RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:23 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_NGC.html
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/resident+evil+4_PS2.html
Het is toch niet te geloven he.
De PS2 versie is later uitgekomen en is vele malen goedkoper terwijl de Gamecube versie bijna drie keer zo duur is.![]()
![]()
![]()
Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:37 schreef BMH het volgende:
[..]
RE4 ligt bij meerdere winkels voor 30 in de schappen. Bijvoorbeeld bij Media Markt Enschede (waar overigens wel erg vaak aanbiedingen zijn vergeleken met andere MM).
Voor de PAL voor 35 via internet of 21 voor de US versiequote:Op maandag 14 augustus 2006 07:58 schreef Cid het volgende:
[..]
Bah..zaterdag gehaald bij Media Markt Almere, en gewoon 50 euro...
En voor de 3D op de N64 discussie: Met uitzondering van Goldeneye en Zela OoT heb ik er ook niet veel mee. Goldeneye had wel wat last van frame-drops maar dat werd dubbel en dwars goed gemaakt met de gameplay.
En Zelda... tjaEerst RE4 uitspelen, en dan ga ik verder met de Cube verzamelaars editie
![]()
Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuk filmpje voor de mensen die gefrustreerd werden van super monkey ball: zo moet het dus
Het schrik wel een beetje af jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dit spel moet kopen
dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelfquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:42 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het schrik wel een beetje af jaMaar het wel een mesterlijke speler die die video gemaakt heeft.
Mini gamesquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Alleen die verzendkosten... Die verdubbelen de prijs bijna.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alternate heeft koopjes, oa Donkey Konga 2 voor 19 euro
www.alternate.nl
Mini games in SMB maken het idd leuk!quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:14 schreef disjfa het volgende:
Ach super mokey ball moet je gewoon hebben alleen al om de bowling die erin zit. Heb het spel echt zeer weinig gedaan. Bowlen des te meer
Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:23 schreef blessed19 het volgende:
Hier een mede cube eigenaar!
aangezien spellen als metroid prime, harvest moon, fifa, resident evil me niet echt lang genoeg kunnen boeien, vraag ik me echt af of er nog een gamecube game voor mij is.
spellen als mario kart, XIII, viewtiful joe, wind waker, sf vs nsk 2 hielden me wel aan de buis gekluisterd. Echter nu ik ze heb uitgespeeld voor de zoveelste keer beginnen ze ook erg saai te worden.
Ik heb al gekeken naar reviews van eternal darkness, maar hij spreekt me jammerlijk genoeg niet echt aan. misschien dat ik paper mario eens moet proberen, omdat ik het urn based principe wel kan accepteren.
maar wat ik me echt afvraag is of de GC geen spellen ala Secret of Mana, Lufia, Street Fighter Alpha of super metroid heeftgewoon de pure klassiekers die je het verhaal in zuigen (owkey, behalve street fighter
), en gewoon niet meer loslaten!
iemand een tip of een suggestie?
Ik heb in SMB1 ale levels uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zeker. Maar ik kan me nog groen en geel ergeren aan levels die niet te doen zijn. Of ik erger me aan mezelf
Tales is ook geweldig maar Baten Kaitos is erg goed en Skies Of Arcadia Legends is ook erg goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tales of Symphonia, wel makkelijk als je er doorheen rushed, maar als je alle titels (yeah baby, die 100 combo van Lyoid is me ook gelukt) wilt halen en alles eruit wilt halen wat er in zit, dan kan je veel tijd er aan spenderen. 1 van mijn favorieten.
Pikmin 2 is ook wel grappig, maar daar moet je van houden
klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldigquote:
Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke gamequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
klopt! ik had eigenlijk de GC voor metroid prime gekocht, omdat ik super metroid echt geweldig vind! maar helaas... ik denk dat het gehele 3d gebeuren niet echt iets voor mij is. zelfde dat ik OoT echt te kut voor woorden vind, maar link to te past weer echt geweldig
daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Dan moet je De Legend of Zelda: Four Swords adventure proberen (30 euro bij de bartsmit inclusief GBA kabel) is een erg vermakelijke game
Je hoeft voor de single player geen GBA te hebben hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
daar had ik ook soms aan zitten te denken, maar ik heb helaas geen gba. en om voor dat spel speciaal een gba te halen, zie ik ook niet echt zitten. (mijn gameboy gen 1 is nog steeds goed genoeg)
Vergeet WW. TTT is echt geniaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef Lexie het volgende:
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik Skies of Arcadia niet heb gekocht voor 20 euro toen ik het kon. Wel van de week toch maar Prince of Persia: The Two Thrones opgepikt voor dertig euro, lijkt me erg tof.
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te radenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:46 schreef blessed19 het volgende:
ben weer ff terug!
het is zelda, four sowrds geworden. bij tales of arcadia hadden ze geen handleiding.ze boden me trouwens wel skies of arcadia en final fantasy chronicels aan, maar ik kende ze beide niet.
de four swords is wel aardig, maar ook botweg te makkelijk. denk dat ik hem morgen maar ga omruilen voor iets anders. het heeft jammerlijk genoeg ook vrijwel geen verhaal waar je wat mee hebt. nu is het eigenlijk alleen maar lopen, meppen en makkelijke puzzels oplossen. (zit nu in de tweede wereld)
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef speknek het volgende:
Two Thrones lijkt me ook tof. Ik vind het jammer dat ik Warrior Within heb gedaan, nu vind ik de serie niet leuk meer.
Two Thrones is zeker goedquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
WW heb ik dan stiekem ook gewoon overgeslagenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde! Deel 1 was geweldig! Echt geweldig! WW begon leuk, maar werd erg saai... en niet leuk. Nu wil ik Thrones opzich wel een keer aanschaffen, maar ik heb er geen vertrouwen meer in
Nouja, ik heb er dus wel vertrouwen in, maar ik ken de formule al te goed, dat rennen over muren enzo heb ik wel weer een beetje gehad, en dan is het jammer dat dat komt door WW en niet door TTT.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:03 schreef Retarded het volgende:
Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef BMH het volgende:
Four swords ie een multiplayer game waarbij je vrienden met GBA's moet hebben.. Als single player game is het iig niet aan te radenRuilem tegen Tales of Symphonia
ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:20 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Vond zelf de single player wel erg vermakelijk lekker losjes levels spelen een beetje zelda puzzelen. en met vier links zijn de puzzels wel extra leuk
Een zeer leuke game zeker voor 30 euro.
Tales is ook helemaal geweldigkost in nederland alleen nog een beetje veel geld rond de 40 euro.
in de US 25 euro maar. Skies is ook een toppertje (die mening word niet echt 100% gedeeld hier op het forum) maar die moet er aan geloven als ik Tales en Baten heb uitgespeeld.
Maar waar kon je dan Skies Of Arcadia Legends kopen in nederland want ik zie hem nooit in de winkel liggen? en voor hoeveel?
Goede keus hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb vandaag mijn four swords omgeruild voor tales. de four swords was niet echt iets waar ik op het moment naar op zoek was.
die skies of arcadia is hier in apeldoorn bij de nedgame te koop voor 44 euro. ze hebben er maar eentje, en het schijnt dat de levertijden best lang zijn, vandaar de schaarste...
ik ben maar voor tales gegaan, omdat skies meer met boten te maken heeft. daar ben ik niet echt zo kapot van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
Wil ze niet zelf meespelen? Heb ik ook met m'n vriendin gedaan (die was toen ook een n00b), maakt het spel echt nog veel leuker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:13 schreef MeZZiN het volgende:
Goede keus hoorben zelf nu al iets van 20 uur onderweg met tailes. Er zit echt een goed verhaal in (zelf mijn vrouw die dan meekijkt kan er van genieten en het is zooooooooo mooi
)
Colette is een doosquote:Trouwens wat is het nu van dat collete dieren een naam geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |