And on..quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Te vroeg weer, uitslapen en vakantie vieren zit er niet in.. Wanneer gaat de temperatuur es wat dalen
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Onrustig en ongemakkelijk. Het gevoel dat ik vanmiddag in ga storten of we nou 'goed' of slecht nieuws krijgen.
Waar is dat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Heerlijk in bad geweest !
Bij ons is het lekker koel buiten !
Hier (ergens in ZHquote:
Hier is het 35 gradenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier (ergens in ZH) is het ook wat afgekoeld
![]()
OT: Goed wel.
Nu begint bij ons weer warmer te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier (ergens in ZH) is het ook wat afgekoeld
![]()
OT: Goed wel.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hoe k*t ik mij gister voelde, hoe zwaar ik het gister weer even had.
Hoe beter ik mij nu voel is dat echt een ware opluchting weer.
Al word het wel elke dag een stukje heftiger en het gemis groter
als het goed is is er maandag een afspraak gemaakt met de kinderarts...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[afbeelding]
Weet je al trouwens wat meer ??
Ja van mij mag het ook regenen, en zeker flink afkoelen..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben nogal warm en heb het tot hier zitten met dit plakkerige, broeierige weer.
Laat het alsjeblieft regenen en afkoelen!
FF zwaaienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:19 schreef DeeCruise het volgende:
Verzadigd..Volle buik, alleen zo tyfuswarm...
Hey popje....Staan hier 2 airco units op het dak formaat touringcar, alleen staat ie uit nuquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
FF zwaaien![]()
OT: Wel goed, maar toch maar weer de airco boven aan. Het wil niet echt lukken met die afkoeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |