Staat mooier. En verder niet zeuren jijquote:
Ik hoop het wel..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt Rosenberg aan het spelen toe dit seizoen?
euhmm maar natuurlijk is die erquote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Wutangtony het volgende:
Is er nog ergens een filmpje van het doelpunt van Jan Huntelaar van gister tegen Arsenal?
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
euhmm maar natuurlijk is die er
http://www.youtube.com/watch?v=afvkpo8yu8w&search=testimonial%20bergkamp
Tsjah, de legendes zijn niet allemaal even fit meer.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
Toch wel apart dat Stam met de Legends van Ajax meedeed. Gun het hem wel, natuurlijk, maar vreemd is het wel.
Nogmaals, Blind kon dus niet meespelen vanwege een blessure.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:30 schreef Roeni3 het volgende:
Toch wel apart dat Stam met de Legends van Ajax meedeed. Gun het hem wel, natuurlijk, maar vreemd is het wel.
Ja, het gerucht dat Bergkamp homo is.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Terug uit Londen!
Nog leuke geruchten gemist?
Hoe was het uitvak? Veel ajacieden? Kon er niks van zien op tvquote:Op zondag 23 juli 2006 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Terug uit Londen!
Nog leuke geruchten gemist?
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....quote:Op zondag 23 juli 2006 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
Geweldige wedstrijd, gisteren! Mooi stadion ook, al blijft het boring Arsenal.
Jij bent De Kuip gewend en ik de Amsterdam ArenA, dus dat scheelt ook wel.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....
Dat valt reuze mee imo... Doet me denken aan het stadion van Benfica, welke ik persoonlijk ook mooi vindquote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....
mooi stadion iddquote:Op zondag 23 juli 2006 18:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee imo... Doet me denken aan het stadion van Benfica, welke ik persoonlijk ook mooi vind
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom staat er Benfica op de tribune?
(aka dit stadion staat in Lissabon)
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom staat er Benfica op de tribune?
(aka dit stadion staat in Lissabon)
EDIT: dat zeg je idd
Nee, en niets gedronken ookquote:
Wat bedoel je dan met je vraag? Waarom het stadion van de club Benfica, welke uit Lissabon komt, in Lissabon staat? Volgens mij is dat omdat ze niet zo ver willen reizen voor thuiswedstrijdenquote:
Misschien aangezien er bij Arsenal vooral in het Frans gecommuniseerd wordt?quote:
Ik dacht dat hij een foto postte van het Emirates Stadium, maar ik had zn post niet helemaal goed gelezenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je vraag? Waarom het stadion van de club Benfica, welke uit Lissabon komt, in Lissabon staat? Volgens mij is dat omdat ze niet zo ver willen reizen voor thuiswedstrijden
Heeft 'ie nou nog altijd die Cruijff Sports schoenen aan?quote:
Die schoenen zijn toch weer terugquote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou nog altijd die Cruijff Sports schoenen aan?
Ah, vandaar!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:11 schreef jna het volgende:
[..]
Die schoenen zijn toch weer terug![]()
http://www.cruyffclassics.com/
Dinsdag, tegen Emmen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:14 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer is de volgende oefenwedstrijd eigenlijk?
quote:Alleen Vertonghen blijft bij A-selectie
Zondag 23 juli, door SV, Amsterdam, 19.41u GMT+01.00, AS
Van de Jong Ajax-spelers Marco van Duin, Rydell Poepon, Jeffrey Sarpong en Jan Vertonghen mag alleen de laatste voorlopig bij de A-selectie blijven. Dat is gebleken dit weekend.
De linksbenige Belg mocht als enige mee naar Londen voor de wedstrijd Arsenal-Ajax en speelde ook nog eens. Ten Cate is zeer tevreden over het spel van de middenvelder, die ook als inschuivende centrumverdediger kan spelen.
Poepon en Sarpong zijn net als Van Duin eerder teruggezet naar Jong Ajax. Dit weekend speelden zij al mee in het verloren oefenduel tegen Stormvogels/Telstar (4-0).
quote:Huntelaar had de primeur in Londen
Zondag 23 juli, door JK, Amsterdam, 14.33u GMT+01.00, Telegraaf
Alles draaide zaterdagavond in het Emirates Stadium om Dennis Bergkamp, maar Klaas-Jan Huntelaar schreef in Londen ook een stukje geschiedenis.
De spits had een primeur door het eerste doelpunt in het gloednieuwe Emirates Stadium te maken. Huntelaar scoorde in de 37e minuut op aangeven van Edgar Manucharyan, die net in het veld was gekomen voor Kenneth Perez.
Fucking net gelezen!!! Super cool om zo 'n speler bij je cluppie te kunnen krijgen!!!quote:
Dat was inderdaad superzielig, en net wat voor bepaalde supporters van Ajax. Walgelijk om een speler die zoveel voor je club betekent heeft zo uit te fluiten bij elk balcontact, alleen omdat hij niet terugkomtquote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef Cordoba32 het volgende:
Vond het mooi als die ouwe legewndes bij elkaar te zien, maar afscheid nemen van zo'n grote speler kunnen wij veel en veel beter. Vond het een kouwe bedoeling.
Davids die uitgefloten wordt en grof neergelegd wordt, Viera die belangrijker was dan Bergkamp. Wenger die het blijkbaar niet belangrijk genoeg vond om zijn A team op te stellen de 1e helft![]()
Jongen, ik lieg toch niet?quote:
Hijs in ieder geval al even lang als Sneijderquote:'Ajax legt Paraguayaan (15) vast'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 23 juli om 13:41
Ajax hoopt zich op korte termijn te versterken met het Paraguayaanse talent Derlis Hernan Torres Viera. Dit meldt het Zuid-Amerikaanse medium ABC vandaag.
De 15-jarige Viera speelt op de positie van aanvallende middenvelder. Hij zal waarschijnlijk beginnen in een van de jeugdelftallen van Ajax.
Viera komt over Ciclon. De middenvelder, die in eigen land wordt beschouwd als een groot talent, is 1,68m lang en weegt 68 kilo.
Daarom werd ie ook uitgefloten door het Arsenal publiek?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad superzielig, en net wat voor bepaalde supporters van Ajax. Walgelijk om een speler die zoveel voor je club betekent heeft zo uit te fluiten bij elk balcontact, alleen omdat hij niet terugkomtDavids is knettergek als hij ooit nog eens een functie bij Ajax gaat vervullen.
Zei ik toch: Hoe heet ie? Viera !!!quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hijs in ieder geval al even lang als Sneijder![]()
![]()
Hij werdt uitgeloften door Arsenal publiek omdat hij bij de Spurs speelt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad superzielig, en net wat voor bepaalde supporters van Ajax. Walgelijk om een speler die zoveel voor je club betekent heeft zo uit te fluiten bij elk balcontact, alleen omdat hij niet terugkomtDavids is knettergek als hij ooit nog eens een functie bij Ajax gaat vervullen.
Zeiquote:Op maandag 24 juli 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zij ik toch: Hoe heet ie? Viera !!!
Hij is nog in de groei.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef jna het volgende:
[..]
Hijs in ieder geval al even lang als Sneijder![]()
![]()
thnx... Had al een fucking hoofdpijn...quote:
Dat vond ik juist mooi.....speler van de rivaal en die mag ABSOLUUT niet scorenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef Cordoba32 het volgende:
Davids die uitgefloten wordt en grof neergelegd wordt
Echt waar?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij werdt uitgeloften door Arsenal publiek omdat hij bij de Spurs speelt..
Ja schitterend...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist mooi.....speler van de rivaal en die mag ABSOLUUT niet scoren![]()
Zoals al gezegd floot het Arsenal publiek hem uit omdat hij bij de Spurs speelt, maar dat past niet bij zoi'n wedstrijd. Ik weet het niet. Toen we afscheid namen van Blind en Litmanen, dat was pas een afscheid. Heb zaterdag geen moment kippevel gehad. Werd weinig gezongen.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
jupquote:
normaal was zoiets rood. Getuigt niet echt van respect voor Davids om je door je publiek te laten opnaaien hem zo neer te halenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist mooi.....speler van de rivaal en die mag ABSOLUUT niet scoren![]()
Het waren niet de Ajacieden die floten Einsteinquote:Op maandag 24 juli 2006 09:57 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Het ging niet om davids toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
normaal was zoiets rood. Getuigt niet echt van respect voor Davids om je door je publiek te laten opnaaien hem zo neer te halen
Dit is echt knap, eerst zegt iedereen altijd Viera als ze Vieira bedoelen, nu bedoelen ze Viera en zeggen ze Vieiraquote:Op maandag 24 juli 2006 10:12 schreef Robar het volgende:
Kan Vieira even aan de OP toegevoegd worden?
Of dat Bosveldt alleen op de keeper afgaat en dat chivu hem neerlegtquote:Op maandag 24 juli 2006 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
Stel dat een Wesley Sneijder over een jaar of tien stopt en ook Robin van Persie wordt uitgenodigd voor zijn testimonial, denk je dan echt dat hij niet wordt uitgefloten? Rivaliteit is gewoon schitterend, mooi toch om massaal te zingen: "Waar blijft Van Persie nou?"
Dat viel mij ook opquote:Op maandag 24 juli 2006 10:16 schreef PLAE@ het volgende:
En tribunes erg ver van t veld voor een Engels stadion![]()
Je loopt minimaal 6 minuten achterquote:Op maandag 24 juli 2006 10:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het waren niet de Ajacieden die floten Einstein![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dit is echt knap, eerst zegt iedereen altijd Viera als ze Vieira bedoelen, nu bedoelen ze Viera en zeggen ze Vieira![]()
Tsja, werk hequote:Op maandag 24 juli 2006 10:18 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Je loopt minimaal 6 minuten achter
Ach, Davids zelf moest er ook om lachen. Was Davids geen speler van de Spurs geweest, was het waarschijnlijk niet eens gebeurd.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:08 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
normaal was zoiets rood. Getuigt niet echt van respect voor Davids om je door je publiek te laten opnaaien hem zo neer te halen
Volgens mij welquote:Op maandag 24 juli 2006 11:06 schreef PyTh het volgende:
Is Vrijdag de loting voor de 3e voorronde?
das vrijdag toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 11:14 schreef -Wolf- het volgende:
al 100 keer gezegd en ook overal op internet terug te vinden:
28 juli, loting 3e voorronde CL.
En één Bananenman is toegevoegd.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:04 schreef Bananenman het volgende:
Wow sinds wanneer hebben we van die fancy OP's?![]()
Ik wil er ook in, vak 410 is het dus
oppassen voor rondslingerende bananenschillen in 410.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En één Bananenman is toegevoegd.
Wij gaan wss met een groepje van een man of 10....nog ff een busje of iets regelen want trein is bijna niet te doen...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar Dortmund, zaterdag? Morgen begint kaartverkoop, kosten 8 euro per stuk.
Precies, altijd leuk om de nieuwe spelers aan het werk te zien.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het AT ook altijd wel gewoon leuk hoor.
Crybaby Ratnaldo uitfluitenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik ga dus op de zaterdagStam en Ferguson.... Ronaldo een beetje uitfluiten.... zal wel een leuk dagje worden...
idd. ik kan ook niet met geld smijten, dus ik kies voor deze optie.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
AT sla ik over; vind ik persoonlijk het geld niet waard.
JC Schaal en CL Voorronde is meer waard.
LOL, even niet aan gedacht.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je flink gaan fluiten aangezien Porto ook meedoet
Maakt toch verder niet uit?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Kun je flink gaan fluiten aangezien Porto ook meedoet
Ik kan niet op m'n vingers fluiten, en ik weiger oud-Ajacieden uit te fluiten als ik het had gekund. Maar voor Co zou ik bijna een uitzondering maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Je gaat toch niet Co uitfluiten he.
Dat zou ik wel triest vinden.
Daar zou ik lessen in fluiten voor nemenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het gaat mij alleen om die jankert....![]()
[afbeelding]
Ik heb zo'n idee dat de reden is dat het gros van de Portugezen kut-duikelaars en matennaaiers zijn.....quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker niveautje hier.![]()
Omdat dat kut-Oranje verliest van Portugal, moeten we ineens alle Portugezen uitfluiten?![]()
Ach, het zijn er maar 2...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de reden is dat het gros van de Portugezen kut-duikelaars en matennaaiers zijn.....
Och, Arjen Robben en Mark van Bommel kunnen er ook wat van, maar het gros van de FOK!kers hier zal er niet mee zitten als er vijftig duikelingen van diezelfde Robben nodig zijn om wereldkampioen te worden.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de reden is dat het gros van de Portugezen kut-duikelaars en matennaaiers zijn.....
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef M0NTANA het volgende:
Lekker niveautje hier.![]()
Omdat dat kut-Oranje verliest van Portugal, moeten we ineens alle Portugezen uitfluiten?![]()
Ik heb me kapot lopn ergeren aan eht geduikel van vooral Robben.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, Arjen Robben en Mark van Bommel kunnen er ook wat van, maar het gros van de FOK!kers hier zal er niet mee zitten als er vijftig duikelingen van diezelfde Robben nodig zijn om wereldkampioen te worden.
als robben zou komen zou ik hem ook gewoon uitfluiten... And don't get me started over v Bommel...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, Arjen Robben en Mark van Bommel kunnen er ook wat van, maar het gros van de FOK!kers hier zal er niet mee zitten als er vijftig duikelingen van diezelfde Robben nodig zijn om wereldkampioen te worden.
Die twee zijn dan ook genoeg toegezongen in de Arenaquote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Robar het volgende:
[..]man hou toch eens op over oranje!
Figo komt naar de arena en verdient een fluitconcert en ga niet zeggen dat het niet zo is!
Dat heeft niets met het verlies te maken, want als Portugal gewoon van zijn eigen krachten was uitgegaan, dan hadden ze makkelijk met 2-0 gewonnen van dit oranje, maar dan hadden wij Nederlanders ook NIETS te zeuren gehad. Nu heeft Figo zich misdragen (net als een antal andere portugezen) en verdient hij het voor de volle 100%.
Dit is inderdaad het Ajax-topic, zal dus voortaan niets meer over Oranje posten hier. Maar ik vind het een beetje jammer dat veel Ajacieden hier zo kinderachtig terugkijken op de verloren wedstrijd tegen Portugal, Nederland mocht willen dat wij spelers als Luis Figo en Cristiano Ronaldo tot onze beschikking hadden.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb me kapot lopn ergeren aan eht geduikel van vooral Robben.
OK van Bommel viel ok theatraal, maar hij kreeg weldegelijk een kopstoot!
Maar is dit nu het Ajax topic of niet?
Zal niet gebeuren, het zijn namelijk Portugezen en net als Salomon Kalou horen ze dus niet in Oranje.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Euh. Als zulk soort spelers voor het NE zullen gaan uitkomen, hoeft het voor mij écht niet meer.
Uh... Nee. Voetballen kunnen ze, maar hoe ze zich gedroegen op het WK is echt TE triest voor woorden. Vooral Ronaldo die zich als een zielig mietje gedroeg door te gaan liggen bij elke tegenstander die in de buurt kwam. Zo extreem had ik het nog nooit gezien.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Nederland mocht willen dat wij spelers als Luis Figo en Cristiano Ronaldo tot onze beschikking hadden.
Nou nouquote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
Nederland mocht willen dat wij spelers als Luis Figo en Cristiano Ronaldo tot onze beschikking hadden.
Daarbij is Van Persie sowieso al beter en Robben eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Figo is gewoon een enorme zielige duikelaar en Christiano Ronaldo een mietje van de bovenste plank....
[afbeelding]
Had wel gewild, als ik niet met m'n reet in Spanje zat op dat moment...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
Gaan er nog FOK!kers naar Dortmund, zaterdag? Morgen begint kaartverkoop, kosten 8 euro per stuk.
Agreequote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan niet op m'n vingers fluiten, en ik weiger oud-Ajacieden uit te fluiten als ik het had gekund. Maar voor Co zou ik bijna een uitzondering maken.
Waar dat?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:56 schreef jimjim1983 het volgende:
zo ik ben weer un-banned
zo maar eens de samenvatting van Bergkamp's afscheidswedstrijd kijken
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan niet op m'n vingers fluiten, en ik weiger oud-Ajacieden uit te fluiten als ik het had gekund. Maar voor Co zou ik bijna een uitzondering maken.
Open er een topic over.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:26 schreef Ordinair het volgende:
Wie kan er een lesje fluiten met pics en tekeningen schrijven hier in dit topic?
Paintquote:Op maandag 24 juli 2006 18:26 schreef Ordinair het volgende:
Wie kan er een lesje fluiten met pics en tekeningen schrijven hier in dit topic?
Maar welke buurman begint er dan met fluiten?quote:Op maandag 24 juli 2006 22:14 schreef M0NTANA het volgende:
De meeste Ajacieden die fluiten, fluiten alleen maar omdat de buurman dat doet, zelf nadenken is lastig.![]()
De IQ-loze stereotype successupporter, zijn er genoeg van.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Maar welke buurman begint er dan met fluiten?![]()
Het is al een tijdje rustigquote:
Laat me niet zo schrikken manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:38 schreef -Wolf- het volgende:
Huntelaar heeft z'n sleutelbeen gebroken.
Timmer heeft wel een sleutelbeen gebroken. Dacht eerst dat het om Henk ging, maar het was Marianne.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:55 schreef koningdavid het volgende:
Maduro schijnt uitgegleden te zijn tijdens een familiefeest; 'het Maduro-damtoernooi'
Ik moet echt gaan slapen, damn wat slecht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:11 schreef Glatze het volgende:
Ik heb mijn foto's online gezet:
http://www.flickr.com/photos/81173812@N00/
Inclusief de eerste afgevoerde supporter in het nieuwe stadion, een dansende Ian Wright, Ajax-legends die een rondo doen en de terugtocht met 15 man in een open truck (net de trein gemist!). Was een schitterend weekend!
Goeie foto'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:11 schreef Glatze het volgende:
Ik heb mijn foto's online gezet:
http://www.flickr.com/photos/81173812@N00/
Inclusief de eerste afgevoerde supporter in het nieuwe stadion, een dansende Ian Wright, Ajax-legends die een rondo doen en de terugtocht met 15 man in een open truck (net de trein gemist!). Was een schitterend weekend!
quote:Rosales weer fit, Gabri aan de kant
Maandag 24 juli, door JK, Amsterdam, 20.01u GMT+01.00, AT5
Mauro Rosales is fit genoeg om dinsdag mee te doen in het oefenduel tegen eerstedivisieclub Emmen. De Argentijn liep vorige week tegen Spakenburg een kuitblessure op.
Voor de nieuwe Spaanse aanwinst Gabri komt het oefenduel waarschijnlijk net iets te vroeg. Hij is bijna hersteld van een lichte hamstringblessure.
De wedstijd tegen Emmen begint dinsdag om 18.30 uur en wordt gespeeld op het terrein van Twedo in Nieuw Amsterdam/Veenoord.
quote:Kenneth Perez beëindigt interlandcarrière
Maandag 24 juli, door JK, Amsterdam, 17.54u GMT+01.00, www.ajax.nl
Kenneth Perez (31) heeft besloten zich niet langer beschikbaar te stellen voor het Deense nationale elftal. Hiermee komt er voor de Ajax-aanvaller een einde aan zijn interlandcarrière die 3 jaar heeft geduurd. Perez heeft vanmiddag de Deense bondscoach geïnformeerd over zijn besluit.
Als voornaamste redenen om te stoppen noemt Perez zijn wens al zijn energie, kracht en aandacht te willen richten op zijn nieuwe club Ajax. Ook het afgenomen perspectief op een basisplaats in de nationale ploeg als gevolg van het selectiebeleid van de bondscoach is voor de speler een belangrijk argument om te komen tot zijn beslissing.
Kenneth Perez maakte zijn debuut in de Deense nationale ploeg in november 2003 in een ontmoeting met Engeland. De laatste interland die de aanvaller speelde was een oefenwedstrijd tegen Frankrijk, eind mei 2006. Perez kwam 19 keer voor zijn land uit.
Kenneth Perez: ,,Ik kijk met veel plezier en trots terug op de wedstrijden die ik voor Denemarken heb mogen spelen. Toch is dit voor mij het beste moment om te stoppen. Jong talent kan zo een kans krijgen in de selectie en ik kan me volledig geven voor Ajax. Ik wens de bondscoach en spelers geweldig veel succes bij de kwalificatie voor het EK in 2008 en dank hen voor de uitstekende samenwerking.”
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:52 schreef Suijk het volgende:
Ik zat te kijken voor die wedstrijd tegen Emmen en zie 'het wordt gespeeld in Nieuw Amsterdam/Veenoord'. Dus ik dacht dat dat wel vlakbij Amsterdam zou zijn, dus handig om even te gaan kijken, maar het is dus gewoon in de buurt van Emmen.
Het probleem met een nieuw seizoen is altijd de hoge verwachtingen die ik krijg, en ook in dit geval moet ik het even kwijt: ik verwacht veel van Gabri dit seizoen (of van heel Ajax, for that matter).quote:
Maar als je kijkt naar de versterkingen die Ajax daar tegenover heeft gezet, mag je jezelf echt niet als outsider voor de de titel zien, vind ik. Met spelers als Perez, Stam, Huntelaar en Gabri heb je niet zomaar 'wat nieuwe spelers' binnen. Misschien zijn Gabri en Perez geen absolute wereldtop (Perez zeker niet), goed zijn ze wel. Stam is wel een wereldspeler (vrij letterlijk, heeft in veel van de grote Europese competities gespeeld) en Huntelaar is hard op weg tot de wereldtop toe te treden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:07 schreef M0NTANA het volgende:
Mijn verwachtingen zijn ook wel hooggespannen, maar als je ziet dat er bij PSV niemand is vertrokken en zij zich zelfs nog iets hebben versterkt, zijn we niets meer dan een outsider van de landstitel. Gelukkig is Guus Hiddink vervangen door Ronald Koeman, dan kan nog wel schelen.
We hebben toch echt gewonnen van Arsenal, hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het gewoon eerst echt zien. Het lijkt allemaal wel ok, maar toch. Verliezen van Spakenburg, Arsenal C. Ik weet dat het niet ERG is, maar het geeft dus toch aan dat er zwakke punten zijn.
Ik hou dus even een slag om de arm, ik was vorig jaar ook zeker van de titel.
we hebben met 0-1 gewonnen van Arsenal hoor, de 2e helft is door oudjes gedaan en Arsenal had Henry nogquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het gewoon eerst echt zien. Het lijkt allemaal wel ok, maar toch. Verliezen van Spakenburg, Arsenal C. Ik weet dat het niet ERG is, maar het geeft dus toch aan dat er zwakke punten zijn.
Ik hou dus even een slag om de arm, ik was vorig jaar ook zeker van de titel.
Ja okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:22 schreef WEST het volgende:
[..]
we hebben met 0-1 gewonnen van Arsenal hoor, de 2e helft is door oudjes gedaan en Arsenal had Henry nog
Same here hoor, ik zeg niet op voorhand dat we kampioen wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok. Ging me ook niet om die pot opzich, meer dat ik het nog even aanzie voor ik euforisch ga worden
.
quote:Ajax wil Emmanuel Boakye een jaar verhuren, zo meldt de Telegraaf. Op die manier willen de Amsterdammers de 21-jarige verdediger ervaring laten opdoen in de Eredivisie.
Boakye debuteerde aan het eind van het afgelopen seizoen reeds in de hoofdmacht van de Amsterdammers. Niettemin lijkt de verdediger komend seizoen weinig aan spelen toe te komen, waardoor Ajax het zinvol acht hem op uitleenbasis meer speelminuten te laten opdoen. Onlangs nog verlengde Boakye zijn contract in de Amsterdam ArenA. Over geïnteresseerde clubs is nog niks bekend
tuurlijk en ajax heeft een sterk team en we kunnen kampioen worden, alleen eenvoudig zou het niet worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok. Ging me ook niet om die pot opzich, meer dat ik het nog even aanzie voor ik euforisch ga worden
.
Wie zegt er dan al dat we kampioen worden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben het wel met HeatWave eens, laten we het allemaal nog even afwachten voordat we roepen dat we kampioen worden.
PSV blijft een goede titelkandidaat, zeker nu Alex, Farfan en Cocu blijven.
Met de huidige selectie zou Ajax kampioen moeten kunnen worden, maar dat riep ik vorig jaar ook.
Gabri, Roger, Ogararu.. ik heb nog te weinig speelminuten van ze gezien om te kunnen oordelen of ze Ajax naar de titel kunnen sturen.
Dat heeft men in deze reeks al regelmatig geroepen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:55 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wie zegt er dan al dat we kampioen worden?
Idd...appeltje eitjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef koningdavid het volgende:
Of we kampioen worden moeten we afwachten maar dat we Champions League winnen lijkt me wel duidelijk.![]()
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Ogararu is een Roemeen die spelen pas in de 2de seizoenshelft goed, dan zijn ze en beetje gewend etc. Roger speelt de hele oefenreeks al heel goed dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben het wel met HeatWave eens, laten we het allemaal nog even afwachten voordat we roepen dat we kampioen worden.
PSV blijft een goede titelkandidaat, zeker nu Alex, Farfan en Cocu blijven.
Met de huidige selectie zou Ajax kampioen moeten kunnen worden, maar dat riep ik vorig jaar ook.
Gabri, Roger, Ogararu.. ik heb nog te weinig speelminuten van ze gezien om te kunnen oordelen of ze Ajax naar de titel kunnen sturen.
Als Ogararu maar niet een paar rode kaarten in een paar weken tijd pakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ogararu is een Roemeen die spelen pas in de 2de seizoenshelft goed, dan zijn ze en beetje gewend etc.
quote:Chivu herhaalt Ajax-tijd door bij debuut rood te krijgen
Geschreven door rogierdude op maandag, 21 juli om 11:25
Cristian Chivu lijkt nog even te moeten wennen bij AS Roma. De van Ajax overgekomen Roemeen kreeg in zijn eerste oefenwedstrijd al gelijk een rode kaart. De Roemeen kreeg in zijn beginperiode bij Ajax ook al regelmatig de rode kaart.
In het oefenduel met Hannover '96 kreeg Chivu nog voor rust rood. Dit gebeurde nadat hij in de 41ste minuut zijn tweede gele kaart onving en dus moest gaan douchen.
Bij Ajax kreeg hij in zijn begintijd ook regelmatig rood. Al snel in de competitie, tegen Roda JC, moest hij met rood van het veld. Chivu haalde met nog een minuut te spelen Bernard Tchoutang, die was doorgebroken, onderuit. Overigens had dat neerhalen dramatische gevolgen: Mark Luijpers schoot de vrije trap binnen.
Ook in het UEFA-Cup duel met Hapoel Haifa, nog geen week later, ging het mis. Al na 24 minuten spelen kreeg de verdediger rood. In het dramatische seizoen van Ajax ging de wedstrijd tegen de kleine ploeg, thuis in de Amsterdam ArenA, met 0-1 verloren.
Als we Huntelaar voor 100 miljoen hebben verkocht ja...quote:
Als je zag hoe die weer scoorde tegen Arsenal. Dan zit er weer een mooi seizoennejte aan te komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als we Huntelaar voor 100 miljoen hebben verkocht ja...
Wij niet maar zijn portomonee vult wel meer daar denk ik...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef -Wolf- het volgende:
Sinds Chivu bij die smerige romeinen zit hoor ik nooit meer iets over hem.
Hij is aan het verpieteren daar ja. Kom maar terug, centraal verdedigingsduo Kiwoe-Stam lijkt me wel watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef -Wolf- het volgende:
Sinds Chivu bij die smerige romeinen zit hoor ik nooit meer iets over hem.
Dan heb je wel het beste verdedigings duo ooit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is aan het verpieteren daar ja. Kom maar terug, centraal verdedigingsduo Kiwoe-Stam lijkt me wel wat.
Voor een paar weekjes kan Rosenberg het wel overnemen. Er zijn nu namelijk genoeg spelers die een doelpunt kunnen maken bij Ajax. Perez, Sneijder, Rosales, Gabri, Stam (uit corners).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk alleen wel dat Ajax met een probleem zou kunnen komen te zitten als de Hunter geblesseerd raakt ofzo. Zowel Rosenberg als Charisteas leveren qua kwaliteit veel in op Klaas-Jan
Volgens mij wil Klaas ook iedere keer weer op een andere manier scoren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Als je zag hoe die weer scoorde tegen Arsenal. Dan zit er weer een mooi seizoennejte aan te komen.
KLAASJANHUNTELAAR LALALALA
Nee man, spitsen in overvloed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk alleen wel dat Ajax met een probleem zou kunnen komen te zitten als de Hunter geblesseerd raakt ofzo. Zowel Rosenberg als Charisteas leveren qua kwaliteit veel in op Klaas-Jan
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het wachten is op het hakje, het VdVaartje tegen 010, met z'n kont en de Scorpion kick.![]()
Dat is een VdVaartje ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
http://www.youtube.com/watch?v=XIwm2gm8SK8&search=van%20der%20vaart%20goal
Lol, Stam scoort echt bij 60% van de corners bij mij in ISS98quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voor een paar weekjes kan Rosenberg het wel overnemen. Er zijn nu namelijk genoeg spelers die een doelpunt kunnen maken bij Ajax. Perez, Sneijder, Rosales, Gabri, Stam (uit corners).
Die penal mistte 'ie volgens mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef egoTRON het volgende:
[afbeelding]
Wat een ontzettende held is het toch!
C H I V U
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Saekerhett het volgende:
Kan ik met één CC twee kaarten kopen voor de JC-schaal?
quote:De verkoop van kaarten start voor seizoenkaarthouders van Ajax op zaterdag 29 juli 2006. Vanaf dinsdag 1 augustus kunnen ook leden van de supportersvereniging kaarten aanschaffen en vanaf woensdag 3 augustus is dit ook voor clubcard-houders mogelijk. Kaarten zijn verkrijgbaar met de nieuwe (seizoen)clubcard van het seizoen 2006/2007 bij de Ticketboxverkooppunten (2 per (s)cc). De verkoop loopt door t/m zaterdag 12 augustus 2006 18.00 uur. Voor Ajax supporters zijn de vakken 125 t/m 129, vak 426 t/m 430 en vak 401 beschikbaar, waarbij de eerste ring als eerste gevuld zal worden. De wedstrijdtickets kosten 15 euro p.s.
Er zal geen verkoop voor neutrale supporters plaatsvinden
bron: knvb.nl
Je hebt hem dan pas dinsdag binnen denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar je krijgt je nieuwe SCC pas vanaf 29 juli
Ik belde gister naar supporterszaken en dat bandje vertelde toen dat de seizoenskaarten maandag 24 juli (gister dus) verstuurd werden. En later zei die medewerkster ook dat ie 1 dezer dagen in de bus valt. Dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar je krijgt je nieuwe SCC pas vanaf 29 juli
Mooi zo, ik wilde ook al bijna gaan bellen. Scheelt me weer een belletje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik belde gister naar supporterszaken en dat bandje vertelde toen dat de seizoenskaarten maandag 24 juli (gister dus) verstuurd werden. En later zei die medewerkster ook dat ie 1 dezer dagen in de bus valt. Dus dat zit wel goed
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige Ajacied hier die geen seizoenskaart heeft?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Meldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben waarschijnlijk wel de enige die geen seizoenskaart heeft wegens geloofsredenen.![]()
Ik ben christen en vind mijn geloof belangrijker dan voetbal. Ga op zondag daarom naar de kerk en niet naar het stadion.quote:
Zondag?quote:
Ajax is heilig!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben christen en vind mijn geloof belangrijker dan voetbal. Ga op zondag daarom naar de kerk en niet naar het stadion.
En om dan een seizoenskaart te nemen voor de wedstrijden op vrijdag en zaterdag is ook een beetje een duur geintje![]()
Folkertquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben christen en vind mijn geloof belangrijker dan voetbal. Ga op zondag daarom naar de kerk en niet naar het stadion.
En om dan een seizoenskaart te nemen voor de wedstrijden op vrijdag en zaterdag is ook een beetje een duur geintje![]()
Haha, maar God is voor mij heiliger.quote:
Who the fuk is Folkert?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Folkert, ben je er weer, lang niet gezien, waar speel je nu?
Amateurtak van Heracles? man wat scoorde je veel, jammer dat je nooit op zondag speelde
Maar goed dat je je principes en geloof belangrijker blijft vinden, respect
quote:
Excuses Volkert Felten (of Velten) . .quote:
Heeft zoals Boateng ook z'n roots in Ghana dus was wel te verwachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef koningdavid het volgende:
Aha, wel veel van dat soort verhalen gehoort. Tja het is wel principieel, maar ik kan ook wel begrip opbrengen voor spelers als Kaka, Castelen, Jaliens, Kuyt, Boateng, etc. die gelovig zijn maar wel op zondag willen voetballen en hun 'sabbat' op zaterdag houden.
Tis maar net wat je principes zijn.
Maar goed, Ajax dus
Wisten jullie dat Sarpong ook christen is?
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax is mijn religie en de ArenA is mijn kerk.
409quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef Sethje het volgende:
Net het verlossende telefoontje ontvangen. Voeg mij maar toe op vak 409! Uitkaart was zelfs nog mogelijk.
* IK BEN BLIJ *
Het zat zo; Mijn SCC is vandaag pas bevestigd, Anderen zijn al betaald, en de eerste lichtingen zijn al verstuurd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:34 schreef -Wolf- het volgende:
Serieus? Zijn er nog uitkaarten te krijgen???
Tja, het zijn ook de echte Fok!-vakken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Geen SCC, wel een paar keer gezeten. Goede sfeer, direct naast 410.
409410 is "maar" 241 euro.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die dingen normaal voor, zeg, vak 409? ()
Ik heb nog maar 1 lens van de 2, dus misschien zie ik het niet goed. Maar ik zie me er niet bij staanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, het zijn ook de echte Fok!-vakken.![]()
Sethje staat er nu bij als het goed is.
Ook niet na refresh?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 lens van de 2, dus misschien zie ik het niet goed. Maar ik zie me er niet bij staan
Nu welquote:
Wat denk je zelf, dan spelen ze tegen Dortmund.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is er zaterdag in dortmund?
ach soquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dan spelen ze tegen Dortmund.
Jawohl.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is het? gewoon een oefenwedstrijdje?
Oh nee we zijn voor Ajax, shit! Dat was ik even vergeten...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Naar ons aller utrecht: nee
ach soquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Sethje het volgende:
VD Gun speelde daar vorig jaar.
zo bedoelde ik het nietquote:En waarom ?, misschien omdat dat een keimooie club is en Van Marwijk het in hem zag zitten. En het westfalenstadion iets sfeervoller is als het zuiderpark.
Dortmund zat/zit afgelopen jaren nogal in een dip. Rond 10e plek geeindigd enzo. Veel goede aanvallers vertrokken en gebleseerd. EN vd gun kwam transervrij aanwaaien en deed het nog vrij aardig wat ik er van gevolgd heb.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach so
[..]
zo bedoelde ik het niet
ik bedoel: waarom willen(wilden) zij in godsnaam v.d.gun hebben?
zonde, is onze beste centrumspits na Huntelaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:56 schreef F1Bas het volgende:
Charisteas weer niet op de bank, die zal wel verkocht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |