Sneijder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef WEST het volgende:
0-2 zie ik op voetbalzone
Rosenberg als centrumspits?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:08 schreef Riro het volgende:
Toch wel zonde van Charisteas.Zit 'm niet echt mee. Moet zeggen dat ik zelf ook liever Rosenberg heb, maar hij is wel goed bezig laatste tijd.
rosenbergquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:08 schreef Riro het volgende:
Toch wel zonde van Charisteas.Zit 'm niet echt mee. Moet zeggen dat ik zelf ook liever Rosenberg heb, maar hij is wel goed bezig laatste tijd.
edit: zie het al
Bedoelde meer dat wanneer je er bijvoorbeeld 1 zou moeten verkopen, ik ervoor zou kiezen om Rosenberg te houden. Vooral juist omdat die ook kwaliteiten ergens anders heeft en ik hem meer zie spelen dan Charisteas dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Rosenberg als centrumspits?die kwaliteiten heeft hij niet, die liggen ergens anders.
ik zou dan juist Charisteas houden want met Rosenberg heb je geen goede vervanger voor de centrumspits.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat wanneer je er bijvoorbeeld 1 zou moeten verkopen, ik ervoor zou kiezen om Rosenberg te houden. Vooral juist omdat die ook kwaliteiten ergens anders heeft en ik hem meer zie spelen dat Charisteas dit seizoen.
Het is ook maar af te wachten of Charisteas zo goed blijft wanneer ie op de bank zit. En Rosenberg zou er prima een paar wedstrijdjes kunnen spelen. Als het moet kan je Babel er ook nog neerzetten. Allemaal niet echt perfect, maar voor een paar wedstrijden zou ik het niet erg vinden. Bij een langdurige blessure van Huntelaar zou het wel een probleem zijn idd, maar daar ga ik maar niet van uitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zou dan juist Charisteas houden want met Rosenberg heb je geen goede vervanger voor de centrumspits.
kwaliteiten ergens anders....bedoel je dus linksbuiten (eventueel rechtsbuiten)?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat wanneer je er bijvoorbeeld 1 zou moeten verkopen, ik ervoor zou kiezen om Rosenberg te houden. Vooral juist omdat die ook kwaliteiten ergens anders heeft en ik hem meer zie spelen dan Charisteas dit seizoen.
Charisteas heeft al laten zien goed te zijn....ook als ie op de bank begint. Vorig jaar een prima 2e helft van vorig seizoen gespeeld. Daarnaast was ie ook goed bezig in het begin van het seizoen maar toen werd hij geblesseerd door een Arsenal speler.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:31 schreef Riro het volgende:
[..]
Het is ook maar af te wachten of Charisteas zo goed blijft wanneer ie op de bank zit. En Rosenberg zou er prima een paar wedstrijdjes kunnen spelen. Als het moet kan je Babel er ook nog neerzetten. Allemaal niet echt perfect, maar voor een paar wedstrijden zou ik het niet erg vinden. Bij een langdurige blessure van Huntelaar zou het wel een probleem zijn idd, maar daar ga ik maar niet van uit
je moet gewoon altijd voor iedere positie 2 capabele mensen hebben. en voor de centrumspits positie is Rosenberg er daar geen van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:31 schreef Riro het volgende:
[..]
Het is ook maar af te wachten of Charisteas zo goed blijft wanneer ie op de bank zit. En Rosenberg zou er prima een paar wedstrijdjes kunnen spelen. Als het moet kan je Babel er ook nog neerzetten. Allemaal niet echt perfect, maar voor een paar wedstrijden zou ik het niet erg vinden. Bij een langdurige blessure van Huntelaar zou het wel een probleem zijn idd, maar daar ga ik maar niet van uit
Zo slecht heeft ie het toen niet gedaan toen ie er stond. Het is geen Huntelaar en een heel andere speler als Charisteas, maar om te zeggen dat ie geen backup kan zijn voor de centrumspits positie vind een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet gewoon altijd voor iedere positie 2 capabele mensen hebben. en voor de centrumspits positie is Rosenberg er daar geen van.
vind ik niet. rosenberg is geen speler die met zijn rug naar het doel kan spelen en ballen vast kan houden en afleggen, dat lijkt mij toch essentieel voor een centrumspits van ajax.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Zo slecht heeft ie het toen niet gedaan toen ie er stond. Het is geen Huntelaar en een heel andere speler als Charisteas, maar om te zeggen dat ie geen backup kan zijn voor de centrumspits positie vind een beetje overdreven.
mocht charisteas echt weggaan, dan is dat idd het beste.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef jna het volgende:
Dan gaan we toch gewoon 4-4-2 spelen met Babel en Rosenberg als Huntelaar geblesseerd is
ik vind rosenberg een redelijk goede spits, maar niet voor in het centrum bij ajax.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Iedereen geeft maar af op Rosenberg. Maar die jongen komt er wel. Ibrahimovic was in zijn eerste jaar bij Ajax ook niks.
Rosenberg mist wat in vergelijking met Zlatan. Hij komt er wel, maar niet de absolute top denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Iedereen geeft maar af op Rosenberg. Maar die jongen komt er wel. Ibrahimovic was in zijn eerste jaar bij Ajax ook niks.
Assist van Stekelenburgquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Vertonghen 0-5
Zo denk ik er ook over, iets speciaals heeft hij niet over zich. Voor Ajax kan het een goede clubvoetballer worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rosenberg mist wat in vergelijking met Zlatan. Hij komt er wel, maar niet de absolute top denk ik.
Oh...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is al een tijdje afgelopen
Toch knap, aangezien het net 0-6 is geworden door Huntelaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is al een tijdje afgelopen
Ohquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien het net 0-6 is geworden door Huntelaar
Nu wel afgelopen. Eindstand 0-6quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan heeft soccerstand mij lopen belazeren
Slecht hoor, de vorige keer was het 0-8quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nu wel afgelopen. Eindstand 0-6
Rosales 0-1
Sneijder 0-2
Vermaelen 0-3
Schilder 0-4
Vertonghen 0-5
Huntelaar 0-6
Kan nu, een momentje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef mikey99 het volgende:
mag ik de volgende keer ook in de op, 118
Inderdaad, niemand heeft twee keer gescoord.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef Trancelocator het volgende:
Veel verschillende doelpuntenmakers, dat is een goed teken.
Het werd ook eens 3-2.. (Pas geleden..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Slecht hoor, de vorige keer was het 0-8
Zijn vader zit in een rolstoel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Is omega een rolstoeler?
quote:Charisteas mag Ajax verlaten
Nieuw-Amsterdam/Veenoord, 25 juli 2006
Angelos Charisteas mag vertrekken bij Ajax, zo liet trainer Henk ten Cate na afloop van de oefenwedstrijd Emmen - Ajax (0-6) weten. De Ajax-coach ziet in de Griek geen geschikte aanvaller voor zijn systeem. ,,Maar ik hoop wel dat hij een goede club vindt, want het is een perfecte jongen," aldus Ten Cate.
Ten Cate had onlangs een gesprek met Charisteas, waarin hij de aanvaller meedeelde dat hij op weinig tot geen speeltijd hoefde te rekenen. ,,Hij is achter Huntelaar, Rosenberg, Babel en zelfs Poepon, die onlangs succesvol bij ons stage liep, in principe de vijfde spits. Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken", zei Ten Cate. De transfermarkt sluit op 31 augustus.
,,Ik hoop dat een leuke club zich meldt voor hem. Het is een perfecte jongen, een goede prof en ook een zeer aardig mens. Voor een tweespitsensysteem is hij fantastisch. Alleen spelen wij zo niet en hebben we veel goede aanvallers in de selectie."
Ten Cate liet verder weten dat Emmanuel Boakye verhuurd mag worden. ,,Hij is een goede rechtsback, maar daar hebben we er drie van. Ik denk dat veel eredivisieclubs hem graag willen hebben en verhuur zou goed zijn voor hem want dan komt hij veel aan spelen toe."
Jan Vertonghen en Robbert Schilder blijven bij de A-selectie. ,,Jan heeft het goed gedaan in de afgelopen weken. Hij is nu wel behoorlijk vermoeid. Dus krijgt hij van mij een dagje vrij. Kan hij even naar België."
Nou Koeman grijp je kansquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Trancelocator het volgende:
Mocht er nog twijfel bestaan...
[..]
quote:25/7/2006 - Vertonghen en Schilder blijven bij selectie
(Gepost door RvN)
Henk ten Cate heeft vandaag laten weten dat Jan Vertonghen en Robbert Schilder definitief bij de A-selectie zullen blijven. "Jan heeft het goed gedaan in de afgelopen weken. Hij is nu wel behoorlijk vermoeid. Dus krijgt hij van mij een dagje vrij. Kan hij even naar België" aldus Ten Cate op de officiele site over Vertonghen. Poepon en Sarpong zijn terug naar het tweede.
Charisteas is overbodig en te duur voor op de bankquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate is kut bezig...en geeft ook een kut reden...ongelooflijk.
nee die rosenberg is een 4-3-3 spits hahaha laat me niet lachen
rosenberg niet dan? verschil tussen beide salarissen is niet grootquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Charisteas is overbodig en te duur voor op de bank
Rosenberd vind ik het erg goed doen met 4-3-3 (Rosales - Huntelaar - Rosenberg)!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate is kut bezig...en geeft ook een kut reden...ongelooflijk.
nee die rosenberg is een 4-3-3 spits hahaha laat me niet lachen
Ja, met zo'n salaris werk ik mijn trainingen ook wel af. Je moet zo'n gozer ook niet misbruiken als breekijzer, dan kan hij beter ergens anders renderen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het vooral jammer omdat het zon goede jongen is die graag bij Ajax wil blijven.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Maar goed, Ten Cate geeft wel snel openheid van zaken. Hij heeft Harry wel degelijk de kans gegeven om zich te bewijzen en heeft kennelijk moeten constateren dat het toch niet gaat zoals hij wil.
Benieuwd of Charisteas nog steeds bij Ajax wil blijven, nu dus als vijfde spits.
Pfoeh, Henkie weet wel van wanten. Jammer voor Harry, maar ik vond Poepon trouwens wel een heel goede indruk maken bij de training waar ik was komen kijken. Krachtige snelle spits, beetje type Kluivert.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Trancelocator het volgende:
Mocht er nog twijfel bestaan...
[..]
Hij is toch de gekke Griek die maar niet weg wil gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Als je achter Poepon genoemd wordt, dan heb je echt geen trainer die je het in je ziet zitten.
Jij kan +- 40 wedstrijden teren op 1 spits?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef Sethje het volgende:
Het is beter zo...maar wat een geld hebben we weggegooid zeg.... Charisteas...Sonck...Sikora..Soetaers..Machlas...Rosenberg ook eigenlijk, Nu ze KJH hebben is rosenberg in principe overbodig..maja...
Wel een mooie overwinning...
Was dat niet Poepon?quote:
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal wel naar psv gaan dan
AZ zit ook al ruim in de spitsen: Dembele, Arveladze en Koevermans; allemaal prima spitsen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
kluivert moet naar AZ
Ik hoop diep in mijn hart dat 'De Kluif' nog ergens gaat vlammen. Het liefst natuurlijk bij Ajax, maar wij hebben hem niet nodig eigenlijk. Of hij moet tweede keus willen worden achter 'De Hunt' maar dat zal hij niet doen verwacht ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert is nu gewoon slecht en moet stoppen
kan mij hun iets schelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
AZ zit ook al ruim in de spitsen: Dembele, Arveladze en Koevermans; allemaal prima spitsen.
Ik hoop het ook. Dat hij ergens de sterren van de hemel gaat spelen en voetballer van het jaar word. En Nederland europees kampioen maakt in 2008.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop diep in mijn hart dat 'De Kluif' nog ergens gaat vlammen. Het liefst natuurlijk bij Ajax, maar wij hebben hem niet nodig eigenlijk. Of hij moet tweede keus willen worden achter 'De Hunt' maar dat zal hij niet doen verwacht ik.
Daarmee wil ik zeggen dat ik het niet waarschijnlijk vind dat AZ nog een spits zal aantrekkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij hun iets schelen![]()
Kluivert daar gaat het om
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.
Mwa, waarschijnlijk vindt Ajax hem te duur als derde spits, dat is pas repectloos om te zeggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
Dát niet, maar ajax gaat niet zo'n grote bedragen uitgeven voor een "tweede spits" dan hadden ze een goedkopere oplossing gekozen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij kan +- 40 wedstrijden teren op 1 spits?
En ik niet, gezien Charisteas vorig seizoen bij vlagen zeer goed rendeerde. Babel en Poepon daarentegen zijn net droog achter de oren (die laatste nog niet eens).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.
Hij zat natuurlijk al in de situatie dat hij tweede spits was, en in die situatie wilde hij blijven en vechten. Als hij hoort dat hij vijfde keus is zal hij eerder vertrekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Tsja, ik blijf het toch heel sneu vinden voor Angelos. De man verdiend beter, dus ik hoop ook dat niet zozeer een leuke, maar een heel mooie club zich voor hem meldt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij zat natuurlijk al in de situatie dat hij tweede spits was, en in die situatie wilde hij blijven en vechten. Als hij hoort dat hij vijfde keus is zal hij eerder vertrekken.
Het is beetje hard ja, maar wel beter. Als tweede spits is hij te duur en waarschijnlijk staat hij dus nog verder achteraan in de hiearchie.
Hij heeft zich inderdaad wel perfect opgesteld en bijna nooit gezeurd, dus dat hoop ik ook. Maar omdat iemand een goed mens is hoef je hem nog niet tweede spits te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik blijf het toch heel sneu vinden voor Angelos. De man verdiend beter, dus ik hoop ook dat niet zozeer een leuke, maar een heel mooie club zich voor hem meldt.
Kluivert dezelfde type als Harry???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Badabingea het volgende:
Kluivert is welkom, maar krijg je dan niet hetzelfde type speler terug als Papa Harry?
Bundesligaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Maar waar zal onze grote vriend heen moeten?
Ik denk dat hij naar Italie of Engeland gaat.
tja, laten we de 5de spits wegdoen en dan maar een nieuwe 5de spits halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Badabingea het volgende:
Kluivert is welkom, maar krijg je dan niet hetzelfde type speler terug als Papa Harry?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
nooit gedacht dat ik het zou zeggen.....
Ten Cate ROT OP!!!!
Neem je je witte zakdoekjes mee naar de supercup wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Ten Cate ROT OP!!!!
bij AT alquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neem je je witte zakdoekjes mee naar de supercup wedstrijd?
mijn dank is grootquote:
Ja joh, goede vervanging.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Haruhi het volgende:
Kluivert gewoon volgend jaar halen als Huntelaar naar Milan of Man U vertrekt.
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Even allemaal opletten, jongens: we hebben de eerste witte-zakdoekjes-zwaaier van het seizoen alweer binnen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Ten Cate ROT OP!!!!
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?![]()
Je was inderdaad ook wat te snel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ja![]()
eindelijk iemand die het door heeft
Ehm, ik vind de topscorer van Oranje allertijden toch wel een goede voetballer ja. Moet hij wel fit zijn trouwens hoor, anders niet.quote:
quote:
Rosenberg is nog jong en dat is harry niet. Zlatan vond ik ook niet super in zijn eerste periode bij ajax maar hij ontwikkelde zich wel goed. en Rosenberg heeft een goed seizoen gedraaitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:44 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
rosenberg niet dan? verschil tussen beide salarissen is niet groot
nep ajaciedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
komt in de winter wel joh,dat je het weer zegtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat meende he..we worden gewoon kampioen.
hoop voor je club dat ze mee gaan doen voor de playoffs maar dat wordt moeilijk
bel zequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
Is Charisteas niks voor HSV?
Of voor Feyenoord, mail Woerts nog eens zou ik zeggenquote:
Nee, is geen Nederlander.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
volgens mij verschil van 1 jaar en 5 maanden.....niet echt terecht om nou te zeggen dat Rosenberg nog jong is en Charisteas nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:18 schreef WEST het volgende:
[..]
Rosenberg is nog jong en dat is harry niet. Zlatan vond ik ook niet super in zijn eerste periode bij ajax maar hij ontwikkelde zich wel goed. en Rosenberg heeft een goed seizoen gedraait![]()
quote:
wel een goeie club voor Charisteasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
'Fit' en 'vorm' is sowieso iets totaal anders. Bovendien hoef je een 'in vorm zijnde Kluivert' tegenwoordig ook niet meteen werelds te noemen. Die jongen heeft de laatste jaren zo bagger gespeeld, dat zijn 'vorm' al terug is als hij er in een seizoen vier in legt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ehm, ik vind de topscorer van Oranje allertijden toch wel een goede voetballer ja. Moet hij wel fit zijn trouwens hoor, anders niet.
Hoeft niet. Als er veel clubs meedingen naar Harry, drijven ze gezamenlijk de prijs op.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Harry zal wel voor een prikkie weggaan als alle clubs dat Harry 5e spits bij ajax is.
Het is maar hoe je het bekijkt, je hebt al minimaal een miljoen aan salaris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:53 schreef Radegast het volgende:
Ajax krijgt nu echt niet meer dan een fooi voor Charisteas hoor.
why? omdat ie charifuckingsteas niet wil houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Dat verklaard de wissel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:32 schreef stefmans het volgende:
Leuke wedstrijd was het Sneijder speelde goed, Stam was ook goed Vermaelen ook wel. Maar Rosenberg was slecht zeg![]()
Rosenberg werd gewisseld na een halfuur omdat dat de afspraak was. Hij zou een halfuur vol gaan en dan gewisseld worden.quote:
quote:PSV ziet in Charisteas opvolger van Vennegoor of Hesselink
Een dag nadat Henk ten Cate aangaf dat zijn spits Angelos Charisteas mag uitzien naar een andere club, komt het Eindhovens Dagblad met de melding dat PSV in hem de ideale opvolger ziet van Jan Vennegoor of Hesselink. Eerder al werden Nikola Zigic (Rode Ster Belgrado) en Roy Makaay (Bayern München) met de landskampioen in verband gebracht, maar beide lijken financieel onhaalbaar.
Gisteren werd in de Portugese media gemeld dat Venegoor of Hesselink door de transfer van Benedict McCarthy naar Blackburn Rovers toch weer dichtbij een transfer naar FC Porto is, persoonlijk zou hij al tot een akkoord gekomen zijn. PSV-trainer Ronald Koeman haalde Charisteas eerder al naar Ajax, maar in Amsterdam wist de Grieks international niet te overtuigen.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
why? omdat ie charifuckingsteas niet wil houdenkomop zeg! die gozer is best een leuke spits, maar niet voor het systeem dat Ten Cate wil spelen. Dan is het toch alleen maar logisch dat Charisteas dat nu al hoort? Voorkomt onrust en hij kan gewoon verder ballen. iedereen blij
quote:
Dat zal wel meevallen met Koeman als trainer, zijn volgende aankopen zijn waarschijnlijk Sikora en Soetaarsquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:03 schreef Trancelocator het volgende:
Zoals ik al zei, ik zie het gewoon echt gebeuren en dan zal je zien dat Angelos Ajax ontzettend veel problemen gaat bezorgen.
*Zucht*quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar wat heeft Ten Kate in hemelsnaam gedaan dat hij alweer krediet verspeelt?
Weinig maar de meeste Ajacieden willen altijd wat te zeiken hebbenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef pfaf het volgende:
Ik volg het allemaal niet zo, maar wat heeft Ten Kate in hemelsnaam gedaan dat hij alweer krediet verspeelt?
ja dat was ik maja als ik geweten had dat er hier chaos zou ontstaan....had ik het nooit voor de grap geroepenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*Zucht*
Nogmaals, iemand roept hier puur voor de grap "Ten Cate rot op!". Dat had hij waarschijnlijk niet gedaan als hij had geweten hoeveel verwarring dat zou veroorzaken.
heeft u mij uit 118 gegooid?quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
*Zucht*
Nogmaals, iemand roept hier puur voor de grap "Ten Cate rot op!". Dat had hij waarschijnlijk niet gedaan als hij had geweten hoeveel verwarring dat zou veroorzaken.
2 - 0 winst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:37 schreef Eppie_NL het volgende:
en wat verwachten we tegen Dortmund?
quote:Feyenoord ziet in Charisteas opvolger van Kuyt
Een dag nadat Henk ten Cate aangaf dat zijn spits Angelos Charisteas mag uitzien naar een andere club, komt het Rotterdams Dagblad met de melding dat Feyenoord in hem de ideale opvolger ziet van Dirk Kuyt.
Gisteren werd in de Engelse media gemeld dat Dirk Kuyt persoonlijk rond zou zijn met het Engelse Liverpool. De broer van Feyenoord-trainer Erwin Koeman, Ronald Koeman, haalde Charisteas eerder al naar Ajax, maar in Amsterdam wist de Grieks international niet te overtuigen
quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, zo gek vind ik het niet van f'noord.. Hoop zelfs dat hij het niet doet....
quote:- De training van woensdagmiddag 26 juli komt in verband met de verwachte hitte te vervallen!
Wat een watjes!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:53 schreef -Wolf- het volgende:
Mocht iemand van plan zijn geweest om naar de training te gaan kijken vanmiddag:
[..]
joh, spuit11... Ik denk ook niet echt dat iemand er in trapte...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:55 schreef SiemeN het volgende:
Wat een toeval dat die 2 berichten precies hetzelfde zijn opgebouwd..
HSV is een overschatte kutclub, dan hoop ik nog eerder dat 'ie naar PSV gaat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef SiemeN het volgende:
HSV lijkt me wel wat voor Harry trouwens. Zeker gezien de spitsen zoektocht daar nogal spaak lijkt te lopen.
Voor wie hoop je dat? Voor Ajax? Voor PSV? Voor HSV? Of voor Harry zelf?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
HSV is een overschatte kutclub, dan hoop ik nog eerder dat 'ie naar PSV gaat.
Duits spreekt hij in ieder geval gewoon goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:56 schreef SiemeN het volgende:
HSV lijkt me wel wat voor Harry trouwens. Zeker gezien de spitsen zoektocht daar nogal spaak lijkt te lopen.
Dat zie ik om een uur of 17.45 pas. Hoop wel dat hij vandaag of morgen binnenkomt, want anders ben ik op vakantie en moet een maat van me de SCC's bij iedereen thuis ophalen, om kaarten voor de JC-schaal en CL-voorronde te halen. En laat ik daar nou net niet zo'n vertrouwen in hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand al een SCC'tje in de bus gehad?
in je vriendquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zie ik om een uur of 17.45 pas. Hoop wel dat hij vandaag of morgen binnenkomt, want anders ben ik op vakantie en moet een maat van me de SCC's bij iedereen thuis ophalen, om kaarten voor de JC-schaal en CL-voorronde te halen. En laat ik daar nou net niet zo'n vertrouwen in hebben.
Voor Harry zelf. Ik mag PSV dan wel subjectief ook een zaadclub vinden, ze stellen nog altijd meer voor dan zo'n omhooggevallen grijzemuizen-zooi als HSV. Alhoewel, nu ik erover nadenk...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef M0NTANA het volgende:
Voor wie hoop je dat? Voor Ajax? Voor PSV? Voor HSV? Of voor Harry zelf?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:06 schreef -Wolf- het volgende:
Iemand al een SCC'tje in de bus gehad?
Ik doe ook liever alles zelf.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
Dat zie ik om een uur of 17.45 pas. Hoop wel dat hij vandaag of morgen binnenkomt, want anders ben ik op vakantie en moet een maat van me de SCC's bij iedereen thuis ophalen, om kaarten voor de JC-schaal en CL-voorronde te halen. En laat ik daar nou net niet zo'n vertrouwen in hebben.
Ik denk dat hij het bij PSV uitstekend zou doen. En de nog grotere wil om zich te bewijzen zou bij hem voor nog wat extra's kunnen zorgen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
opbloeien? is iedereen bang dat hij opeens 20 doelpunten gaat maken?
ik zie hem graag bij ajax blijven maar mocht ie naar psv gaan dan maak ik me daar niet druk over.
De keren dat hij kaarten haalde, is het nog nooit goed gegaan. Kwam ooit een keer terug met de mededeling dat een bewuste wedstrijd was uitverkocht, terwijl ik een paar uur later toch nog kaarten heb binnengekregen. Daarbij verslaapt hij zich zowat altijd, dus nu zal hij wel weer vergeten om de kaarten bij iedereen op te halen. Verder een goede gozer, maar doe het liever zelf, dan weet ik dat het goed gebeurt.quote:
Gelukkig weet ik al dat ik Bobby Haarms heb.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wie ik heb: Michels, Cruijff of Van Basten
20 goals moet 'm wel lukken hoor, als 'ie met een handvol basisplaatsen en voor de rest invalbeurtjes er 12 maakt in 30 competitieduels.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:13 schreef jimjim1983 het volgende:
opbloeien? is iedereen bang dat hij opeens 20 doelpunten gaat maken?
ik zie hem graag bij ajax blijven maar mocht ie naar psv gaan dan maak ik me daar niet druk over.
dat is dan ook meteen het meeste dat ie ooit gescoord heeft. hij heeft nooit veel gescoord.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:16 schreef twi het volgende:
[..]
20 goals moet 'm wel lukken hoor, als 'ie met een handvol basisplaatsen en voor de rest invalbeurtjes er 12 maakt in 30 competitieduels.
Yep, en toen Ajax vorig seizoen 4-4-2 ging spelen ging het ook veel beter met hem.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
In de Nederlandse competitie scoort Harry er zeker wel twintig in een 4-4-2-systeem, dat deden Nikos Machlas, Dirk Kuijt, Mateja Kezman, Jan Vennegoor of Hesselink toch ook?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister brief gehad van Ajax dat ze het geld af hebben kunnne schrijven, dus hij komt eraan... Kijk ik vanochtend op mijn rekening: hebben ze het 2x afgeschreven...
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
In de Nederlandse competitie scoort Harry er zeker wel twintig in een 4-4-2-systeem, dat deden Nikos Machlas, Dirk Kuijt, Mateja Kezman, Jan Vennegoor of Hesselink toch ook?
heb dr al 1 laten terug boekenquote:
quote:Nikos Machlas vertrekt naar Apoel
26-7-2006 Hij kostte Ajax destijds 19 miljoen gulden, maar veel supporters zouden dat achteraf niet voor hem hebben betaald. Hoewel hij toch in 2002 met Ajax het landskampioenschap en de beker won. Die Nikos Machlas vervolgt zijn loopbaan in Cyprus. De aanvaller tekende een contract voor één seizoen bij Apoel FC. Apoel FC strijdt momenteel voor Europees voetbal. Hij komt over van OFI Kreta. De inmiddels 33-jarige Griek kwam zestig keer als international in actie.
wat een jodenstreekquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister brief gehad van Ajax dat ze het geld af hebben kunnne schrijven, dus hij komt eraan... Kijk ik vanochtend op mijn rekening: hebben ze het 2x afgeschreven...
true...quote:
Ben benieuwdquote:Voor het tweede achtereenvolgende jaar neemt FC Porto deel aan het LG Amsterdam Tournament en ex-Ajax-trainer Co Adriaanse kijkt ernaar uit: ,,Het LG Amsterdam Tournament is een prestigieus toernooi en Inter en Manchester United zijn fantastische tegenstanders. Het zijn grote, mooie clubs. Het heeft uiteraard ook altijd iets extra’s om terug te zijn in Amsterdam, in de ArenA, bij mijn oude club Ajax."
Na zijn tweede plaats in het toernooi van vorig jaar gaat Adriaanse dit jaar voor de winst: ,,Ik wil hier toch iets laten zien. Ik wil laten de mensen laten zien dat we niet ‘Portugees’ spelen, maar dat we aanvallend en aantrekkelijk voetbal spelen, míjn voetbal, ‘Ajax voetbal’. Uiteraard moeten we ook winnend spelen, het toernooi winnen lijkt me wel mooi."
Adriaanse reageert enthousiast als hij hoort dat hij 5 augustus bij het duel tussen FC Porto en Internazionale waarschijnlijk oog in oog komt te staan met Maxwell, de Braziliaan die onder zijn leiding bij Ajax debuteerde en uitgroeide tot een onmisbare kracht en een publiekslieveling van de Amsterdammers: ,,Maxwell is echt een fantastische speler, een hele mooie voetballer en bovendien een geweldig mens. Ik kijk ernaar uit om hem weer te zien.”
Nederlandse kranten leest de oefenmeester niet meer. Zijn oude club Ajax volgt hij via de schotel. Oud-Barcelona-speler Gabri vindt hij bijvoorbeeld een goede aankoop: ,,Gabri is een ervaren jongen die onder Nederlandse trainers als Cruijff en Rijkaard al veel ervaring heeft opgedaan met de manier van spelen bij Ajax.”
Ook over topscorer Klaas Jan Huntelaar is de oefenmeester zeer te spreken: ,,Klaas Jan is mijn type speler, hij is een fantastische voetballer, die alles simpel doet en dus goed.”
Vorig seizoen won Adriaanse met FC Porto na een enerverend seizoen de landstitel én de beker en om ook dit jaar weer goed te presteren én het Estádio do Dragão vol te spelen heeft Adriaanse zijn selectie onder andere versterkt met oud AZ-aanvaller Tarik Sektioui en ex-Académica speler Ezequias. ,, Sektioui is een creatieve, snelle buitenspeler waarvan er in Europa niet zoveel rondlopen en Ezequias is de linksbenige verdediger, die back, centraal of zelfs op het middenveld uit de voeten kan.’’
‘Mister’ – zoals trainer Co Adriaanse respectvol door iedereen binnen de club genoemd wordt- is erg enthousiast over zijn club FC Porto en de professionele manier waarop zaken worden aangepakt. Ook over de instelling van zijn spelers spreekt hij lovende woorden: ,,Het zijn winnaars, échte mannen, die absoluut tot het uiterste gaan om te winnen. Bovendien zijn het dusdanige professionals dat ze elkaar op natuurlijke wijze corrigeren zonder dat ik daar iets aan hoef te doen.”
Vrijdag 4 augustus om 19.00 uur speelt Adriaanse met FC Porto tegen Sir Alex Ferguson’s Manchester United en om 21.15 uur komen Ajax en Inter in aktie. Zaterdag 5 augustus speelt Maxwell’s Inter om 19.00 uur tegen het FC Porto van zijn voormalig trainer Adriaanse en om 21.15 uur sluiten Ajax en Manchester United het LG Amsterdam Tournament af.
Een buitenspeler die ooit eens op proef kwam, maar niet door de test heen kwam. Hoe kom je daar opeens zo op?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ognjenovic, wie was dat ook alweer?
Waarschijnlijk omdat die ook ooit tegen Emmen speelde en 2x scoorde (of 3x?).quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Een buitenspeler die ooit eens op proef kwam, maar niet door de test heen kwam. Hoe kom je daar opeens zo op?
quote:Ajacied Emmanuel Boakye speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk op huurbasis in het Oosten des lands. FC Twente en Heracles hebben zich bij de Amsterdammers gemeld voor de 21-jarige verdediger.
Eerder liet technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, al weten dat Boakye verhuurd mog worden. De jonge rechtsback moet bij een eredivisieclub ervaring opdoen. Boakye is vierde in de pikorde bij de Amsterdammers achter Grygera, Heitinga en Ogararu.
Afgelopen seizoen kwam de rechtsback, door vele blessuregevallen, meerdere malen in actie voor Ajax.
quote:Ajax contracteerde deze zomer Jaap Stam en George Ogararu, maar desondanks maakt Zdenek Grygera zich geen zorgen. De Tsjech liet tegenover Voetbal International weten gewoon te zullen strijden voor een plek in de achterhoede.
“Ik heb geen nieuws en concentreer me gewoon op Ajax”, aldus Grygera over de huidige situatie “We hebben afgelopen zaterdag een prachtige dag gehad bij Arsenal. Ik heb een half uur als linksback gespeeld en voor mijn gevoel ging het goed. Deze positie is voor mij niet vreemd.”
De Tsjech zou eventueel ook gewoon het gehele seizoen als linksback willen spelen. “Bij Sparta Praag en in het nationale team heb ik daar namelijk vaak gestaan. Ik ga er alles aan doen om me bij Ajax in de basis te knokken, op welk positie maakt me niet uit.”
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:07 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die ook ooit tegen Emmen speelde en 2x scoorde (of 3x?).
Toch knap van die man, want als je heel goed naar hem kijkt.....quote:Rene Temmink is door de nationale voetbalbond KNVB aangewezen als scheidsrechter voor het duel om de Johan Cruijffschaal. Zondag dertien augustus strijden landskampioen PSV en bekerwinnaar Ajax om de eerste prijs van dit seizoen.
De wedstrijd wordt traditiegetrouw in de Amsterdam Arena gespeeld. Vorig seizoen stonden beide ploegen eveneens tegenover elkaar. Destijds was Ajax met 2-1 te sterk voor PSV.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Toch knap van die man, want als je heel goed naar hem kijkt.....
Ik zie liever Urby op links.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:21 schreef twi het volgende:
Grygera op links. Dat is natuurlijk een uitstekend alternatiefBen blij dat 'ie daar in elk geval ook mee kan leven, waardeer dat wel. Oke, hij tekent niet bij, maar kan ook leven met eventuele consequenties daarvan. Nog zo'n superprof
Om daarna het bed in te duiken met ellemieke vermolenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen..... voor je het weeet zit je bij Barend en van Dorp je excuses aan te bieden
Is dat alles wat je kunt? Korte one liners?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
CO wint het toernooi
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:23 schreef jna het volgende:
[..]
Om daarna het bed in te duiken met ellemieke vermolen![]()
![]()
quote:Ten Cate wil er nog een middenvelder bij
--------------------------------------------------------------------------------
26 juli 2006
Ajax-trainer Henk ten Cate wil zijn selectie graag nog versterken met een middenvelder. Dat liet de oefenmeester weten na afloop van de met 0-6 gewonnen oefenwedstrijd tegen FC Emmen. Tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5 gaf Ten Cate aan dat hij zijn ogen open houdt. "Voor een middenvelder, type Gabri", aldus de Amsterdammer.
De opmerking van Ten Cate is opvallend, aangezien Ajax voor het komende seizoen al drie middenvelders aantrok: Gabri, Roger en Michael Krohn-Dehli. Momenteel zijn zij echter geen van allen topfit. Voor het middenveld kan Ten Cate ook nog beschikken over Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder en Olaf Lindenbergh. Eerder gaf de coach al aan dat hij van plan is met de punt naar achteren te gaan spelen in een 4-3-3-formatie.
Lekker bijdehand dat Ajax het herenakkoord in België respecteerde en nu Steven Defour niet kan halen.quote:
Defour wilde zelf niet meer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker bijdehand dat Ajax het herenakkoord in België respecteerde en nu Steven Defour niet kan halen.
Heb je via Steef zeker? Grote onzin namelijk, Ajax is zelf gestopt met de onderhandelingen en nu speelt hij bij Standard Luik. Voor weinig geld hadden wij een groot talent kunnen hebben, nu zal je zien dat we meer geld uitgeven aan een matige subtopper.quote:
Dan wilde hij toch niet meerquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nadat 'ie voor Standard had getekend, meldde 'ie dat. Met de nadruk op nadat.
Hij geeft wel eens een interview.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je via Steef zeker? Grote onzin namelijk
En Henk Timmer is ook altijd ras-Feyenoorder geweest, het is "zijn cluppie"quote:
Dat wel, voor de rest hoef ik geen speler die Feyenoord wilquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe zou wel leuk zijn als we hem voor hun neus weg kunnen kapen.
Charisteas zal wel 2 of 3 miljoen opleveren en daarnaast heeft Ajax heus wel nog een paar miljoen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:28 schreef jna het volgende:
Maar het geld was toch op?
Oftewel, net als Dirk Kuijt en Ron Vlaar was hij eigenlijk Ajax-supporter.quote:Halverwege de jaren ’90 begon ik in Canada voetbal op tv te kijken en in die periode was Ajax de top. Bij Feyenoord hebben ze die voorkeur voor Ajax er natuurlijk meteen uitgepraat.’’
en de cler is voor feyenoordquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
Uit een interview met Feyenoord-middenvelder Jonathan DeGuzman:
[..]
Oftewel, net als Dirk Kuijt en Ron Vlaar was hij eigenlijk Ajax-supporter.![]()
Ja, en? Die speelt toch bij AZ?quote:
de Cler speelt bij AZ...en hij moet wel gek zijn wil ie naar Feyenoord gaan.quote:
Hij heeft Ogararu, Heitinga en Grygera voor zich.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Wel opmerkelijk dat Boakye nu weer verhuurd mag worden, al is dat voor die jongen zelf beter.
Maar hij leek er toch bij te komen.
Toen wisten ze de rangschikking nog niet die Ten Cate zou maken. Net zoals met Harry die nu 5e spits is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat wisten ze voor het seizoen begon ook al. En toen mocht hij nog niet verhuurd worden.
Moet je wel wachten tot de 1e ring is uitverkochtquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
410 groep staat op 428 bij de JCS toch? Ga dan ook wel 2e ring, is wel leuker qua sfeer enzo
Ik hou van Ten Cate, die is tenminste duidelijk, ook tegenover de fans.quote:26/7/2006 - Schilder maakt het zichzelf moeilijk bij Ten Cate
(Gepost door RvN)
Tegenover Highlow.nl liet Ajax coach Ten Cate weten redelijk tevreden te zijn over Robbert Schilder. Dat hij heeft aangegeven liever niet als linksback te willen spelen, sprak hem echter allerminst aan. “Ik vind het alleen jammer dat hij zich uitgesproken heeft dat hij geen linksback wil spelen of dat hij daar de voorkeur aan heeft gegeven niet te willen spelen. Ik ken Robbert nog niet heel lang, maar de keren dat hij daar gespeeld heeft in de voorbereiding, heeft hij zijn positie heel goed ingevuld.”
Ajax Netwerk
Ten Cate wil hem er echter niet meer opstellen. “Ik voel er weinig voor om spelers tegen hun zin ergens neer te zetten. Als een speler geen plezier heeft, dan moet hij dat zeker niet doen. Ik wil geen spelers hebben die tegen hun plezier dingen doen. Dat gaat ten koste van het uiteindelijke resultaat. Als de nood een keer aan de man zou komen, natuurlijk gaat hij daar dan spelen. Het is geen onwillende jongen. Maar hij geeft de voorkeur aan daar niet te spelen, dan is het wat mij betreft klaar. Ik had alleen liever gehad dat hij het tegen mij had gezegd en niet op televisie.”
Ajax Netwerk
Schilder komt ook in beeld om verhuurd te worden.
'Schilder komt in beeld om verhuurd te worden'quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik hou van Ten Cate, die is tenminste duidelijk, ook tegenover de fans.
Dat heeft Ten Cate volgens mij niet gezegd zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
'Schilder komt in beeld om verhuurd te worden'
Nog net zo'n laatste sneer erachteraan
Heb ook nog niks, morgen dan maar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:14 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moet je wel wachten tot de 1e ring is uitverkocht
Waar blijven trouwens die fucking clubcard
Ik las gister dat op een forum dat iemand Ajax had gebeld om te vragen wanneer de nieuwe clubcards kwamen
Die kerel zei dat de 24e op de post zijn gedaan maar heb nog steeds niks binnen
Ik heb pas 15 juli aangegeven dat ik een scc wilde en kreeg hem nog toegewezen en kon ook nog een uitkaart krijgen dusja, wat mij betreft was de service nu wel goed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef jna het volgende:
Het is sowieso al kut geregeld bij Ajax vind ik. Je kan ze nooit bereiken en als je ze bereikt doen ze nog iets verkeerd.
Zou ik het liefste ook doen, Maar niet iedereen wont in de buurt van Amsterdam hequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb pas 15 juli aangegeven dat ik een scc wilde en kreeg hem nog toegewezen en kon ook nog een uitkaart krijgen dusja, wat mij betreft was de service nu wel goed.
Maar idd bellen naar ajax is kut, het handigste is om ff binnen te lopen bij supporterszaken dan is het meestal zo geregeld!
Met Postbank kun je automatische incasso via MijnPostbank.nl zo terug laten vorderenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Dat zit er nu wel in ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef devv05 het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, maar is het contract van Grygera al verlengt? Aan de hand van wat ik zo lees neem ik aan dat ie nog een seizoen blijft, maar dan loopt volgend jaar zn contract af? Dat zou Ajax nooit laten gebeuren.
quote:Grygera óf Emanuelson bij Ajax
Geschreven door Matthias Frankema op woensdag, 26 juli om 18:38
Henk ten Cate zal voor de linksbackpositie bij Ajax een keuze gaan maken tussen Zdenek Grygera en Urby Emanuelson. De trainer heeft aangegeven dat hij de Tsjech verdedigend sterker vindt dan de meer aanvallend ingestelde klant van Jong Oranje.
Tegen een team dat met twee spitsen speelt zou de trainer dus kunnen kiezen voor Emanuelson, die opbouwend meer brengt en ook aanvallend regelmatig meedoet. Ten Cate heeft echter al wel gezegd dat Emanuelson de puur verdedigende kwaliteiten mist. Grygera heeft die volgens Ten Cate wel.
Op rechts zal Ten Cate waarschijnlijk kiezen tussen Johnny Heitinga en George Ogararu, terwijl het er op lijkt dat in het centrum Jaap Stam en Thomas Vermaelen aan elkaar gekoppeld zullen worden. Hier kunnen Grygera en Heitinga ook uit de voeten.
Het beste team speelt, punt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:06 schreef Eppie_NL het volgende:
ja leuk maar dat wisselen is ook niet goed...elke keer met een ander elftal spelen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Na totaalvoetbal heb je zojuist een nieuwe revolutie in het voetbal ontdekt.
alleen Urby is aanvallend beter en Grygera verdedigend wat beter. Dan moet je kiezen wat het belangrijkste is in het systeem en volgens mij wordt er bij Ajax wel verlangd dat de backs mee opkomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:26 schreef devv05 het volgende:
Grygera moet gewoon een basisplek krijgen. Urby z'n tijd komt nog wel.
Klopt, daarom is hij als rechtsback nooit echt geslaagd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen Urby is aanvallend beter en Grygera verdedigend wat beter. Dan moet je kiezen wat het belangrijkste is in het systeem en volgens mij wordt er bij Ajax wel verlangd dat de backs mee opkomen.
Mooie voorzet gaf 'ie anders, bij de 1e wedstrijd van Tsjechie. Grygera is nooit geslaagd als back, omdat Heitinga een inzinking kreeg en Trabelsi bleef, waardoor Grygera al snel rechts centraal terecht kwam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, daarom is hij als rechtsback nooit echt geslaagd.
Ik weet niet of dat op CL niveau ook de beste keus is. Ik zie dan toch liever Grygera staan. Maar laat 'm eerst maar eens zn contract verlengen dan, anders mag ie van mij gewoon verkocht worden. We moeten straks niet weer met lege handen staan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen Urby is aanvallend beter en Grygera verdedigend wat beter. Dan moet je kiezen wat het belangrijkste is in het systeem en volgens mij wordt er bij Ajax wel verlangd dat de backs mee opkomen.
dat is ook wat van Geel eind vorig seizoen keihard zei. Dus als de beslissing binnenkort valt dan moet hij aan de slag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat op CL niveau ook de beste keus is. Ik zie dan toch liever Grygera staan. Maar laat 'm eerst maar eens zn contract verlengen dan, anders mag ie van mij gewoon verkocht worden. We moeten straks niet weer met lege handen staan.
In de CL speel je alleen maar tegen ploegen die 4-4-2 spelen. Dus dan heb je goede opkomende backs nodig zoals Urby. Als je nou tegen Barcelona speelt kan ik het begrijpen dat Grygera speelt maar anders is Urby de beste keus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat op CL niveau ook de beste keus is. Ik zie dan toch liever Grygera staan. Maar laat 'm eerst maar eens zn contract verlengen dan, anders mag ie van mij gewoon verkocht worden. We moeten straks niet weer met lege handen staan.
Inzaghi en Gilardino worden al afgedekt door Stam en Vermaelen. En op de linksback heb je gewoon een halve middenvelder nodig. Urby dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:20 schreef devv05 het volgende:
Tegen bijvoorbeeld een Italiaanse ploeg voel ik me toch echt een stuk veiliger als Gryga op die plek staat. Maar goed, laten we het lekker afwachtenHet is in ieder geval een luxe probleem.
(engelen)geduld heb ik wel, vertrouwen heb ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel goed joh. Heb geduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |