Niets. Troel is, bij monde van de AKQ-clan, per direct op dieet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:07 schreef Troel het volgende:
Wat gaat Troel eten?
En ik heb al zo'n hongerquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niets. Troel is, bij monde van de AKQ-clan, per direct op dieet.
Vier. En een duimquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:09 schreef Neleos het volgende:
Hoeveel vingers steek ik op?
Dat was noach, dus 0quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:09 schreef Troel het volgende:
[..]
En ik heb al zo'n honger
Mwah, ik heb het op meerdere plaatsen op Fok al geroepen, dus ik dacht, jullie komen vast ook wel verder op Fok! dus jullie hebben dat al wel gelezen.
Maar ik weet wel een betere:
Hoeveel dieren van elk soort nam Mozes mee in de ark?
Punten worden geteld op dit moment begrijp ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:10 schreef the_disheaver het volgende:
ehh, ik heb in 63 ook een puntje ([url=http://forum.fok.nl/topic/889629/1/500#40202332]hier]/url]) gekregen. Maar sta nog steeds op 4 punten
tuurlijk, maar ik heb het over deel 63, en niet 64quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mag ik nog gaan tellen, ja?
Edit: Ik zie dat je er twee keer instaat; die zal ik even samenvoegen.
groningen heeft de beste binnenstad van 2005, opnieuw groningen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:12 schreef Palau het volgende:
Noach is met die ark.
Welke plaats heeft de NRW Jaarprijs 2006 gewonnen en heeft daarmee officieel het beste winkelcentrum van Nederland?
Vieze spammertquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:18 schreef k_man het volgende:
Ja hallo, als niemand het weet en Palau niks zegt dat helpt...![]()
Zo raakt dit topic wel vol ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:21 schreef wyccie het volgende:
Dit moet vaker gebeuren, dan zijn we sneller bij het dubbele punten topic
Welke stad was 't nou?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:23 schreef Palau het volgende:
the-disheaver +1
uhhh, voor welke danquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:23 schreef Palau het volgende:
the-disheaver +1
En ik had Almere al lang gezegdquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:24 schreef JAM het volgende:
Ik had Den Haag al eerder genoemd. Claim! Claim!
Het is wel de bedoeling dat je hints geeft als niemand het weet...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:26 schreef Palau het volgende:
Tis toch eigenlijk niet de bedoeling dat mensen zo wild gaan gokken tig keer achter elkaar?
Btw knap dat jullie op Etten-Leur kwamen.
Bwa. Aangezien meerdere gokken in 1 reply niet mogen... Tja, dan krijg je dit...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:26 schreef Palau het volgende:
Tis toch eigenlijk niet de bedoeling dat mensen zo wild gaan gokken tig keer achter elkaar?
Btw knap dat jullie op Etten-Leur kwamen.
Het is niet de bedoeling dat mn pc crasht als ik in dit topic wil kijken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je hints geeft als niemand het weet...![]()
correct!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
Erik nog iets... Erik de Jong?
dat je al green niet kent, okey. Maar spinvis moet je eens beluisteren!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nooit van gehoord...
Daarom vind ik het idee in FMT wel goed; niet meer dan 2 keer achter elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwa. Aangezien meerdere gokken in 1 reply niet mogen... Tja, dan krijg je dit...
En Spuit 11 geeft ook modder...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef Jayhawk het volgende:
Eric de Jong
Ik zal eens gaan downloaden...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
dat je al green niet kent, okey. Maar spinvis moet je eens beluisteren!
je gaat toch niet zeggen dat spinvis beter dan al green is he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
1. pc crashte dus kon niet snel reagerenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het idee in FMT wel goed; niet meer dan 2 keer achter elkaar.
Maar dan moet de vragensteller wel redelijk snel checken. Want anders komt het voor dat je al 2 gokken hebt gedaan en je het antwoord dan opeens herinnert, maar als de vragensteller niet de vorige antwoorden afkeurt, kunnen anderen je al voor zijn.
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat spinvis beter dan al green is he?
luister dan eens op 3voor12quote:
nou ja, laten we maar concluderen dat smaken verschillenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
al green is niet zo uniek. Spinvis wel.
Oh, met dat laatste gedeelte bedoelde ik het niet persoonlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef Palau het volgende:
1. pc crashte dus kon niet snel reageren
2. iedereen liep maar te gokken dus moest ik eerst tig antwoorden doorkijken
3. soms reageert een vragensteller meer dan een half uur of paar uur niet; zo lang liet ik ondanks de crash er niet tussen zitten.
Spinvisquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De dames zijn actrices (Pamela ook jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk, wyccie?
Ik vrees van wel...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:39 schreef wyccie het volgende:
Shit, shit, ik hoop niet dat ik de vraag nu verknald heb
Kwam dat door mijn weggeëditte opmerking?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
A3 B4 C1 D2 dan?
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kwam dat door mijn weggeëditte opmerking?![]()
als ie goed is, gewoon de punt geven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kwam dat door mijn weggeëditte opmerking?![]()
Doe maar welquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wat ben ik toch ook een stomme koe![]()
Zal ik een nieuwe vraag doen?
Ja, maar wyccie zei eerst dat ie klopte, vervolgens dat ie niet klopte.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:41 schreef Haruhi het volgende:
Krijgt degene die de reeks afmaakt normaliter niet het punt?
in dat 2e topic is de 4e post van mij. Mijn mening is in de afgelopen maanden niet echt veranderdquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Doe maar wel.
En over Spinvis:
Spinvis :r Spinvis, nog slechter dan Blof, overgewaardeerde zooi
Ha, dat is een scherpe opmerking. Bij die subvragen zoals hoe heet die en die en waar is die geboren wel. Als de naam al is goedgekeurd, wordt er alleen nog maar verder gegokt op de plaats.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:41 schreef Haruhi het volgende:
Krijgt degene die de reeks afmaakt normaliter niet het punt?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
in dat 2e topic is de 4e post van mij. Mijn mening is in de afgelopen maanden niet echt veranderd![]()
Ach, het is wat al eerder is gezegd: of je vindt het erg tof, of afschuwelijk. En volgens mij valt het aantal spinvis-liedjes op de radio erg mee (of tegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Doe maar wel.
En over Spinvis:
Spinvis :r Spinvis, nog slechter dan Blof, overgewaardeerde zooi
Nou hup, nieuwe vraag of het punt toekennen jij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, dat is een scherpe opmerking. Bij die subvragen zoals hoe heet die en die en waar is die geboren wel. Als de naam al is goedgekeurd, wordt er alleen nog maar verder gegokt op de plaats.
Maar ik heb bij deze antwoorden niet gezegd welke goed waren, ik wilde dus de antwoorden in 1 post hebben (heb ik niet gezegd, had ik voor de duidelijkheid wel kunnen doen). Daarom accepteerde ik alleen volledige antwoorden.
Titel en auteur alsjeblieftquote:For the most wild yet most homely narrative I am about to pen, I neither expect nor solicit belief. Mad indeed would I be to expect it, in a case where my very senses reject their own evidence. Yet, mad am I not--and very surely do I not dream. Bu to-morrow I die, and to-day I would unburden my soul. My immediate purpose is to place before the world, plainly, succinctly, and without comment, a series of mere household events. In their consequences, these events have terrified--have tortured --have destroyed me. Yet I will not attempt to expound them. To me, they have presented little but horror--to many they will seem less terrible than baroques. Hereafter, perhaps, some intellect may be found which will reduce my phantasm to the commonplace--some intellect more calm, more logical, and far less excitable than my own, which will perceive, in the circumstances I detail with awe, nothing more than an ordinary succession of very natural causes and effects.
Disco.quote:
Winnie The?quote:
Goeie muziek!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef wyccie het volgende:
Leonard Cohen
Dat zou volgens mij nog niet eens cacaofantasie mogen heten...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Neleos het volgende:
25%?
Bingo.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef Maybach het volgende:
cadbury's
was geen lastige voor iemand met een engelse vriendin die graag chocola eetquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo.
Maybach +1
Dit gaat een stuk beter zo.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die tip is te duidelijk
och, je geeft zelf het antwoordquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:21 schreef Maybach het volgende:
titel is inderdaad hurkende vrouw, maar Veluwe is te groot en de artiest heb ik ook nog niet gehoord, dus blijven eigenlijk nog twee deelvragen over
Een tip van jou uit je vorige vraag...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:20 schreef wyccie het volgende:
Ik weet alleen waar, denk ik.
Wat heeft Daf geëdit?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Een tip van jou uit je vorige vraag...
Ik ben redelijk zeker van de naam van de locatie, maar zeg 'm niet, want dan kan iemand die de beeldhouwer kent weer inkoppen.
uhhh, ow?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben redelijk zeker van de naam van de locatie, maar zeg 'm niet, want dan kan iemand die de beeldhouwer kent weer inkoppen.
Homdeck denkt daar anders overquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niks hoor. Slaap rustig verder.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:26 schreef Homdeck het volgende:
huh? wat?
Duh... Dat wist ik dus ook al.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef Maybach het volgende:
Eind 19e eeuw.
Nee, toch he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef doeka het volgende:
dat is toch gewoon Rodin?
Doeka +1 Zal proberen volgende keer een vraag te stellen zonder het antwoord te geven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef doeka het volgende:
dat is toch gewoon Rodin?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:30 schreef wyccie het volgende:
Dus Hurkende vrouw van Auguste Rodin in de beeldentuin van het Kröller-Müller museum in Otterloo, op de Veluwe.
He jammer, ik heb de locatie nog wel zo mooi omschreven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:29 schreef Maybach het volgende:
Doeka +1 Zal proberen volgende keer een vraag te stellen zonder het antwoord te geven.
neequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:33 schreef k_man het volgende:
Jodie Foster?
nee, ook nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:34 schreef wyccie het volgende:
Brooke Shields?
nee, nog niet goed maar wel veel meer in de richtingquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:35 schreef Maybach het volgende:
Judy Garland?
nee, allemaal nog niet goed; deze actrice is echt wereldberoemd geworden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bette Davis?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Liz Taylor?
Nee, vermoedelijk Catalaans...quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:44 schreef Homdeck het volgende:
El Hablo Español?
oh ja diequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel Parc Guell.
Niet meer zoveel typen.
Die is juist. Als ik iets bekends met mozaïek had getoond wist je 't meteen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:47 schreef dndiek het volgende:
parc guell?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hallo?
Iedereen zich doodgeschrokken van mijn foto?
Kruikenzeikers... Lastig volk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik wacht geduldig op de volgende vraag. dndiek is altijd wat langzaam met vragen, geloof ik.
ff Google op "kruikenzeiker" doet wonderen. Nu mag het; het is geen vraag. Tweede resultaat.quote:
Zit jij dan niet al 20 minuten te F5'en?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:08 schreef Maybach het volgende:
Ik zit ook heel keurig en geduldig met mijn armen over elkaar.
En als je niet oplet ook nog hele topics.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit jij dan niet al 20 minuten te F5'en?![]()
Moet je wel doen hoor, anders mis je zo een vraag!
Nauwelijks. Wel nieuwslezer geweest op de radio, maar dat is heel lang geleden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:29 schreef wyccie het volgende:
Oh zo'n tv-presentator....
quote:Dit is het automatisch antwoordapparaat van Dr. De Wit.
Dr. De Wit heb heden geen praktijk.
Dr. De Wit zit in de bak; hij heb 't ziekenfonds belazerd
Nope.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:32 schreef Homdeck het volgende:
Rene van Vooren?
quote:Meisjes van 113
Hebben van die haperende voeten
Lopen daarmee overal tegenan
Weten helemaal niet wat ze moeten
Zetten de tv dan maar weer an
Moeten zwarte jurken, van die grote maten, aan
Die ze bij d'r oma zo afschuwelijk vonden staan
Willen niet in bejaardencentra, moeten er toch heen
En zijn daar met z'n honderden verschrikkelijk alleen
Meisjes van honderddertien, niet zo gelukkig
Meisjes van honderddertien, d'r net overheen
Te kippig voor kranten
Te doof voor de merels
Te jong voor 't graf en
Te oud voor de kerels
Met 't vage gevoel
Voor niks meer te deugen
En kallempjes aan
Verdampt je geheugen
Meisjes van honderddertien
Nog net niet gestoord
Honderd en dertien
Moeten nog voort
Correct. Alphonsus Paulus Johannes Maria Jansen (1925-1991)quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
fons jansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |