abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:52:58 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_40411815
Baten Kaitos lag niet in Utrecht bij de Bart Smit of E-Plaza .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:10:27 #102
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_40412355
ik heb het ook niet zo op de zeldas (op ALTTP en OOT na) , maar dan zijn dat soort actie/adventures ook niet echt voor mij weggelegd , geef mij maar een paar sterke rpg's (als bijvoorbeeld Baten Kaitos , PSO 1&2 voor de MP alsmede FF :CC ) de mario sport games , super smash brothers en f-zero dan ben ik al blij met mn cube
pi_40412522
Je moet wel heel goed zoeken. en een hoop geluk hebben. Bij onze kleine anna paulowna lag ie er gewoon net zoals wel vaker daar wat tofs ligt.

Suc6
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:23:17 #104
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40437292
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_NGC.html
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_PS2.html

Het is toch niet te geloven he.

De PS2 versie is later uitgekomen en is vele malen goedkoper terwijl de Gamecube versie bijna drie keer zo duur is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:37:45 #105
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40441650
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_NGC.html
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_PS2.html

Het is toch niet te geloven he.

De PS2 versie is later uitgekomen en is vele malen goedkoper terwijl de Gamecube versie bijna drie keer zo duur is.
RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40729036
Nog een leuk filmpje voor de mensen die gefrustreerd werden van super monkey ball: zo moet het dus
pi_40738491
lol nice
Zo niet.. dan toch!
pi_40787958
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:37 schreef BMH het volgende:

[..]

RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).
Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...

En voor de 3D op de N64 discussie: Met uitzondering van Goldeneye en Zela OoT heb ik er ook niet veel mee. Goldeneye had wel wat last van frame-drops maar dat werd dubbel en dwars goed gemaakt met de gameplay.

En Zelda... tja Eerst RE4 uitspelen, en dan ga ik verder met de Cube verzamelaars editie

[ Bericht 30% gewijzigd door Cid op 14-08-2006 08:03:28 ]
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_40788095
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 07:58 schreef Cid het volgende:

[..]

Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...

En voor de 3D op de N64 discussie: Met uitzondering van Goldeneye en Zela OoT heb ik er ook niet veel mee. Goldeneye had wel wat last van frame-drops maar dat werd dubbel en dwars goed gemaakt met de gameplay.

En Zelda... tja Eerst RE4 uitspelen, en dan ga ik verder met de Cube verzamelaars editie
Voor de PAL voor 35 via internet of 21 voor de US versie

Same here genoeg nog te spelen maar OoT wordt uitgespeeld alleen wanneer moet zelf nog de windwalker uitspelen Nu wel bezig met Tales helemaal geweldige game! wat een verhaal!
pi_40788180
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuk filmpje voor de mensen die gefrustreerd werden van super monkey ball: zo moet het dus
Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40788220
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 08:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopen
Het schrik wel een beetje af ja Maar het wel een mesterlijke speler die die video gemaakt heeft.
pi_40788243
Wat een zenuwenspel zeg!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_40788571
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 08:42 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Het schrik wel een beetje af ja Maar het wel een mesterlijke speler die die video gemaakt heeft.
dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelf
pi_40788593
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_40789201
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Mini games
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:11:12 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40857897
Alternate heeft koopjes, oa Donkey Konga 2 voor 19 euro

www.alternate.nl
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 16 augustus 2006 @ 09:39:56 #117
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40858418
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alternate heeft koopjes, oa Donkey Konga 2 voor 19 euro

www.alternate.nl
Alleen die verzendkosten... Die verdubbelen de prijs bijna.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_40858524
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Mini games in SMB maken het idd leuk!
Het was ook een surprise game voor me, kocht em ooit voor een prikkie en tis me niet tegengevallen!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40930083
Hier een mede cube eigenaar!

aangezien spellen als metroid prime, harvest moon, fifa, resident evil me niet echt lang genoeg kunnen boeien, vraag ik me echt af of er nog een gamecube game voor mij is.

spellen als mario kart, XIII, viewtiful joe, wind waker, sf vs nsk 2 hielden me wel aan de buis gekluisterd. Echter nu ik ze heb uitgespeeld voor de zoveelste keer beginnen ze ook erg saai te worden.

Ik heb al gekeken naar reviews van eternal darkness, maar hij spreekt me jammerlijk genoeg niet echt aan. misschien dat ik paper mario eens moet proberen, omdat ik het urn based principe wel kan accepteren.

maar wat ik me echt afvraag is of de GC geen spellen ala Secret of Mana, Lufia, Street Fighter Alpha of super metroid heeft gewoon de pure klassiekers die je het verhaal in zuigen (owkey, behalve street fighter ), en gewoon niet meer loslaten!

iemand een tip of een suggestie?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:26:29 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40930153
Ga Tales of Symphonia halen, die zal je wel kunnen waarderen als je Secret of Mana en Lufia leuk vond. Spel duurt ook zo'n 50 uur, dus dat houd je wel ff bezig
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:26:33 #121
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40930156
quote:
metroid prime
"....."
super metroid
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40930165
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef blessed19 het volgende:
Hier een mede cube eigenaar!

aangezien spellen als metroid prime, harvest moon, fifa, resident evil me niet echt lang genoeg kunnen boeien, vraag ik me echt af of er nog een gamecube game voor mij is.

spellen als mario kart, XIII, viewtiful joe, wind waker, sf vs nsk 2 hielden me wel aan de buis gekluisterd. Echter nu ik ze heb uitgespeeld voor de zoveelste keer beginnen ze ook erg saai te worden.

Ik heb al gekeken naar reviews van eternal darkness, maar hij spreekt me jammerlijk genoeg niet echt aan. misschien dat ik paper mario eens moet proberen, omdat ik het urn based principe wel kan accepteren.

maar wat ik me echt afvraag is of de GC geen spellen ala Secret of Mana, Lufia, Street Fighter Alpha of super metroid heeft gewoon de pure klassiekers die je het verhaal in zuigen (owkey, behalve street fighter ), en gewoon niet meer loslaten!

iemand een tip of een suggestie?
Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.

Pikmin 2 is ook wel grappig, maar daar moet je van houden
pi_40930195
Paper Mario is trouwens ook erg leuk, daar komt nog een vervolg voor op de cube
Die wil ik ook nog halen.
pi_40930296
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 09:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelf
Ik heb in SMB1 ale levels uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden.

In SMB2 niet, want daar hing het op een gegeven moment alleen maar af van geluk en niet van hoe goed je bent.

Daarom is Super Monkey Ball 1 ook beter dan 2 naar mijn mening.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_40930721
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.

Pikmin 2 is ook wel grappig, maar daar moet je van houden
Tales is ook geweldig maar Baten Kaitos is erg goed en Skies Of Arcadia Legends is ook erg goed.
En baten Kaitos Origins komt ook nog uit dan hebben wel 5 erg goede RPG op de Cube
Tales of Symphonia
Baten Kaitos
Baten Kaitos Origins
Skies Of Arcadia Legends
pi_40930731
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef Cheiron het volgende:

[..]
klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldig
pi_40930776
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldig
Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke game
pi_40930860
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke game
daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoeg )
pi_40930953
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef blessed19 het volgende:

[..]

daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoeg )
Je hoeft voor de single player geen GBA te hebben hoor alleen als je wilt multiplayeren dan moet je GBA's hebben
pi_40931954
ik zal ernaar kijken...

ga zo naar de nedgame hier in apeldoorn. daar hebben ze een redelijk assortiment GC games.

thnx voor jullie info!
pi_40939968
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik Skies of Arcadia niet heb gekocht voor 20 euro toen ik het kon . Wel van de week toch maar Prince of Persia: The Two Thrones opgepikt voor dertig euro, lijkt me erg tof.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:16:15 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_40940036
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:18:00 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40940082
Iemand nog interesse in een Freeloader trouwens?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:21:37 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40940157
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer .
Vergeet WW. TTT is echt geniaal.
pi_40940246
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik Skies of Arcadia niet heb gekocht voor 20 euro toen ik het kon . Wel van de week toch maar Prince of Persia: The Two Thrones opgepikt voor dertig euro, lijkt me erg tof.
Ik had er 2..
pi_40940346
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik had er 2..
Mea Culpa .
pi_40940465
Je mag die van mij wel lenen, als ik Killer7 mag lenen.
pi_40940730
ben weer ff terug!

het is zelda, four sowrds geworden. bij tales of arcadia hadden ze geen handleiding. ze boden me trouwens wel skies of arcadia en final fantasy chronicels aan, maar ik kende ze beide niet.

de four swords is wel aardig, maar ook botweg te makkelijk. denk dat ik hem morgen maar ga omruilen voor iets anders. het heeft jammerlijk genoeg ook vrijwel geen verhaal waar je wat mee hebt. nu is het eigenlijk alleen maar lopen, meppen en makkelijke puzzels oplossen. (zit nu in de tweede wereld)
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:51:02 #139
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40940836
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
ben weer ff terug!

het is zelda, four sowrds geworden. bij tales of arcadia hadden ze geen handleiding. ze boden me trouwens wel skies of arcadia en final fantasy chronicels aan, maar ik kende ze beide niet.

de four swords is wel aardig, maar ook botweg te makkelijk. denk dat ik hem morgen maar ga omruilen voor iets anders. het heeft jammerlijk genoeg ook vrijwel geen verhaal waar je wat mee hebt. nu is het eigenlijk alleen maar lopen, meppen en makkelijke puzzels oplossen. (zit nu in de tweede wereld)
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te raden Ruilem tegen Tales of Symphonia
pi_40941012
Tales
Dat boekje heb je echt niet nodig, anders kun je die van mij wel lenen. Genoeg sites met een uitleg over de controls
pi_40942617
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:14:25 #142
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40942830
Ik zit bij the WW nog steeds tegen een stuk aan te hikken met de dahaka achtervolging..

Verder hielp het ook niet dat ik 2 uur moest terugspelen omdat het spel een actie niet triggerde waardoor ik vast kwam te zitten. Op zich vind ik het trouwens geen slecht spel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:38:52 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40943354
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
Two Thrones is zeker goed Het vechten is gewoon leuk geworden Het puzzelen is uitgebreider en veel meer aanwezig.
pi_40943635
quote:

[..]

WW heb ik dan stiekem ook gewoon overgeslagen .
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:54:18 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_40943680
quote:
Nouja, ik heb er dus wel vertrouwen in, maar ik ken de formule al te goed, dat rennen over muren enzo heb ik wel weer een beetje gehad, en dan is het jammer dat dat komt door WW en niet door TTT.
pi_40961971
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef BMH het volgende:
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te raden Ruilem tegen Tales of Symphonia
Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leuk

Een zeer leuke game zeker voor 30 euro.

Tales is ook helemaal geweldig kost in nederland alleen nog een beetje veel geld rond de 40 euro.
in de US 25 euro maar. Skies is ook een toppertje (die mening word niet echt 100% gedeeld hier op het forum) maar die moet er aan geloven als ik Tales en Baten heb uitgespeeld.

Maar waar kon je dan Skies Of Arcadia Legends kopen in nederland want ik zie hem nooit in de winkel liggen? en voor hoeveel?

pi_40968353
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leuk

Een zeer leuke game zeker voor 30 euro.

Tales is ook helemaal geweldig kost in nederland alleen nog een beetje veel geld rond de 40 euro.
in de US 25 euro maar. Skies is ook een toppertje (die mening word niet echt 100% gedeeld hier op het forum) maar die moet er aan geloven als ik Tales en Baten heb uitgespeeld.

Maar waar kon je dan Skies Of Arcadia Legends kopen in nederland want ik zie hem nooit in de winkel liggen? en voor hoeveel?
ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.

die skies of arcadia is hier in apeldoorn bij de nedgame te koop voor 44 euro. ze hebben er maar eentje, en het schijnt dat de levertijden best lang zijn, vandaar de schaarste...

ik ben maar voor tales gegaan, omdat skies meer met boten te maken heeft. daar ben ik niet echt zo kapot van.
pi_41154424
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.

die skies of arcadia is hier in apeldoorn bij de nedgame te koop voor 44 euro. ze hebben er maar eentje, en het schijnt dat de levertijden best lang zijn, vandaar de schaarste...

ik ben maar voor tales gegaan, omdat skies meer met boten te maken heeft. daar ben ik niet echt zo kapot van.
Goede keus hoor ben zelf nu al iets van 20 uur onderweg met tailes. Er zit echt een goed verhaal in (zelf mijn vrouw die dan meekijkt kan er van genieten en het is zooooooooo mooi )

Snap alleen af en toe het nut niet van dingen krijg je iets en dan kan er niets mee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:17:25 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41154499
Dat van Collette is een sidequest en wat het precies doet weet ik niet (heb nooit met Collette als 1e character gespeeld). Items die je krijgt zijn volgens mij gewoon voor het verhaal, komt later een moment dat je het gebruikt (niet helemaal zeker trouwens, tis al 2 jaar geleden dat ik die game speelde)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:19:33 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_41154554
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:13 schreef MeZZiN het volgende:
Goede keus hoor ben zelf nu al iets van 20 uur onderweg met tailes. Er zit echt een goed verhaal in (zelf mijn vrouw die dan meekijkt kan er van genieten en het is zooooooooo mooi )
Wil ze niet zelf meespelen? Heb ik ook met m'n vriendin gedaan (die was toen ook een n00b), maakt het spel echt nog veel leuker.
quote:
Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
Colette is een doos .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')