LOLquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:06 schreef BMH het volgende:
Goedendag Fokkers. Vandaag gaan er weer een paar games in de verkoop zodat ik wat ruimte heb voor... juist! Nieuwe games.![]()
Playstation 2
Het Vaste lichaam van het Toestel van het metaal 3: Slangen smuller 15E
GameCube
Ikaruga 25E
De splitsers van de tijd 2 10E
Prins van Perzië het zand van tijd 8E
Doorsmelting 2: Punt van effect 10E
Verhalen van Symphonia (USA) 25E
De splintercel van Tom Clancy's 8E
Ziel Calibur 2 10E
Vertaald door bablefish
Cultuurbarbaar! Dit is de slangen eter!!! Duhhhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef The_Man het volgende:
Lol, babelfish terug geeft:
The fixed body of the toestel of metal 3: Snakes smuller
(Heb nu nog geen idee welk spel het is...)
Metal Gear Solid 3quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef The_Man het volgende:
Lol, babelfish terug geeft:
The fixed body of the toestel of metal 3: Snakes smuller
(Heb nu nog geen idee welk spel het is...)
Goed opgemerkt Topic Poster.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef curtazimo het volgende:
@ TS: topictitel zegt [TK/TR]. Zijn er spellen waar je naar op zk bent?
GC: Pikmin, Resident Evil 1 & 2, MOHAA, Zelda Windmaker en nog een stel die ik vanaaf wel zal postenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien als iemand een leuke game aanbied![]()
Mijn out-of-date collectiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:59 schreef curtazimo het volgende:
[..]
GC: Pikmin, Resident Evil 1 & 2, MOHAA, Zelda Windmaker en nog een stel die ik vanaaf wel zal posten
PS2: FIFA2004
12 inclusief verzenden dan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:28 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
LOL![]()
Maar heb wel interesse in die verhalen van Symphonia alleen niet voor 25 maar 10 euro exclusief verzenden
Als je doorsmeltingspunt 2 of Prins van Perzië erbij neemt stuur ik het voor 21 euro op.quote:
Doe dan maar doorsmelingspunt 2 ik ga er wel van uit dat ze beide in goede staat zijn en compleet met boekjes.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je doorsmeltingspunt 2 of Prins van Perzië erbij neemt stuur ik het voor 21 euro op.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Doe dan maar doorsmelingspunt 2 ik ga er wel van uit dat ze beide in goede staat zijn en compleet met boekjes.
Mail me maar op mezzin@mezzin.com
Jullie moeten nu iets hoger bieden.. Het is namelijk een Tie.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:54 schreef Laurens. het volgende:
10 inc. Burnout 2
21 voor beide inclusief anders niet simpel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:09 schreef BMH het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten nu iets hoger bieden.. Het is namelijk een Tie.
Ik wacht het af. Trouwens ze zijn wel in goede staat (ga er wel vanuit maar toch)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef BMH het volgende:
Nu is het idd toch voordeliger om Verhalen van Symphonia & smeltspel aan Mezzin te verkopen
Dus: Mezzin's bod van 21 euro voor Verhalen & smeltspel staat. Morgen de uitslag voor die 2 games
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik wacht het af. Trouwens ze zijn wel in goede staat (ga er wel vanuit maar toch)
Prima orignele bod staat nu dus weer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef BMH het volgende:
Symphonia bod is teruggetrokken nadat ze er achter kram dat het de Amerikaanse versie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |