En nu moet je vast douchenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Een naamtopic![]()
[..]
Ik moest door het Amsterdamse bos crossen op de terugweg![]()
Tis een voetballert.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:27 schreef pos het volgende:
Goh...wie is dat ook al weer?
Dat weet ik. Dacht eerst aan George Best maar dat is hem niet.quote:
Nederland heeft slechte herinneringen aan deze voetballert.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:29 schreef pos het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dacht eerst aan George Best maar dat is hem niet.
Ik denk diep naquote:Op maandag 24 juli 2006 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nederland heeft slechte herinneringen aan deze voetballert.
Jaaaaaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:47 schreef pos het volgende:
Mario Kempes?
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
FF kijken of je iets met m'n muziektip van een tijdje geleden hebt gedaan![]()
[afbeelding]
Misschien was het in MUZ-trivia, maar ik dacht eigenlijk dat ik je deze getipt had toen we hier eens over reggae slowchatteten. Hij komt uit Ivoorkust.quote:
Staat mij, eerlijk gezegd, ook iets van bij hoor....maar weet het niet meer.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien was het in MUZ-trivia, maar ik dacht eigenlijk dat ik je deze getipt had toen we hier eens over reggae slowchatteten. Hij komt uit Ivoorkust.
Tiken Jah Fakolyquote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef pos het volgende:
[..]
Staat mij, eerlijk gezegd, ook iets van bij hoor....maar weet het niet meer.
Plus rien ne m'etonne + Quitte le pouvoir zijn fijne nummers. Vooral het laatste is geweldig door de rap in het Frans.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:04 schreef pos het volgende:
Zijn naam zegt me niets, maar ik ga wat van hem downloaden
Plus Jamais is bijna binnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Plus rien ne m'etonne + Quitte le pouvoir zijn fijne nummers. Vooral het laatste is geweldig door de rap in het Frans.
O...die is niet van hemquote:
Die begint bij mij net te spelenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:12 schreef pos het volgende:
[..]
O...die is niet van hem![]()
Baba en Tonton d' America zijn ook bijna binnen.
Om te luisteren of je een album al dan niet de moeite vindt om aan te schaffen. Sinds ik download koop ik ook veel meer.quote:
Ik ookquote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om te luisteren of je een album al dan niet de moeite vindt om aan te schaffen. Sinds ik download koop ik ook veel meer.
Ik doe het ook, hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Om te luisteren of je een album al dan niet de moeite vindt om aan te schaffen. Sinds ik download koop ik ook veel meer.
Het is gewoon handig. Als ik het mooi vind wil ik het toch op cd hebben. Voor de single-markt is het wel een ramp denk ik, kopers daarvan nemen vaak wel genoegen met een mindere kwaliteit.quote:
Die rap halverwege is echt wickedquote:
Klinkt heerlijk, Scrutquote:Op maandag 24 juli 2006 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die rap halverwege is echt wicked(vind ik). Ik versta er niks van maar Frans klinkt wel lekker als het gerapt wordt.
Ik ga nu even voedsel vergaren
Mooi, dat hoor ik graagquote:
Als pos het zegt dan klinkt het lievigquote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, we weten natuurlijk allemaal hoe vervelend je het vindt om "Scrut" genoemd te worden, Scrutinizer.
En zo bedoel ik het ook hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als pos het zegt dan klinkt het lievig![]()
Ik vind 1 al moeilijkquote:
Ik ook.. en vooral van bands waarvan ik jaren geleden nog nooit van gehoord had!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Kutzooiquote:Mijn fiets is gestolen![]()
fiets krijg ik via verzekering wel terug, maar ook mn kinderzitje is gestolen... grrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |