Met Postbank kun je automatische incasso via MijnPostbank.nl zo terug laten vorderenquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister brief gehad van Ajax dat ze het geld af hebben kunnne schrijven, dus hij komt eraan... Kijk ik vanochtend op mijn rekening: hebben ze het 2x afgeschreven...

Dat zit er nu wel in ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef devv05 het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, maar is het contract van Grygera al verlengt? Aan de hand van wat ik zo lees neem ik aan dat ie nog een seizoen blijft, maar dan loopt volgend jaar zn contract af? Dat zou Ajax nooit laten gebeuren.

quote:Grygera óf Emanuelson bij Ajax
Geschreven door Matthias Frankema op woensdag, 26 juli om 18:38
Henk ten Cate zal voor de linksbackpositie bij Ajax een keuze gaan maken tussen Zdenek Grygera en Urby Emanuelson. De trainer heeft aangegeven dat hij de Tsjech verdedigend sterker vindt dan de meer aanvallend ingestelde klant van Jong Oranje.
Tegen een team dat met twee spitsen speelt zou de trainer dus kunnen kiezen voor Emanuelson, die opbouwend meer brengt en ook aanvallend regelmatig meedoet. Ten Cate heeft echter al wel gezegd dat Emanuelson de puur verdedigende kwaliteiten mist. Grygera heeft die volgens Ten Cate wel.
Op rechts zal Ten Cate waarschijnlijk kiezen tussen Johnny Heitinga en George Ogararu, terwijl het er op lijkt dat in het centrum Jaap Stam en Thomas Vermaelen aan elkaar gekoppeld zullen worden. Hier kunnen Grygera en Heitinga ook uit de voeten.

Het beste team speelt, punt.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:06 schreef Eppie_NL het volgende:
ja leuk maar dat wisselen is ook niet goed...elke keer met een ander elftal spelen

quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:17 schreef jna het volgende:
[..]
Na totaalvoetbal heb je zojuist een nieuwe revolutie in het voetbal ontdekt.

alleen Urby is aanvallend beter en Grygera verdedigend wat beter. Dan moet je kiezen wat het belangrijkste is in het systeem en volgens mij wordt er bij Ajax wel verlangd dat de backs mee opkomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:26 schreef devv05 het volgende:
Grygera moet gewoon een basisplek krijgen. Urby z'n tijd komt nog wel.

Klopt, daarom is hij als rechtsback nooit echt geslaagd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen Urby is aanvallend beter en Grygera verdedigend wat beter. Dan moet je kiezen wat het belangrijkste is in het systeem en volgens mij wordt er bij Ajax wel verlangd dat de backs mee opkomen.

Mooie voorzet gaf 'ie anders, bij de 1e wedstrijd van Tsjechie. Grygera is nooit geslaagd als back, omdat Heitinga een inzinking kreeg en Trabelsi bleef, waardoor Grygera al snel rechts centraal terecht kwam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, daarom is hij als rechtsback nooit echt geslaagd.

Ik weet niet of dat op CL niveau ook de beste keus is. Ik zie dan toch liever Grygera staan. Maar laat 'm eerst maar eens zn contract verlengen dan, anders mag ie van mij gewoon verkocht worden. We moeten straks niet weer met lege handen staan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen Urby is aanvallend beter en Grygera verdedigend wat beter. Dan moet je kiezen wat het belangrijkste is in het systeem en volgens mij wordt er bij Ajax wel verlangd dat de backs mee opkomen.

dat is ook wat van Geel eind vorig seizoen keihard zei. Dus als de beslissing binnenkort valt dan moet hij aan de slag.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat op CL niveau ook de beste keus is. Ik zie dan toch liever Grygera staan. Maar laat 'm eerst maar eens zn contract verlengen dan, anders mag ie van mij gewoon verkocht worden. We moeten straks niet weer met lege handen staan.

In de CL speel je alleen maar tegen ploegen die 4-4-2 spelen. Dus dan heb je goede opkomende backs nodig zoals Urby. Als je nou tegen Barcelona speelt kan ik het begrijpen dat Grygera speelt maar anders is Urby de beste keus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat op CL niveau ook de beste keus is. Ik zie dan toch liever Grygera staan. Maar laat 'm eerst maar eens zn contract verlengen dan, anders mag ie van mij gewoon verkocht worden. We moeten straks niet weer met lege handen staan.

Inzaghi en Gilardino worden al afgedekt door Stam en Vermaelen. En op de linksback heb je gewoon een halve middenvelder nodig. Urby dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:20 schreef devv05 het volgende:
Tegen bijvoorbeeld een Italiaanse ploeg voel ik me toch echt een stuk veiliger als Gryga op die plek staat. Maar goed, laten we het lekker afwachtenHet is in ieder geval een luxe probleem.

(engelen)geduld heb ik wel, vertrouwen heb ik niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt wel goed joh. Heb geduld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |