Dat dus!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef veldmuis het volgende:
En onder het motto 'TS Begint': TS begint!
Geen idee, daarom open ik dit topic. Het is een moeilijke vraag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef veldmuis het volgende:
En onder het motto 'TS Begint': TS begint!
Ben je zelf een sletje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Als ik een man was, zou ik zoveel mogelijk sletjes neuken.
Daar is niks aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Heb je vanavond nog niks te doen?quote:
O, ik dacht dat je Chowi aan het versieren wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanavond wel wat te doen!
Nee. Jij?quote:
Kusjekroel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NATUURLIJK MNIET WAT DENK JE WEL VAN ME!!!EINZ EINZ EINZ
Zeg, ik ben toch zeker geen sletje.quote:
same here.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
hihihi...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef erodome het volgende:
Zou ook een mannelijke slet zijn, alleen wel balen dan, moet ik ineens moeite doen om wat te neuken te regelen, grinnik
En wat doe je nu met mannen danquote:
Wil ik ook wel, maar dat vind me vriendin niet leuk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Als ik vrouw zou zijn, zou ik het a. te druk hebben met mezelf te spelen, b. te druk hebben met mijn vriendinnetjes te spelen, maar mocht ik daarnaast nog tijd over hebben zou ik gegarandeerd een cocktease zijn...
Staand pissen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef francoise het volgende:
Geen idee wat ik dan beter zou kunnen dan nu.
Je vriendje stond zeker naast je ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef Blackletter het volgende:
ik zou echt niet met iedereen het bed induiken, liever wachten op ware liefde
- Achteruit inparkerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef francoise het volgende:
Ik zou geen man willen zijn, no way. Geen idee wat ik dan beter zou kunnen dan nu.
Ik ben de enige vrouw die dat kan, ofzo?? Dat geloof ik ook niet, al is het wel leuk voor een vol terras.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
- Achteruit inparkeren V
- Bier drinken en Boeren laten V
- Achteruit inparkeren V
- Wat hij hierboven zegt V
- Nooit meer PMS?V
- etc.Ik zou op alle punten een wedstrijdje met je aandurven. Behalve die pms, maar dat is een slap vrouwelijk excuus voor meer aandacht en onbestraft onredelijk zijn waar ik me niet toe verlaag, dus die win jij ws.
Had ik achteruit inparkeren al genoemd?
Exactemundo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef MUUS het volgende:
Een dame/heer op straat en een slet in bed.
Zo hoort dat.
Ben ben je geen echte vrouw.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:31 schreef francoise het volgende:
[..]
Ik ben de enige vrouw die dat kan, ofzo?? Dat geloof ik ook niet, al is het wel leuk voor een vol terras.
Ik BEN al een slet, aangezien dat mijn bijnaam is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef pberends het volgende:
Enerzijds geilen veel mannen op sletjes, maar vinden ze anderzijds sletten tegelijkertijd afstotelijk. Nu is mijn vraag aan de mannen: als je een vrouw was, zou je je dan ook sletterig gedragen of juist behoudend zijn?
En de vraag aan de dames: stel dat je een man was, zou je dan ook met iedereen het bed willen induiken, of juist op de ware liefde wachten?
Nee nee, het is:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef MUUS het volgende:
Een dame/heer op straat en een slet in bed.
Zo hoort dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:26 schreef Sylvana het volgende:
ja hoorniks mis mee, gewoon lekker genieten
Dat zijn meestel wel oerdomme mensen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Honky het volgende:
Ik ken een mannelijke collega van me die een sletje is en er nog trots op is ook.
Een wat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef Esco het volgende:
Misschien zou ik wel gaan sparen voor een Sybian..
alles waar conditie en kracht mee gemoeid is (en waar je niets voor inboet). Al de rest heeft betere punten maar ook negatieve kanten vergeleken met vroeger :p (vb: scherper & verder zicht tov breder zicht)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef francoise het volgende:
Hmm, zo te zien zouden de mannen vooral hun mannelijke hormonen in een vrouwelijk lichaam willen proppen, werkt het wel op die manier?
Ik zou geen man willen zijn, no way. Geen idee wat ik dan beter zou kunnen dan nu.
"die sletjes" moogde veranderen in vrouwen. Want ook de andere type vrouwen geven totaaaaaal geen intresse naar stille mannen. (Laatste vind ik persoonlijk stoorender dan bij sletjes)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:10 schreef Averon het volgende:
Het zit trouwens de meeste mannen die wat stiller, wat meer introvert zijn, dwars dat die 'sletjes' maar geen intresse voor hen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |