Hier niet, ruilen?quote:
Nopequote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hier niet, ruilen?
Van mij part mag hier nu een plensbui vallen.. het is nu veel te warm om een fatsoenlijk nachtrust te krijgen (niet dat ik die normaal wel neem, maar m'n vriendin zeurt wanneer ik nou ga slapen).
ik kom wel naar jou toe danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
NopeTis hier nu 25 graden binnen met een heerlijk zeewindje
![]()
*komt helemaal tot leven nu![]()
Ff knuf voor jou en n-nquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:30 schreef DeeCruise het volgende:
Hier ook tyfuswarm..Zelfde verhaal als gisteren eigenlijk, geen airco, glazen hotel enz...
Tis je gegund hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ff knuf voor jou en n-n![]()
Tis hier nu 24.5, heeeeeerlijkSorry
![]()
![]()
Check.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
Te alleen
Moet je daar ook weggaan. Daar blijven zitten schiet je niets mee op . . .quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
Te alleen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:27 schreef nomen_nescio het volgende:
Kapot, moe en verward na weer een paar klote nachten.Klote wereld, klote mensen
![]()
![]()
Weer een paar dagen met een kutgevoel. Word er gewoon moedeloos van.
Ik wil blijven knokken, ik wil blijven hopen. Maar op dagen zoals deze, dan is het even heel moeilijk om positief te blijven.
Heb meer zin om me voorlopig nergens te vertonen en me in bed te verschuilen, maar dat sta ik mezelf maar niet toe.
Wil gewoon lekker weg, geen gedoe, nergens last van, gewoon even lekker rust. Nog even paar weekjes volhouden dus maar weer....
Stuur die annulering ajb door, wat 'n kutavond.. En waarom, ik zou 't niet wetenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:43 schreef Christine het volgende:
Kan ik ergens de bestelling voor de gigantische day-after-party-dip annuleren?
Die staat nu voor de deur, maar ik heb er geen zin in..
Bleef het maar bij die samenvatting...quote:Op zondag 30 juli 2006 11:52 schreef R_ON het volgende:
Ik kan alleen maar sterk adviseren om alles te doen waar je maar zin in hebt; ik zal er niet wakker van liggen. Veel plezier. Enjoy.
"Ja, maar...". *Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap!*
Ik voel me erin geluisd; we zullen zien - hoe het dan ook komt een lang leven zal het niet beschoren zijn. Een erg prettige gedachte.
Zelfs dat hoofd zegt: ik ben een snob, ik ben een snob.
Samenvatting: Hoi en doei.
't Gaat al een tijdje niet echt lekker met je he meis... wat is er toch allemaal aan de hand?quote:
Omdat je Zondagmiddag pas thuis moet komenquote:Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mwoa
Waarom is dat zaterdagavondthuiskomgevoel altijd zo kut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |