And on..quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Te vroeg weer, uitslapen en vakantie vieren zit er niet in.. Wanneer gaat de temperatuur es wat dalen
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Onrustig en ongemakkelijk. Het gevoel dat ik vanmiddag in ga storten of we nou 'goed' of slecht nieuws krijgen.
Waar is dat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Heerlijk in bad geweest !
Bij ons is het lekker koel buiten !
Hier (ergens in ZHquote:
Hier is het 35 gradenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier (ergens in ZH) is het ook wat afgekoeld
![]()
OT: Goed wel.
Nu begint bij ons weer warmer te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier (ergens in ZH) is het ook wat afgekoeld
![]()
OT: Goed wel.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoe k*t ik mij gister voelde, hoe zwaar ik het gister weer even had.
Hoe beter ik mij nu voel is dat echt een ware opluchting weer.
Al word het wel elke dag een stukje heftiger en het gemis groter
als het goed is is er maandag een afspraak gemaakt met de kinderarts...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding]
Weet je al trouwens wat meer ??
Ja van mij mag het ook regenen, en zeker flink afkoelen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben nogal warm en heb het tot hier zitten met dit plakkerige, broeierige weer.
Laat het alsjeblieft regenen en afkoelen!
FF zwaaienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:19 schreef DeeCruise het volgende:
Verzadigd..Volle buik, alleen zo tyfuswarm...
Hey popje....Staan hier 2 airco units op het dak formaat touringcar, alleen staat ie uit nuquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
FF zwaaien![]()
OT: Wel goed, maar toch maar weer de airco boven aan. Het wil niet echt lukken met die afkoeling![]()
ik ook...quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Brak, maar dat mocht ook wel na gister.
Afspraakje in Amsterdam, lekker gechilled in DnB coffeeshop en langs de grachten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef melismay het volgende:
[..]What did you do?!
OT: Teleurgesteld
hehe dat had ik vanmorgen. Toen heb ik een meneer via de telefoon half verrot gescholden, omdat zijn bedrijf mij ongevraagd een folder had toegestuurd. Achteraf was het best genant, maar het luchtte wel op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef nomen_nescio het volgende:
Dat iedereen maar lekker uit m'n buurt blijft vandaag, stikchagerijnig dus en dat vieze benauwde kutweer helpt er ook niet bepaald aan
Vooral dat nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:51 schreef melismay het volgende:
Kan wel een potje janken
Hier niet, ruilen?quote:
Nopequote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hier niet, ruilen?
Van mij part mag hier nu een plensbui vallen.. het is nu veel te warm om een fatsoenlijk nachtrust te krijgen (niet dat ik die normaal wel neem, maar m'n vriendin zeurt wanneer ik nou ga slapen).
ik kom wel naar jou toe danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
NopeTis hier nu 25 graden binnen met een heerlijk zeewindje
![]()
*komt helemaal tot leven nu![]()
Ff knuf voor jou en n-nquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:30 schreef DeeCruise het volgende:
Hier ook tyfuswarm..Zelfde verhaal als gisteren eigenlijk, geen airco, glazen hotel enz...
Tis je gegund hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ff knuf voor jou en n-n![]()
Tis hier nu 24.5, heeeeeerlijkSorry
![]()
![]()
Check.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
Te alleen
Moet je daar ook weggaan. Daar blijven zitten schiet je niets mee op . . .quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
Te alleen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Kapot, moe en verward na weer een paar klote nachten.Klote wereld, klote mensen
![]()
![]()
Weer een paar dagen met een kutgevoel. Word er gewoon moedeloos van.
Ik wil blijven knokken, ik wil blijven hopen. Maar op dagen zoals deze, dan is het even heel moeilijk om positief te blijven.
Heb meer zin om me voorlopig nergens te vertonen en me in bed te verschuilen, maar dat sta ik mezelf maar niet toe.
Wil gewoon lekker weg, geen gedoe, nergens last van, gewoon even lekker rust. Nog even paar weekjes volhouden dus maar weer....
Stuur die annulering ajb door, wat 'n kutavond.. En waarom, ik zou 't niet wetenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:43 schreef Christine het volgende:
Kan ik ergens de bestelling voor de gigantische day-after-party-dip annuleren?
Die staat nu voor de deur, maar ik heb er geen zin in..
Bleef het maar bij die samenvatting...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:52 schreef R_ON het volgende:
Ik kan alleen maar sterk adviseren om alles te doen waar je maar zin in hebt; ik zal er niet wakker van liggen. Veel plezier. Enjoy.
"Ja, maar...". *Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap!*
Ik voel me erin geluisd; we zullen zien - hoe het dan ook komt een lang leven zal het niet beschoren zijn. Een erg prettige gedachte.
Zelfs dat hoofd zegt: ik ben een snob, ik ben een snob.
Samenvatting: Hoi en doei.
't Gaat al een tijdje niet echt lekker met je he meis... wat is er toch allemaal aan de hand?quote:
Omdat je Zondagmiddag pas thuis moet komenquote:Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mwoa
Waarom is dat zaterdagavondthuiskomgevoel altijd zo kut?
volgende week moet je pieken hequote:Op zondag 30 juli 2006 16:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Opgelucht wel, maar nog niet helemaal puikend.
* Twisted_fok grijpt naar de vitaminepillen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende week moet je pieken heik wil je niet onder druk zetten ofzo...
Voel me vrij
Mag ik 'n euro proberen dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel mezelf ontcijferd.
En dat heb ik helemaal aan mezelf te danken![]()
Nu dus snel verder cijferen![]()
Game on![]()
Edit. Nog een gevoel
Ik voel me net een gokkast met een 100 procent win-kans![]()
Alsof er alleen maar win-win situaties zijn hier![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:37 schreef _Arual_ het volgende:
Nutteloos.
Nog een paar maanden maarquote:
Mooi zoquote:
De weg naar het doel is fijner dan het doel zelf, zolang je dat maar beseft.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Over 1 jaar wil ik mijn tempel gebouwd hebben ook. Ik wil over 1 jaar mijn tempel klaar hebben. Een droom-huis dat mooier is dan dromen. Dromen zijn niet eens goed genoeg voor mij.
Over 1 jaar wil ik die tempel met complete bar en zwembad en nog meer.
Kwestie van getallen invullen en letters invullen. Logisch nadenken hier en daar. Aanpassingen doorvoeren en hoppah.
Dromen zijn een understatement van wat ik wil bereiken.
D. ik ben je volgeling, no mather what...quote:Op zondag 30 juli 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nog een paar maanden maar
Over 2 maanden geef jij mij 1 euro en dan geef ik jou 6 getallen. Je geeft mij een hand, en ik keer uit. Mezelf geef ik ook een uitkering dus. En niet zoals UWV doet, gewoon een uitkering waar je alles mee kunt doen.
Over 2 maanden breek ik in het systeem in, en pas ik alles aan zoals het hoort. Of het 2 maanden is weet ik niet. Dat ik ga inbreken weet ik wel. En dan pas ik een paar getallen aan en misschien een paar letters en dan zijn alle problemen opgelost.
Kan Bart de Graaff meteen beginnen met het ingooien van ruiten van Tankstations![]()
owja die ookquote:
komt dat goede gevoel nog?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:12 schreef Pheno het volgende:
Geheel en uitermate kut
Vooral internet is best wel kut.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef Christine het volgende:
Kut, ze hebben mijn internet en telefoonverbinding te vroeg afgesloten.
Nu iemand anders z'n computer even gejat?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef Christine het volgende:
Kut, ze hebben mijn internet en telefoonverbinding te vroeg afgesloten.
ik heb ook sushi gemaakt netquote:Op maandag 31 juli 2006 18:54 schreef iamredleader het volgende:
Heel goed, net lekker gegeten (sushi), en gehoord dat een oude vriend/klasgenoot zich heeft verloofd, dus best wel fijn.
Nou opeens weer vrijdag ??quote:Op maandag 31 juli 2006 18:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
goed gevoel over het gesprek voor aankomende vrijdag![]()
Trap haar in de rug, voel je je gelijk een stuk beterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:54 schreef FritsFlits het volgende:
Gebroken, bedrogen, misleid, moe. Blerg!![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
net een ontzettende huilbui achter de rug, weet het gewoon even niet meer het is ook zo ontzettend oneerlijk allemaal, hoe moet ik verder zonder mijn Knulletje...![]()
En ontzettend nerveus voor a.s dinsdag dan gesprek met de kinderarts
![]()
Zo'n uitslag zou me trouwens ook heel erg eng lijken. Stel dat er "iets" aan de hand is, wat ook gevaarlijk kan zijn wat betreft eventuele toekomstige kinderen. Ook al moet je daar nu misschien niet aan denken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dat weten we niet, het ligt eraan of er autopsie uitslagen zijn ja ofte nee, en dan is het nog steeds de vraag of ze al iets hebben kunnen vinden...
Je hoeft je niet te schamen _Arual_ Dit is niet te begrijpen te bevatten, en daarbij iedereen eens heeft wel eens een dipje, ik kan me er in elk geval niet aan storen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
rottig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |