Baten 2 komt en Zelda (import only waarschijnlijk) super paper mario (was dacht ik alleen naar de wii verplaatst) dus ja een beejte einde van de CUBE gewoon de verzammeling compleet maken en op naar de Wiiquote:Op zondag 17 september 2006 11:35 schreef Darkzell het volgende:
Huh....Zelda:TP komt toch nog gewoon op de GameCube hier in Europa?
Komt er verder nog iets leuks uit voor de GameCube of ben ik vanaf nu officieel toe aan het compleet maken van mijn collectie.
Beter dat weet ik niet maar goed is ie wel!quote:Op zondag 17 september 2006 19:44 schreef Slappy het volgende:
Is Timesplitters 2 beter dan 3?
Ben hem van plan te kopen
Bron:NDOMAINquote:TWILIGHT PRINCESS GEWOON NAAR DE GAMECUBE
Er was nogal wat commotie rondom het gerucht dat The Legend of Zelda: Twilight Princess niet op de GameCube zou worden uitgegeven in Europa. Wij namen contact op met Nintendo!
Uit een niet eerder geplaatst bericht, wat voor velen gezien werd als gerucht direct van IGN, zou er te weinig vraag zijn naar de GameCube versie van The Legend of Zelda: Twilight Princess in Europa. Enkel Japan en Amerika zouden voorzien worden van deze versie, en dan zelfs nog in een later stadium. We helderen de feiten voor dit jaar eventjes voor je op.
The Legend of Zelda: Twilight Princess zal dus wel in Europa voor de GameCube lanceren, echter is niet duidelijk of dit tijdens de lancering van de Wii is of iets later. Waarschijnlijk zit de kans er in dat beide versies niet op dezelfde dag te verkrijgen zijn, dus het is nog afzien wanneer de game te krijgen is. Daarbij worden er geen bundels verkocht met een extra game. De enige bundel die aan te schaffen is, zal de pas aangekondige zijn met Wii Sports. Over de prijs en datum van de SD-opslag kaarten is nog geen indicatie vrijgegeven, dus daar zien we zo spoedig mogelijk het nieuws van terug.
De officiële line-up voor Europa wordt binnenkort bekend gemaakt. Titels die momenteel al bekend zijn blijven gewoon op de lijst staan, er zullen enkel nog een flink aantal games worden toegevoegd. Wii Play, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Red Steel, Rayman Raving Rabbids, Madden 2007, SpongeBob SquarePants, Tony Hawk’s Downhill Jam, Need for Speed: Carbon, Super Monkey Ball: Banana Blitz en Cars zijn in ieder geval al bekend.
Dus jah.. Zelda lijkt nog steeds naar de Cube te komen.quote:Beste Eric,
De game [Zelda: Twilight Princess] komt zeker uit in Europa. Echter is er van de GameCube versie nog geen releasedatum bekend gemaakt.
Groeten,
Bianca
quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:00 schreef MeZZiN het volgende:
Windwalker
Is er wel.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Hellrazor het volgende:
waarom is er nooit een nieuwe DK game gekomen op de cube![]()
Ik vond er eigenlijk niks aan. Beetje op een trommel meppen om te bewegen kwam nogal gekunsteld over.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
DK Jungle Beat is één van de beste Cube games jaVernieuwend, mooi, leuk om te spelen en grappig.
Het toffe aan de game was dat je vrij snel levels kon perfectioneren en dan in één grote muziekcombo het hele level door kon springenquote:Op maandag 25 september 2006 11:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk niks aan. Beetje op een trommel meppen om te bewegen kwam nogal gekunsteld over.
Wat mij betreft echter wel. OK, er is één puntje van frustratie bij SoAL, namelijk het grote aantal random battles, maar als je daar doorheen kunt bijten, heb je één van de beste spellen ooit. Persoonlijk zou ik het op de tweede plaats zetten in mijn favorietenlijstje (na Tales of Symphonia). Sterker nog, ik zou gelukkiger zijn met een sequel van Skies dan de zoveelste Zelda. (OK, laat de "Heiligschennis"-scheldkannonades maar komen!)quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Slappy het volgende:
Dus geen aanradder?
Misschien toch maar orderen of wachten tot ie in de budget bakken ligt bij de mediamarktquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef Hellrazor het volgende:
Soal is top![]()
alleen heb ik em nooit kunnen uispelen![]()
Aaaah, je hebt dus ook nooit Fina's piratenoutfit gezien.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef Hellrazor het volgende:
Soal is top![]()
alleen heb ik em nooit kunnen uispelen![]()
Is Samus rood dan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, Samus wordt groen in 50 Hz
Aan de diareequote:Op dinsdag 26 september 2006 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, Samus wordt groen in 50 Hz
quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:51 schreef BMH het volgende:
Het verschil tussen 50 (foto 1) & 60hz:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah... In beweging is het natuurlijk mooier
60 hz kan tot/met 60 beelden per seconden op je scherm weergeven.. Hierdoor draaien sommige games nog soepeler en word alles net iets scherper (in beweging).quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef mini-lellan het volgende:
Was eigenlijk het verschil tussen die 2?(50 en 60 Hz dus)
Je gaat te ver. Skies is een van de betere RPG's die ik ken. Net geen FFVII, maar het komt in de buurt.quote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er precies zo goed aan Skies vraag ik me af, ik vond het er erg PSOne uitzien met een niet zo goede soundtrack. Daarnaast vind ik de Vliegende Piraten setting een beetje 'meh'
Hé hé, rustig aan een beetje. Toevallig zijn "Tales" en "Skies" mijn twee favo games.quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je gaat te ver. Skies is een van de betere RPG's die ik ken. Net geen FFVII, maar het komt in de buurt.
Maar goed, jij bent een Tales of liefhebber. Die kan ik sowieso niet serieus nemen.
Ik snap dus echt niet hoe iemand Tales leuk kan vindenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:20 schreef Relayer het volgende:
[..]
Hé hé, rustig aan een beetje. Toevallig zijn "Tales" en "Skies" mijn twee favo games.
Ik vond het prachtigquote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe iemand Tales leuk kan vinden. Veel te chaotische real-time battles, dan haak ik al af.
n00b gamers vinden het misschien wat chaotisch jaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe iemand Tales leuk kan vinden. Veel te chaotische real-time battles, dan haak ik al af.
Toen ik 6 maanden geleden in een Wii (Revolution) topic zei dat Nintendo er slim aan zou doen om Zelda alleen op de Wii uit te brengen werd ik voor gek verklaard. Toen zeiden alle fanboys dat Nintendo zoiets nooit zou doen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:06 schreef BMH het volgende:
[..]
2 maand geleden was het een gerucht.. Op de release lijsten van Nintendo stond de game er namelijk nog gewoon op.
Nu lijkt het iig wel waar te zijn.. Slimme zet van Nintendo
Oh ja, gaan we dit krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
n00b gamers vinden het misschien wat chaotisch ja
Ja, want als je een klein beetje moeite in Tales stopt zie je dat er echt wel een groot gedeelte tactisch isquote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem erg kort heb gespeeld. Daarnaast was mijn disc ook nog eens beschadigd en liep hij telkens vast. Toen had ik er zo de schurft in dat ik gestopt ben en een fatsoenlijke RPG gespeeld heb: FFVII.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, want als je een klein beetje moeite in Tales stopt zie je dat er echt wel een groot gedeelte tactisch isHet is ook semi turnbased want je kan gewoon de tijd stilzetten, en aanvallen kosten ook tijd en zijn afhankelijk van de snelheid van je character.
Tales gaat echt wel dieper dan het lijkt op het eerste gezicht, het is geen Diablo ofzo
Hold ya horses! Diablo gaat ook heel wat verder als je hardcore speelt, softcore n00bquote:Op woensdag 27 september 2006 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tales gaat echt wel dieper dan het lijkt op het eerste gezicht, het is geen Diablo ofzo
The Super Mario Bros. Super Show!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:27 schreef Slappy het volgende:
Hey ik dacht dit kan ik mooi vragen in het Gamecube forum.
Wie weet hoe die serie van Nintendo heet???
Ik bedoel dus dat ze Nes games lieten zien en daarna zo tekenfilm kwam.
Werd volgens mij in New york gemaakt/gefilmd.
Ja die bedoel bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |