Sneijder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef WEST het volgende:
0-2 zie ik op voetbalzone
Rosenberg als centrumspits?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:08 schreef Riro het volgende:
Toch wel zonde van Charisteas.Zit 'm niet echt mee. Moet zeggen dat ik zelf ook liever Rosenberg heb, maar hij is wel goed bezig laatste tijd.
rosenbergquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:08 schreef Riro het volgende:
Toch wel zonde van Charisteas.Zit 'm niet echt mee. Moet zeggen dat ik zelf ook liever Rosenberg heb, maar hij is wel goed bezig laatste tijd.
edit: zie het al
Bedoelde meer dat wanneer je er bijvoorbeeld 1 zou moeten verkopen, ik ervoor zou kiezen om Rosenberg te houden. Vooral juist omdat die ook kwaliteiten ergens anders heeft en ik hem meer zie spelen dan Charisteas dit seizoen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Rosenberg als centrumspits?die kwaliteiten heeft hij niet, die liggen ergens anders.
ik zou dan juist Charisteas houden want met Rosenberg heb je geen goede vervanger voor de centrumspits.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat wanneer je er bijvoorbeeld 1 zou moeten verkopen, ik ervoor zou kiezen om Rosenberg te houden. Vooral juist omdat die ook kwaliteiten ergens anders heeft en ik hem meer zie spelen dat Charisteas dit seizoen.
Het is ook maar af te wachten of Charisteas zo goed blijft wanneer ie op de bank zit. En Rosenberg zou er prima een paar wedstrijdjes kunnen spelen. Als het moet kan je Babel er ook nog neerzetten. Allemaal niet echt perfect, maar voor een paar wedstrijden zou ik het niet erg vinden. Bij een langdurige blessure van Huntelaar zou het wel een probleem zijn idd, maar daar ga ik maar niet van uitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zou dan juist Charisteas houden want met Rosenberg heb je geen goede vervanger voor de centrumspits.
kwaliteiten ergens anders....bedoel je dus linksbuiten (eventueel rechtsbuiten)?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef Riro het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat wanneer je er bijvoorbeeld 1 zou moeten verkopen, ik ervoor zou kiezen om Rosenberg te houden. Vooral juist omdat die ook kwaliteiten ergens anders heeft en ik hem meer zie spelen dan Charisteas dit seizoen.
Charisteas heeft al laten zien goed te zijn....ook als ie op de bank begint. Vorig jaar een prima 2e helft van vorig seizoen gespeeld. Daarnaast was ie ook goed bezig in het begin van het seizoen maar toen werd hij geblesseerd door een Arsenal speler.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:31 schreef Riro het volgende:
[..]
Het is ook maar af te wachten of Charisteas zo goed blijft wanneer ie op de bank zit. En Rosenberg zou er prima een paar wedstrijdjes kunnen spelen. Als het moet kan je Babel er ook nog neerzetten. Allemaal niet echt perfect, maar voor een paar wedstrijden zou ik het niet erg vinden. Bij een langdurige blessure van Huntelaar zou het wel een probleem zijn idd, maar daar ga ik maar niet van uit
je moet gewoon altijd voor iedere positie 2 capabele mensen hebben. en voor de centrumspits positie is Rosenberg er daar geen van.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:31 schreef Riro het volgende:
[..]
Het is ook maar af te wachten of Charisteas zo goed blijft wanneer ie op de bank zit. En Rosenberg zou er prima een paar wedstrijdjes kunnen spelen. Als het moet kan je Babel er ook nog neerzetten. Allemaal niet echt perfect, maar voor een paar wedstrijden zou ik het niet erg vinden. Bij een langdurige blessure van Huntelaar zou het wel een probleem zijn idd, maar daar ga ik maar niet van uit
Zo slecht heeft ie het toen niet gedaan toen ie er stond. Het is geen Huntelaar en een heel andere speler als Charisteas, maar om te zeggen dat ie geen backup kan zijn voor de centrumspits positie vind een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet gewoon altijd voor iedere positie 2 capabele mensen hebben. en voor de centrumspits positie is Rosenberg er daar geen van.
vind ik niet. rosenberg is geen speler die met zijn rug naar het doel kan spelen en ballen vast kan houden en afleggen, dat lijkt mij toch essentieel voor een centrumspits van ajax.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Zo slecht heeft ie het toen niet gedaan toen ie er stond. Het is geen Huntelaar en een heel andere speler als Charisteas, maar om te zeggen dat ie geen backup kan zijn voor de centrumspits positie vind een beetje overdreven.
mocht charisteas echt weggaan, dan is dat idd het beste.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:47 schreef jna het volgende:
Dan gaan we toch gewoon 4-4-2 spelen met Babel en Rosenberg als Huntelaar geblesseerd is
ik vind rosenberg een redelijk goede spits, maar niet voor in het centrum bij ajax.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Iedereen geeft maar af op Rosenberg. Maar die jongen komt er wel. Ibrahimovic was in zijn eerste jaar bij Ajax ook niks.
Rosenberg mist wat in vergelijking met Zlatan. Hij komt er wel, maar niet de absolute top denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Iedereen geeft maar af op Rosenberg. Maar die jongen komt er wel. Ibrahimovic was in zijn eerste jaar bij Ajax ook niks.
Assist van Stekelenburgquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Vertonghen 0-5
Zo denk ik er ook over, iets speciaals heeft hij niet over zich. Voor Ajax kan het een goede clubvoetballer worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rosenberg mist wat in vergelijking met Zlatan. Hij komt er wel, maar niet de absolute top denk ik.
Oh...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is al een tijdje afgelopen
Toch knap, aangezien het net 0-6 is geworden door Huntelaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is al een tijdje afgelopen
Ohquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien het net 0-6 is geworden door Huntelaar
Nu wel afgelopen. Eindstand 0-6quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan heeft soccerstand mij lopen belazeren
Slecht hoor, de vorige keer was het 0-8quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nu wel afgelopen. Eindstand 0-6
Rosales 0-1
Sneijder 0-2
Vermaelen 0-3
Schilder 0-4
Vertonghen 0-5
Huntelaar 0-6
Kan nu, een momentje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef mikey99 het volgende:
mag ik de volgende keer ook in de op, 118
Inderdaad, niemand heeft twee keer gescoord.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef Trancelocator het volgende:
Veel verschillende doelpuntenmakers, dat is een goed teken.
Het werd ook eens 3-2.. (Pas geleden..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Slecht hoor, de vorige keer was het 0-8
Zijn vader zit in een rolstoel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Is omega een rolstoeler?
quote:Charisteas mag Ajax verlaten
Nieuw-Amsterdam/Veenoord, 25 juli 2006
Angelos Charisteas mag vertrekken bij Ajax, zo liet trainer Henk ten Cate na afloop van de oefenwedstrijd Emmen - Ajax (0-6) weten. De Ajax-coach ziet in de Griek geen geschikte aanvaller voor zijn systeem. ,,Maar ik hoop wel dat hij een goede club vindt, want het is een perfecte jongen," aldus Ten Cate.
Ten Cate had onlangs een gesprek met Charisteas, waarin hij de aanvaller meedeelde dat hij op weinig tot geen speeltijd hoefde te rekenen. ,,Hij is achter Huntelaar, Rosenberg, Babel en zelfs Poepon, die onlangs succesvol bij ons stage liep, in principe de vijfde spits. Ik ga hem niet in de maling nemen, nu heeft hij nog tijd om een andere club te zoeken", zei Ten Cate. De transfermarkt sluit op 31 augustus.
,,Ik hoop dat een leuke club zich meldt voor hem. Het is een perfecte jongen, een goede prof en ook een zeer aardig mens. Voor een tweespitsensysteem is hij fantastisch. Alleen spelen wij zo niet en hebben we veel goede aanvallers in de selectie."
Ten Cate liet verder weten dat Emmanuel Boakye verhuurd mag worden. ,,Hij is een goede rechtsback, maar daar hebben we er drie van. Ik denk dat veel eredivisieclubs hem graag willen hebben en verhuur zou goed zijn voor hem want dan komt hij veel aan spelen toe."
Jan Vertonghen en Robbert Schilder blijven bij de A-selectie. ,,Jan heeft het goed gedaan in de afgelopen weken. Hij is nu wel behoorlijk vermoeid. Dus krijgt hij van mij een dagje vrij. Kan hij even naar België."
Nou Koeman grijp je kansquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Trancelocator het volgende:
Mocht er nog twijfel bestaan...
[..]
quote:25/7/2006 - Vertonghen en Schilder blijven bij selectie
(Gepost door RvN)
Henk ten Cate heeft vandaag laten weten dat Jan Vertonghen en Robbert Schilder definitief bij de A-selectie zullen blijven. "Jan heeft het goed gedaan in de afgelopen weken. Hij is nu wel behoorlijk vermoeid. Dus krijgt hij van mij een dagje vrij. Kan hij even naar België" aldus Ten Cate op de officiele site over Vertonghen. Poepon en Sarpong zijn terug naar het tweede.
Charisteas is overbodig en te duur voor op de bankquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate is kut bezig...en geeft ook een kut reden...ongelooflijk.
nee die rosenberg is een 4-3-3 spits hahaha laat me niet lachen
rosenberg niet dan? verschil tussen beide salarissen is niet grootquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Charisteas is overbodig en te duur voor op de bank
Rosenberd vind ik het erg goed doen met 4-3-3 (Rosales - Huntelaar - Rosenberg)!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate is kut bezig...en geeft ook een kut reden...ongelooflijk.
nee die rosenberg is een 4-3-3 spits hahaha laat me niet lachen
Ja, met zo'n salaris werk ik mijn trainingen ook wel af. Je moet zo'n gozer ook niet misbruiken als breekijzer, dan kan hij beter ergens anders renderen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind het vooral jammer omdat het zon goede jongen is die graag bij Ajax wil blijven.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:49 schreef Trancelocator het volgende:
Maar goed, Ten Cate geeft wel snel openheid van zaken. Hij heeft Harry wel degelijk de kans gegeven om zich te bewijzen en heeft kennelijk moeten constateren dat het toch niet gaat zoals hij wil.
Benieuwd of Charisteas nog steeds bij Ajax wil blijven, nu dus als vijfde spits.
Pfoeh, Henkie weet wel van wanten. Jammer voor Harry, maar ik vond Poepon trouwens wel een heel goede indruk maken bij de training waar ik was komen kijken. Krachtige snelle spits, beetje type Kluivert.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:36 schreef Trancelocator het volgende:
Mocht er nog twijfel bestaan...
[..]
Hij is toch de gekke Griek die maar niet weg wil gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Als je achter Poepon genoemd wordt, dan heb je echt geen trainer die je het in je ziet zitten.
Jij kan +- 40 wedstrijden teren op 1 spits?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef Sethje het volgende:
Het is beter zo...maar wat een geld hebben we weggegooid zeg.... Charisteas...Sonck...Sikora..Soetaers..Machlas...Rosenberg ook eigenlijk, Nu ze KJH hebben is rosenberg in principe overbodig..maja...
Wel een mooie overwinning...
Was dat niet Poepon?quote:
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal wel naar psv gaan dan
AZ zit ook al ruim in de spitsen: Dembele, Arveladze en Koevermans; allemaal prima spitsen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
kluivert moet naar AZ
Ik hoop diep in mijn hart dat 'De Kluif' nog ergens gaat vlammen. Het liefst natuurlijk bij Ajax, maar wij hebben hem niet nodig eigenlijk. Of hij moet tweede keus willen worden achter 'De Hunt' maar dat zal hij niet doen verwacht ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Kluivert is nu gewoon slecht en moet stoppen
kan mij hun iets schelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
AZ zit ook al ruim in de spitsen: Dembele, Arveladze en Koevermans; allemaal prima spitsen.
Ik hoop het ook. Dat hij ergens de sterren van de hemel gaat spelen en voetballer van het jaar word. En Nederland europees kampioen maakt in 2008.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop diep in mijn hart dat 'De Kluif' nog ergens gaat vlammen. Het liefst natuurlijk bij Ajax, maar wij hebben hem niet nodig eigenlijk. Of hij moet tweede keus willen worden achter 'De Hunt' maar dat zal hij niet doen verwacht ik.
Daarmee wil ik zeggen dat ik het niet waarschijnlijk vind dat AZ nog een spits zal aantrekkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij hun iets schelen![]()
Kluivert daar gaat het om
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.
Mwa, waarschijnlijk vindt Ajax hem te duur als derde spits, dat is pas repectloos om te zeggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |