Ik heb vanmiddag toch iets geils meegemaakt.
Ik zou bij een kennis op bezoek, die woont in een flat, hij belde me op dat hij 2 uurtjes langer moest werken maar dat ik z'n flat maar alvast binnen moest gaan.
Ik zat binnen een beetje tv te kijken, en toen kwam er opeens een hoogwerker voorbij rijden.
Op de hoogwerker stond een ongelooflijk knappe/lekkere vent van een jaar of 25 schat ik met een wenkbrauwpiercing.
Hij had alleen een strakke kortebroek aan en had een lekkere 6-pack en een oooo zo geile glimlach.
Na ongeveer 10 minuten begon hij eindelijk aan de ramen van de kamer waarin ik zat.
Ik genoot erg van het uitzicht en dat merkte hij, hij zag dat ik naar z'n strak broekje keek en begon nog meer te glimlachen.
Ik kreeg een ongelooflijk stijve en ook dat zag hij.
Hij wreef een paar keer over z'n kruis en ook bij hem was een dikke paal te zien (18cm ofzo Kwijl )
Ik deed 't grote klapraam open, en vroeg of'ie een glaasje fris wilde, ('t was buiten 34 graden) dat wou hij wel en ik zei dat'ie wel ff door 't raam naar binnen kon komen.
Hij pakte een handoek van de hoogwerker en veegde het zweet van z'n bovenlijf om vervolgens door het raam naar binnen te gaan.
Hij ging zitten en zat de hele tijd met z'n hand bij z'n kruis te graaien, op een gegeven moment voreg hij of'ie gebruik kon maken van de wc.
Hij stond op en zou langs me lopen, maar struikelde (zogenaamd) en viel bovenop me.
Ik voelde z'n harde paal tegen m'n arm aandrukken en voor ik 't wiste pakte hij m'n hand en wreef daarmee over de harde bobbel in z'n broek.
Damn! wat voelde dat lekker.
"Ik hoef niet meer te vragen of je dat lekker vind zeker?" zei hij.
"Ik heb er al 3 dagen niets meer mee gedaan, maar ik heb nu opeens zoooo'n zin, ik moet gewoon ff ontladen" zei hij.
"oh ik wil je wel ff helpen hoor" zei ik tegen 'm, waarna ik ff lekker in z'n lul kneep en met m'n hoofd naar zijn kruis ging.
Hij pakte me bij m'n achterhoofd en drukte m'n gezicht stijf tegen z'n broek aan.
"Kun je dat wel aan?" zei hij lachend.
ik zei niets en probeerde z'n broek uit te trekken wat maar met moeite wou, z'n lul bleef achter het elastiek zitten.
Eindelijk had ik 'm uit en deed ik m'n mond om z'n gigantische paal.
DAAAAMN! wat lekker. Hij begon nu al voldaan te lachen, en de geile glimlach werd alleen nog maar breder.
Ik begon lekker aan z'n eikel te likken, en probeerde z'n hele lul in m'n mond te nemen, maar dat laatste lukte niet, daarvoor was'ie te lang (en te dik) maaaaar ik kreeg 'm er nog een heel eind in, ondertussen begon ik z'n ballen te likken, nam ze in m'n mond, en met m'n vingers begon ik 'm in z'n kontgaatje te vingeren.
wat geil... en dat zachte gekreun van hem... heerlijk.
Ik begon z'n lul weer te zuigen en likken, en hij begon steeds harder te kreunen.
"Ik kom, ik kom" zei hij zacht.
Ik wilde 't wel proeven dus ik ging lekker door, nog geen 5 seconden later spoot'ie m'n mond vol, damn hij had echt 3 dagen niet gespoten, ik kon 't niet in één keer doorslikken. m'n mond liep er letterlijk van over zoveel spoot hij.
Het smaakte zelfs nog wel lekker. Toen ik z'n lul helemaal had schoongelikt en gezogen, begon hij z'n eigen sperma van m'n kin af te likken (best veel nog) en begon me te tongen. Hmmmmm lekker snowballen, echt heerlijk was 't, net een droom. Kwijl
Daarna trok'ie z'n broek weer aan, dronk'ie z'n glas sinas leeg, en ging'ie weer door 't raam naar buiten.
Net op tijd, want 10 minuten later kwam m'n vriend (EEN vriend, hetro die denkt dat ik dat ook ben) weer thuis.
.
.
Wie heeft er ook wel eens sex gehad met de glazenwasser?
[ Bericht 0% gewijzigd door garreth82 op 27-07-2006 19:55:33 ]