Waren er meer gestolen? Vaak verschijnen die fietsen dan niet meer in de plaats waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]moest helemaal lopend naar huis en mn andere fiets heeft een lekke band, dus die moeten we zo nog eerst gaan plakken... grrr. Het is wel een opvallende fiets, een knalrode omafiets... zijn er niet veel van.
Geen idee... ik was de enige die een beetje stond rond te kijken. De fiets die bij mij in de buurt stonden vanmorgen, stonden er in ieder geval nog.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waren er meer gestolen? Vaak verschijnen die fietsen dan niet meer in de plaats waar ze vandaan komen.
Wat ellendig, bahquote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]moest helemaal lopend naar huis en mn andere fiets heeft een lekke band, dus die moeten we zo nog eerst gaan plakken... grrr. Het is wel een opvallende fiets, een knalrode omafiets... zijn er niet veel van.
Dan heb je goede kans dat je 'm nog eens een keer ziet staan in de stad. In dat geval op een niet direct zichtbare manier met een extra slot vastzettenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee... ik was de enige die een beetje stond rond te kijken. De fiets die bij mij in de buurt stonden vanmorgen, stonden er in ieder geval nog.
Ik heb een hele afwijkende fiets, dat is tot nu toe ook al een hele tijd goed gegaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef pos het volgende:
[..]
Wat ellendig, bah![]()
Ik woon in Amsterdam en m'n fiets is gelukkig nog nooit gestolen.
Dat is een goede tipquote:Op maandag 24 juli 2006 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb je goede kans dat je 'm nog eens een keer ziet staan in de stad. In dat geval op een niet direct zichtbare manier met een extra slot vastzetten [afbeelding]
Als je de mogelijkheid hebt om te wachten tot de nieuwe eigenaar komt hoef je hem of haar waarschijnlijk niet eens aan te spreken. 10 tegen 1 dat diegene nietsvermoedend het eigen slot losmaakt en er dan pas achter komt dat er nog een slot opzit en vervolgens zonder het eigen slot weer vast te zetten te voet op zoek gaat naar een fietsen- of slotenmaker (oid). Op dat moment kun jij je fiets weer van het slot halen en meenemenquote:
Hee dat is pas coolquote:Op maandag 24 juli 2006 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt om te wachten tot de nieuwe eigenaar komt hoef je hem of haar waarschijnlijk niet eens aan te spreken. 10 tegen 1 dat diegene nietsvermoedend het eigen slot losmaakt en er dan pas achter komt dat er nog een slot opzit en vervolgens zonder het eigen slot weer vast te zetten te voet op zoek gaat naar een fietsen- of slotenmaker (oid). Op dat moment kun jij je fiets weer van het slot halen en meenemen
Een heel goedkoop slotje is voldoende, daarvan kun je verwachten dat iemand ergens een ijzerzaag gaat halen en is onopvallend.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dat is pas coolzeg..... moet ik wel een slot in de buurt hebben....
Okay ... moet ik onthouden....quote:Op maandag 24 juli 2006 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een heel goedkoop slotje is voldoende, daarvan kun je verwachten dat iemand ergens een ijzerzaag gaat halen en is onopvallend.![]()
Yepquote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
Charlotte Rampling is er één.
Een klein kabelslotje, kun je gewoon extra aan je fiets hebben.quote:Ik zou ook niet zo gauw met een extra fietsslot rondlopen
Daarom moet je de fiets ook ergens aan vastmaken.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
En wat nou als die voormalige dief niet weggaat om een slotenmaker of zaagje te halen, maar de fiets optilt en weer mee naar huis neemt?
Je zet je eigen fiets toch ook altijd ergens aan vast, Wycquote:Op maandag 24 juli 2006 20:19 schreef wyccie het volgende:
En wat nou als die voormalige dief niet weggaat om een slotenmaker of zaagje te halen, maar de fiets optilt en weer mee naar huis neemt?
Die inspecteur/detective was toch niet Philip Marlowe?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Die monsieur is trouwens ook heel bekend hoor. Hij is bekend bekend geworden in een rol van inspecteur die dol is op pijpen. Het roken daarvan, bedoel ik.
Mais non.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die inspecteur/detective was toch niet Philip Marlowe?
Helemaal goed dartfanaatquote:Op maandag 24 juli 2006 20:47 schreef dartfanaat het volgende:
Ow wat stom.........
Maigret, maar nu de naam van de acteur. Bruno Cremer, dacht ik
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je die foto nog een paar dagen had bewaard was-ie een stuk lastiger geweest![]()
Heb je airco op de fiets?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Zow band van mn oude fiets is weer geplaktik kan morgen met de fiets.
He wat jammer, .helemaal fout.quote:
Nee dat niet, maar fietsen met deze warmte is niet zo heel erg, vooral smorgens is het erg lekker. Het wordt pas erg als je stopt of afstapt.quote:
Aardig van Peaceman dat 'ie de band geplakt heeftquote:Op maandag 24 juli 2006 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Zow band van mn oude fiets is weer geplaktik kan morgen met de fiets.
Vanochtend was het wel héél lekker, het was gewoon jammer dat m'n auto zo dichtbij stond.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar fietsen met deze warmte is niet zo heel erg, vooral smorgens is het erg lekker. Het wordt pas erg als je stopt of afstapt.
Of hij het nog steeds is weet ik niet, maar hij is wel bekend door de politiekquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een politieke meneer toch?
We hebben het samen gedaanquote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Aardig van Peaceman dat 'ie de band geplakt heeft
Is het een Belg? Of iemand uit het zuiden van Nederland?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Of hij het nog steeds is weet ik niet, maar hij is wel bekend door de politiek
Geloof ik ook wel, was maar een geintje.quote:
Het is een Nederlander en bekend door, samen met iemand anders, UIT een bepaalde partij te stappenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het een Belg? Of iemand uit het zuiden van Nederland?
Rechts gesitueerd in het politieke spectrum zeker?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Het is een Nederlander en bekend door, samen met iemand anders, UIT een bepaalde partij te stappen
Yepquote:Op maandag 24 juli 2006 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rechts gesitueerd in het politieke spectrum zeker?![]()
JAquote:Op maandag 24 juli 2006 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Die mevrouw was Winnie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |