in 62 kijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef macondo het volgende:
We kunnen weer, maar hoe start je dat zo mooi op?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:11 schreef lurf_doctor het volgende:
in 62 kijken?
Is deze ook een punt waard?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:09 schreef macondo het volgende:
We kunnen weer, maar hoe start je dat zo mooi op?
Ok, ik weet niet wat de policy is maar ik wil je best een punt geven als voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:12 schreef Soempie het volgende:
Jayhawk geef je mij straks ook nog even dat punt. Ik had gewoon gelijk.![]()
![]()
Zelfs Dis zei het
nee, bovenstaande post weghalen, en deze:quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet wat de policy is maar ik wil je best een punt geven als voordeel van de twijfel.
Soempie +1
Daff of Asmo kunnen dat, ik niet in elk geval. Wyccie ook volgens mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:17 schreef the_disheaver het volgende:
is er iemand bezig met de OP?
Lijkt me betere optie ja. Wat een zooitjequote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
nee, bovenstaande post weghalen, en deze:
Algemene Kennis Quiz Deel 62
wijzigen
Tinsbergen, voornaam weet ik niet meer, maar helaas is dit alleen een tip voor iemand anders want de andere twee weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Jayhawk het volgende:
Wie wonnen in 1973 een gedeelde Nobelprijs voor de Fysiologie of Geneeskunde. 3 namen aub
Het was ook het jaar van de eerste autoloze zondagquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:31 schreef macondo het volgende:
Luis Ocaña won de tour in dat jaar.
macondo kan deze op plakken in de OP, die ene punt is naar Soempie gegaan, en niet naar mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef Soempie het volgende:
nouja, maakt mij niet uit, maar wat dis doet is misschien niet zo handig? Dan kan beter iemand Macondo even helpen met zijn OP.
ok , 1 naamquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:25 schreef Jayhawk het volgende:
Wie wonnen in 1973 een gedeelde Nobelprijs voor de Fysiologie of Geneeskunde. 3 namen aub
Maybach +1quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:36 schreef Maybach het volgende:
[..]
Tinsbergen, voornaam weet ik niet meer, maar helaas is dit alleen een tip voor iemand anders want de andere twee weet ik niet.
Eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:39 schreef macondo het volgende:
Come on, geef Maybach een punt een laten we weer normale vragen gaan stellen...
Ligt aan jouquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:45 schreef Jikpunth het volgende:
ligt het nu aan mij of is het topic een beetje distorted![]()
klopt...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef Soempie het volgende:
De puntenlijst klopt niet. Ik heb 64 punten. En als je die vraag over een windei niet meerekent 63.
Vorig topic: circe, van Baalen, Tasman en eventueel windei goed
hadden ze die niet allemaal omgehakt om die beelden overheen te rollenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Maybach het volgende:
Houtsnijwerk (vooral maskers en "totempalen" geloof ik) net zolang tot er niet een boom meer op dat eiland stond?
Nee, wel iets met stenen. (let op meervoud)quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:58 schreef Maybach het volgende:
Houtsnijwerk (vooral maskers en "totempalen" geloof ik) net zolang tot er niet een boom meer op dat eiland stond?
Macondo, wil je 't aanpassenquote:
Dat klopt, maar opzich is dat niet zo bijzonder. waardoor wel?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:02 schreef daReaper het volgende:
Beelden uit meerdere stenen?
Omdat ze bovenop elkaar gestapeld waren?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dat klopt, maar opzich is dat niet zo bijzonder. waardoor wel?
Pardon net de OP gelezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef Maybach het volgende:
Ehhhhh sorry zie dit vandaag voor het eerst, zijn er soms regels over wie de volgende vraag stelt??
zo goed als!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef daReaper het volgende:
[..]
Omdat ze bovenop elkaar gestapeld waren?
edit: dwz in de lengte
Ik tel anders zo alles nog wel even na?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef macondo het volgende:
Nee goed punt Soemp, heb mezelf ook even nageteld en opgewaardeerd.. Had twee punten gehaald namelijk, ipv 1.
Bewondering voor jezelfquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef macondo het volgende:
Mijn bewondering voor Macondo stijgt enorm
Wat is daar mis mee?quote:
uh, klopt...:@ (laatste post niet gezien)quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef macondo het volgende:
Nee goed punt Soempie, heb mezelf ook even nageteld en opgewaardeerd.. Had twee punten gehaald namelijk, ipv 1.
En Maybach, inderdaad lezen die OP, want ben er hard mee in de weer geweest. Ik ga hem zelf ook even lezen..
Mijn bewondering voor Macondo stijgt enorm
't is een beetje vreemde manier om jezelf te uitenquote:
Topquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:10 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
zo goed als!
ze gooiden een 'pukao' van ongeveer 12 ton op een beeld van enkele meters hoog. En dat zonder dieren, en weinig hout...
daReaper +1
't is iig niet goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:18 schreef the_disheaver het volgende:
turkey, omdat ze straks de EU in willen? (sorry, je mag een vraag toch wel in tt ipv vt lezen?)
2x neequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef Jikpunth het volgende:
het zal wel een van de noordelijke landen, zijn gok ik: Noorwegen?
Je zit er dicht in de buurtquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef Jikpunth het volgende:
Latvijas=> Latvia=> Letland
Jepquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef Jikpunth het volgende:
Litouwen?
Neem het toch niet zo serieus, was verwijzing naar een post van Soempie.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
't is een beetje vreemde manier om jezelf te uiten![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
't is een beetje vreemde manier om jezelf te uiten![]()
Het is altijd tijd voor koffiequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef macondo het volgende:
Neem het toch niet zo serieus, was verwijzing naar een post van Soempie.
Tijd voor koffie Jikpunth
Ik was ongeloofelijk aan het gokken, maar waarschijnlijk omdat ze dan een andere geloofsovertuiging hadden en daar niet vanaf wilden stappen.quote:
Nouja ik bedoel meer: waarom gingen ze uiteindelijk toch over op het Christendom?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:25 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik was ongeloofelijk aan het gokken, maar waarschijnlijk omdat ze dan een andere geloofsovertuiging hadden en daar niet vanaf wilden stappen.
Dat heeft er inderdaad erg veel mee te maken, maar er is 1 ding gebeurd, waardoor ze zich echt moesten bekeren. Dit is inderdaad n.a.v. de Duitse Orde geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:30 schreef Sitethief het volgende:
Ze hadden ruzie met de Duitse Orde ?
nopequote:Op woensdag 26 juli 2006 14:31 schreef Svyatagor het volgende:
Omdat ze anders geen handel mochten drijven met de rest van Europa?
Hopla! the_disheaver +1quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:32 schreef the_disheaver het volgende:
ze konden vriendjes met polen worden, om zo sterker tegen de duitsers te kunnen staan?
Bedanktquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:43 schreef macondo het volgende:
Sitethief.. ik zal je gejatte punt terugplaatsen..
Helenio Herreraquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:50 schreef macondo het volgende:
Wie is de grondlegger van het fameuze Catenaccio voetbal?
niet helemaal wat ik zochtquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:51 schreef Sitethief het volgende:
Zwaar water
Hou het anders bij 1 antwoord per keer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef Sitethief het volgende:
wacht wacht wacht
1 protoon + 1 neutroon is deute rium
1 protoon + 2 neutroon is tri rium?
Mijn taalgevoel zegt dat ik in de buurt kom
?? is ook maar een antwoord ??quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:05 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hou het anders bij 1 antwoord per keer.Soempie
Je gaf er 3quote:
+1 Sitethief tritiumquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef Sitethief het volgende:
wacht wacht wacht
1 protoon + 1 neutroon is deute rium
1 protoon + 2 neutroon is tri rium?
Mijn taalgevoel zegt dat ik in de buurt kom
Beter lezen, hij geeft 3 antwoorden achter elkaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:12 schreef macondo het volgende:
Mind you, Sitethief doet niets verkeerd. Deuterium is afgekeurd, en hij gaat naar het volgende antwoord. Dat er in de buurt ligt volgens de vragensteller.
Dus niet piepen..
en haruhi presteert het om binnen een paar minuten na zijn entree te klagen.... lijkt me niet nodig - zeker na gistermiddag
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef Soempie het volgende:
wind kan er dan doorheen? minder windbelasting?
Komt in de buurtquote:
Nee meer in de richting van China.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Svyatagor het volgende:
Omdat ze dan vrij naar Mekka kunnen bidden![]()
In het islamitische verre oosten, dan
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:26 schreef Berkery het volgende:
Om inkomende vliegtuigen door te laten?
quote:
Meer richting china:quote:
Om een of andere reden moet iets of iemand door die flat heen kunnen kijkenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:34 schreef Sitethief het volgende:
Tip: Feng Shui heeft bepaalde regels.............
Godzijdank, jij opent het volgende topic hequote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Haruhi het volgende:
Zodat je die heuvel kan zien?
Mijn eerdere antwoord in combinatie met de begraafplaats?
Dat er een rond gat in het gebouw zit omdat de onnatuurlijk rechte hoeken slecht zijn voor de begraafplaats en de mensen die daar liggen ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Haruhi het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken verder is dat je met Feng Shui je huis in harmonie met de natuur moet hebben, misschien is een gebouw zonder gat te vierkant/onnatuurlijk ofzo?
Klopt de OP die er nu staat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Godzijdank, jij opent het volgende topic he![]()
das de helft van het antwoordquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Haruhi het volgende:
[..]
[..]
Dat er een rond gat in het gebouw zit omdat de onnatuurlijk rechte hoeken slecht zijn voor de begraafplaats en de mensen die daar liggen ofzo?
Een bepaalde ster?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Sitethief het volgende:
Speltip twee:
Iets moet zichtbaar zijn vanaf de begraafplaats........
Het grote Chinese moederland?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Sitethief het volgende:
Speltip twee:
Iets moet zichtbaar zijn vanaf de begraafplaats........
+quote:
?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:44 schreef Haruhi het volgende:
Je moet de zonsopgang kunnen zien vanaf de begraafplaats?
Nee. het is veel dichterbij. Denk aan Hong Kongquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:47 schreef marhil het volgende:
Qi drijft op de wind (feng) maar blijft waar het water (shui) tegenkomt (jammer dat er niets over wolkenkrabbers in staat)
Kai Tak?quote:[b]Op woensdag 26 juli 2006 15:46 sc
Nee. het is veel dichterbij. Denk aan Hong Kong
Het is toch geen antwoord dus laat em lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:48 schreef macondo het volgende:
Marhil is lekker aan het googlen?
Dit lijkt me goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef macondo het volgende:
Dan kunnen de doden de zee zien.
+1 Haruhiquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef Haruhi het volgende:
De zee?
Dat is hetzelfde als opzoeken, niet doen dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef marhil het volgende:
Nope dit komt van een (nogal zweverige wierook verslaafde) secretaresse hier op de verdieping
Ik ben ook 21, op mijn 6e zat ik dit gewoon te spelen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef Sitethief het volgende:
Ja hé ik ben 20, toen was ik volgens mij nog maar net geboren, of niet......
Niet eens grappig, ook niet na je 4e poging helaas.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef macondo het volgende:
Is nie goed?
Ja ik heb em nog op'n floppy, dat deed ik toen ik 6 jaar wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef the_disheaver het volgende:
Ik speelde toen gewoon sim city... stuk leuker
[[url=http://www.art.net/~hopkins/Don/simcity/SimCity-Indigo.gif]afbeelding][/url]
toen was je zelf nog maar 4quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:56 schreef Haruhi het volgende:
Komt uit 1989, naam van Mike Tyson is eraan verbonden.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef Homdeck het volgende:
Ik had wel een nintendo maar ik speelde altijd duckhunt
dat verklaart je ICON lolquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef Homdeck het volgende:
Ik had wel een nintendo maar ik speelde altijd duckhunt
Kleuters met een nintendoquote:
Mike Tyson KO boxing?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:02 schreef Haruhi het volgende:
Nou, wat deed Mike Tyson nogal vaak met zijn tegenstanders? En nee niet oren bijten Macondo, ha-ha.
Mijn oom had dit spel, en spellen vergaan niet ofzo hoorquote:
Out ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:08 schreef Homdeck het volgende:
Mike tyson punch
Ik heb geen geluid op m'n pcquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:11 schreef Homdeck het volgende:
ik doe weer een geluidsfragmentje
Neleos +1quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Neleos het volgende:
Pretenders - Chrissie Hynde
Dit nummer is 1 van de weinige kerstliedjes die ik kan waarderenquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik haat kerstmis.
oh bedoel je datquote:
dé hannibal? das Hopkinsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mr. T
Dirk Benedict
Dwight Schultz
en nou ben ik Hannibal kwijt.
George Peppardquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mr. T
Dirk Benedict
Dwight Schultz
en nou ben ik Hannibal kwijt.
Jij krijgt het punt, want je hebt ze allemaal en goed gespeld.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
George Peppard
Vind ik een bonuspunt waard.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:23 schreef Haruhi het volgende:
Mr. T zijn echte naam is trouwens Laurence Tureaud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |