owja die ookquote:
komt dat goede gevoel nog?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:12 schreef Pheno het volgende:
Geheel en uitermate kut
Vooral internet is best wel kut.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef Christine het volgende:
Kut, ze hebben mijn internet en telefoonverbinding te vroeg afgesloten.
Nu iemand anders z'n computer even gejat?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef Christine het volgende:
Kut, ze hebben mijn internet en telefoonverbinding te vroeg afgesloten.
ik heb ook sushi gemaakt netquote:Op maandag 31 juli 2006 18:54 schreef iamredleader het volgende:
Heel goed, net lekker gegeten (sushi), en gehoord dat een oude vriend/klasgenoot zich heeft verloofd, dus best wel fijn.
Nou opeens weer vrijdag ??quote:Op maandag 31 juli 2006 18:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
goed gevoel over het gesprek voor aankomende vrijdag![]()
Trap haar in de rug, voel je je gelijk een stuk beterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:54 schreef FritsFlits het volgende:
Gebroken, bedrogen, misleid, moe. Blerg!![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
net een ontzettende huilbui achter de rug, weet het gewoon even niet meer het is ook zo ontzettend oneerlijk allemaal, hoe moet ik verder zonder mijn Knulletje...![]()
En ontzettend nerveus voor a.s dinsdag dan gesprek met de kinderarts
![]()
Zo'n uitslag zou me trouwens ook heel erg eng lijken. Stel dat er "iets" aan de hand is, wat ook gevaarlijk kan zijn wat betreft eventuele toekomstige kinderen. Ook al moet je daar nu misschien niet aan denken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dat weten we niet, het ligt eraan of er autopsie uitslagen zijn ja ofte nee, en dan is het nog steeds de vraag of ze al iets hebben kunnen vinden...
Je hoeft je niet te schamen _Arual_ Dit is niet te begrijpen te bevatten, en daarbij iedereen eens heeft wel eens een dipje, ik kan me er in elk geval niet aan storen.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
rottig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |