Nee alleen zit nog te twijfelen of RE4 nog een beetje moeite waard is voor mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef BMH het volgende:
Leefde je onder een steen ergens in Drente de afgelopen jaren?
quote:
Zeik niet TVPquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:01 schreef NrSiX het volgende:
@BMH Drente of Drenthe? Denk dat jij diegene bent die onder de steen leeft
Ja best leuk. Ik krijg zelfs de dames hier in m'n huis aan dat spel, terwijl ze een hekel aan voetbal hebben. Maar je moet het ook puur voor het MP kopen. Verder zuigt één stadion enorm omdat als je daar speelt een enorme framedrop hebt. En dan bedoel ik in het stadion van die robots, geen idee hoe het heet. Maar goed, als je dat stadion mijdt dan kan het wel..quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Is Mario Smash football een goede game ook al hou je niet zo van voetbal?
Cool dus mijn lijstje is weer iets gegroeidquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja best leuk. Ik krijg zelfs de dames hier in m'n huis aan dat spel, terwijl ze een hekel aan voetbal hebben. Maar je moet het ook puur voor het MP kopen. Verder zuigt één stadion enorm omdat als je daar speelt een enorme framedrop hebt. En dan bedoel ik in het stadion van die robots, geen idee hoe het heet. Maar goed, als je dat stadion mijdt dan kan het wel..
Verder is het gewoon fun-play je kan elkaar tegen de elektrische hekken duwen en elkaar afschieten met schildjes oid.
En verder gooien ze de officiele Wireless Wavebird controller in de aanbieding voor [insert pondteken] 17,99quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Smots het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Donkey Konga zal bestellen bij Play.com voor ¤29.
Het is natuurlijk geen geld maar ik kan me herinneren dat ik niet van mijn stoel viel van verbazing toen ik het zat te spelen voor Gammo.
Omgerekend dus ook ¤29quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En verder gooien ze de officiele Wireless Wavebird controller in de aanbieding voor [insert pondteken] 17,99![]()
Donkey konga was 17 euro incl. bongo's bij Media markt (enschede). Volgens mij kost hij 20 bij gameshop twente.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Smots het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Donkey Konga zal bestellen bij Play.com voor ¤29.
Het is natuurlijk geen geld maar ik kan me herinneren dat ik niet van mijn stoel viel van verbazing toen ik het zat te spelen voor Gammo.
Dit zijn dus mijn handjes die je ziet!
Next-Level in A'foort het zelfde verhaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Donkey konga was 17 euro incl. bongo's bij Media markt (enschede). Volgens mij kost hij 20 bij gameshop twente.
JEPquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:30 schreef NrSiX het volgende:
Ik wil ook nog graag een wavebird, is die het goedkoopste bij Play? Die dingen worden eigenlijk nooit in prijs verlaagd :S
Helemaal topquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef NrSiX het volgende:
Oke dan , dankje. Heeft iemand ervaring met het bestellen van spullen bij deze gameshop?
En betaal je dan met visa/creditcard?
tnx!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef NrSiX het volgende:
K, alleen moet ik dan eerst mijn pa ff aankijken om gebruik te maken van zijn Visa =] , handige site van je trouwens
Heb echt nog nooit problemen gehad met play.com. 1x had ik iets niet ontvangen en dat wordt gewoon zonder mekkeren of ellenlange wachttijden weer naar je toegestuurdquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef NrSiX het volgende:
Oke dan , dankje. Heeft iemand ervaring met het bestellen van spullen bij deze gameshop?
En betaal je dan met visa/creditcard?
Alleen hierdoor al wil ik weer verder gaan met mijn pogin om OoT uit te spelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen met OoT
Gekeken vandaag, setje is op..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Donkey konga was 17 euro incl. bongo's bij Media markt (enschede). Volgens mij kost hij 20 bij gameshop twente.
Goed man!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen met OoT
Ik moet nog steeds de Water Temple door komenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:07 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Alleen hierdoor al wil ik weer verder gaan met mijn pogin om OoT uit te spelen![]()
Zit nog vast in de shadow tempel. Stom beest die mij grijpt als ik ook maar een paar stappen zet in een kamerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de Water Temple door komen![]()
Goed opletten is het advies. Als hij komt zie je een schaduw om je heen groeien en hoor je een 'groeigeluidje'. Kan vrij vervelend zijn idd, zeker als je met andere dingen bezig bent. Maar aan de andere kant, wat zou Zelda zijn zonder grijphandjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zit nog vast in de shadow tempel. Stom beest die mij grijpt als ik ook maar een paar stappen zet in een kamer![]()
Ik heb dat hele spel de eerste keer uitgespeeld zonder 1 keer dood te gaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb mijn GC al in geen maanden meer aangeraakt.
Zelda is te moeilijk voor mij!![]()
Ze zijn zo verschillend vind zelf Baten Kaitos helemaal geweldig het battle system is gewoon erg goed.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:01 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met zowel Skies of Arcadia en Baten Kaitos? Welke is beter?
YES EN NU UITSPELEN!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen met OoT
Baten nooit geprobeerd.... is turn based en ook nog eens met kaarten ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 15:01 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met zowel Skies of Arcadia en Baten Kaitos? Welke is beter?
Star Fox Adventures?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:59 schreef speknek het volgende:
Ik ben nog steeds een game aan het bedenken die m'n vriendin leuk zou vinden, so bear with me. Hoe crappy is Mario Sunshine nu eigenlijk? Ze houdt van adventures, maar naast BGAE/Zelda/PoP/Eternal Darkness zijn er niet echt meer goede adventures uitgekomen heh?
Nee, de games is gewoon extreem teleurstellend omdat het van Rare kwam. Van de makers van Banjo Kazooie, Goldeneye, Donkey kong country, perfect dark etc etc. Dit spel tekende de ondergang van Rare.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:50 schreef Slappy het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen die game zo slecht vind.
Tis gewoon een Zelda kloon en daarom vinden ze hem slecht
Jij mag niet spreken over de nadelen van 3D tot jij Zelda:oot hebt uitgespeeld.quote:
Zelda vind ik sowieso niet zo tof hoor, OoT gaat ook zeker niet in mijn top 10 komen. Windwaker en LttP staan ook niet in de top 10 van de betreffende consoles wmb.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij mag niet spreken over de nadelen van 3D tot jij Zelda:oot hebt uitgespeeld.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef speknek het volgende:
Yikes. Je houdt niet van Metroid, Zelda, of Resident Evil. En de Mario's waren niet best deze generatie. Magere jaren Nooit een echte Nintendo fan geweest?
Ziekquote:
Dan moet je voor Baten Kaitos gaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:55 schreef speknek het volgende:
Tales of Symphonia vind ik een van de leukste spellen van deze generatie, maar zoals ik al zei, ik trek turnbased veel minder goed dan realtime battles. Welke is, ondanks het turnbased, wat meer actiegericht? Baten Kaitos geloof ik heh?
BLASPHEMY!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:26 schreef Cheiron het volgende:
What the hell. Dit topic has taken a turn for the ugly!
Zelda OOT niet goed? Resident EVil niet goed? Rare op de N64 niet goed? Wat is dit voor topic geworden?!
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:31 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als je niet houd van adventure games.. is dat logisch.
Je snapt natuurlijk wel dat ik je nu moet afmaken he?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef disjfa het volgende:
Echt waar. Heb je een mening.... Word je aan de brandpaal genageld. Ik ben blij dat ik mijn mening maar niet deel. Ik wil morgen nog kunnen halen
Zelda zuigt
Dodelijke opmerkingquote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef disjfa het volgende:
Echt waar. Heb je een mening.... Word je aan de brandpaal genageld. Ik ben blij dat ik mijn mening maar niet deel. Ik wil morgen nog kunnen halen
Zelda zuigt
Alleen op games.fok. Hier ben ik eigenlijk serieusquote:Op maandag 31 juli 2006 10:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar disjfa je ben lekker aan het stoken vandaag.
En zo hoort het ookquote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen op games.fok. Hier ben ik eigenlijk serieus
Ik speel wat ik speel en ga niet achter de mensen aan die zeggen dat ik moet zeggen dat ze zeggen dat zelda leuk is zeg maar
Die kritiek snap ik wel. De 2D Zelda's totaan OoT vond ik allemaal wel leuk, maar niet geweldig. Zelda 1 was natuurlijk wel innoverend, maar ik had veel liever een Secret of Mana of Chrono Trigger dan ALttP. Maar OoT is gewoon zoveel anders, dat was het eerste spel voor mij dat een volkomen geloofwaardige wereld combineerde met superieure gameplay en magie. Ik vind het misschien nog steeds wel het beste spel ooit.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En zo hoort het ookIk trek me vrij weinig aan van wat anderen zeggen. Al kan ik natuurlijk wel oordelen dat both Metroid Prime en Zelda goeie games zijn. Overigens vind ik Zelda wel gewoon leuk hoor, maar de games zijn zo vaak hetzelfde. Windwaker heeft nog steeds dezelfde opzet als de eerste Zelda. Grot, wapen zoeken, compas zoeken, map zoeken, verder komen, eindbaas, volgende grot. Dat wordt gewoon saai. Ook elke keer dat muziekje als je iets vindt wordt irritant.
Nee.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef disjfa het volgende:
Staat het ooit stil bij jullie dat sommige mensen sommige spellen niet leuk vinden?
Sommige mensen ontwikkelen zich gewoon en groeien over die spellen heenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En zo hoort het ookIk trek me vrij weinig aan van wat anderen zeggen. Al kan ik natuurlijk wel oordelen dat both Metroid Prime en Zelda goeie games zijn. Overigens vind ik Zelda wel gewoon leuk hoor, maar de games zijn zo vaak hetzelfde. Windwaker heeft nog steeds dezelfde opzet als de eerste Zelda. Grot, wapen zoeken, compas zoeken, map zoeken, verder komen, eindbaas, volgende grot. Dat wordt gewoon saai. Ook elke keer dat muziekje als je iets vindt wordt irritant.
Ohw, maar TP lijkt me nou juist weer tof. Vooral ook vanwege die Twilight wereld, dat is weer iets nieuwsquote:Op maandag 31 juli 2006 11:25 schreef speknek het volgende:
Roy moet gewoon mee hypen en Twilight Princess bij uitkomst gelijk kopen. Dat heeft er alles van weg om een nieuwe OoT te worden.
Dat zowiesoquote:Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef disjfa het volgende:
En luister vooral niet naar mij en bind roy in november lekker vast in de kelder :w
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, maar TP lijkt me nou juist weer tof. Vooral ook vanwege die Twilight wereld, dat is weer iets nieuws
Ik ga zometeen ook weer gewoon verder met OoT, na enkel de Deku tree kan ik geen goed beeld van de game vormen natuurlijk.
Een spel is altijd koel als je in een apocalyptische futuristische toekomst terecht komtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komt.
Ah, jij bent een Xbot?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een spel is altijd koel als je in een apocalyptische futuristische toekomst terecht komt
Alleen vind ik de Earth & shadow tempel totaal niet leukquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komt.
Ik word telkens helemaal freaky van die muziek in de forest temple. En de bossfight is niet leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Lexie het volgende:
Forest Temple. Beste sfeer ooit in een game. Op Resident Evil 4 na dan, maar dat is weer een ander soort sfeer.
Echte zenuwmuziek idd. Wel lekker spooky...vond Spirit Temple wel het lekkerst qua muziek en sfeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik word telkens helemaal freaky van die muziek in de forest temple. En de bossfight is niet leuk
Vond ik ook . heb er nog veel plezier mee (mijn best bestede 25 euro tot nu toe) Cor hydra is grooot! damm nog 3 mini baasjes en dan weer verder ! ff nog levelen moet toch op 70 tot 75 komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:38 schreef Slappy het volgende:
Jup ik vond Baten kaitos echt zo ondergewaarderd.
RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_NGC.html
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_PS2.html
Het is toch niet te geloven he.
De PS2 versie is later uitgekomen en is vele malen goedkoper terwijl de Gamecube versie bijna drie keer zo duur is.![]()
![]()
![]()
Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:37 schreef BMH het volgende:
[..]
RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).
Voor de PAL voor 35 via internet of 21 voor de US versiequote:Op maandag 14 augustus 2006 07:58 schreef Cid het volgende:
[..]
Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...
En voor de 3D op de N64 discussie: Met uitzondering van Goldeneye en Zela OoT heb ik er ook niet veel mee. Goldeneye had wel wat last van frame-drops maar dat werd dubbel en dwars goed gemaakt met de gameplay.
En Zelda... tjaEerst RE4 uitspelen, en dan ga ik verder met de Cube verzamelaars editie
![]()
Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuk filmpje voor de mensen die gefrustreerd werden van super monkey ball: zo moet het dus
Het schrik wel een beetje af jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopen
dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:42 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het schrik wel een beetje af jaMaar het wel een mesterlijke speler die die video gemaakt heeft.
Mini gamesquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Alleen die verzendkosten... Die verdubbelen de prijs bijna.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alternate heeft koopjes, oa Donkey Konga 2 voor 19 euro
www.alternate.nl
Mini games in SMB maken het idd leuk!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef blessed19 het volgende:
Hier een mede cube eigenaar!
aangezien spellen als metroid prime, harvest moon, fifa, resident evil me niet echt lang genoeg kunnen boeien, vraag ik me echt af of er nog een gamecube game voor mij is.
spellen als mario kart, XIII, viewtiful joe, wind waker, sf vs nsk 2 hielden me wel aan de buis gekluisterd. Echter nu ik ze heb uitgespeeld voor de zoveelste keer beginnen ze ook erg saai te worden.
Ik heb al gekeken naar reviews van eternal darkness, maar hij spreekt me jammerlijk genoeg niet echt aan. misschien dat ik paper mario eens moet proberen, omdat ik het urn based principe wel kan accepteren.
maar wat ik me echt afvraag is of de GC geen spellen ala Secret of Mana, Lufia, Street Fighter Alpha of super metroid heeftgewoon de pure klassiekers die je het verhaal in zuigen (owkey, behalve street fighter
), en gewoon niet meer loslaten!
iemand een tip of een suggestie?
Ik heb in SMB1 ale levels uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelf
Tales is ook geweldig maar Baten Kaitos is erg goed en Skies Of Arcadia Legends is ook erg goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.
Pikmin 2 is ook wel grappig, maar daar moet je van houden
klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldigquote:
Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke gamequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldig
daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke game
Je hoeft voor de single player geen GBA te hebben hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoeg)
Vergeet WW. TTT is echt geniaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik Skies of Arcadia niet heb gekocht voor 20 euro toen ik het kon. Wel van de week toch maar Prince of Persia: The Two Thrones opgepikt voor dertig euro, lijkt me erg tof.
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te radenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
ben weer ff terug!
het is zelda, four sowrds geworden. bij tales of arcadia hadden ze geen handleiding.ze boden me trouwens wel skies of arcadia en final fantasy chronicels aan, maar ik kende ze beide niet.
de four swords is wel aardig, maar ook botweg te makkelijk. denk dat ik hem morgen maar ga omruilen voor iets anders. het heeft jammerlijk genoeg ook vrijwel geen verhaal waar je wat mee hebt. nu is het eigenlijk alleen maar lopen, meppen en makkelijke puzzels oplossen. (zit nu in de tweede wereld)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer.
Two Thrones is zeker goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
WW heb ik dan stiekem ook gewoon overgeslagenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
Nouja, ik heb er dus wel vertrouwen in, maar ik ken de formule al te goed, dat rennen over muren enzo heb ik wel weer een beetje gehad, en dan is het jammer dat dat komt door WW en niet door TTT.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef BMH het volgende:
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te radenRuilem tegen Tales of Symphonia
ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leuk
Een zeer leuke game zeker voor 30 euro.
Tales is ook helemaal geweldigkost in nederland alleen nog een beetje veel geld rond de 40 euro.
in de US 25 euro maar. Skies is ook een toppertje (die mening word niet echt 100% gedeeld hier op het forum) maar die moet er aan geloven als ik Tales en Baten heb uitgespeeld.
Maar waar kon je dan Skies Of Arcadia Legends kopen in nederland want ik zie hem nooit in de winkel liggen? en voor hoeveel?
Goede keus hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.
die skies of arcadia is hier in apeldoorn bij de nedgame te koop voor 44 euro. ze hebben er maar eentje, en het schijnt dat de levertijden best lang zijn, vandaar de schaarste...
ik ben maar voor tales gegaan, omdat skies meer met boten te maken heeft. daar ben ik niet echt zo kapot van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
Wil ze niet zelf meespelen? Heb ik ook met m'n vriendin gedaan (die was toen ook een n00b), maakt het spel echt nog veel leuker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:13 schreef MeZZiN het volgende:
Goede keus hoorben zelf nu al iets van 20 uur onderweg met tailes. Er zit echt een goed verhaal in (zelf mijn vrouw die dan meekijkt kan er van genieten en het is zooooooooo mooi
)
Colette is een doosquote:Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
Moet ik nog een beetje inmasserenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:19 schreef speknek het volgende:
Wil ze niet zelf meespelen? Heb ik ook met m'n vriendin gedaan (die was toen ook een n00b), maakt het spel echt nog veel leuker.
helemaal waar veel te lief voor alles en iedereenquote:
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:20 schreef speknek het volgende:
Tales of Symphonia misschien weer uit het vet halen. Damn wat was dat een cool spel.
Vooral dat klote stuk in die labquote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. disc 2 van Resident Evil is helemaal niet zo leuk. Allemaal gangetjes en kleine ruimtes. Krijg een beetje Doom3 gevoel, en dat vond ik he-le-maal niet leuk om te spelen.
En weten dat er bijna Renerators aankomen helpt ook niet.
Ik had ergens gelezen dat een handgranaat ook werkt. Is dat zo? Want die heb ik nog in overvloedquote:Op woensdag 13 september 2006 16:23 schreef Slappy het volgende:
[..]
Vooral dat klote stuk in die lab
Met die monsters die je alleen met zo infaroodsniper kan doden![]()
Ik vond het ook niet cool. Dat eiland zuigtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. disc 2 van Resident Evil is helemaal niet zo leuk. Allemaal gangetjes en kleine ruimtes. Krijg een beetje Doom3 gevoel, en dat vond ik he-le-maal niet leuk om te spelen.
En weten dat er bijna Renerators aankomen helpt ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top game!
Nu baten nog uitspelen. En dan misschien Skies ik heb nog wat te doen en dan over op de PS2 RPG I am set voor eerst komende jaren![]()
Ok, als jij 'm voor 20-30 euro kan krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Nogmaals: Fire Emblem: Path of Radiance is verplichte kost voor iedereen die van tactische games houd. KOPEN! NU!
Flashgrenades en er langs rennen werkt ook. Serieus handig als je in een ruimte met vier regenerators staat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:37 schreef Cheiron het volgende:
Ik had ergens gelezen dat een handgranaat ook werkt. Is dat zo? Want die heb ik nog in overvloed
Ik houd niet van tactische gamesquote:Op woensdag 13 september 2006 17:01 schreef BMH het volgende:
Nogmaals: Fire Emblem: Path of Radiance is verplichte kost voor iedereen die van tactische games houd. KOPEN! NU!
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:35 schreef MeZZiN het volgende:
Damm heb net Tales of Symphonia uitgespeeld. Wat een geweldige game is dat zeg! Jammer dat ie uit gespeeld is maar ik heb nog een paar side quests te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top game!
Nu baten nog uitspelen. En dan misschien Skies ik heb nog wat te doen en dan over op de PS2 RPG I am set voor eerst komende jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probeer maar eens alle titels te halen, dat is pas moeilijk. Maar het is te doen, uit ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mja, ik had nmiets te doen toendertijd, dus dan ga je dat soort maffe praktijken ondernemenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zitten inderdaad altijd wel van dat soort lastige sidequests in voor de echte freaks. Maar ik speel enkel RPG's voor het verhaal, hoef al die sidequests niet. Geen zin in
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Het spel was ook wel makelijk maar erg goed gewoon. Tnx BHM voor het verkopen van hem aan mij ^_^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net zelda bijna uitgespeeld. moet nu alleen die stukjes triforceheb een beetje raar gevoel bij de wind walker een van de slechtste delen in mijn mening. Maar ga wel vissen dan heb ik hem in iedergeval uitgespeeld. Zo maar weer ff een nieuwe RPG gaan inslaan want ik sta een beetje droog nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar wat een geweldige game om te spelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit nog steeds te denk aan Skies is die echt de moeite of kan ik beter gaan beginnen met final fantasies op de PS????
Haha ik las super pauper marioquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:55 schreef Marble het volgende:
Super Paper Mario is de enige Cube-game waar ik echt nog op wacht. Oh en Kirby Adventure ook, als die ooit nog uitkomt. Twilight Princess zie ik als Wii-game.
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Slappy het volgende:
Dus geen aanradder?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:Daar was het allemaal wel een beetje van gejat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baten Kaitos 2?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.
En Super Paper Mario is verschoven naar de Wii ja. Er komt nu officieel NIETS meer uit voor de Cube.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Super Paper Mario is aangekondigd voor de Wii.. De Cube versie is volgens mij nog niet officieel geannuleerd (wat overigens wel gaat gebeuren).quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, begin deed me vrij weinig.
En Super Paper Mario is verschoven naar de Wii ja. Er komt nu officieel NIETS meer uit voor de Cube.
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:39 schreef Roi het volgende:
Nintendo gaat het ons niet flikken om Zelda hier niet voor de Cube uit te brengen hoor![]()
!
Nee, ik wil alleen maar PAL gamesquote:Op zondag 17 september 2006 10:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.
Kirby werkt prima hoorquote:Op zondag 17 september 2006 10:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen maar PAL games.
Ik heb trouwens laatst Kirby AirRide gekocht, wat een bagger game! Het is opzich wel een leuk idee (voor de Wii!) maar het werkt gewoon niet![]()
![]()
2 maand geleden was het een gerucht.. Op de release lijsten van Nintendo stond de game er namelijk nog gewoon op.quote:Op zondag 17 september 2006 10:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Huilie. En het was allang bekend dat de GC-versie van TP USA-only is. Dus als je hem echt per sé op de Cube wil spelen (Joost mag weten waarom, maar goed) wordt het Freeloaderen.
Die post van Roi is van 2 dagen geleden. 2 maanden > 2 dagen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:06 schreef BMH het volgende:
[..]
2 maand geleden was het een gerucht..
Baten 2 komt en Zelda (import only waarschijnlijk) super paper mario (was dacht ik alleen naar de wii verplaatst) dus ja een beejte einde van de CUBE gewoon de verzammeling compleet maken en op naar de Wiiquote:Op zondag 17 september 2006 11:35 schreef Darkzell het volgende:
Huh....Zelda:TP komt toch nog gewoon op de GameCube hier in Europa?
Komt er verder nog iets leuks uit voor de GameCube of ben ik vanaf nu officieel toe aan het compleet maken van mijn collectie.
Beter dat weet ik niet maar goed is ie wel!quote:Op zondag 17 september 2006 19:44 schreef Slappy het volgende:
Is Timesplitters 2 beter dan 3?
Ben hem van plan te kopen
Bron:NDOMAINquote:TWILIGHT PRINCESS GEWOON NAAR DE GAMECUBE
Er was nogal wat commotie rondom het gerucht dat The Legend of Zelda: Twilight Princess niet op de GameCube zou worden uitgegeven in Europa. Wij namen contact op met Nintendo!
Uit een niet eerder geplaatst bericht, wat voor velen gezien werd als gerucht direct van IGN, zou er te weinig vraag zijn naar de GameCube versie van The Legend of Zelda: Twilight Princess in Europa. Enkel Japan en Amerika zouden voorzien worden van deze versie, en dan zelfs nog in een later stadium. We helderen de feiten voor dit jaar eventjes voor je op.
The Legend of Zelda: Twilight Princess zal dus wel in Europa voor de GameCube lanceren, echter is niet duidelijk of dit tijdens de lancering van de Wii is of iets later. Waarschijnlijk zit de kans er in dat beide versies niet op dezelfde dag te verkrijgen zijn, dus het is nog afzien wanneer de game te krijgen is. Daarbij worden er geen bundels verkocht met een extra game. De enige bundel die aan te schaffen is, zal de pas aangekondige zijn met Wii Sports. Over de prijs en datum van de SD-opslag kaarten is nog geen indicatie vrijgegeven, dus daar zien we zo spoedig mogelijk het nieuws van terug.
De officiële line-up voor Europa wordt binnenkort bekend gemaakt. Titels die momenteel al bekend zijn blijven gewoon op de lijst staan, er zullen enkel nog een flink aantal games worden toegevoegd. Wii Play, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Red Steel, Rayman Raving Rabbids, Madden 2007, SpongeBob SquarePants, Tony Hawk’s Downhill Jam, Need for Speed: Carbon, Super Monkey Ball: Banana Blitz en Cars zijn in ieder geval al bekend.
Dus jah.. Zelda lijkt nog steeds naar de Cube te komen.quote:Beste Eric,
De game [Zelda: Twilight Princess] komt zeker uit in Europa. Echter is er van de GameCube versie nog geen releasedatum bekend gemaakt.
Groeten,
Bianca
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:
Windwalker
Is er wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Hellrazor het volgende:
waarom is er nooit een nieuwe DK game gekomen op de cube![]()
Ik vond er eigenlijk niks aan. Beetje op een trommel meppen om te bewegen kwam nogal gekunsteld over.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DK Jungle Beat is één van de beste Cube games jaVernieuwend, mooi, leuk om te spelen en grappig.
Het toffe aan de game was dat je vrij snel levels kon perfectioneren en dan in één grote muziekcombo het hele level door kon springenquote:Op maandag 25 september 2006 11:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk niks aan. Beetje op een trommel meppen om te bewegen kwam nogal gekunsteld over.
Wat mij betreft echter wel. OK, er is één puntje van frustratie bij SoAL, namelijk het grote aantal random battles, maar als je daar doorheen kunt bijten, heb je één van de beste spellen ooit. Persoonlijk zou ik het op de tweede plaats zetten in mijn favorietenlijstje (na Tales of Symphonia). Sterker nog, ik zou gelukkiger zijn met een sequel van Skies dan de zoveelste Zelda. (OK, laat de "Heiligschennis"-scheldkannonades maar komen!)quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Slappy het volgende:
Dus geen aanradder?
Misschien toch maar orderen of wachten tot ie in de budget bakken ligt bij de mediamarktquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef Hellrazor het volgende:
Soal is top![]()
alleen heb ik em nooit kunnen uispelen![]()
Aaaah, je hebt dus ook nooit Fina's piratenoutfit gezien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef Hellrazor het volgende:
Soal is top![]()
alleen heb ik em nooit kunnen uispelen![]()
Is Samus rood dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, Samus wordt groen in 50 Hz
Aan de diareequote:Op dinsdag 26 september 2006 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, Samus wordt groen in 50 Hz
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:51 schreef BMH het volgende:
Het verschil tussen 50 (foto 1) & 60hz:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah... In beweging is het natuurlijk mooier
60 hz kan tot/met 60 beelden per seconden op je scherm weergeven.. Hierdoor draaien sommige games nog soepeler en word alles net iets scherper (in beweging).quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef mini-lellan het volgende:
Was eigenlijk het verschil tussen die 2?(50 en 60 Hz dus)
Je gaat te ver. Skies is een van de betere RPG's die ik ken. Net geen FFVII, maar het komt in de buurt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er precies zo goed aan Skies vraag ik me af, ik vond het er erg PSOne uitzien met een niet zo goede soundtrack. Daarnaast vind ik de Vliegende Piraten setting een beetje 'meh'
Hé hé, rustig aan een beetje. Toevallig zijn "Tales" en "Skies" mijn twee favo games.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je gaat te ver. Skies is een van de betere RPG's die ik ken. Net geen FFVII, maar het komt in de buurt.
Maar goed, jij bent een Tales of liefhebber. Die kan ik sowieso niet serieus nemen.
Ik snap dus echt niet hoe iemand Tales leuk kan vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef Relayer het volgende:
[..]
Hé hé, rustig aan een beetje. Toevallig zijn "Tales" en "Skies" mijn twee favo games.
Ik vond het prachtigquote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe iemand Tales leuk kan vinden. Veel te chaotische real-time battles, dan haak ik al af.
n00b gamers vinden het misschien wat chaotisch jaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe iemand Tales leuk kan vinden. Veel te chaotische real-time battles, dan haak ik al af.
Toen ik 6 maanden geleden in een Wii (Revolution) topic zei dat Nintendo er slim aan zou doen om Zelda alleen op de Wii uit te brengen werd ik voor gek verklaard. Toen zeiden alle fanboys dat Nintendo zoiets nooit zou doen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:06 schreef BMH het volgende:
[..]
2 maand geleden was het een gerucht.. Op de release lijsten van Nintendo stond de game er namelijk nog gewoon op.
Nu lijkt het iig wel waar te zijn.. Slimme zet van Nintendo
Oh ja, gaan we dit krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
n00b gamers vinden het misschien wat chaotisch ja
Ja, want als je een klein beetje moeite in Tales stopt zie je dat er echt wel een groot gedeelte tactisch isquote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem erg kort heb gespeeld. Daarnaast was mijn disc ook nog eens beschadigd en liep hij telkens vast. Toen had ik er zo de schurft in dat ik gestopt ben en een fatsoenlijke RPG gespeeld heb: FFVII.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, want als je een klein beetje moeite in Tales stopt zie je dat er echt wel een groot gedeelte tactisch isHet is ook semi turnbased want je kan gewoon de tijd stilzetten, en aanvallen kosten ook tijd en zijn afhankelijk van de snelheid van je character.
Tales gaat echt wel dieper dan het lijkt op het eerste gezicht, het is geen Diablo ofzo
Hold ya horses! Diablo gaat ook heel wat verder als je hardcore speelt, softcore n00bquote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tales gaat echt wel dieper dan het lijkt op het eerste gezicht, het is geen Diablo ofzo
The Super Mario Bros. Super Show!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef Slappy het volgende:
Hey ik dacht dit kan ik mooi vragen in het Gamecube forum.
Wie weet hoe die serie van Nintendo heet???
Ik bedoel dus dat ze Nes games lieten zien en daarna zo tekenfilm kwam.
Werd volgens mij in New york gemaakt/gefilmd.
Ja die bedoel bedanktquote:
Dat zeg je altijd.quote:
Component kabel kost ongeveer 50 euro op ebayquote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef Khadgar het volgende:
Jongens zijn ergens nog die Gamecube Component Video kabels te krijgen voor een schappelijke prijs? Ik heb mn xbox al omgebouwd naar component 'hdtv' maar de Cube heb je weer zo'n specialistisch kut chippie voor nodig en die heb ik niet... Dus ik zoek een Component Video Kabel (en geen composiet, of RGB dus, eikels)
Die heb ikquote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Component kabel kost ongeveer 50 euro op ebay.. Let wel: Component kabel werkt enkel op de oude gamecubes met een digitale uitgang (dus 2 av uitgangen achter op de cube).
OMGquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef Hansch het volgende:
Is Killer7 trouwens iets, ik zag m liggen bij de mediamarkt voor 10 euries
Ik denk dat het volgend jaar nog ff wat interessanter wordtquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef Roi het volgende:
Dit zijn de tijden om veel Cube games te kopen
Teftes. 50 euro? Daar koop ik zowat een nieuwe cube voorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Component kabel kost ongeveer 50 euro op ebay.. Let wel: Component kabel werkt enkel op de oude gamecubes met een digitale uitgang (dus 2 av uitgangen achter op de cube).
heb ik ook gedaan, ben benieuwd wanneer het binnen komt, bestelling is nu ongeveer 1 a 2 weken oud..quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:06 schreef Ninedarts het volgende:
op website van Nintendo kan je spel Geist gratis bestellen met je sterren, ik heb het al besteld!!!
er zijn er nog 160 over dus kom op!!!!
Bestel het gewoon, misschien heb je later een nieuwe tv die het wel ondersteuntquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:38 schreef Platina het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken Ninedarts, alleen ik heb geen tv die 60 hz ondersteunt
Mijn gevoel was meteen hoe zonde het was om m op de Cube te maken. Ik vind nog steeds zonde dat ie niet meteen gemaakt is voor Wii zodat de engine beter is.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Toen ik 6 maanden geleden in een Wii (Revolution) topic zei dat Nintendo er slim aan zou doen om Zelda alleen op de Wii uit te brengen werd ik voor gek verklaard. Toen zeiden alle fanboys dat Nintendo zoiets nooit zou doen.
En nu is het opeens een slimme zet.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef Platina het volgende:
Ik heb Burnout 2: Point of Impact, eindelijk uitgespeeld
28 uur mee bezig geweest, erg leuk om al je records en dergelijke te kijken! Aantal burnouts en driftmiles etc.
Topmaat is het wie ik denk dat het isquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:43 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wat een goed spel idd !!! Zowat het beste racespel wat ik ooit gespeeld heb. Ik had het wel redelijk snel uitgespeeld. Maar die records verbreken was ook altijd vet.
Misschien moeten we onze records eens vergelijken. Mijn cube staat nou bij iemand anders, maar ik zal mijn snelste tijden hier weleens neerzetten.
Je gaat er niet aan kunnen tippen denk ikhoop ik... op een paar banen dan toch.
is goed! heb ik ook nog iets te doenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:43 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wat een goed spel idd !!! Zowat het beste racespel wat ik ooit gespeeld heb. Ik had het wel redelijk snel uitgespeeld. Maar die records verbreken was ook altijd vet.
Misschien moeten we onze records eens vergelijken. Mijn cube staat nou bij iemand anders, maar ik zal mijn snelste tijden hier weleens neerzetten.
Je gaat er niet aan kunnen tippen denk ikhoop ik... op een paar banen dan toch.
Ligt eraan wie jij denkt wie het is... snappie? Dus.. wie denk je?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:02 schreef Hansch het volgende:
[..]
Topmaat is het wie ik denk dat het is
de man van de Cling uiteraardquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:01 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ligt eraan wie jij denkt wie het is... snappie? Dus.. wie denk je?
Kloptquote:
ik laat hem lekker aanwezig in mijn kamer staat.. staat mooi naast de xbox360 en de dsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KloptIk denk er soms over om m netjes terug in zn doos te stoppen, maar Mario Party 6 en mn backlog zeggen 'NEE'
http://gonintendo.com/quote:The Legend of Zelda: Twilight Princess heading to Cube (another European confirmation)
October 5th, 2006
To further calm the fears of those Germans worried for the fate of Twilight Princess on the Cube, another confirmation has popped up. First we had UK Boss David Yarton stating that Twilight Princess would definitely be coming to the Cube sometime in mid December. Now we have a specific confirmation of Twilight Princess for the Cube heading to Germany (which, last time I checked was in Europe!). An age rating has just popped up for the Cube version of Twilight Princess, putting one more nail in the coffin. Looks like that nasty rumor of the Cube version of Twilight Princess not making it to Europe was just that…a rumor.
Gotta love ending on happy news. Another day down, another bedtime for RMC. I will catch you guys in a few hours with more updates.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef Roi het volgende:
Ik heb vandaag Killer7 gekocht.
[afbeelding]
Vindt het maar een vreemde game![]()
Waar? Welke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |