Ogararu is een Roemeen die spelen pas in de 2de seizoenshelft goed, dan zijn ze en beetje gewend etc. Roger speelt de hele oefenreeks al heel goed dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben het wel met HeatWave eens, laten we het allemaal nog even afwachten voordat we roepen dat we kampioen worden.
PSV blijft een goede titelkandidaat, zeker nu Alex, Farfan en Cocu blijven.
Met de huidige selectie zou Ajax kampioen moeten kunnen worden, maar dat riep ik vorig jaar ook.
Gabri, Roger, Ogararu.. ik heb nog te weinig speelminuten van ze gezien om te kunnen oordelen of ze Ajax naar de titel kunnen sturen.
Als Ogararu maar niet een paar rode kaarten in een paar weken tijd pakt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ogararu is een Roemeen die spelen pas in de 2de seizoenshelft goed, dan zijn ze en beetje gewend etc.
quote:Chivu herhaalt Ajax-tijd door bij debuut rood te krijgen
Geschreven door rogierdude op maandag, 21 juli om 11:25
Cristian Chivu lijkt nog even te moeten wennen bij AS Roma. De van Ajax overgekomen Roemeen kreeg in zijn eerste oefenwedstrijd al gelijk een rode kaart. De Roemeen kreeg in zijn beginperiode bij Ajax ook al regelmatig de rode kaart.
In het oefenduel met Hannover '96 kreeg Chivu nog voor rust rood. Dit gebeurde nadat hij in de 41ste minuut zijn tweede gele kaart onving en dus moest gaan douchen.
Bij Ajax kreeg hij in zijn begintijd ook regelmatig rood. Al snel in de competitie, tegen Roda JC, moest hij met rood van het veld. Chivu haalde met nog een minuut te spelen Bernard Tchoutang, die was doorgebroken, onderuit. Overigens had dat neerhalen dramatische gevolgen: Mark Luijpers schoot de vrije trap binnen.
Ook in het UEFA-Cup duel met Hapoel Haifa, nog geen week later, ging het mis. Al na 24 minuten spelen kreeg de verdediger rood. In het dramatische seizoen van Ajax ging de wedstrijd tegen de kleine ploeg, thuis in de Amsterdam ArenA, met 0-1 verloren.
Als we Huntelaar voor 100 miljoen hebben verkocht ja...quote:
Als je zag hoe die weer scoorde tegen Arsenal. Dan zit er weer een mooi seizoennejte aan te komen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als we Huntelaar voor 100 miljoen hebben verkocht ja...
Wij niet maar zijn portomonee vult wel meer daar denk ik...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef -Wolf- het volgende:
Sinds Chivu bij die smerige romeinen zit hoor ik nooit meer iets over hem.
Hij is aan het verpieteren daar ja. Kom maar terug, centraal verdedigingsduo Kiwoe-Stam lijkt me wel watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef -Wolf- het volgende:
Sinds Chivu bij die smerige romeinen zit hoor ik nooit meer iets over hem.
Dan heb je wel het beste verdedigings duo ooit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij is aan het verpieteren daar ja. Kom maar terug, centraal verdedigingsduo Kiwoe-Stam lijkt me wel wat.
Voor een paar weekjes kan Rosenberg het wel overnemen. Er zijn nu namelijk genoeg spelers die een doelpunt kunnen maken bij Ajax. Perez, Sneijder, Rosales, Gabri, Stam (uit corners).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk alleen wel dat Ajax met een probleem zou kunnen komen te zitten als de Hunter geblesseerd raakt ofzo. Zowel Rosenberg als Charisteas leveren qua kwaliteit veel in op Klaas-Jan
Volgens mij wil Klaas ook iedere keer weer op een andere manier scoren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Als je zag hoe die weer scoorde tegen Arsenal. Dan zit er weer een mooi seizoennejte aan te komen.
KLAASJANHUNTELAAR LALALALA
Nee man, spitsen in overvloed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk alleen wel dat Ajax met een probleem zou kunnen komen te zitten als de Hunter geblesseerd raakt ofzo. Zowel Rosenberg als Charisteas leveren qua kwaliteit veel in op Klaas-Jan
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het wachten is op het hakje, het VdVaartje tegen 010, met z'n kont en de Scorpion kick.![]()
Dat is een VdVaartje ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
http://www.youtube.com/watch?v=XIwm2gm8SK8&search=van%20der%20vaart%20goal
Lol, Stam scoort echt bij 60% van de corners bij mij in ISS98quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:31 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voor een paar weekjes kan Rosenberg het wel overnemen. Er zijn nu namelijk genoeg spelers die een doelpunt kunnen maken bij Ajax. Perez, Sneijder, Rosales, Gabri, Stam (uit corners).
Die penal mistte 'ie volgens mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef egoTRON het volgende:
[afbeelding]
Wat een ontzettende held is het toch!
C H I V U
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Saekerhett het volgende:
Kan ik met één CC twee kaarten kopen voor de JC-schaal?
quote:De verkoop van kaarten start voor seizoenkaarthouders van Ajax op zaterdag 29 juli 2006. Vanaf dinsdag 1 augustus kunnen ook leden van de supportersvereniging kaarten aanschaffen en vanaf woensdag 3 augustus is dit ook voor clubcard-houders mogelijk. Kaarten zijn verkrijgbaar met de nieuwe (seizoen)clubcard van het seizoen 2006/2007 bij de Ticketboxverkooppunten (2 per (s)cc). De verkoop loopt door t/m zaterdag 12 augustus 2006 18.00 uur. Voor Ajax supporters zijn de vakken 125 t/m 129, vak 426 t/m 430 en vak 401 beschikbaar, waarbij de eerste ring als eerste gevuld zal worden. De wedstrijdtickets kosten 15 euro p.s.
Er zal geen verkoop voor neutrale supporters plaatsvinden
bron: knvb.nl
Je hebt hem dan pas dinsdag binnen denk ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar je krijgt je nieuwe SCC pas vanaf 29 juli
Ik belde gister naar supporterszaken en dat bandje vertelde toen dat de seizoenskaarten maandag 24 juli (gister dus) verstuurd werden. En later zei die medewerkster ook dat ie 1 dezer dagen in de bus valt. Dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar je krijgt je nieuwe SCC pas vanaf 29 juli
Mooi zo, ik wilde ook al bijna gaan bellen. Scheelt me weer een belletje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:49 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik belde gister naar supporterszaken en dat bandje vertelde toen dat de seizoenskaarten maandag 24 juli (gister dus) verstuurd werden. En later zei die medewerkster ook dat ie 1 dezer dagen in de bus valt. Dus dat zit wel goed
Ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige Ajacied hier die geen seizoenskaart heeft?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Meldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:30 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben waarschijnlijk wel de enige die geen seizoenskaart heeft wegens geloofsredenen.![]()
Ik ben christen en vind mijn geloof belangrijker dan voetbal. Ga op zondag daarom naar de kerk en niet naar het stadion.quote:
Zondag?quote:
Ajax is heilig!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben christen en vind mijn geloof belangrijker dan voetbal. Ga op zondag daarom naar de kerk en niet naar het stadion.
En om dan een seizoenskaart te nemen voor de wedstrijden op vrijdag en zaterdag is ook een beetje een duur geintje![]()
Folkertquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben christen en vind mijn geloof belangrijker dan voetbal. Ga op zondag daarom naar de kerk en niet naar het stadion.
En om dan een seizoenskaart te nemen voor de wedstrijden op vrijdag en zaterdag is ook een beetje een duur geintje![]()
Haha, maar God is voor mij heiliger.quote:
Who the fuk is Folkert?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Folkert, ben je er weer, lang niet gezien, waar speel je nu?
Amateurtak van Heracles? man wat scoorde je veel, jammer dat je nooit op zondag speelde
Maar goed dat je je principes en geloof belangrijker blijft vinden, respect
quote:
Excuses Volkert Felten (of Velten) . .quote:
Heeft zoals Boateng ook z'n roots in Ghana dus was wel te verwachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef koningdavid het volgende:
Aha, wel veel van dat soort verhalen gehoort. Tja het is wel principieel, maar ik kan ook wel begrip opbrengen voor spelers als Kaka, Castelen, Jaliens, Kuyt, Boateng, etc. die gelovig zijn maar wel op zondag willen voetballen en hun 'sabbat' op zaterdag houden.
Tis maar net wat je principes zijn.
Maar goed, Ajax dus
Wisten jullie dat Sarpong ook christen is?
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax is mijn religie en de ArenA is mijn kerk.
409quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef Sethje het volgende:
Net het verlossende telefoontje ontvangen. Voeg mij maar toe op vak 409! Uitkaart was zelfs nog mogelijk.
* IK BEN BLIJ *
Het zat zo; Mijn SCC is vandaag pas bevestigd, Anderen zijn al betaald, en de eerste lichtingen zijn al verstuurd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:34 schreef -Wolf- het volgende:
Serieus? Zijn er nog uitkaarten te krijgen???
Tja, het zijn ook de echte Fok!-vakken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Geen SCC, wel een paar keer gezeten. Goede sfeer, direct naast 410.
409410 is "maar" 241 euro.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die dingen normaal voor, zeg, vak 409? ()
Ik heb nog maar 1 lens van de 2, dus misschien zie ik het niet goed. Maar ik zie me er niet bij staanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, het zijn ook de echte Fok!-vakken.![]()
Sethje staat er nu bij als het goed is.
Ook niet na refresh?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 lens van de 2, dus misschien zie ik het niet goed. Maar ik zie me er niet bij staan
Nu welquote:
Wat denk je zelf, dan spelen ze tegen Dortmund.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is er zaterdag in dortmund?
ach soquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dan spelen ze tegen Dortmund.
Jawohl.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is het? gewoon een oefenwedstrijdje?
Oh nee we zijn voor Ajax, shit! Dat was ik even vergeten...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Naar ons aller utrecht: nee
ach soquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Sethje het volgende:
VD Gun speelde daar vorig jaar.
zo bedoelde ik het nietquote:En waarom ?, misschien omdat dat een keimooie club is en Van Marwijk het in hem zag zitten. En het westfalenstadion iets sfeervoller is als het zuiderpark.
Dortmund zat/zit afgelopen jaren nogal in een dip. Rond 10e plek geeindigd enzo. Veel goede aanvallers vertrokken en gebleseerd. EN vd gun kwam transervrij aanwaaien en deed het nog vrij aardig wat ik er van gevolgd heb.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach so
[..]
zo bedoelde ik het niet
ik bedoel: waarom willen(wilden) zij in godsnaam v.d.gun hebben?
zonde, is onze beste centrumspits na Huntelaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:56 schreef F1Bas het volgende:
Charisteas weer niet op de bank, die zal wel verkocht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |