Stuur die annulering ajb door, wat 'n kutavond.. En waarom, ik zou 't niet wetenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:43 schreef Christine het volgende:
Kan ik ergens de bestelling voor de gigantische day-after-party-dip annuleren?
Die staat nu voor de deur, maar ik heb er geen zin in..
Bleef het maar bij die samenvatting...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:52 schreef R_ON het volgende:
Ik kan alleen maar sterk adviseren om alles te doen waar je maar zin in hebt; ik zal er niet wakker van liggen. Veel plezier. Enjoy.
"Ja, maar...". *Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap!*
Ik voel me erin geluisd; we zullen zien - hoe het dan ook komt een lang leven zal het niet beschoren zijn. Een erg prettige gedachte.
Zelfs dat hoofd zegt: ik ben een snob, ik ben een snob.
Samenvatting: Hoi en doei.
't Gaat al een tijdje niet echt lekker met je he meis... wat is er toch allemaal aan de hand?quote:
Omdat je Zondagmiddag pas thuis moet komenquote:Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mwoa
Waarom is dat zaterdagavondthuiskomgevoel altijd zo kut?
volgende week moet je pieken hequote:Op zondag 30 juli 2006 16:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Opgelucht wel, maar nog niet helemaal puikend.
* Twisted_fok grijpt naar de vitaminepillen.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgende week moet je pieken heik wil je niet onder druk zetten ofzo...
Voel me vrij
Mag ik 'n euro proberen dan?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik voel mezelf ontcijferd.
En dat heb ik helemaal aan mezelf te danken![]()
Nu dus snel verder cijferen![]()
Game on![]()
Edit. Nog een gevoel
Ik voel me net een gokkast met een 100 procent win-kans![]()
Alsof er alleen maar win-win situaties zijn hier![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 19:37 schreef _Arual_ het volgende:
Nutteloos.
Nog een paar maanden maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |