Ja, sommige mensen zijn te laat met het bedenken van een leuke maaltijd. Die moeten alles op het laatst gaan improviceren. Ik denk er nu al aan. Dat zouden er meer moeten doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Skv het volgende:
Kerst?
Ja en dat is nu juist fout. Dit zijn bijvoorbeeld prima dagen om te inventariseren welk ijs-desert je gaat nemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:27 schreef Xanthe het volgende:
Ik verwacht 1 van de dagen bij mijn ouders door te brengen en mijn moeder kookt echt onwijs lekker waardoor ik me in een prive restaurant waan.
De andere dag zullen we vast thuis door brengen en zal het wel niet zo'n luxe worden , maar wat we dan gaan eten heb ik absoluut nog niet over na gedacht dat doe ik meestal een aantal dagen of een weekje van te voren pas
Vooral de 1ste. Tweede Kerstdag zijn er altijd nog de kliekjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef peaceman het volgende:
1e of 2e kerstdag?
Ik ben student. Zal wel bij mijn ouders mee gaan etenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn te laat met het bedenken van een leuke maaltijd. Die moeten alles op het laatst gaan improviceren. Ik denk er nu al aan. Dat zouden er meer moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |