Klinkt leuk, maar helpt geen kont bij mij. Helaas:(quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
warme melk met anijs
douchen voor je gaat slapen
lees een boek voor je enzovoorts enzovoorts en anders probeer eens valeriaan druppels
Klinkt leuk, maar helpt geen kont bij mij. Helaas:(quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
warme melk met anijs
lees een boek voor je enzovoorts enzovoorts en anders probeer eens valeriaan druppels
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
warme melk met anijs
omgquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Nachtdier het volgende:
Wie gebruikt ze, wat is je ervaring ermee, en zijn ze verslavend?
Ga namelijk helemaal naar de klote van het slecht slapen, en daar moet echt verandering in komen middels pillen denk ik. Vannacht ook weer niet geslapen, dus megawallen onder me ogen, voel me klote en wordt het echt spuug en spuugzat! Heb ik al ruim 15 jaar last van.
Eerder via de huisarts Diazepam gehad, maar dat hielp geen flikker. Bovendien denkt de huisarts er hetzelfde over als ik, dus liever niet. Maar ik moet ze gewoon hebben nu, heeft lang genoeg geduurd.
Nu wil ik dus weten, welke pillen wel werken, en welke ik evt kan gaan vragen. Als ik ze niet krijg via hem, dan ga ik wel zelf online orderen.
OMG...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
warme melk met anijs
Second that. Ik drink trouwens alleen een biertje als ik uit de nacht komt. Heerlijk slapen daarna.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik nog nachtdiensten draaide, slikte ik een temazepammetje vlak voor ik naar huis fietste.
Dronk een biertje, ging lekker douchen en tolde in slaap.
Ja, of aan de gewenning?quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik weet wel wat temazepam is....![]()
Misschien lag het dan toch aan de dosis?!![]()
Nee, dat zekers niet.quote:
Bij de eerste had je echt knock out moeten gaan, maar wat was de dosis, hoe zwaar ben je, heb je sores aan je hoofd, wat is je eetpatroon etc etc etcquote:Op woensdag 26 juli 2006 01:10 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Nee, dat zekers niet.![]()
De dokter had me maar iets van 7 van die dingen voorgeschreven en daarna heb ik ze ook niet weer gekregen.
ik haat pillen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:55 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
OMG...Heb jij weleens echt last van slapeloosheid gehad???? Blijkbaar niet, want dan helpen die oma-middeltjes echt niet hoor!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |