Ja, het gerucht dat Bergkamp homo is.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Terug uit Londen!
Nog leuke geruchten gemist?
Hoe was het uitvak? Veel ajacieden? Kon er niks van zien op tvquote:Op zondag 23 juli 2006 17:05 schreef SiemeN het volgende:
Terug uit Londen!
Nog leuke geruchten gemist?
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....quote:Op zondag 23 juli 2006 18:42 schreef M0NTANA het volgende:
Geweldige wedstrijd, gisteren! Mooi stadion ook, al blijft het boring Arsenal.
Jij bent De Kuip gewend en ik de Amsterdam ArenA, dus dat scheelt ook wel.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....
Dat valt reuze mee imo... Doet me denken aan het stadion van Benfica, welke ik persoonlijk ook mooi vindquote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mooi stadion? Ik vond het er op tv net een betonne bak....
mooi stadion iddquote:Op zondag 23 juli 2006 18:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee imo... Doet me denken aan het stadion van Benfica, welke ik persoonlijk ook mooi vind
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom staat er Benfica op de tribune?
(aka dit stadion staat in Lissabon)
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom staat er Benfica op de tribune?
(aka dit stadion staat in Lissabon)
EDIT: dat zeg je idd
Nee, en niets gedronken ookquote:
Wat bedoel je dan met je vraag? Waarom het stadion van de club Benfica, welke uit Lissabon komt, in Lissabon staat? Volgens mij is dat omdat ze niet zo ver willen reizen voor thuiswedstrijdenquote:
Misschien aangezien er bij Arsenal vooral in het Frans gecommuniseerd wordt?quote:
Ik dacht dat hij een foto postte van het Emirates Stadium, maar ik had zn post niet helemaal goed gelezenquote:Op zondag 23 juli 2006 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met je vraag? Waarom het stadion van de club Benfica, welke uit Lissabon komt, in Lissabon staat? Volgens mij is dat omdat ze niet zo ver willen reizen voor thuiswedstrijden
Heeft 'ie nou nog altijd die Cruijff Sports schoenen aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |