maar als je gaat experimenteren leer je het erg snel.
wel mooie foto's![]()
Hoeveel kost een nieuwe MX-5 nou grofweg?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'avond
Automaat is prima als je even snel een foto wilt maken van iets
Als ik alle tijd heb gebruik ik M en P - de stand S ken ik zo niet, wat is dat precies?
S = shutterquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
'avond
Automaat is prima als je even snel een foto wilt maken van iets
Als ik alle tijd heb gebruik ik M en P - de stand S ken ik zo niet, wat is dat precies?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoeveel kost een nieuwe MX-5 nou grofweg?
Automaat valt me bij mijn camera nog aardig mee, als ik niet echt tijd heb om een foto te maken kies ik daar eigenlijk standaard voorquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
S = shutter
Automaat is meestal waardeloos
P regelt ook je diafragma en sluiterstijd maar laat al je instellingen wel "met rust" zoals ISO whitebalance e.t.c.
Dan zijn de muppets er in de jaren ook niet goedkoper op gewordenquote:
Ja het is wat je aardig vind natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Automaat valt me bij mijn camera nog aardig mee, als ik niet echt tijd heb om een foto te maken kies ik daar eigenlijk standaard voor
S heet bij mij TV, maar daar heb ik nog niet echt mee geexperimenteerd... ik vind't sowieso al vrij moeilijk om de juiste keuzes te maken qua instellingen, maar zoals je aangeeft krijg je daar na wat tijd meer feeling voor.
40K!quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hoe gaat het met je MX-5?
Je weet dat zo'n ding ongeveer 40k kost?
hij staat nu in de garagequote:Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hoe gaat het met je MX-5?
Je weet dat zo'n ding ongeveer 40k kost?
40Kquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
40k?!
Ach man, wat is nou 40k dat heb je zo man..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor dat geld kocht ik toch geen mx5
De kwaliteit is natuurlijk altijd subjectief en afhankelijk van je perspectief en kennisquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja het is wat je aardig vind natuurlijk
ik vind zoveel instellingen op automaat stand waardeloos dat ik dat gewoon nooit gebruik.
Meestal gebruik ik S of A afhankelijk van het resultaat wat ik wil.
Het voordeel van een digitale camera is dat je zoveel kan oefenen als je maar wilt.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe "precies" je bent.
En vergeet niet dat het een vak is, dus het is niet raar dat je het in het begin moeilijk vind. (alsdus de fotoschool)
Wat voor camera heb je trouwens?
Als het je hobby is dan heb je de tijd, je hoeft het niet direct te leren natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De kwaliteit is natuurlijk altijd subjectief en afhankelijk van je perspectief en kennisIk plan ook telkens om weer meer te proberen, maar dat blijft vaak wat achter bij gebrek aan tijd/zin.
Met dat soort camera's is de automaat stand meestal wel okequote:Op donderdag 27 juli 2006 19:09 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb trouwens een Canon S80 (powershot). Geen supercamera, maar goed genoeg om overal mee naar toe te nemen en prima foto's mee te maken.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, lekker gegeten. Een b16s gehad, van 40k. Wel op de automatische manier klaargemaakt helaas.
Het probleem is meer dat ik teveel hobbies heb, ik neem er dus rustig de tijd voorquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als het je hobby is dan heb je de tijd, je hoeft het niet direct te leren natuurlijk.
[..]
Met dat soort camera's is de automaat stand meestal wel oke
Ik had mn rijst op 1600 ISO, met een sluitertijd van 5 secondenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Kut automaat ook altijd..
volgende keer ff op A doen en vergeet niet de whitebalance van je rijst aan te passen!
Proberen op het moment dat je echt ergens een mooie foto van wil maken is geen goed plan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat ik teveel hobbies heb, ik neem er dus rustig de tijd voor
En tya... automatisch is misschien ok, maar aan de andere kant heb je 1001 opties om je foto naar jouw smaak te 'tunen'. Misschien dat ik op den duur wat vaker automatisch laat liggen, maar voorlopig is dat nog niet zo'n goed idee
hier ook een vrijdagmiddag gevoelquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
Kut eh, heb steeds het gevoel dat ik al weekend en dus vakantie heb
Kut is dat he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Proberen op het moment dat je echt ergens een mooie foto van wil maken is geen goed plan.
Pas maar op dat je niet verslaafd raakt, heb je straks ineens een spiegelreflex met dikke lenzen nodig
zozo, jij durftquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had mn rijst op 1600 ISO, met een sluitertijd van 5 seconden
Gewaagd, maar met een statief is het toch lekker geworden.
Ja zo gaat dat inderdaadquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut is dat he?Bij elk dingetje wat ik koop denk ik, nu is het voorlopig wel weer genoeg... maar ik blijf geld beteden aan dat ding
hij staat op dit moment in de garage voor een nieuw dakje.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je al een foto?
nog niet gezien namelijk.
Ik heb ook met opzet deze camera gehaald om dat te voorkomen en eerst wat te leren fotograferen. Zoals je al aangaf is dat een kunst opzichquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Proberen op het moment dat je echt ergens een mooie foto van wil maken is geen goed plan.
Pas maar op dat je niet verslaafd raakt, heb je straks ineens een spiegelreflex met dikke lenzen nodig
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij staat op dit moment in de garage voor een nieuw dakje.
Zaterdag heb ik hem terug en dan moet ik hem even heel goed schoonmaken. Hij is erg vies op dit moment. Als hij gewassen is maak ik meteen effe een foto
Ik weet dat het wielen heeft, maar wat moet jij nou met een rolstoel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier ook een vrijdagmiddag gevoel
Maar morgen ga ik iets nuttigs doe op t werk
Ik ga proberen een rolstoel te ritselenHet reïntegratiebedrijf heeft de inboedel van een rolstoelreparatiewerkplaats opgekocht, en begint een eigen rolstoelreparatiewerkplaats
![]()
Wat moet je met een rolstoel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier ook een vrijdagmiddag gevoel
Maar morgen ga ik iets nuttigs doe op t werk
Ik ga proberen een rolstoel te ritselenHet reïntegratiebedrijf heeft de inboedel van een rolstoelreparatiewerkplaats opgekocht, en begint een eigen rolstoelreparatiewerkplaats
![]()
Er zat toch al een stoffen kap op? Het is in ieder geval een mooie wagen (op die marktplaats picsquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:23 schreef ook_gek het volgende:
ik ook want ze gaan een stoffe kap op zetten
Nikon D70 (met s firmwarequote:Op donderdag 27 juli 2006 19:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb ook met opzet deze camera gehaald om dat te voorkomen en eerst wat te leren fotograferen. Zoals je al aangaf is dat een kunst opzich
Wat voor camera('s) werk je zelf eigenlijk mee?
duwen, waarschijnlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik weet dat het wielen heeft, maar wat moet jij nou met een rolstoel?
nee zit er niet op bij de eerste genaratie mx5 dingenquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zat toch al een stoffen kap op? Het is in ieder geval een mooie wagen (op die marktplaats pics)
Allemaal bakbeesten die je niet zo even in je tas of zak wegstoptquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nikon D70 (met s firmware) body met tig lenzen
Zit te kijken naar een D200 maar dat moet ik maar vergeten denk ik
Ik heb trouwens ook nog een D50 sinds kort(kon ik goed aankomen) en die gebruik ik meer dan die D70, vind em ff lekkerder in de hand liggen
Ik heb een prima tas die ik meestal bij me hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Allemaal bakbeesten die je niet zo even in je tas of zak wegstopt
Vanwaar zoveel lenzen trouwens, aan 2-3 heb je doorgaans toch wel genoeg?
die kun je niet inklappen. En er staan nu zat rolstoelmotoren daar in de werkplaats jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Duwen? Gewoon een 3pk motor inbouwen!
Hobby is je geld wel waard, zolang je er maar van geniet, nietwaar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb een prima tas die ik meestal bij me hebt.
het is wel een (klein) nadeeltje, maar de voordelen zijn zo groot dat ik niet eens hoef te twijfelen.
Ja aan 3 heb je genoeg, ik heb echter in de analoge tijd lenzen gekocht, daarna een paar met mijn eerste body en ik wil er nu nog een 170-500 bij hebben
quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kun je niet inklappen. En er staan nu zat rolstoelmotoren daar in de werkplaats ja
Jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou eigenlijk, je zit daar nu 'voor vast' halve dagen tussen de cambuur-hoolies tot je een betaalde baan vind?
Over de jaren genomen valt het natuurlijk wel mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hobby is je geld wel waard, zolang je er maar van geniet, nietwaar?
Het moet alleen niet uit de klauwen lopen
aaahhwwwquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
en we zijn nog lang niet thuis... nog lange niet... nog lange niet![]()
ga je mee? morgen rondje Scandinavië, dinsdag weer terugquote:
dat gingen bo en ik al doenquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je mee? morgen rondje Scandinavië, dinsdag weer terug
Ik dit weekeinde. Volgend jaar misschien weer en uitgebreiderquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat gingen bo en ik al doenVolgend jaar
in Tilburrughh?quote:
Noorwegen heb ik al hele tijd terug ook 4 weken doorgebrachtquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik dit weekeinde. Volgend jaar misschien weer en uitgebreider
Nee, Utreg me stadsjiejquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god hebben ze een van die bupa smilies er in gezet?
1 |
Omdat bupa een half blinde gehandicapte homoseksueel/seksslaaf van yvonne is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Waarom staat er [afbeelding] ?
Je vergeet er bij te vertellen dat het een Molukker is. Net als SunChaser.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat bupa een half blinde gehandicapte homoseksueel/seksslaaf van yvonne is.
Klopt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat bupa een half blinde gehandicapte homoseksueel/seksslaaf van yvonne is.
SELAMAT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te vertellen dat het een Molukker is. Net als SunChaser.
Ik kan niet meer posten onder Sjoem..quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, log ff in onder sjoem, je begint weer irritant te worden
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet meer posten onder Sjoem..
Neuken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan niet meer posten onder Sjoem..
Nu is mn fotoboek viesquote:Hoi Alexxxxx,
KaMo heeft gereageerd op jouw profiel in het fotoboek van FOK!. Neem een kijkje op jouw pagina om zijn/haar reactie te lezen!
http://fotoboek.fok.nl/user/Alexxxxx
Reply niet op dit mailtje maar klik op het profiel om de reactie te beantwoorden
* Unimog slaps Sjoem around with a rather large tuna.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:40 schreef ijsmeis het volgende:
/nick Sjoem
ijsmeis is now known as Sjoem
*** Sjoem sets mode: +b Unimog@fok.nlquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:41 schreef Unimog het volgende:
[..]
* Unimog slaps Sjoem around with a rather large tuna.
** Unimog sets mode +a starts command:quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*** Sjoem sets mode: +b Unimog@fok.nl
*** Unimog was kicked by Sjoem (HA HA!)
Veel foto's maken van mooie mokkels he?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:47 schreef BazzoS het volgende:
Even nog de laatste posts posten, en dan 10 dagen naar SalouMorgen om 7.45 vertrekt de bus vanuit Zwolle, dat betekend dus dat ik om 10 over 5 op ga staan
Mag ik niet, ik heb een vriendinquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Veel foto's maken van mooie mokkels he?
Die gaat niet mee helaasquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ideaal, kun je mooi naast die mokkels poseren terwijl je vriendin er een foto van maakt.
Veel plezierquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:05 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga naar bedje toe! Laters en tot over 1,5 week!
Waarom niet gewoon een interne erbij prikken?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij de Vobis:
digiconnect aluminium design externe harde schijf
- USB 2.0 aansluiting
7200 rpm snelheid
-aluminium behuizing
-ingebouwde koeling
prijzen:
160 GB --> 79,95
250 GB --> 99,95
320 GB --> 119,95
Is dat wat?
Ik ken alleen -aquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
** Unimog sets mode +a starts command:
Jag k�nner en b�t, hon heter Anna, Anna heter hon
Och hon kan banna, banna dig s� h�rt
Hon r�jer upp i v�ran kanal
Jag vill ber�tta f�r dig, att jag k�nner en b�t
Omdat ik die niet mee kan zeulen naar mn ouders en/of werkquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een interne erbij prikken?
Mja ik heb het niet op goedkope externe harddisks. Die dingen heb ik al te vaak zien crashen. Wie gebruiken voor onze projecten eigenlijk alleen LaCie externe harde schijven in een omhulsel van bijna een kiloquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat ik die niet mee kan zeulen naar mn ouders en/of werk
Ik ben zo'n kutuser ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
SHOW hier je sleutelbos en wat eraan zit
b16s-topic
Kloptquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KloptAls ik mn voorbeeldfunctie niet had gehad had ik een soortgelijke reactie gedaan btw
en liever ook geen interne harde schijf omdat ik te tweelinkerhanderig be nzelf zo'n ding er in te schoreven, en ik wil niet afhankelijk zijn van mn prive tweakert. alhowel ik zaterdag hem ga helpen met verhuizen, dus dan kletsen we er wel es ff over
Boeiendquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb me voor vandaag weer genoeg misdragen
druppel, emmerquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boeiend. Ze maken je ook echt even mod-af
!
Zet er bij in kloontjesoverzichtquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ruben is een aanstellerd.
Trutquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zet er bij in kloontjesoverzicht
RubenSchouten --> ijsmeis
En nu is het weer een weekje wachten. Moet nog een kampje begeleidenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ajaaaa.... komt goed, ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeee
Nog geneukt btw?![]()
![]()
Zeg, je wordt niet zo'n saaie donder hèquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En nu is het weer een weekje wachten. Moet nog een kampje begeleidenEn daarna ga ik bij haar de was doen
En dan ga ik met mn vrienden naar vlieland, voor een vakantie waar ik nu helemaal niet meer zo'n zin in heb.
omdat de de anderhalve dag tussen dat kamp en vlieland isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, je wordt niet zo'n saaie donder hè![]()
![]()
En waarom bij haar de was doen?
OMGquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
omdat de de anderhalve dag tussen dat kamp en vlieland isIk ben echt erg.
Ik weet het.
Deze ga ik echt heel goed vasthoudenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMGMaar wel leuk voor je
![]()
![]()
Ik ben tukken
je bent echt "in love" hèquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Deze ga ik echt heel goed vasthouden![]()
Tukze
Mn zelfrespectquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goedzo
ben je al veel shit kwijt geraakt?
quote:
Als we in huis zijn gaat de broek gewoon uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
en dat is nog maar het begin![]()
zolang je de broek maar aanhoudtwant vrouwen die de broek aanhebben in huis zijn te dominant
![]()
ach wat is nou 40kquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Nederlandse (18) met 20 kilo coke opgepakt
40k
Eén MX-5 ongeveer.quote:
en 20 jaarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Nederlandse (18) met 20 kilo coke opgepakt
40k
prille liefdequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als we in huis zijn gaat de broek gewoon uit
Ik heb gister een MX5 gekraakt. Voelde niet aan als 40Kquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gister ook weer 40k binnengehaald, is toch niets man, 40k
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
prille liefde![]()
spreek je over 5`jaar wel weer![]()
Vuile boef, bandiet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gister een MX5 gekraakt. Voelde niet aan als 40K
Stuur eens een fotoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Mja ach ja.
Ik ben echt in de wolken nu hoorEn zo'n nuchtere zak dat ik het ook van mezelf door heb
ik moest zelf ook even 40kquote:
Tja dan niet ehquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, dan kan ie gesaved worden, is niet handig![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, dan kan ie gesaved worden, is niet handig![]()
ja man, wat denk jij gek, straks die foto verkocht voor 40kquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
ook echt hoeveel het zou boeien als iemand die foto zou opslaan
smeerlapquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef vlad het volgende:
die foto zal toch vroeg of laat een keer hier verschijnen vermoed ik. Kan je de eer maar beter aan jezelf houden toch?![]()
ja, dit is een ik-ben-nieuwsgierig post![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
Nou vooruit, een minuutje dan:
[afbeelding]
OPSLAAN MAARRRR
begrijpelijk dat je trots bentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
Nou vooruit, een minuutje dan:
[afbeelding]
OPSLAAN MAARRRR
ik fap niet op de vriendinnen van een anderquote:
en terechtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef vlad het volgende:
[..]
ik fap niet op de vriendinnen van een ander![]()
naamquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:20 schreef vlad het volgende:
[..]
ik fap niet op de vriendinnen van een ander![]()
geloof dat dit niet helemaal met elkaar strooktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:21 schreef vlad het volgende:
[..]
naam
leeftijd
maten
straatnaam
huisnummer
postcode
pincode
msnadres
![]()
soms overwint het 1 van het anderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:22 schreef vlad het volgende:
[..]
[..]
geloof dat dit niet helemaal met elkaar strookt![]()
![]()
Dat is Alexquote:
Het is nu gewoon leuk geweestquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Sjoewe is niet gevoelig voor lief aan kijten
Ik vind werken met kids echt geweldig. Niet een heel jaar door hoor, maar vier weken per jaar doe ik terug wat anderen ooit voor mij deden: een onbezorgde vakantie, waar lol, plezier, nieuwe vrienden en alle gekheid op een stokje hoog in het vaandel staan. De mede-begeleiders zijn eigenlijk altijd leuk, de sfeer is goed en de dankbaarheids van de kids voor een leuk kamp, daar teer ik nog een paar maanden opquote:
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind werken met kids echt geweldig. Niet een heel jaar door hoor, maar vier weken per jaar doe ik terug wat anderen ooit voor mij deden: een onbezorgde vakantie, waar lol, plezier, nieuwe vrienden en alle gekheid op een stokje hoog in het vaandel staan. De mede-begeleiders zijn eigenlijk altijd leuk, de sfeer is goed en de dankbaarheids van de kids voor een leuk kamp, daar teer ik nog een paar maanden op
Oke, niet verwachtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind werken met kids echt geweldig. Niet een heel jaar door hoor, maar vier weken per jaar doe ik terug wat anderen ooit voor mij deden: een onbezorgde vakantie, waar lol, plezier, nieuwe vrienden en alle gekheid op een stokje hoog in het vaandel staan. De mede-begeleiders zijn eigenlijk altijd leuk, de sfeer is goed en de dankbaarheids van de kids voor een leuk kamp, daar teer ik nog een paar maanden op
Gewoon hele normale kinderen. Soms zit er een met issues bij, maar over het algemeen zijn het gewone kids. Ik doe zelf eigenlijk alleen de pubers. 12 -14, 14-16 en 16-19. Waarbij de laatste groep wel de favoriet is. Al is de lol van de eerste groep dat je alle puber stoerheid kan doorbreken en dat ze weer even kinds wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Oke, niet verwacht
maar dat is top van je
wat voor "soort" kinderen zijn dat eigenlijk?
lastigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon hele normale kinderen. Soms zit er een met issues bij, maar over het algemeen zijn het gewone kids. Ik doe zelf eigenlijk alleen de pubers. 12 -14, 14-16 en 16-19. Waarbij de laatste groep wel de favoriet is. Al is de lol van de eerste groep dat je alle puber stoerheid kan doorbreken en dat ze weer even kinds worden14-16 is eigenlijk meestal minder, anti-leiders, anti-alles en dan zit je ze vooral achter hun gat aan dat ze zich niet volgieten met alcohol etc.
Nah valt wel mee. Maar je moet heel streng doen dan. En dat is helemaal niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |