Ik zal eens gaan downloaden...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
dat je al green niet kent, okey. Maar spinvis moet je eens beluisteren!
je gaat toch niet zeggen dat spinvis beter dan al green is he?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
1. pc crashte dus kon niet snel reagerenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het idee in FMT wel goed; niet meer dan 2 keer achter elkaar.
Maar dan moet de vragensteller wel redelijk snel checken. Want anders komt het voor dat je al 2 gokken hebt gedaan en je het antwoord dan opeens herinnert, maar als de vragensteller niet de vorige antwoorden afkeurt, kunnen anderen je al voor zijn.
Ja, absoluut.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat spinvis beter dan al green is he?
luister dan eens op 3voor12quote:
nou ja, laten we maar concluderen dat smaken verschillenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:32 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
al green is niet zo uniek. Spinvis wel.
Oh, met dat laatste gedeelte bedoelde ik het niet persoonlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:31 schreef Palau het volgende:
1. pc crashte dus kon niet snel reageren
2. iedereen liep maar te gokken dus moest ik eerst tig antwoorden doorkijken
3. soms reageert een vragensteller meer dan een half uur of paar uur niet; zo lang liet ik ondanks de crash er niet tussen zitten.
Spinvisquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
De dames zijn actrices (Pamela ook jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk, wyccie?
Ik vrees van wel...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:39 schreef wyccie het volgende:
Shit, shit, ik hoop niet dat ik de vraag nu verknald heb
Kwam dat door mijn weggeëditte opmerking?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
A3 B4 C1 D2 dan?
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kwam dat door mijn weggeëditte opmerking?![]()
als ie goed is, gewoon de punt geven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kwam dat door mijn weggeëditte opmerking?![]()
Doe maar welquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wat ben ik toch ook een stomme koe![]()
Zal ik een nieuwe vraag doen?
Ja, maar wyccie zei eerst dat ie klopte, vervolgens dat ie niet klopte.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:41 schreef Haruhi het volgende:
Krijgt degene die de reeks afmaakt normaliter niet het punt?
in dat 2e topic is de 4e post van mij. Mijn mening is in de afgelopen maanden niet echt veranderdquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Doe maar wel.
En over Spinvis:
Spinvis :r Spinvis, nog slechter dan Blof, overgewaardeerde zooi
Ha, dat is een scherpe opmerking. Bij die subvragen zoals hoe heet die en die en waar is die geboren wel. Als de naam al is goedgekeurd, wordt er alleen nog maar verder gegokt op de plaats.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:41 schreef Haruhi het volgende:
Krijgt degene die de reeks afmaakt normaliter niet het punt?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
in dat 2e topic is de 4e post van mij. Mijn mening is in de afgelopen maanden niet echt veranderd![]()
Ach, het is wat al eerder is gezegd: of je vindt het erg tof, of afschuwelijk. En volgens mij valt het aantal spinvis-liedjes op de radio erg mee (of tegenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Doe maar wel.
En over Spinvis:
Spinvis :r Spinvis, nog slechter dan Blof, overgewaardeerde zooi
Nou hup, nieuwe vraag of het punt toekennen jij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ha, dat is een scherpe opmerking. Bij die subvragen zoals hoe heet die en die en waar is die geboren wel. Als de naam al is goedgekeurd, wordt er alleen nog maar verder gegokt op de plaats.
Maar ik heb bij deze antwoorden niet gezegd welke goed waren, ik wilde dus de antwoorden in 1 post hebben (heb ik niet gezegd, had ik voor de duidelijkheid wel kunnen doen). Daarom accepteerde ik alleen volledige antwoorden.
Titel en auteur alsjeblieftquote:For the most wild yet most homely narrative I am about to pen, I neither expect nor solicit belief. Mad indeed would I be to expect it, in a case where my very senses reject their own evidence. Yet, mad am I not--and very surely do I not dream. Bu to-morrow I die, and to-day I would unburden my soul. My immediate purpose is to place before the world, plainly, succinctly, and without comment, a series of mere household events. In their consequences, these events have terrified--have tortured --have destroyed me. Yet I will not attempt to expound them. To me, they have presented little but horror--to many they will seem less terrible than baroques. Hereafter, perhaps, some intellect may be found which will reduce my phantasm to the commonplace--some intellect more calm, more logical, and far less excitable than my own, which will perceive, in the circumstances I detail with awe, nothing more than an ordinary succession of very natural causes and effects.
Disco.quote:
Winnie The?quote:
Goeie muziek!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:53 schreef wyccie het volgende:
Leonard Cohen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |