Dat dus!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef veldmuis het volgende:
En onder het motto 'TS Begint': TS begint!
Geen idee, daarom open ik dit topic. Het is een moeilijke vraag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:15 schreef veldmuis het volgende:
En onder het motto 'TS Begint': TS begint!
Ben je zelf een sletje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Als ik een man was, zou ik zoveel mogelijk sletjes neuken.
Daar is niks aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Heb je vanavond nog niks te doen?quote:
O, ik dacht dat je Chowi aan het versieren wasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik heb vanavond wel wat te doen!
Nee. Jij?quote:
Kusjekroel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NATUURLIJK MNIET WAT DENK JE WEL VAN ME!!!EINZ EINZ EINZ
Zeg, ik ben toch zeker geen sletje.quote:
same here.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
hihihi...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:40 schreef erodome het volgende:
Zou ook een mannelijke slet zijn, alleen wel balen dan, moet ik ineens moeite doen om wat te neuken te regelen, grinnik
En wat doe je nu met mannen danquote:
Wil ik ook wel, maar dat vind me vriendin niet leuk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef RedDevil085 het volgende:
Als ik vrouw zou zijn, zou ik het a. te druk hebben met mezelf te spelen, b. te druk hebben met mijn vriendinnetjes te spelen, maar mocht ik daarnaast nog tijd over hebben zou ik gegarandeerd een cocktease zijn...
Staand pissen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef francoise het volgende:
Geen idee wat ik dan beter zou kunnen dan nu.
Je vriendje stond zeker naast je ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef Blackletter het volgende:
ik zou echt niet met iedereen het bed induiken, liever wachten op ware liefde
- Achteruit inparkerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef francoise het volgende:
Ik zou geen man willen zijn, no way. Geen idee wat ik dan beter zou kunnen dan nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |