- Achteruit inparkerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef francoise het volgende:
Ik zou geen man willen zijn, no way. Geen idee wat ik dan beter zou kunnen dan nu.
Ik ben de enige vrouw die dat kan, ofzo?? Dat geloof ik ook niet, al is het wel leuk voor een vol terras.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
- Achteruit inparkeren V
- Bier drinken en Boeren laten V
- Achteruit inparkeren V
- Wat hij hierboven zegt V
- Nooit meer PMS?V
- etc.Ik zou op alle punten een wedstrijdje met je aandurven. Behalve die pms, maar dat is een slap vrouwelijk excuus voor meer aandacht en onbestraft onredelijk zijn waar ik me niet toe verlaag, dus die win jij ws.
Had ik achteruit inparkeren al genoemd?
Exactemundo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef MUUS het volgende:
Een dame/heer op straat en een slet in bed.
Zo hoort dat.
Ben ben je geen echte vrouw.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:31 schreef francoise het volgende:
[..]
Ik ben de enige vrouw die dat kan, ofzo?? Dat geloof ik ook niet, al is het wel leuk voor een vol terras.
Ik BEN al een slet, aangezien dat mijn bijnaam is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef pberends het volgende:
Enerzijds geilen veel mannen op sletjes, maar vinden ze anderzijds sletten tegelijkertijd afstotelijk. Nu is mijn vraag aan de mannen: als je een vrouw was, zou je je dan ook sletterig gedragen of juist behoudend zijn?
En de vraag aan de dames: stel dat je een man was, zou je dan ook met iedereen het bed willen induiken, of juist op de ware liefde wachten?
Nee nee, het is:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef MUUS het volgende:
Een dame/heer op straat en een slet in bed.
Zo hoort dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:26 schreef Sylvana het volgende:
ja hoorniks mis mee, gewoon lekker genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |