quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke stad is de 'City of Brotherly Love'?
298e post was een rake!quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:06 schreef Gatalin het volgende:
Philadelphia?
Iets andersquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:13 schreef Neleos het volgende:
The Imposters, imposers of zoiets, of iets anders.
Stanley_Nogiets +1quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'The Band'?
Niet meer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie trouwens.. mijn doel is om dan 102 punten te hebben.
Als het meezit. De twee vorige operaties (feitelijk hetzelfde als nu gaat gebeuren) was ik ook de dag erop weer thuis.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:20 schreef Homdeck het volgende:
je hoeft toch maar 1 nachtje als ik het goed begrepen heb?
Ik ben vorig jaar op 2 augustus tijdens het werk het onderste deel van m'n rechterduim (zeg maar de vingerafdruk) kwijtgeraakt. Men heeft me nieuw vlees laten kweken door me met m'n duim in m'n linkernorst te naaien. Na een maand mocht dat los en kon het genezen, maar dat trekt vet, zeg maar. Inmiddels heb ik al twee "ontvettingen" gehad en nu is het tijd voor de laatste (hoop ik).quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar word je aan geopereerd, Daf? Ik heb het even gemist.
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:24 schreef Homdeck het volgende:
Een grote telefoon in de tuin
Succes en sterkte dan!quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar op 2 augustus tijdens het werk het onderste deel van m'n rechterduim (zeg maar de vingerafdruk) kwijtgeraakt. Men heeft me nieuw vlees laten kweken door me met m'n duim in m'n linkernorst te naaien. Na een maand mocht dat los en kon het genezen, maar dat trekt vet, zeg maar. Inmiddels heb ik al twee "ontvettingen" gehad en nu is het tijd voor de laatste (hoop ik).
Dank!quote:
Veel sterkte ook van mij uiteraard, maar wat is eigenlijk een linkernorst?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar op 2 augustus tijdens het werk het onderste deel van m'n rechterduim (zeg maar de vingerafdruk) kwijtgeraakt. Men heeft me nieuw vlees laten kweken door me met m'n duim in m'n linkernorst te naaien. Na een maand mocht dat los en kon het genezen, maar dat trekt vet, zeg maar. Inmiddels heb ik al twee "ontvettingen" gehad en nu is het tijd voor de laatste (hoop ik).
linkerborst. Valt idd niet mee, typen met negen vingers.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:31 schreef Neleos het volgende:
[..]
Veel sterkte ook van mij uiteraard, maar wat is eigenlijk een linkernorst?
Klinkt naar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
linkerborst. Valt idd niet mee, typen met negen vingers.
Hmm, stuk simpeler dan ik dacht blijkbaar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:35 schreef Gatalin het volgende:
Lizzy Juultje Babet
Bwa. Nu kan het met negen vingers; ik heb een maand niets met m'n rechterhand kunnen doen, da's veel erger. Heel m'n bureau moeten omgooien om die muis aan de linkerkant te krijgen. En dat met een 21" CRT midden op het bureau.quote:
leuke vakantie gehad?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou!
Hoe kan ik nou scoren als ik steeds moet antwoorden![]()
Maar wat voor een auto had je ook alweer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou!
Hoe kan ik nou scoren als ik steeds moet antwoorden![]()
Een XM.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar wat voor een auto had je ook alweer?
Je wilde snel scoren, je scoort snel!quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Rhododendron?
Nee, ik ben nog niet weg. Ik zwaai Homdeck alleen even uit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ook truste Neleos.
Laterquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben ook weg. 100 Punten is misschien ook wel een mooi aantal om te laten staan.![]()
Groetjes en doe rustig aan..
Валентина Владимировна Терешкова is al juist. Ofwel Valentina Vladimirovna Teresjkova.quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tereskova ?
Ik had nog even geëdit , de tweede heette Saviska of zoiets?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Валентина Владимировна Терешкова is al juist. Ofwel Valentina Vladimirovna Teresjkova.
En Светлана Евгеньевна Савицкая is inderdaad nummer twee. Dat is Svetlana Jevgenjevna Savitskaja (en daar staat dus nog een "ya" achteraan, Joost).quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik dacht Savitskaya.. is dat dan de tweede?
Oeh.. dat is not done.. ondanks je mooie naam.. Joost Den Draaijer..quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik had nog even geëdit , de tweede heette Saviska of zoiets?
tss, de edit was nog binnen de paar seconden na de eerste post. Maar jij had de "ya" dus nog goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oeh.. dat is not done.. ondanks je mooie naam.. Joost Den Draaijer..
Ja hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Had je trouwens op de frontpage gezien van de fontein, Joost?
Abdoesjapar, goeie sprinter was dat hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
tss, de edit was nog binnen de paar seconden na de eerste post. Maar jij had de "ya" dus nog goed![]()
Postkrikkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe je best leuk zo in twee posts.
Gatalin +1
Je moet een vrouwtje krikken, da's veel beter. Al in het nieuwe forum geweest, voor inspiratie?quote:
Oklahoma City ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:55 schreef Gatalin het volgende:
Een makkelijke vraag, want ik ga ook slapen:
Welke Amerikaanse stad wordt ook wel de Windy City genoemd?
Haruhi +1quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:55 schreef Haruhi het volgende:
Chicago
We zijn nog wel gemiddeld het langst........quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nederland in ieder geval niet..
Op die koekhappers na he.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
We zijn nog wel gemiddeld het langst........
...met evenredige grote bierbuik...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
We zijn nog wel gemiddeld het langst........
Extra knap dus. Hup Holland!quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...met evenredige grote bierbuik...
Och, laat me raden: Jij had ook zo'n vies-oranje username vorige maand?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Och, laat me raden: Jij had ook zo'n vies-oranje username vorige maand?![]()
Is in elk geval beter dan zo'n strontbruine naam waar sommigen mee rondlopen.quote:
tofquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is in elk geval beter dan zo'n strontbruine naam waar sommigen mee rondlopen.
Ik wilde haar naam, Aurelia, (nog) niet weggeven. Jij weet het. Geweldig!quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Portugees
Juistquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komaan Joost. Een vraag!
Nog 1 punt toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij komt zo met iets geniaals. Duurt even. het is een Belg, kom op..
Of een Brabanderquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het kon erger. Hij had een Limburger kunnen zijn...
Moet-ie wel gesteld worden, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zit nu op 102 volgens mij. Deze vraag nog meemaken en dan ben ik weg.
Ja, ik beken, ik heb de film gezienquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wilde haar naam, Aurelia, (nog) niet weggeven. Jij weet het. Geweldig!
Joost-mag-het-weten +1
Jij ook al? Ouwe lampendraaierT!quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:17 schreef Sitethief het volgende:
Hehe, ik ben in Eindhoven geboren!!
Niet dat dat te merken is
quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij ook al? Ouwe lampendraaierT!![]()
Het is een Belg, dus hij moest even gaan pissen ten gevolge van te vele liters Leffe, Duvel en Grimbergen ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij komt zo met iets geniaals. Duurt even. het is een Belg, kom op..
Ohnee, nu niet meer.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Neleos het volgende:
Die kruis is rood.
Internet Exploder?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:19 schreef Neleos het volgende:
Die kruis is rood.
Als hij binnen een jaar of twintig dood is draait hij zich om in zijn grafquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohnee, nu niet meer.
Lucien van Impe?
Nee, maar iedereen kent het en heeft het allicht al eens "geproefd" ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:25 schreef Neleos het volgende:
Oh, geen Belg.
Maar dat goedje dat hij heeft uitgevonden, heeft hij dat naar zichzelf vernoemd?
Nee, maar als ik je een tip mag geven, je komt vrij dichtbij ... (en ik zoek een naam)quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cola?
misschien ...quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:30 schreef Neleos het volgende:
De uitvinder van de Coke?
dat niet , maar in zijn originele recept scheen het ook wel te zitten, net als bij zijn grote voorganger/concurrent trouwensquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:33 schreef Neleos het volgende:
Ik bedoelde of hij cocaine heeft bedacht.
Meneer River Cola?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
dat niet , maar in zijn originele recept scheen het ook wel te zitten, net als bij zijn grote voorganger/concurrent trouwens
Het was Caleb Bradham , de uitvinder en stichter van Pepsi Cola dat nog altijd meer mensen tewerksteld dan bv Coca Cola. Elke iewat ontwikkelde Amerikaan had hem allicht zo herkent .quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, Dhr Pepsi dan maar...
Misschien wou het niet zo omdat dit een Nederlandstalig forum is hequote:Op donderdag 27 juli 2006 05:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was Caleb Bradham , de uitvinder en stichter van Pepsi Cola dat nog altijd meer mensen tewerksteld dan bv Coca Cola. Elke iewat ontwikkelde Amerikaan had hem allicht zo herkent .![]()
Maar :
Niks aan te doen. Ikzelf had Freddy Heineken nog niet eens herkend van een foto trouwens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het was Caleb Bradham , de uitvinder en stichter van Pepsi Cola dat nog altijd meer mensen tewerksteld dan bv Coca Cola. Elke iewat ontwikkelde Amerikaan had hem allicht zo herkent .![]()
Maar :
dat bedoel ik ook met die laatste zin hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:37 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Misschien wou het niet zo omdat dit een Nederlandstalig forum is he
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niks aan te doen. Ikzelf had Freddy Heineken nog niet eens herkend van een foto trouwens.
Close, but no sigar. Haanstra is juist, overigens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:41 schreef Neleos het volgende:
Fanfare - Bert Haanstra?
Hmm, helaas ken ik verder geen films van hem.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Close, but no sigar. Haanstra is juist, overigens.
Gaat zeker ook over iets saais. Bloemencorso ofzo?quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is maar een heel kort filmpje hoor. 11 minuten duurt het.
Toch wel. In 1960 won een korte film van Haanstra de Oscar. Dat wil niet zeggen dat die film uit 1960 was....quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In 1960 (of de jaren '60 in zijn geheel) won zeker géén enkele Nederlande film een oscar, in de jaren '50 wél Glas en Dorp aan de Rivier ...
Absoluut niet saai. Heel mooi filmpje. Ik zal 'm binnenkort eens op Youtube zetten als ik er nog aan denk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gaat zeker ook over iets saais. Bloemencorso ofzo?
Glas was van haanstra, maar die was ergens uit de jaren '50quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toch wel. In 1960 won een korte film van Haanstra de Oscar. Dat wil niet zeggen dat die film uit 1960 was....-
quote:Academy Awards, USA
Year Result Award Category/Recipient(s)
1960 Won Oscar Best Documentary, Short Subjects
Bert Haanstra
Dat zou wel stoer zijn jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 05:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Absoluut niet saai. Heel mooi filmpje. Ik zal 'm binnenkort eens op Youtube zetten als ik er nog aan denk.
Toen was de film gemaakt. Maar de Oscar kwam toch echt pas in 1960.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:47 schreef Sitethief het volgende:
1958 was dat....
Ik denk niet dat we die vandaag halen. Maar als ik dan nog wakker ben open en tel ik het wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga plat. Gaan jullie nog door tot het 70ste deel? Dan moet iemand anders de OP voor zijn rekening nemen.
Session expired.quote:Op donderdag 27 juli 2006 05:54 schreef Sitethief het volgende:
http://awardsdatabase.osc(...)urTime=1153972464174
Ik ken hem ook maar toch geeft hun site iets anders aan:quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nog altijd session expired, sitethief ..
En ik ben er zéker van , deze man kent iedereen eigenlijk ...
Natuurlijk. Johnny Weissmuller, de eerste man die onder de minuut de 100 m zwom, vijf gouden medailles won op de OS en maar liefst 67 wereldrecords bijeen zwom.quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:12 schreef Neleos het volgende:
Johnny Weismuller?
ik ga ook gewoon slapen, denk ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 06:18 schreef Neleos het volgende:
Cool, mag ik ook een punt dan, in bold?
Wou je nog een nieuwe vraag, eigenlijk, want anders ga ik slapen.
Is goed, Trustequote:Op donderdag 27 juli 2006 06:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ik ga ook gewoon slapen, denk ik![]()
Zo goed beredeneerd zou ik het geen gok meer noemenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:11 schreef Asmodian het volgende:
6 oktober 1981 is President Anwar Sadat van Egypte vermoord, dus ik gok hem
Yay!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:21 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zo goed beredeneerd zou ik het geen gok meer noemen
Asmodian + 1
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:33 schreef Soempie het volgende:
zwarte september?
En goedemorgen allemaal![]()
Ik dacht ik doe een imitatie van Asmoquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Goeiemorgen!![]()
Binnenkomen met een punt, da's nie slecht
Dat doe je dan vrij goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een imitatie van Asmo![]()
Klopt maar hij schreef ook:quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:46 schreef Asmodian het volgende:
(enige Franse neuroloog van de 19e eeuw die ik ken, maar eentje die ik dacht vooral verbonden was met spieren/zenuwen, niet gelaatsuitdrukkingen)
Yahay!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:47 schreef Soempie het volgende:![]()
Asmodian +1
Guillaume-Benjamin Duchenne de Boulogne
Maar iedereen noemt hem natuurlijk gewoon Duchenne.![]()
De man op de afbeelding (de proefpersoon) leed trouwens aan verlamming van de aangezichtsspieren (anesthesie).
Nadat ik mijn uitleg postte las ik de vraag nog 'ns goed en zag ik dat je specifiek melding maakte van elektro-shock, spieren en zenuwenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt maar hij schreef ook:
Mecanisme de la physionomie humaine (het mechanisme van de menselijke gezichtsuitdrukkingen).
Maargoed, je had het gewoon hartstikke goed(had niet anders verwacht ook
)
Ja, en die nu nog steeds aan de macht zijn...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:52 schreef Soempie het volgende:
o, of die nu nog leven?
Bedoel je Mswati? Die staat op #12. Assad op #16quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:54 schreef macondo het volgende:
Musevemi (ofzo) en Assad?
Mugabe staat op #4quote:
Behalve Mugabe en Kim Jong-Il bestaat het grootste deel van die lijst uit mensen die bij ons minder bekend zijn. Vandaar dat ik er maar naar 2 vroeg. Dus het is helemaal niet ergquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het maar ernstig dat ik er geen een kon bedenken.
Yay!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef macondo het volgende:
Asmodian +1
En ik kan weer aan het werk..
Sir Christopher Wren natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef Soempie het volgende:
wren?
Toch ff mooi je reputatie in stand gehouden, he?quote:
Ja bijna hetzelfde effect als jij gister met Kourosquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toch ff mooi je reputatie in stand gehouden, he?
Inderdaad! Het was wel heel ernstig geweest als ik daar niet op was gekomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja bijna hetzelfde effect als jij gister met Kouros![]()
Yippie!!quote:
M'n nieuwe signaturequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yippie!!![]()
Soempie, het beantwoorden van jouw vragen betekent bijna altijd een zware strijd, maar de voldoening die je krijgt van het juist beantwoorden is des te groter. Chapeaux voor het stellen van goeie, moeilijke, doenbare vragen![]()
Even vraagje verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |