Godzijdank, jij opent het volgende topic hequote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Haruhi het volgende:
Zodat je die heuvel kan zien?
Mijn eerdere antwoord in combinatie met de begraafplaats?
Dat er een rond gat in het gebouw zit omdat de onnatuurlijk rechte hoeken slecht zijn voor de begraafplaats en de mensen die daar liggen ofzo?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:40 schreef Haruhi het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken verder is dat je met Feng Shui je huis in harmonie met de natuur moet hebben, misschien is een gebouw zonder gat te vierkant/onnatuurlijk ofzo?
Klopt de OP die er nu staat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Godzijdank, jij opent het volgende topic he![]()
das de helft van het antwoordquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:42 schreef Haruhi het volgende:
[..]
[..]
Dat er een rond gat in het gebouw zit omdat de onnatuurlijk rechte hoeken slecht zijn voor de begraafplaats en de mensen die daar liggen ofzo?
Een bepaalde ster?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Sitethief het volgende:
Speltip twee:
Iets moet zichtbaar zijn vanaf de begraafplaats........
Het grote Chinese moederland?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Sitethief het volgende:
Speltip twee:
Iets moet zichtbaar zijn vanaf de begraafplaats........
+quote:
?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:44 schreef Haruhi het volgende:
Je moet de zonsopgang kunnen zien vanaf de begraafplaats?
Nee. het is veel dichterbij. Denk aan Hong Kongquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:47 schreef marhil het volgende:
Qi drijft op de wind (feng) maar blijft waar het water (shui) tegenkomt (jammer dat er niets over wolkenkrabbers in staat)
Kai Tak?quote:[b]Op woensdag 26 juli 2006 15:46 sc
Nee. het is veel dichterbij. Denk aan Hong Kong
Het is toch geen antwoord dus laat em lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:48 schreef macondo het volgende:
Marhil is lekker aan het googlen?
Dit lijkt me goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef macondo het volgende:
Dan kunnen de doden de zee zien.
+1 Haruhiquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:46 schreef Haruhi het volgende:
De zee?
Dat is hetzelfde als opzoeken, niet doen dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:52 schreef marhil het volgende:
Nope dit komt van een (nogal zweverige wierook verslaafde) secretaresse hier op de verdieping
Ik ben ook 21, op mijn 6e zat ik dit gewoon te spelen hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef Sitethief het volgende:
Ja hé ik ben 20, toen was ik volgens mij nog maar net geboren, of niet......
Niet eens grappig, ook niet na je 4e poging helaas.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:59 schreef macondo het volgende:
Is nie goed?
Ja ik heb em nog op'n floppy, dat deed ik toen ik 6 jaar wasquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:00 schreef the_disheaver het volgende:
Ik speelde toen gewoon sim city... stuk leuker
[[url=http://www.art.net/~hopkins/Don/simcity/SimCity-Indigo.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |