Nee alleen zit nog te twijfelen of RE4 nog een beetje moeite waard is voor mij.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:36 schreef BMH het volgende:
Leefde je onder een steen ergens in Drente de afgelopen jaren?
quote:
Zeik niet TVPquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:01 schreef NrSiX het volgende:
@BMH Drente of Drenthe? Denk dat jij diegene bent die onder de steen leeft
Ja best leuk. Ik krijg zelfs de dames hier in m'n huis aan dat spel, terwijl ze een hekel aan voetbal hebben. Maar je moet het ook puur voor het MP kopen. Verder zuigt één stadion enorm omdat als je daar speelt een enorme framedrop hebt. En dan bedoel ik in het stadion van die robots, geen idee hoe het heet. Maar goed, als je dat stadion mijdt dan kan het wel..quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Is Mario Smash football een goede game ook al hou je niet zo van voetbal?
Cool dus mijn lijstje is weer iets gegroeidquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja best leuk. Ik krijg zelfs de dames hier in m'n huis aan dat spel, terwijl ze een hekel aan voetbal hebben. Maar je moet het ook puur voor het MP kopen. Verder zuigt één stadion enorm omdat als je daar speelt een enorme framedrop hebt. En dan bedoel ik in het stadion van die robots, geen idee hoe het heet. Maar goed, als je dat stadion mijdt dan kan het wel..
Verder is het gewoon fun-play je kan elkaar tegen de elektrische hekken duwen en elkaar afschieten met schildjes oid.
En verder gooien ze de officiele Wireless Wavebird controller in de aanbieding voor [insert pondteken] 17,99quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Smots het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Donkey Konga zal bestellen bij Play.com voor ¤29.
Het is natuurlijk geen geld maar ik kan me herinneren dat ik niet van mijn stoel viel van verbazing toen ik het zat te spelen voor Gammo.
Omgerekend dus ook ¤29quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En verder gooien ze de officiele Wireless Wavebird controller in de aanbieding voor [insert pondteken] 17,99![]()
Donkey konga was 17 euro incl. bongo's bij Media markt (enschede). Volgens mij kost hij 20 bij gameshop twente.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:50 schreef Smots het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Donkey Konga zal bestellen bij Play.com voor ¤29.
Het is natuurlijk geen geld maar ik kan me herinneren dat ik niet van mijn stoel viel van verbazing toen ik het zat te spelen voor Gammo.
Dit zijn dus mijn handjes die je ziet!
Next-Level in A'foort het zelfde verhaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Donkey konga was 17 euro incl. bongo's bij Media markt (enschede). Volgens mij kost hij 20 bij gameshop twente.
JEPquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:30 schreef NrSiX het volgende:
Ik wil ook nog graag een wavebird, is die het goedkoopste bij Play? Die dingen worden eigenlijk nooit in prijs verlaagd :S
Helemaal topquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef NrSiX het volgende:
Oke dan , dankje. Heeft iemand ervaring met het bestellen van spullen bij deze gameshop?
En betaal je dan met visa/creditcard?
tnx!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef NrSiX het volgende:
K, alleen moet ik dan eerst mijn pa ff aankijken om gebruik te maken van zijn Visa =] , handige site van je trouwens
Heb echt nog nooit problemen gehad met play.com. 1x had ik iets niet ontvangen en dat wordt gewoon zonder mekkeren of ellenlange wachttijden weer naar je toegestuurdquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:03 schreef NrSiX het volgende:
Oke dan , dankje. Heeft iemand ervaring met het bestellen van spullen bij deze gameshop?
En betaal je dan met visa/creditcard?
Alleen hierdoor al wil ik weer verder gaan met mijn pogin om OoT uit te spelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen met OoT
Gekeken vandaag, setje is op..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Donkey konga was 17 euro incl. bongo's bij Media markt (enschede). Volgens mij kost hij 20 bij gameshop twente.
Goed man!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen met OoT
Ik moet nog steeds de Water Temple door komenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:07 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Alleen hierdoor al wil ik weer verder gaan met mijn pogin om OoT uit te spelen![]()
Zit nog vast in de shadow tempel. Stom beest die mij grijpt als ik ook maar een paar stappen zet in een kamerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de Water Temple door komen![]()
Goed opletten is het advies. Als hij komt zie je een schaduw om je heen groeien en hoor je een 'groeigeluidje'. Kan vrij vervelend zijn idd, zeker als je met andere dingen bezig bent. Maar aan de andere kant, wat zou Zelda zijn zonder grijphandjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:03 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zit nog vast in de shadow tempel. Stom beest die mij grijpt als ik ook maar een paar stappen zet in een kamer![]()
Ik heb dat hele spel de eerste keer uitgespeeld zonder 1 keer dood te gaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb mijn GC al in geen maanden meer aangeraakt.
Zelda is te moeilijk voor mij!![]()
Ze zijn zo verschillend vind zelf Baten Kaitos helemaal geweldig het battle system is gewoon erg goed.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:01 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met zowel Skies of Arcadia en Baten Kaitos? Welke is beter?
YES EN NU UITSPELEN!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben begonnen met OoT
Baten nooit geprobeerd.... is turn based en ook nog eens met kaarten ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 15:01 schreef speknek het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met zowel Skies of Arcadia en Baten Kaitos? Welke is beter?
Star Fox Adventures?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:59 schreef speknek het volgende:
Ik ben nog steeds een game aan het bedenken die m'n vriendin leuk zou vinden, so bear with me. Hoe crappy is Mario Sunshine nu eigenlijk? Ze houdt van adventures, maar naast BGAE/Zelda/PoP/Eternal Darkness zijn er niet echt meer goede adventures uitgekomen heh?
Nee, de games is gewoon extreem teleurstellend omdat het van Rare kwam. Van de makers van Banjo Kazooie, Goldeneye, Donkey kong country, perfect dark etc etc. Dit spel tekende de ondergang van Rare.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:50 schreef Slappy het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen die game zo slecht vind.
Tis gewoon een Zelda kloon en daarom vinden ze hem slecht
Jij mag niet spreken over de nadelen van 3D tot jij Zelda:oot hebt uitgespeeld.quote:
Zelda vind ik sowieso niet zo tof hoor, OoT gaat ook zeker niet in mijn top 10 komen. Windwaker en LttP staan ook niet in de top 10 van de betreffende consoles wmb.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij mag niet spreken over de nadelen van 3D tot jij Zelda:oot hebt uitgespeeld.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:40 schreef speknek het volgende:
Yikes. Je houdt niet van Metroid, Zelda, of Resident Evil. En de Mario's waren niet best deze generatie. Magere jaren Nooit een echte Nintendo fan geweest?
Ziekquote:
Dan moet je voor Baten Kaitos gaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:55 schreef speknek het volgende:
Tales of Symphonia vind ik een van de leukste spellen van deze generatie, maar zoals ik al zei, ik trek turnbased veel minder goed dan realtime battles. Welke is, ondanks het turnbased, wat meer actiegericht? Baten Kaitos geloof ik heh?
BLASPHEMY!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:26 schreef Cheiron het volgende:
What the hell. Dit topic has taken a turn for the ugly!
Zelda OOT niet goed? Resident EVil niet goed? Rare op de N64 niet goed? Wat is dit voor topic geworden?!
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:31 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Als je niet houd van adventure games.. is dat logisch.
Je snapt natuurlijk wel dat ik je nu moet afmaken he?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef disjfa het volgende:
Echt waar. Heb je een mening.... Word je aan de brandpaal genageld. Ik ben blij dat ik mijn mening maar niet deel. Ik wil morgen nog kunnen halen
Zelda zuigt
Dodelijke opmerkingquote:Op maandag 31 juli 2006 10:49 schreef disjfa het volgende:
Echt waar. Heb je een mening.... Word je aan de brandpaal genageld. Ik ben blij dat ik mijn mening maar niet deel. Ik wil morgen nog kunnen halen
Zelda zuigt
Alleen op games.fok. Hier ben ik eigenlijk serieusquote:Op maandag 31 juli 2006 10:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Maar disjfa je ben lekker aan het stoken vandaag.
En zo hoort het ookquote:Op maandag 31 juli 2006 11:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen op games.fok. Hier ben ik eigenlijk serieus
Ik speel wat ik speel en ga niet achter de mensen aan die zeggen dat ik moet zeggen dat ze zeggen dat zelda leuk is zeg maar
Die kritiek snap ik wel. De 2D Zelda's totaan OoT vond ik allemaal wel leuk, maar niet geweldig. Zelda 1 was natuurlijk wel innoverend, maar ik had veel liever een Secret of Mana of Chrono Trigger dan ALttP. Maar OoT is gewoon zoveel anders, dat was het eerste spel voor mij dat een volkomen geloofwaardige wereld combineerde met superieure gameplay en magie. Ik vind het misschien nog steeds wel het beste spel ooit.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En zo hoort het ookIk trek me vrij weinig aan van wat anderen zeggen. Al kan ik natuurlijk wel oordelen dat both Metroid Prime en Zelda goeie games zijn. Overigens vind ik Zelda wel gewoon leuk hoor, maar de games zijn zo vaak hetzelfde. Windwaker heeft nog steeds dezelfde opzet als de eerste Zelda. Grot, wapen zoeken, compas zoeken, map zoeken, verder komen, eindbaas, volgende grot. Dat wordt gewoon saai. Ook elke keer dat muziekje als je iets vindt wordt irritant.
Nee.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef disjfa het volgende:
Staat het ooit stil bij jullie dat sommige mensen sommige spellen niet leuk vinden?
Sommige mensen ontwikkelen zich gewoon en groeien over die spellen heenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En zo hoort het ookIk trek me vrij weinig aan van wat anderen zeggen. Al kan ik natuurlijk wel oordelen dat both Metroid Prime en Zelda goeie games zijn. Overigens vind ik Zelda wel gewoon leuk hoor, maar de games zijn zo vaak hetzelfde. Windwaker heeft nog steeds dezelfde opzet als de eerste Zelda. Grot, wapen zoeken, compas zoeken, map zoeken, verder komen, eindbaas, volgende grot. Dat wordt gewoon saai. Ook elke keer dat muziekje als je iets vindt wordt irritant.
Ohw, maar TP lijkt me nou juist weer tof. Vooral ook vanwege die Twilight wereld, dat is weer iets nieuwsquote:Op maandag 31 juli 2006 11:25 schreef speknek het volgende:
Roy moet gewoon mee hypen en Twilight Princess bij uitkomst gelijk kopen. Dat heeft er alles van weg om een nieuwe OoT te worden.
Dat zowiesoquote:Op maandag 31 juli 2006 11:28 schreef disjfa het volgende:
En luister vooral niet naar mij en bind roy in november lekker vast in de kelder :w
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, maar TP lijkt me nou juist weer tof. Vooral ook vanwege die Twilight wereld, dat is weer iets nieuws
Ik ga zometeen ook weer gewoon verder met OoT, na enkel de Deku tree kan ik geen goed beeld van de game vormen natuurlijk.
Een spel is altijd koel als je in een apocalyptische futuristische toekomst terecht komtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komt.
Ah, jij bent een Xbot?quote:Op maandag 31 juli 2006 11:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Een spel is altijd koel als je in een apocalyptische futuristische toekomst terecht komt
Alleen vind ik de Earth & shadow tempel totaal niet leukquote:Op maandag 31 juli 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt het spel pas echt cool als je in de donkere toekomst terecht komt.
Ik word telkens helemaal freaky van die muziek in de forest temple. En de bossfight is niet leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:00 schreef Lexie het volgende:
Forest Temple. Beste sfeer ooit in een game. Op Resident Evil 4 na dan, maar dat is weer een ander soort sfeer.
Echte zenuwmuziek idd. Wel lekker spooky...vond Spirit Temple wel het lekkerst qua muziek en sfeer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik word telkens helemaal freaky van die muziek in de forest temple. En de bossfight is niet leuk
Vond ik ook . heb er nog veel plezier mee (mijn best bestede 25 euro tot nu toe) Cor hydra is grooot! damm nog 3 mini baasjes en dan weer verder ! ff nog levelen moet toch op 70 tot 75 komenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:38 schreef Slappy het volgende:
Jup ik vond Baten kaitos echt zo ondergewaarderd.
RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_NGC.html
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_PS2.html
Het is toch niet te geloven he.
De PS2 versie is later uitgekomen en is vele malen goedkoper terwijl de Gamecube versie bijna drie keer zo duur is.![]()
![]()
![]()
Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:37 schreef BMH het volgende:
[..]
RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).
Voor de PAL voor 35 via internet of 21 voor de US versiequote:Op maandag 14 augustus 2006 07:58 schreef Cid het volgende:
[..]
Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...
En voor de 3D op de N64 discussie: Met uitzondering van Goldeneye en Zela OoT heb ik er ook niet veel mee. Goldeneye had wel wat last van frame-drops maar dat werd dubbel en dwars goed gemaakt met de gameplay.
En Zelda... tjaEerst RE4 uitspelen, en dan ga ik verder met de Cube verzamelaars editie
![]()
Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuk filmpje voor de mensen die gefrustreerd werden van super monkey ball: zo moet het dus
Het schrik wel een beetje af jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |