Ik vind hem wel grappig eigenlijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
Lijkt op die lul sukkel van de Alber Hein Albert Heijn-reclames.
Ik vind het ook wel goede spots. Sommige hypercorrectieve mensen stoorden zich aan het feit dat de vakkenvullers stereotiep door Marokkanen worden gespeeld, terwijl dat juist een realistisch beeld is.quote:
Is het nou Sipkema of Piekema?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig eigenlijk!
Hij heet Harry Piekema, en hij is natuurlijk helemaal geen filiaalmanager bij Albert Heijn (duh), maar een acteur/regisseur.
Ik was er laat bij vandaag, jij maakt het helemaal bont.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ga nu even een siësta houden.
Pffff waar jij je druk om maakt met dit weer....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er laat bij vandaag, jij maakt het helemaal bont.![]()
Ik had tussen de middag anderhalf uur pauze en wilde een siesta houden, gaat een collega tegen me aan zitten lullenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Pffff waar jij je druk om maakt met dit weer....
Gewoon in de Mauritskade plempen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had tussen de middag anderhalf uur pauze en wilde een siesta houden, gaat een collega tegen me aan zitten lullen![]()
Volgens mij is dat waar Gellius z'n werk heeft, ik moet de stad uit voor m'n werk. Ik zou zo iemand de start/landingsbaan op kunnen sturen.quote:
Enkeltje Timbuktu..... veel water staat er trouwens niet meer in de kadequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat waar Gellius z'n werk heeft, ik moet de stad uit voor m'n werk. Ik zou zo iemand de start/landingsbaan op kunnen sturen.![]()
Ik ga zo even kijken. Ik zal een flesje water meenemen en leeggieten, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:37 schreef fotoloog het volgende:
veel water staat er trouwens niet meer in de kade![]()
Je bent te goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga zo even kijken. Ik zal een flesje water meenemen en leeggieten, dat scheelt weer.![]()
Ik was abuis, het moest wel degelijk Piekema zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het nou Sipkema of Piekema?
Leg uit!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef Gellius het volgende:
Geboekt! Volgende week naarParijs
. Voor het laatst, dat wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |