En nu moet je vast douchenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Een naamtopic![]()
[..]
Ik moest door het Amsterdamse bos crossen op de terugweg![]()
Tis een voetballert.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:27 schreef pos het volgende:
Goh...wie is dat ook al weer?
Dat weet ik. Dacht eerst aan George Best maar dat is hem niet.quote:
Nederland heeft slechte herinneringen aan deze voetballert.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:29 schreef pos het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dacht eerst aan George Best maar dat is hem niet.
Ik denk diep naquote:Op maandag 24 juli 2006 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederland heeft slechte herinneringen aan deze voetballert.
Jaaaaaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:47 schreef pos het volgende:
Mario Kempes?
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
FF kijken of je iets met m'n muziektip van een tijdje geleden hebt gedaan![]()
[afbeelding]
Misschien was het in MUZ-trivia, maar ik dacht eigenlijk dat ik je deze getipt had toen we hier eens over reggae slowchatteten. Hij komt uit Ivoorkust.quote:
Staat mij, eerlijk gezegd, ook iets van bij hoor....maar weet het niet meer.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien was het in MUZ-trivia, maar ik dacht eigenlijk dat ik je deze getipt had toen we hier eens over reggae slowchatteten. Hij komt uit Ivoorkust.
Tiken Jah Fakolyquote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef pos het volgende:
[..]
Staat mij, eerlijk gezegd, ook iets van bij hoor....maar weet het niet meer.
Plus rien ne m'etonne + Quitte le pouvoir zijn fijne nummers. Vooral het laatste is geweldig door de rap in het Frans.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:04 schreef pos het volgende:
Zijn naam zegt me niets, maar ik ga wat van hem downloaden
Plus Jamais is bijna binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Plus rien ne m'etonne + Quitte le pouvoir zijn fijne nummers. Vooral het laatste is geweldig door de rap in het Frans.
O...die is niet van hemquote:
Die begint bij mij net te spelenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:12 schreef pos het volgende:
[..]
O...die is niet van hem![]()
Baba en Tonton d' America zijn ook bijna binnen.
Om te luisteren of je een album al dan niet de moeite vindt om aan te schaffen. Sinds ik download koop ik ook veel meer.quote:
Ik ookquote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om te luisteren of je een album al dan niet de moeite vindt om aan te schaffen. Sinds ik download koop ik ook veel meer.
Ik doe het ook, hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Om te luisteren of je een album al dan niet de moeite vindt om aan te schaffen. Sinds ik download koop ik ook veel meer.
Het is gewoon handig. Als ik het mooi vind wil ik het toch op cd hebben. Voor de single-markt is het wel een ramp denk ik, kopers daarvan nemen vaak wel genoegen met een mindere kwaliteit.quote:
Die rap halverwege is echt wickedquote:
Klinkt heerlijk, Scrutquote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die rap halverwege is echt wicked(vind ik). Ik versta er niks van maar Frans klinkt wel lekker als het gerapt wordt.
Ik ga nu even voedsel vergaren
Mooi, dat hoor ik graagquote:
Als pos het zegt dan klinkt het lievigquote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, we weten natuurlijk allemaal hoe vervelend je het vindt om "Scrut" genoemd te worden, Scrutinizer.
En zo bedoel ik het ook hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als pos het zegt dan klinkt het lievig![]()
Ik vind 1 al moeilijkquote:
Ik ook.. en vooral van bands waarvan ik jaren geleden nog nooit van gehoord had!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Kutzooiquote:Mijn fiets is gestolen![]()
fiets krijg ik via verzekering wel terug, maar ook mn kinderzitje is gestolen... grrrrr.
quote:
Waren er meer gestolen? Vaak verschijnen die fietsen dan niet meer in de plaats waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]moest helemaal lopend naar huis en mn andere fiets heeft een lekke band, dus die moeten we zo nog eerst gaan plakken... grrr. Het is wel een opvallende fiets, een knalrode omafiets... zijn er niet veel van.
Geen idee... ik was de enige die een beetje stond rond te kijken. De fiets die bij mij in de buurt stonden vanmorgen, stonden er in ieder geval nog.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waren er meer gestolen? Vaak verschijnen die fietsen dan niet meer in de plaats waar ze vandaan komen.
Wat ellendig, bahquote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]moest helemaal lopend naar huis en mn andere fiets heeft een lekke band, dus die moeten we zo nog eerst gaan plakken... grrr. Het is wel een opvallende fiets, een knalrode omafiets... zijn er niet veel van.
Dan heb je goede kans dat je 'm nog eens een keer ziet staan in de stad. In dat geval op een niet direct zichtbare manier met een extra slot vastzettenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee... ik was de enige die een beetje stond rond te kijken. De fiets die bij mij in de buurt stonden vanmorgen, stonden er in ieder geval nog.
Ik heb een hele afwijkende fiets, dat is tot nu toe ook al een hele tijd goed gegaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef pos het volgende:
[..]
Wat ellendig, bah![]()
Ik woon in Amsterdam en m'n fiets is gelukkig nog nooit gestolen.
Dat is een goede tipquote:Op maandag 24 juli 2006 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb je goede kans dat je 'm nog eens een keer ziet staan in de stad. In dat geval op een niet direct zichtbare manier met een extra slot vastzetten [afbeelding]
Als je de mogelijkheid hebt om te wachten tot de nieuwe eigenaar komt hoef je hem of haar waarschijnlijk niet eens aan te spreken. 10 tegen 1 dat diegene nietsvermoedend het eigen slot losmaakt en er dan pas achter komt dat er nog een slot opzit en vervolgens zonder het eigen slot weer vast te zetten te voet op zoek gaat naar een fietsen- of slotenmaker (oid). Op dat moment kun jij je fiets weer van het slot halen en meenemenquote:
Hee dat is pas coolquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt om te wachten tot de nieuwe eigenaar komt hoef je hem of haar waarschijnlijk niet eens aan te spreken. 10 tegen 1 dat diegene nietsvermoedend het eigen slot losmaakt en er dan pas achter komt dat er nog een slot opzit en vervolgens zonder het eigen slot weer vast te zetten te voet op zoek gaat naar een fietsen- of slotenmaker (oid). Op dat moment kun jij je fiets weer van het slot halen en meenemen
Een heel goedkoop slotje is voldoende, daarvan kun je verwachten dat iemand ergens een ijzerzaag gaat halen en is onopvallend.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dat is pas coolzeg..... moet ik wel een slot in de buurt hebben....
Okay ... moet ik onthouden....quote:Op maandag 24 juli 2006 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een heel goedkoop slotje is voldoende, daarvan kun je verwachten dat iemand ergens een ijzerzaag gaat halen en is onopvallend.![]()
Yepquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
Charlotte Rampling is er één.
Een klein kabelslotje, kun je gewoon extra aan je fiets hebben.quote:Ik zou ook niet zo gauw met een extra fietsslot rondlopen
Daarom moet je de fiets ook ergens aan vastmaken.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
En wat nou als die voormalige dief niet weggaat om een slotenmaker of zaagje te halen, maar de fiets optilt en weer mee naar huis neemt?
Je zet je eigen fiets toch ook altijd ergens aan vast, Wycquote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
En wat nou als die voormalige dief niet weggaat om een slotenmaker of zaagje te halen, maar de fiets optilt en weer mee naar huis neemt?
Die inspecteur/detective was toch niet Philip Marlowe?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Die monsieur is trouwens ook heel bekend hoor. Hij is bekend bekend geworden in een rol van inspecteur die dol is op pijpen. Het roken daarvan, bedoel ik.
Mais non.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die inspecteur/detective was toch niet Philip Marlowe?
Helemaal goed dartfanaatquote:Op maandag 24 juli 2006 20:47 schreef dartfanaat het volgende:
Ow wat stom.........
Maigret, maar nu de naam van de acteur. Bruno Cremer, dacht ik
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je die foto nog een paar dagen had bewaard was-ie een stuk lastiger geweest![]()
Heb je airco op de fiets?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Zow band van mn oude fiets is weer geplaktik kan morgen met de fiets.
He wat jammer, .helemaal fout.quote:
Nee dat niet, maar fietsen met deze warmte is niet zo heel erg, vooral smorgens is het erg lekker. Het wordt pas erg als je stopt of afstapt.quote:
Aardig van Peaceman dat 'ie de band geplakt heeftquote:Op maandag 24 juli 2006 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Zow band van mn oude fiets is weer geplaktik kan morgen met de fiets.
Vanochtend was het wel héél lekker, het was gewoon jammer dat m'n auto zo dichtbij stond.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar fietsen met deze warmte is niet zo heel erg, vooral smorgens is het erg lekker. Het wordt pas erg als je stopt of afstapt.
Of hij het nog steeds is weet ik niet, maar hij is wel bekend door de politiekquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een politieke meneer toch?
We hebben het samen gedaanquote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Aardig van Peaceman dat 'ie de band geplakt heeft
Is het een Belg? Of iemand uit het zuiden van Nederland?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Of hij het nog steeds is weet ik niet, maar hij is wel bekend door de politiek
Geloof ik ook wel, was maar een geintje.quote:
Het is een Nederlander en bekend door, samen met iemand anders, UIT een bepaalde partij te stappenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het een Belg? Of iemand uit het zuiden van Nederland?
Rechts gesitueerd in het politieke spectrum zeker?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Het is een Nederlander en bekend door, samen met iemand anders, UIT een bepaalde partij te stappen
Yepquote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rechts gesitueerd in het politieke spectrum zeker?![]()
JAquote:Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Die mevrouw was Winnie?
Da's toch die van die extreem rechtse volkspartij?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me alleen nog herinneren dat Michiel Smit tot haar persoonlijke staf behoorde
Die is dat ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's toch die van die extreem rechtse volkspartij?
Rechts op de foto zit die leukertquote:Op maandag 24 juli 2006 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's toch die van die extreem rechtse volkspartij?
ik welquote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja. Ik heb geen plaatjes meer op voorraad
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
Koningin Noor.
Neequote:Op maandag 24 juli 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
Weer een Sjonnie?
Zekerquote:
Die was grappig als gast bij Jack van Gelder tijdens het WK. Die lulde gewoon overal doorheenquote:
Je moet het stukje ff lezen...echt een grappig type. Vooral hoe hij over de duitsers praatquote:Op maandag 24 juli 2006 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die was grappig als gast bij Jack van Gelder tijdens het WK. Die lulde gewoon overal doorheen
Veel plezierquote:Op maandag 24 juli 2006 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga strijkenhet is nu redelijk afgekoeld... misschien tot zo.
Ghehehequote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef pos het volgende:
[..]
Zeker
Leuk stukje:
"Wanneer we over Duitsers spreken, hebben we het over een volk dat mensen als Goethe en Schiller heeft voortgebracht. Na een jarenlange studie kan ik echter slechts één advies geven: geef ze geen duimbreed, want het gebeurt weer. Voor de Europa Cup-wedstrijd Katowic-FC Köln bracht ik een bezoek aan Auschwitz, ik was volkomen van de kaart, dan heb je echt geen zin om nog even een wedstrijd te fluiten.
Het enige dat ik kon doen was die moffenclub niet laten winnen, het werd dan ook een gelijkspel. Na afloop waren ze nog tevreden ook, dan laat je bij die klootzakken ook nog een goede indruk achter."
Tot later Diaanquote:Op maandag 24 juli 2006 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga strijkenhet is nu redelijk afgekoeld... misschien tot zo.
Een emmer water misschien?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
G*tverZit die k*tonderbuurvrouw weer te bbq-en onder mijn open slaapkamerraam.
Het is gewoon asociaal, ik heb aan het eind van de middag nog met haar gesproken, ze had me sowieso wel even kunnen waarschuwen. De vorige keer had ik al m'n was hangen, dat stonk zo dat ik het weer opnieuw moest gaan wassen.quote:
Polle Eduardquote:Op maandag 24 juli 2006 22:13 schreef pos het volgende:
Die achter Peter Koelewijn...wie is dat ook al weer?
Even afkoelpauze: wij gaan ookquote:Op maandag 24 juli 2006 22:16 schreef dartfanaat het volgende:
* gaat naar een voorstelling van De Groot het komend seizoen
Heb je haar dat ook gezegd? Dan is het echt asociaal.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon asociaal, ik heb aan het eind van de middag nog met haar gesproken, ze had me sowieso wel even kunnen waarschuwen. De vorige keer had ik al m'n was hangen, dat stonk zo dat ik het weer opnieuw moest gaan wassen.
Wanneer gaan jullie?quote:
De vorige keer heb ik haar gevraagd in vervolg mij te waarschuwen, even aan te bellen, als ze ziet dat mijn ramen open staan.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:19 schreef pos het volgende:
[..]
Heb je haar dat ook gezegd? Dan is het echt asociaal.
Wij gaan 9 mei in Hengelo. De kaartjes liggen hier ook al... daarvoor gaan we nog wel naar de muscial Doe Maar en Stef Bos en ga ik met Twan naar Pluk redt de dieren en Piet Piraat.... een heel stapeltje dus weerquote:Op maandag 24 juli 2006 22:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie?
Ik ga in maart. Heb alle kaartjes al hier liggen, mooi wat om naar uit te kijken
Dat zijn altijd mooie showsquote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Eerst volgende week nog naar de Rolling Stones...
Jullie gaan ook naar Doe Maar. Goh, da's nu ook toevallig ik ookquote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan 9 mei in Hengelo. De kaartjes liggen hier ook al... daarvoor gaan we nog wel naar de muscial Doe Maar en Stef Bos en ga ik met Twan naar Pluk redt de dieren en Piet Piraat.... een heel stapeltje dus weer
Ik ben toen naar Parijs geweest, was hier geen kaartje meer te krijgenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kun je ook echt zien dat het je onderbuurvrouw is, niet dat het een andere buurvrouw is toevallig?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
De vorige keer heb ik haar gevraagd in vervolg mij te waarschuwen, even aan te bellen, als ze ziet dat mijn ramen open staan.
Ik naar Nijmegen. Ik stond naast Pylquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef pos het volgende:
[..]
Ik ben toen naar Parijs geweest, was hier geen kaartje meer te krijgen
Dan zou ik haar daar zeker eventjes op wijzen .quote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik haar gevraagd in vervolg mij te waarschuwen, even aan te bellen, als ze ziet dat mijn ramen open staan.
En hoe wist je dat dan? Of hadden jullie een date?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik naar Nijmegen. Ik stond naast Pyl![]()
Het ding staat recht onder m'n raam, ik had de slaapkamerdeur dicht omdat er verderop een kinderfeestje was en heb het dus niet direkt gerokenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je ook echt zien dat het je onderbuurvrouw is, niet dat het een andere buurvrouw is toevallig?
Volgende keer als ik haar tegenkom. Als ik er nu naar toe ga wordt ze bang voor me, dat is ook weer niet de bedoeling.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:31 schreef pos het volgende:
[..]
Dan zou ik haar daar zeker eventjes op wijzen .
Ongeveer 10 jaar geledenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:32 schreef pos het volgende:
[..]
En hoe wist je dat dan? Of hadden jullie een date?
Zegt me niets. Waar is die van?quote:
Dat zegt me wel weer wat.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had die een hitje met: Ik wil jou (ja jou, voor mij alleen)
Z'n hoogste notering in de top40, plaats 33, was "Ik wil jou"quote:
Da's nu aardig van je.quote:
Die ken ik niet. Ook waterijs?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister een heerlijk ijsje gegeten van Australian (heet dat geloof ik)
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik ook een ander ijsje? Lekker softijs met (echte) chocodip...![]()
Biertje?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef dolle_hond het volgende:
ik sla ff over
Gadver Posquote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef pos het volgende:
Ik lust geen bier, maar vind het er wel altijd lekker uitzien als het warm is.
[afbeelding]
Peaceman had een gewoon biertje in beeld.... Wyccie en ik duidelijk niet dus...quote:
Ik heb het al eerder gehad. Er zijn site's die dat soort "grapjes" uithalenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman had een gewoon biertje in beeld.... Wyccie en ik duidelijk niet dus...
Vervelend en flauw is dat zeg. Heb je zelf ook gezien wat het was?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gehad. Er zijn site's die dat soort "grapjes" uithalen![]()
Van dat water-vruchten-fruit-ijs, bolletjes. Zit oa in Leidsestraat en op de hoek van de Heiligeweg en Singel.quote:
Het geluid van The Stones is reden genoeg om te gaan. Gaan band heeft het zo goed voor elkaar als zij, het is bijna HiFi.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe de Rolling Stones zijn, we hebben ze nog nooit live gezien...
quote:
Ik was even douchen, dus ik ben onschuldigquote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef dartfanaat het volgende:
Ik had ook gewoon een biertje in beeld
Ben benieuwd of dat ook zo is in de Arena...quote:Op maandag 24 juli 2006 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het geluid van The Stones is reden genoeg om te gaan. Gaan band heeft het zo goed voor elkaar als zij, het is bijna HiFi.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van dat water-vruchten-fruit-ijs, bolletjes. Zit oa in Leidsestraat en op de hoek van de Heiligeweg en Singel.
Nee, maar kan het wel radenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vervelend en flauw is dat zeg. Heb je zelf ook gezien wat het was?
Ook een aanraderquote:
truste peacemanquote:
Sommige Jamins hebben Ben&Jerryquote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe heet dat ijs van Jamin ook alweer... dat heb je ook op stations... is meestal ijs met vruchten of chocolade stukjes.. is ook heerlijk. Heb ik nog helemaal niet gehad dit jaar.. vorig jaar wel lekker met meloen.
Jammer dat ik, in deze tijd, zo weinig de stad in kom.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook een aanraderZe maken alles ter plekke vers, zo kan het dus zijn dat die smaak die je net had willen hebben er eventjes niet is.
Ow die bedoel ik niet.... hmmm irri dat ik het niet meer weet... zodra ik het weet, zal ik het posten, maar dat wordt morgen... ik ga ook maar eens de was wegpakken en ook gaan slapen. Welterustenquote:
AH heeft ook Ben & Jerry hoor. Zoooo lekkerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige Jamins hebben Ben&Jerry![]()
Trusten Peaceman
Truste Diaan en Peacequote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die bedoel ik niet.... hmmm irri dat ik het niet meer weet... zodra ik het weet, zal ik het posten, maar dat wordt morgen... ik ga ook maar eens de was wegpakken en ook gaan slapen. Welterusten![]()
Trusten Diaanquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die bedoel ik niet.... hmmm irri dat ik het niet meer weet... zodra ik het weet, zal ik het posten, maar dat wordt morgen... ik ga ook maar eens de was wegpakken en ook gaan slapen. Welterusten![]()
Ik heb deze zomer zo ontzettend genoten van de stad. Amsterdam is 's zomers zó mooiquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef pos het volgende:
[..]
Jammer dat ik, in deze tijd, zo weinig de stad in kom.
In het voorjaar kom ik wel veel in de Jordaan. Nu is er elk weekend camping.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer zo ontzettend genoten van de stad. Amsterdam is 's zomers zó mooi![]()
Ik kom maar heel zelden in De Jordaan, die moet ik nog ontdekkenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef pos het volgende:
[..]
In het voorjaar kom ik wel veel in de Jordaan. Nu is er elk weekend camping.
Komt wel weer eind September.
O Scrut...De Jordaan is geweldig. Zou er zo willen wonen.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom maar heel zelden in De Jordaan, die moet ik nog ontdekken
Weet ik. Maar ja, moet wat he. Die middelste 2 heb ik overigens niet echt hoog, maar dat doet er nu niet toe.quote:
De verstandigste eruitquote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Die linker is toch wel een verstandige kerel? Rouvoet bedoel ik.
Heeft, neem ik aan, met darten te maken maar zegt me nietsquote:Op maandag 24 juli 2006 23:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
heb je de loting voor de BWDT gezien?
De mensen die ik daar ken zijn nou niet bepaald mijn soort mensen, dat heeft me waarschijnlijk weerhouden. Een loft aan de Weesperzijde lijkt me wel wat, een woning aan de Weteringschans zou ik ook wel leuk vindenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef pos het volgende:
[..]
O Scrut...De Jordaan is geweldig. Zou er zo willen wonen.
Uiteraard met darts. BWDT zegt je niets. Bavaria World Darts Trophy (een van de 4 Grandslams)quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef pos het volgende:
[..]
Heeft, neem ik aan, met darten te maken maar zegt me niets![]()
Je moet eens op zaterdag naar de Lindengracht-markt gaan, leukste markt van Amsterdam.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De mensen die ik daar ken zijn nou niet bepaald mijn soort mensen, dat heeft me waarschijnlijk weerhouden. Een loft aan de Weesperzijde lijkt me wel wat, een woning aan de Weteringschans zou ik ook wel leuk vinden![]()
En de rest: Nawijn, Wilders (beide afschuwelijke exemplaren van de menselijke soort) en Ferry Mingelequote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
De verstandigste eruit
Rouvoet is overigens goed
Helemaal goed (en helemaal met je eens)quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de rest: Nawijn, Wilders (beide afschuwelijke exemplaren van de menselijke soort) en Ferry Mingele
Nee zegt me niets, kan alleen Lakesitequote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Uiteraard met darts. BWDT zegt je niets. Bavaria World Darts Trophy (een van de 4 Grandslams)
Ow, dacht dat je er meer van wist. Maar goed, wat niet is kan nog komenquote:
Hoop dat hij verliestquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je er meer van wist. Maar goed, wat niet is kan nog komen
BWDT is overigens van 2 tot 10 september. Van Barneveld mag meteen vol aan de bak tegen ons dartwonder Michael van Gerwen
Volgens mij moet je maar afwachten of Michael nog een keer zo kan stunten.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef dartfanaat het volgende:
Van Barneveld mag meteen vol aan de bak tegen ons dartwonder Michael van Gerwen
Ja, dat een man verliest is duidelijk. Maar wie is "hij"quote:
Nou en of. Ik denk dat het close wordtquote:Op maandag 24 juli 2006 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je maar afwachten of Michael nog een keer zo kan stunten.
Anyway, ik ga zo ook richting m'n bedje. Welterusten![]()
![]()
Weltruste Scrutquote:Op maandag 24 juli 2006 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij moet je maar afwachten of Michael nog een keer zo kan stunten.
Anyway, ik ga zo ook richting m'n bedje. Welterusten![]()
![]()
Barney natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ja, dat een man verliest is duidelijk. Maar wie is "hij"
(denk overigens dat ik het wel weet)
Ik dacht het al. Ik vrees er idd voor dat hij verliest. Voorspelling 3-2 voor Van Gerwenquote:
Zeker. Die man brengt het slechtste in mij bovenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:53 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik dacht het al. Ik vrees er idd voor dat hij verliest. Voorspelling 3-2 voor Van Gerwen
Je zult zeker ook blij zijn dat hij de overstap gemaakt heeft en dus niet meer de Lakeside kan winnen
Dan heb je Ted Hankey zeker nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef pos het volgende:
[..]
Zeker. Die man brengt het slechtste in mij bovenZeg de meest nare
dingen als ik hem zie darten![]()
Ik ga slapen, tot donderdag
Jeuj!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Die heeft altijd schaduw van zijn bomen.....Bos dus...
Was het daar dan nóg warmer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:58 schreef Z het volgende:
Ik zit gelukkig in een goed gekoeld hok. En omdat het in Spanje en vooral Madrid bloedheet was kan ik goed tegen de hitte hier
Goed topic Tongquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar mijn topic
Wat gaan jullie eten tijdens de Kerstdagen ?
Geen Italiaansequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel Italiaans of dat zelfs niet?
Ik reken het goed, tong!quote:
quote:
Weer om een uur of drie, misschien vier, en dan morgen weer een siesta doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:58 schreef Tokay het volgende:
[..]Alleen de vraag is: hoe kom je vannacht weer in slaap?
![]()
Ik vind hem wel grappig eigenlijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
Lijkt op die lul sukkel van de Alber Hein Albert Heijn-reclames.
Ik vind het ook wel goede spots. Sommige hypercorrectieve mensen stoorden zich aan het feit dat de vakkenvullers stereotiep door Marokkanen worden gespeeld, terwijl dat juist een realistisch beeld is.quote:
Is het nou Sipkema of Piekema?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig eigenlijk!
Hij heet Harry Piekema, en hij is natuurlijk helemaal geen filiaalmanager bij Albert Heijn (duh), maar een acteur/regisseur.
Ik was er laat bij vandaag, jij maakt het helemaal bont.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ga nu even een siėsta houden.
Pffff waar jij je druk om maakt met dit weer....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er laat bij vandaag, jij maakt het helemaal bont.![]()
Ik had tussen de middag anderhalf uur pauze en wilde een siesta houden, gaat een collega tegen me aan zitten lullenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Pffff waar jij je druk om maakt met dit weer....
Gewoon in de Mauritskade plempen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had tussen de middag anderhalf uur pauze en wilde een siesta houden, gaat een collega tegen me aan zitten lullen![]()
Volgens mij is dat waar Gellius z'n werk heeft, ik moet de stad uit voor m'n werk. Ik zou zo iemand de start/landingsbaan op kunnen sturen.quote:
Enkeltje Timbuktu..... veel water staat er trouwens niet meer in de kadequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat waar Gellius z'n werk heeft, ik moet de stad uit voor m'n werk. Ik zou zo iemand de start/landingsbaan op kunnen sturen.![]()
Ik ga zo even kijken. Ik zal een flesje water meenemen en leeggieten, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef fotoloog het volgende:
veel water staat er trouwens niet meer in de kade![]()
Je bent te goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken. Ik zal een flesje water meenemen en leeggieten, dat scheelt weer.![]()
Ik was abuis, het moest wel degelijk Piekema zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het nou Sipkema of Piekema?
Leg uit!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef Gellius het volgende:
Geboekt! Volgende week naarParijs
. Voor het laatst, dat wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |