arme PNGquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet echt hoorOp msn zegt hij wat anders.
s ook toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
b16a ja
ik krijg wel results echter nog geen direct voorbeeld gezien...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
Tommy, je hebt gelijk.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mooie tijd om naar huis te gaan
Graafmachine manquote:
puik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Graafmachine manIk ga van het weekend even fototje schieten hier in de buurt van een graafmachine
laat eens zien danquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik maak echt achterlijk veel foto's de laatste tijdinspiratie is OK
Ze zijn hier alle weilanden leeg aan het halen van korren/hooi.... maar ik ben ook te luiquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
puik.
staat nu ook één een paar honderd meter achter huis, maar geen zin om de wielanden in te gaan
Maar ik ga nu voor het eerst van mn leven OP vakantiequote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
de dagen dat jij al vakantie heb gehad in je leven zijn ontelbaar
oke.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik wissel alles af, ook de standjes.
Hoe durf je Tommy-motorcode-Kuklinski in twijfel te trekkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
Tommy, je hebt gelijk.
Ik doe vaak de whitibalance beetje nabewerken als ie me neit bevalt jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oke.
maar met reden of om te proberen?
Verander je je whitebalance ook veel, want die vind ik nogal verschillen per foto..
Mja, stond een kingsize bulldozer naast, kwam niet eens boven de rupsen uitquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
deze unit is wel indrukwekkend moet ik zeggen
[afbeelding]
Daar is ook een serie van geweest op discovery, echt supergaaf ding.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, stond een kingsize bulldozer naast, kwam niet eens boven de rupsen uit
groter dan het gemiddelde flatgebouw dat ding
echt prachtig, ik zou die zelfs wel eens "live" willen zienquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, stond een kingsize bulldozer naast, kwam niet eens boven de rupsen uit
groter dan het gemiddelde flatgebouw dat ding
Ja, en dat kan dus nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
echt prachtig, ik zou die zelfs wel eens "live" willen zien![]()
whehe, valt het op?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe durf je Tommy-motorcode-Kuklinski in twijfel te trekken
Voor Alexxxxx de graafmachinefappert helemaal natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en dat kan dus nietWas een uitje van het bouwmachineforum, en de schoonvader van een van de modjes daar is toevallig de materieelbeheerder van die mijn. Jij kunt als simpele ziel een paar keer per jaar met een bus een ritje van een half uur door die mijn maken....zonder uit te stappen... Wij zijn echt 4 uren in die mijn geweest, en overal uitstappen en zo
Echt unieke kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |