Meestal rond enen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:00 schreef Biancavia het volgende:
Hoe vroeg/laat sta je dan altijd op?
Dat is niet objectief, want die mensen zijn uitgeslapen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:26 schreef beestjuh het volgende:
ps. ik denk dat je op dit tijdstip geen geschikt antwoord krijgt. probeer het morgenochtend nog eens, als de nieuwe lichting uitgeslapen users zich heeft gemeld.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:49 schreef blackmage het volgende:
het maakt echt geen flikker uit, als ik te laat opblijf moet ik alsnog me bed uit voor school en als ik echt veels te laat opgebleven ben val ik na school wel in slaap en dan hou ik mezelf wel weer in.
dequote:
tja maar waarom vroeg naar bed gaan als je lekker laat door kan gaan met lol trappen en dan lekker uitslapen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:59 schreef beestjuh het volgende:
Zelfdiscipline is het medicijn voor vele kwalen
Mijn zelfdicipline is beetje van slag,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:59 schreef beestjuh het volgende:
Zelfdiscipline is het medicijn voor vele kwalen
02:00AM tot 06:00AM pitten ALS ik al al slaap op ee nachtje. Geregeld(+- 2x per week) niet pitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:59 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik heb een dwangmatige slaapstoornis! Voor 6 uur 's nachts of 's ochtends, wat jullie willen, slaap ik niet. Dat verdom ik, om de een of andere reden. Als er geen mensen zijn die mij gebieden naar bed te gaan, doe ik het gewoon niet. Het is kut, ik voel me fysiek zeer slecht. Wie heeft het nog meer?
Dit help me veel in het leven:.
en ook daar moet je voorzichtig mee zijn...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Conflict het volgende:
Je kan je slaapritme verleggen door melatonine te gebruiken.
Ben je zwart en kun je trommelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef JAM het volgende:
Godverdomme, ik wil verplichtingen..
Wat een prachtige reacties..
Trommelen gaat me wel aardig af en er staat vast wel ergens een potje schoensmeer in huis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |