Klopt maar hij schreef ook:quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:46 schreef Asmodian het volgende:
(enige Franse neuroloog van de 19e eeuw die ik ken, maar eentje die ik dacht vooral verbonden was met spieren/zenuwen, niet gelaatsuitdrukkingen)
Yahay!quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:47 schreef Soempie het volgende:![]()
Asmodian +1
Guillaume-Benjamin Duchenne de Boulogne
Maar iedereen noemt hem natuurlijk gewoon Duchenne.![]()
De man op de afbeelding (de proefpersoon) leed trouwens aan verlamming van de aangezichtsspieren (anesthesie).
Nadat ik mijn uitleg postte las ik de vraag nog 'ns goed en zag ik dat je specifiek melding maakte van elektro-shock, spieren en zenuwenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klopt maar hij schreef ook:
Mecanisme de la physionomie humaine (het mechanisme van de menselijke gezichtsuitdrukkingen).
Maargoed, je had het gewoon hartstikke goed(had niet anders verwacht ook
)
Ja, en die nu nog steeds aan de macht zijn...quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:52 schreef Soempie het volgende:
o, of die nu nog leven?
Bedoel je Mswati? Die staat op #12. Assad op #16quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:54 schreef macondo het volgende:
Musevemi (ofzo) en Assad?
Mugabe staat op #4quote:
Behalve Mugabe en Kim Jong-Il bestaat het grootste deel van die lijst uit mensen die bij ons minder bekend zijn. Vandaar dat ik er maar naar 2 vroeg. Dus het is helemaal niet ergquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:01 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het maar ernstig dat ik er geen een kon bedenken.
Yay!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:10 schreef macondo het volgende:
Asmodian +1
En ik kan weer aan het werk..
Sir Christopher Wren natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef Soempie het volgende:
wren?
Toch ff mooi je reputatie in stand gehouden, he?quote:
Ja bijna hetzelfde effect als jij gister met Kourosquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Toch ff mooi je reputatie in stand gehouden, he?
Inderdaad! Het was wel heel ernstig geweest als ik daar niet op was gekomenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja bijna hetzelfde effect als jij gister met Kouros![]()
Yippie!!quote:
M'n nieuwe signaturequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:37 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yippie!!![]()
Soempie, het beantwoorden van jouw vragen betekent bijna altijd een zware strijd, maar de voldoening die je krijgt van het juist beantwoorden is des te groter. Chapeaux voor het stellen van goeie, moeilijke, doenbare vragen![]()
Even vraagje verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |