Dat zegt me wel weer wat.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij had die een hitje met: Ik wil jou (ja jou, voor mij alleen)
Z'n hoogste notering in de top40, plaats 33, was "Ik wil jou"quote:
Da's nu aardig van je.quote:
Die ken ik niet. Ook waterijs?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister een heerlijk ijsje gegeten van Australian (heet dat geloof ik)
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag ik ook een ander ijsje? Lekker softijs met (echte) chocodip...![]()
Biertje?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:52 schreef dolle_hond het volgende:
ik sla ff over
Gadver Posquote:Op maandag 24 juli 2006 22:55 schreef pos het volgende:
Ik lust geen bier, maar vind het er wel altijd lekker uitzien als het warm is.
[afbeelding]
Peaceman had een gewoon biertje in beeld.... Wyccie en ik duidelijk niet dus...quote:
Ik heb het al eerder gehad. Er zijn site's die dat soort "grapjes" uithalenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman had een gewoon biertje in beeld.... Wyccie en ik duidelijk niet dus...
Vervelend en flauw is dat zeg. Heb je zelf ook gezien wat het was?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:00 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gehad. Er zijn site's die dat soort "grapjes" uithalen![]()
Van dat water-vruchten-fruit-ijs, bolletjes. Zit oa in Leidsestraat en op de hoek van de Heiligeweg en Singel.quote:
Het geluid van The Stones is reden genoeg om te gaan. Gaan band heeft het zo goed voor elkaar als zij, het is bijna HiFi.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe de Rolling Stones zijn, we hebben ze nog nooit live gezien...
quote:
Ik was even douchen, dus ik ben onschuldigquote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef dartfanaat het volgende:
Ik had ook gewoon een biertje in beeld
Ben benieuwd of dat ook zo is in de Arena...quote:Op maandag 24 juli 2006 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het geluid van The Stones is reden genoeg om te gaan. Gaan band heeft het zo goed voor elkaar als zij, het is bijna HiFi.
Klinkt lekkerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van dat water-vruchten-fruit-ijs, bolletjes. Zit oa in Leidsestraat en op de hoek van de Heiligeweg en Singel.
Nee, maar kan het wel radenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vervelend en flauw is dat zeg. Heb je zelf ook gezien wat het was?
Ook een aanraderquote:
truste peacemanquote:
Sommige Jamins hebben Ben&Jerryquote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe heet dat ijs van Jamin ook alweer... dat heb je ook op stations... is meestal ijs met vruchten of chocolade stukjes.. is ook heerlijk. Heb ik nog helemaal niet gehad dit jaar.. vorig jaar wel lekker met meloen.
Jammer dat ik, in deze tijd, zo weinig de stad in kom.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook een aanraderZe maken alles ter plekke vers, zo kan het dus zijn dat die smaak die je net had willen hebben er eventjes niet is.
Ow die bedoel ik niet.... hmmm irri dat ik het niet meer weet... zodra ik het weet, zal ik het posten, maar dat wordt morgen... ik ga ook maar eens de was wegpakken en ook gaan slapen. Welterustenquote:
AH heeft ook Ben & Jerry hoor. Zoooo lekkerquote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige Jamins hebben Ben&Jerry![]()
Trusten Peaceman
Truste Diaan en Peacequote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die bedoel ik niet.... hmmm irri dat ik het niet meer weet... zodra ik het weet, zal ik het posten, maar dat wordt morgen... ik ga ook maar eens de was wegpakken en ook gaan slapen. Welterusten![]()
Trusten Diaanquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die bedoel ik niet.... hmmm irri dat ik het niet meer weet... zodra ik het weet, zal ik het posten, maar dat wordt morgen... ik ga ook maar eens de was wegpakken en ook gaan slapen. Welterusten![]()
Ik heb deze zomer zo ontzettend genoten van de stad. Amsterdam is 's zomers zó mooiquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef pos het volgende:
[..]
Jammer dat ik, in deze tijd, zo weinig de stad in kom.
In het voorjaar kom ik wel veel in de Jordaan. Nu is er elk weekend camping.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer zo ontzettend genoten van de stad. Amsterdam is 's zomers zó mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |