Ik heb nu al sinds een jaar slaap problemen.
En het irriteerd me mateloos.
Ik dacht dat het werd veroorzaakt door prive problemen in het begin, en druk van mijn studie en relatie. Maar toen dat voorbij ging hielden de slaap problemen aan. Ik zat wel veel te tobben en ben van mezelf een persoon dat moeilijk dingen loslaat en als ik werk aan iets dan zal dat af moeten voordat ik slaap. Dat is nu wel minder, daar heb ik op geoefend en wel hulp mee gehad.
Toen alles aanhield heb ik de aphotheek opgezocht en pillen gehaald om beter in slaap te komen, rustiger te worden. Dat hielp wel, maar het was echt met fases. Ik kan soms al van te voren merken ( overdag ) wat voor slaap ik zal hebben.
Een goede , geen of halve. Heel vervelend want het put me enorm uit.
Soms rook ik expres een jointje om gewoon lekker te kunnenslapen, maar hier ben ik vanaf gestapt omdat dat soms zelfs niet werkt. Alsof ik gewoon te veel energie heb om te gaan slapen, maar de volgende dag ben ik wel een wrak.
Ik heb enkele weken geleden stappen genomen naar een psycholoog, misschien dat veel praten en samen naar een oplossing zoeken helpt. Ik ben daar nu pas mee begonnen en denk zelf ook nog niet dat dit vruchten af gaat werpen, dat komt gaande weg wel. Maar van hem kreeg ik op doktersadvies speciale pillen die ik mag nemen( 1 per nacht ) om mijn alvlees klier ? Ik kanhet verkeerd , een stof aan te laten maken wat normaal mijn lichaam moet doen om een goede rust te krijgen enin een soort voorslaap te komen waar ik dus moeite mee heb.
ik merk ook dat ik soms in bed lig snachts en het gevoel heb de hele tijd wakker te hebben gelegen, maar dan heb ik bv een uurtje geslapen en dat is het dan. Alles lijd er onder en dat vind ik erg vervelend. Als ik op vakantie ben merk ik wel dat ik er geen last van heb. Alsof de plaats zelf mij van mijnslaap houd, want in een vakantie kan het net zo goed voorkomen , bijvoorbeeld afgelopen kerst vakantie, de laatste week was een hel. Bijna niet geslapen. DIt verpest een hele boel.
Heeft iemand misschien hier ook mee te maken gehad, ik hoop dat het praten met die psycholoog vruchten af zal gaan werken gaande tijd. Niet dat ik gek ben, of met iets zit, maar ja. Praten is altijd wel fijn.
alvast bedankt..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt