Dát niet, maar ajax gaat niet zo'n grote bedragen uitgeven voor een "tweede spits" dan hadden ze een goedkopere oplossing gekozen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij kan +- 40 wedstrijden teren op 1 spits?
En ik niet, gezien Charisteas vorig seizoen bij vlagen zeer goed rendeerde. Babel en Poepon daarentegen zijn net droog achter de oren (die laatste nog niet eens).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou in het 4-3-3 systeem vind Ten Cate Babel en Poepen gewoon betere spitsen. En ik ben het daar wel mee eens.
Hij zat natuurlijk al in de situatie dat hij tweede spits was, en in die situatie wilde hij blijven en vechten. Als hij hoort dat hij vijfde keus is zal hij eerder vertrekken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:30 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de uitspraken wel een beetje respectloos vind ten opzichte van superprof Charisteas. Oke, van mij mag 'ie ook vertrekken, maar vijfde spits? Kom op, hij zou gewoon 2e spits moeten zijn, samen met Rosenberg. Leuk dat Henk 'm zo'n prima mens vind hoor, maar Charisteas is wel meer dan dat.
Tsja, ik blijf het toch heel sneu vinden voor Angelos. De man verdiend beter, dus ik hoop ook dat niet zozeer een leuke, maar een heel mooie club zich voor hem meldt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij zat natuurlijk al in de situatie dat hij tweede spits was, en in die situatie wilde hij blijven en vechten. Als hij hoort dat hij vijfde keus is zal hij eerder vertrekken.
Het is beetje hard ja, maar wel beter. Als tweede spits is hij te duur en waarschijnlijk staat hij dus nog verder achteraan in de hiearchie.
Hij heeft zich inderdaad wel perfect opgesteld en bijna nooit gezeurd, dus dat hoop ik ook. Maar omdat iemand een goed mens is hoef je hem nog niet tweede spits te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik blijf het toch heel sneu vinden voor Angelos. De man verdiend beter, dus ik hoop ook dat niet zozeer een leuke, maar een heel mooie club zich voor hem meldt.
Kluivert dezelfde type als Harry???quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Badabingea het volgende:
Kluivert is welkom, maar krijg je dan niet hetzelfde type speler terug als Papa Harry?
Bundesligaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef JeroenV het volgende:
Maar waar zal onze grote vriend heen moeten?
Ik denk dat hij naar Italie of Engeland gaat.
tja, laten we de 5de spits wegdoen en dan maar een nieuwe 5de spits halenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:51 schreef Badabingea het volgende:
Kluivert is welkom, maar krijg je dan niet hetzelfde type speler terug als Papa Harry?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
nooit gedacht dat ik het zou zeggen.....
Ten Cate ROT OP!!!!
Neem je je witte zakdoekjes mee naar de supercup wedstrijd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Ten Cate ROT OP!!!!
bij AT alquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neem je je witte zakdoekjes mee naar de supercup wedstrijd?
mijn dank is grootquote:
Ja joh, goede vervanging.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:02 schreef Haruhi het volgende:
Kluivert gewoon volgend jaar halen als Huntelaar naar Milan of Man U vertrekt.
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Even allemaal opletten, jongens: we hebben de eerste witte-zakdoekjes-zwaaier van het seizoen alweer binnen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
Ten Cate ROT OP!!!!
jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is?![]()
Je was inderdaad ook wat te snel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:09 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
ja![]()
eindelijk iemand die het door heeft
Ehm, ik vind de topscorer van Oranje allertijden toch wel een goede voetballer ja. Moet hij wel fit zijn trouwens hoor, anders niet.quote:
quote:
Rosenberg is nog jong en dat is harry niet. Zlatan vond ik ook niet super in zijn eerste periode bij ajax maar hij ontwikkelde zich wel goed. en Rosenberg heeft een goed seizoen gedraaitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:44 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
rosenberg niet dan? verschil tussen beide salarissen is niet groot
nep ajaciedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Ten Cate ROT OP!!!!
komt in de winter wel joh,dat je het weer zegtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:11 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik dat meende he..we worden gewoon kampioen.
hoop voor je club dat ze mee gaan doen voor de playoffs maar dat wordt moeilijk
bel zequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
Is Charisteas niks voor HSV?
Of voor Feyenoord, mail Woerts nog eens zou ik zeggenquote:
Nee, is geen Nederlander.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
volgens mij verschil van 1 jaar en 5 maanden.....niet echt terecht om nou te zeggen dat Rosenberg nog jong is en Charisteas nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:18 schreef WEST het volgende:
[..]
Rosenberg is nog jong en dat is harry niet. Zlatan vond ik ook niet super in zijn eerste periode bij ajax maar hij ontwikkelde zich wel goed. en Rosenberg heeft een goed seizoen gedraait![]()
quote:
wel een goeie club voor Charisteasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef cultheld het volgende:
'Fit' en 'vorm' is sowieso iets totaal anders. Bovendien hoef je een 'in vorm zijnde Kluivert' tegenwoordig ook niet meteen werelds te noemen. Die jongen heeft de laatste jaren zo bagger gespeeld, dat zijn 'vorm' al terug is als hij er in een seizoen vier in legt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ehm, ik vind de topscorer van Oranje allertijden toch wel een goede voetballer ja. Moet hij wel fit zijn trouwens hoor, anders niet.
Hoeft niet. Als er veel clubs meedingen naar Harry, drijven ze gezamenlijk de prijs op.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Harry zal wel voor een prikkie weggaan als alle clubs dat Harry 5e spits bij ajax is.
Het is maar hoe je het bekijkt, je hebt al minimaal een miljoen aan salaris.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:53 schreef Radegast het volgende:
Ajax krijgt nu echt niet meer dan een fooi voor Charisteas hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |